Die was er ooit wel, maar hier het nummer iig.quote:
Ja mam.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:10 schreef oh-oh het volgende:
He spuit 11, staat het wel in de vriezert nu
Ik heb Takaiki geïnstrueerd en een briefje op het mandje voor de vrijwilligers geplakt. Zou goed moeten komen toch?quote:en denk je er zaterdag aan???
Wens ze een fijne vakantie van Pagan en Strega als je wilt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
TDHS en Huubtuub zijn bijna hierrrrrrr
Oeps, te laat, ze zijn net weg!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wens ze een fijne vakantie van Pagan en Strega als je wilt.
Ik moest toch evenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef Pagan het volgende:
Mogge, net wezen paasuien zoeken. De jongste, Tashi, heeft uit de emmer met uien en aardappels alle papieren zakken gehaald en daarna de hele boel door de keuken verspreidt. Sjalotjes, rode, witte en gele uien benevens alle aardappels lagen verstopt in manden, kieren, hoekjes, gaten en overal onder. Daarna heeft hij zorgvuldig alle papieren zakken versnipperd.
Toen ik beneden kwam liep hij er blij doorheen te dollen als een kind in een ballenbak.
Gefeliciteerd, fijn is dat dan hé! Stregaquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag officieel blikopener voor 3 katten!![]()
![]()
![]()
De papieren zijn getekend en Yoko en Satsu zijn van mij! (met 50% korting ook nog)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |