Nou of doe es wat met al die IPods en IPhoons waar jullie de godganse dag mee lopen te klootviolenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stap 1. Zet de radio op een andere zender![]()
Stap 2. Indien Stap 1 niet mogelijk is, zet de radio uit.
Dubbele woordwaarde!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Whehehe.
Deed je wel even stiekem zo 'met de handjes' Huub?
Als een iedzjipzsjan?
Woerden is een dependance, Nijmegen heeft een patiėntenstop van een jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Nooit geweten dat de St. Maartenskliniek twee locaties had. Hoop dat die pin niet nodig is idd.
Gilmore Girls! Ik blijf erbij dat Dean > Jess of Logan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Girlmore Girls is nu op tv en daar ging het over the Bangles
Ik vind Luke gheylquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gilmore Girls! Ik blijf erbij dat Dean > Jess of Logan.
Ik vind de coverversie "Walk with an Erection" leuker.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef HuubTuub het volgende:
Het was dat stomme egyptische pokkedans, de horror, het was op Veronica.
Die zat gister in een chickflick die op tv was!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
David Sutcliffe![]()
[ afbeelding ]
Ja haha Heather Graham! En de film was Cakequote:Op donderdag 10 september 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zat gister in een chickflick die op tv was!
Ineens zat ik zomaar een leuke film te kijken met o.a. Cristina van Greys!
En hij dus! En die blonde chick van Scrubs! En ... eh.... zij waarvan ik de naam nooit weet!
Helaas zonder videoclipquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind de coverversie "Walk with an Erection" leuker.
En ikquote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, tussen Slochteren en Harkstede in een heel klein gehuchtje (30 huizen en geen kroeg).
Bijna in Mestreechquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |