Het showelement is soms iets te hoog bij Monfils.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:46 schreef Bevin het volgende:
Sjonge wat dom gespeeld, op zo'n punt ga je toch niet met dropshots strooien
Ja, ik hoop toch wel op een Federer-Nadal-finale. Vraag me af hoeveel die voor Federer zou betekenen. Wel veel lijkt me en ik hoop dat hij hem wint want als ij hem verliest, krijg je weer die discussie over de vraag of hij nu wel de beste aller tijden is omdat hij niet van Nadal kan winnen in het merendeel van de GS-finales die hij tegen hem speelt (dan zou de H2H in GS-fnales 6-2 voor Nadal zijn.) Hoe zien jullie dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:43 schreef Norrage het volgende:
Rafa
Dan maar gewoon een Rafa - Fed finale hoor...Lijkt me mooi..
Ja, we hebben het altijd wel over Gonzalez maar Del Potro heeft ok wel enorm veel power, zowel met zijn forehand als met zijn backhand.quote:Maar goed, Del Potro is wel in bloedvorm, ik denk dat zelfs Fedje het moeilijk gaat krijgen tegen hem
quote:Mannelijke fan kust Nadal
Voor de tweede keer dit jaar heeft een toeschouwer bij een grandslamtoernooi de tennisbaan betreden. Een mannelijke fan van Spanjaard Rafael Nadal kwam dinsdagavond (lokale tijd) na diens overwinning tijdens de US Open tegen de Fransman Gaël Monfils met een camera in de hand het speelterrein op.
Nadal was met ontbloot bovenlichaam net op weg naar zijn stoel om zijn spullen te pakken. Hij kreeg een omhelzing van de iets te enthousiaste supporter en ook nog een zoen op zijn wang. Daarna voerden haastig toegesnelde bewakers de indringer weg.
Nadal kon wel lachen om het voorval. Hij maakte er verder geen punt van. Zijn overwinning in vier sets 6-7 (3) 6-3 6-1 6-3 had hem een zonnig humeur gegeven.
ja Federer is duidelijk de beste allertijden ....gewoon omdat hij constant is en er dus altijd staat....maar qua topniveau schat ik Nadal toch iets hoger in, alleen haalt hij dat bij lange na niet altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch wel op een Federer-Nadal-finale. Vraag me af hoeveel die voor Federer zou betekenen. Wel veel lijkt me en ik hoop dat hij hem wint want als ij hem verliest, krijg je weer die discussie over de vraag of hij nu wel de beste aller tijden is omdat hij niet van Nadal kan winnen in het merendeel van de GS-finales die hij tegen hem speelt (dan zou de H2H in GS-fnales 6-2 voor Nadal zijn.) Hoe zien jullie dat?
[..]
Nou ja, 63 UE maken was niet slim.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Szura het volgende:
Ben na de eerste set gaan pitten en dat was volgens mij wel een goede keuze![]()
Als ik het hier zo teruglees was Nadal daarna simpelweg te goed en maakte Monfils stomme fouten?
quote:
Mooie reactie van Nadalquote:Nadal kon erom lachen: "Ik vond het geen enkel probleem. Hij was echt vriendelijk. Hij was een grote fan en zei gewoon dat hij van mij houdt."
Ik hou ook van jullie hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Toen ie op 3-4 in de tweede set werd gebroken was het he-le-maal niets meer met Monfils. Ongelofelijk, hij won de eerste set, had op élke game van Nadal kansen, maar hij ging veel te geforceerd spelen, wilde alles meteen afmaken met van die harde klappen met het gevolg dat ie veel domme fouten maakte.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Szura het volgende:
Ben na de eerste set gaan pitten en dat was volgens mij wel een goede keuze![]()
Als ik het hier zo teruglees was Nadal daarna simpelweg te goed en maakte Monfils stomme fouten?
Krijg altijd een naar gevoel van deze dingen. Hoeft maar 1 malloot met een mes tussen te zitten en het gaat helemaal mis. Zelfde tijdens de RG finale dit jaar. Op het gebied van beveiliging ligt tennis zo ver achter..quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg altijd een naar gevoel van deze dingen. Hoeft maar 1 malloot met een mes tussen te zitten en het gaat helemaal mis. Zelfde tijdens de RG finale dit jaar. Op het gebied van beveiliging ligt tennis zo ver achter..
Hoe bedoel je dat hij er altijd staat?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ja Federer is duidelijk de beste allertijden ....gewoon omdat hij constant is en er dus altijd staat....maar qua topniveau schat ik Nadal toch iets hoger in, alleen haalt hij dat bij lange na niet altijd
Federer speelt altijd goed op Grand Slams en in finales, Nadal kan misschien nog wel beter spelen, maar haalt dat niveau niet altijd (op Grand Slams). Federer is constanter op een hoger niveau dan Nadal op de momenten dat het er om gaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef senswal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat hij er altijd staat?
Nadal kan er toch hoogstwaarschijnlijk ook niks aan doen dat hij een blessure had?
sorry als ik het verkeerd opvat![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
De dubbel op Ashe duurt wat langer dan gepland, Wickmayer begint dus wat later, 19.25 ofzo schat ik.
Met de briljante grap van Chris: Black Eyes Paesquote:
Het is nog wel vrij wisselvallig, hetgeen ook niet gek is als je kijkt naar haar plaats op de ranglijst.quote:
Ze maakt nu ook wel wat fouten idd, maar ze slaat heel veel ballen echt tegen de lijnen aan, heel diep en wijd én ook met power. Der tegenstandster vind ik nog niet zo indrukwekkend spelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij wisselvallig, hetgeen ook niet gek is als je kijkt naar haar plaats op de ranglijst.
Zag het net ook, erg ver gezocht toch.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Haha Wickmayer net bij de TV Draait Door omdat haar kreuntjes klinken als "Komt ie!":D
Was leuk iddquote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Haha Wickmayer net bij de TV Draait Door omdat haar kreuntjes klinken als "Komt ie!":D
Jammer idd, nergens voor nodig, als ze rustig speelt, heeft ze niet zo veel problemen met die andere.quote:
Dat wel, maar ik kan er nu niet meer omheenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zag het net ook, erg ver gezocht toch.
Ja de vijfde ontsnapte gevangene vinden ze niet meer terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
In België is 5 maal scheepsrecht?
Wicky.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:14 schreef qonmann het volgende:
2 setjes weer.
Wat zijn die Belgen toch goed !
Wickmayer
Om 01.00 uur weer verder
Als Oudin wint van Wozniacki dan gaat ze gewoon naar de finale. Als je Dementieva / Sharapova / Petrova / Wozniacki verslaat maak je ook een hele goede kans tegen Wickmayer..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Nu moet ze hopen dat Oudin van Wozniacki wint, dan kan ze gewoon de finale halen.
Nee, dat is de wet van "winnen van een grote, volgende ronde verliezen van een gelijkwaardige".quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Oudin wint van Wozniacki dan gaat ze gewoon naar de finale. Als je Dementieva / Sharapova / Petrova / Wozniacki verslaat maak je ook een hele goede kans tegen Wickmayer..
Oke, maar ik zie dat niet gebeuren. Wint Oudin van Wozniacki, dan gaat ze de finale halen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is de wet van "winnen van een grote, volgende ronde verliezen van een gelijkwaardige".
Op Clijsters en SWilliams is er op dat hele damestennis geen pijl op te trekken geloof ik. De meest verrassende uitslagen kom je tegen, die inmiddels ook niet meer verrassend zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is de wet van "winnen van een grote, volgende ronde verliezen van een gelijkwaardige".
Ja, dat denk ik ook wel hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, maar ik zie dat niet gebeuren. Wint Oudin van Wozniacki, dan gaat ze de finale halen.
die geldt dan niet voor Oudin dan..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ze is nog geen gelijkwaardige tegen gekomen behalve in R1.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
die geldt dan niet voor Oudin dan..
En met alle respect voor de Belgische bond, maar de verdienste daarvan is het niet bepaald. Wickmayer bijv. is samen met haar vader op eigen houtje naar de VS getrokken om iets te bereiken in het tennis en ze is ook blijven werken met haar vader. Is niemand van de Belgische bond aan te pas gekomen. En dit soort talenten hebben wij ook hoor, zolang ze maar eens gemotiveerd zijn.quote:
Zijn de Belgen op ons hoor met al die Olympische medailles voor Nederlandquote:
En toch gaat het heerlijk daar. Met de Rochus broertjes, Darcis en Vliegen stiekem toch 4 spelers die in principe wel echte top 100 spelers zijn geworden en met Clijsters, Wickmayer en wellicht weer Henin ook voldoende opties bij de vrouwen met zelfs 1 of 2 wereldtoppers..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
En met alle respect voor de Belgische bond, maar de verdienste daarvan is het niet bepaald. Wickmayer bijv. is samen met haar vader op eigen houtje naar de VS getrokken om iets te bereiken in het tennis en ze is ook blijven werken met haar vader. Is niemand van de Belgische bond aan te pas gekomen. En dit soort talenten hebben wij ook hoor, zolang ze maar eens gemotiveerd zijn.
Vergelijk dat eens met Nederland .niemand te bekennen op de US Open.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch gaat het heerlijk daar. Met de Rochus broertjes, Darcis en Vliegen stiekem toch 4 spelers die in principe wel echte top 100 spelers zijn geworden en met Clijsters, Wickmayer en wellicht weer Henin ook voldoende opties bij de vrouwen met zelfs 1 of 2 wereldtoppers..
Ze hadden er eerst 1 (Wilmots), nu 2, maar het is 10 keer beter dan Frank Kramer en Theo Bakker.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef kevinoz het volgende:
Sinds wanneer heeft eurosport bijna alleen maar belgische commentatoren in dienst, wat een slap gelul zeg van die vent. De wedstrijd is al niet veel bijzonders, maar hij maakt het er niet aantrekkelijker op.
Volgens mij is hij zichzelf constant aan het uitleggen wat er gebeurt....
Nou geweldig zegquote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hadden er eerst 1 (Wilmots), nu 2, maar het is 10 keer beter dan Frank Kramer en Theo Bakker.
Nou geef mij maar gewoon een nederlander, Kristie Boogert mag ik wel graag horen, maar dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hadden er eerst 1 (Wilmots), nu 2, maar het is 10 keer beter dan Frank Kramer en Theo Bakker.
Dan hoop ik dat het Djokovic is want dan heeft hij zijn career slam in opgavesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef kevinoz het volgende:
Had aan het einde van de 1e set al zo het idee, dat 1 van 2 ging opgeven, lopen allebei beetje ongemotiveerd over de baan. Net of ze allebei een dikke scheet dwars zit ofzow, al huppelt verdasco al weer wat sneller over de baan.
Volgens mij zit Marc De Hous er tegenwoordig. Vroeger coach van Clijsters en daarna co-commentator op Sporza.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marc de Housquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef kevinoz het volgende:
Sinds wanneer heeft eurosport bijna alleen maar belgische commentatoren in dienst, wat een slap gelul zeg van die vent. De wedstrijd is al niet veel bijzonders, maar hij maakt het er niet aantrekkelijker op.
Volgens mij is hij zichzelf constant aan het uitleggen wat er gebeurt....
Nou, gelooft het wel.... Of bedoel je vanaf nu? Want hij ging er deze game toch wel voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko gelooft het wel deze set: *4-1 Verdasco.
Klopt, die hoor je nu. Niks mis mee imo, maar misschien wat beter als co-commentator.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij zit Marc De Hous er tegenwoordig. Vroeger coach van Clijsters en daarna co-commentator op Sporza.
Vanaf nu idd, 6-1 zal me niet verbazen iig.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, gelooft het wel.... Of bedoel je vanaf nu? Want hij ging er deze game toch wel voor.
Ik zou toch proberen het 6-2 te laten worden dan begin je in ieder geval met serveren in set 3.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf nu idd, 6-1 zal me niet verbazen iig.
En 6-1 it is.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf nu idd, 6-1 zal me niet verbazen iig.
Ik zou gewoon proberen, 5-2 er van te maken en dan 5-3 5-4 5-5 5-6 5-7quote:Op woensdag 9 september 2009 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zou toch proberen het 6-2 te laten worden dan begin je in ieder geval met serveren in set 3.
Vind je dat matig?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Djoko toch matig dit jaar. Op een enkele uitschieter na dan. Gravel was hij wel goed, tot Roland Garros. Ook nog wel eens een master finale gehaald, maar over het algemeen is het zeer matig allemaal.
Voor de standaarden van iemand als Djokovic, en zeker met zijn ambities, vind ik dat matig. Maar vervelender is nog het spel waarmee het gebeurd.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Vind je dat matig?
Ik zou ook wel een master finale willen halen, dan is mijn seizoen helemaal geslaagd![]()
![]()
Wel jammer van de pot, had me hier meer van voorgesteld..
Het is weer een beetje een top twee aan het worden. Federer en Nadal zijn toch de enige serieuze kanshebbers op de titel lijkt mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Djoko toch matig dit jaar. Op een enkele uitschieter na dan. Gravel was hij wel goed, tot Roland Garros. Ook nog wel eens een master finale gehaald, maar over het algemeen is het zeer matig allemaal.
Ik wil gonzales tegen nadal wel eens zien, die heeft nadal nog lange niet gewonnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is weer een beetje een top twee aan het worden. Federer en Nadal zijn toch de enige serieuze kanshebbers op de titel lijkt mij.
Ik ben bang dat Nadal de backhand van Gonzalez zal 'afbreken'. Als Nadal niet geheel scherp is en Gonzalez zijn forehand veel in werking kan stellen is het mogelijk hem te verslaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Ik wil gonzales tegen nadal wel eens zien, die heeft nadal nog lange niet gewonnen.
Er begint met iets te dagen......... Djokovic fan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Szura het volgende:
Godver doe maar weer een DF dan he![]()
Klootviool
Nou nee, ik erger me gewoon aan dit kutspel in een kwartfinale van een Grand Slamquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Er begint met iets te dagen......... Djokovic fan?
Het was pas z'n tweede DF en de eerste sloeg hij in z'n eerste game, maar goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou nee, ik erger me gewoon aan dit kutspel in een kwartfinale van een Grand Slam
Zijn backhand was tegen Tsonga ook niet bepaald slecht, maar idd, ik denk dat het van de kwartfinales het de meest spannende partij kan worden...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nadal de backhand van Gonzalez zal 'afbreken'. Als Nadal niet geheel scherp is en Gonzalez zijn forehand veel in werking kan stellen is het mogelijk hem te verslaan.
Zoals onze belgische vriend al aangaf, heeft Djoko in de GEHELE 2e set, geen dubbele fout geslagen,quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was pas z'n tweede DF en de eerste sloeg hij in z'n eerste game, maar goed.
Ach het gaat niet om z'n dubbele fouten alleen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was pas z'n tweede DF en de eerste sloeg hij in z'n eerste game, maar goed.
Nou... dat is niet helemaal waar, hij knokt wel voor zijn service game en welliswaar pakte hij hem ook, maar idd ben het met je eens, het lijkt nergens op wat "the imitator" doet..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach het gaat niet om z'n dubbele fouten alleen.
Hij loopt als het ware als een zombie over de baan, het lijkt hem geen kloot te interesseren en zoals hij nu speelt is gewoon voor zijn doen belachelijk.
Dat mis ik dan weer...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
Geile outfit heeft Djoko zijn vriendin aan zeg
Ja, als je ook geld had.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
Geile outfit heeft Djoko zijn vriendin aan zeg
Ik zou er maar niet zo zeker van zijnquote:
Dat duurt nog 1,5 uur, maar ik denk het niet nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Ze zappen straks toch niet weer ineens over naar het damestennis he? Anders zet ik hem af....
Hij is iig alwetend en knetterirritant. Wachten op het moment dat hij over mentaliteit gaat beginnen en het nalaten van het benutten van je talent.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef APK het volgende:
Is Theo Bakker die rochelaar?
Beter dan alleen wat vreugdekreten uitkramen na een rally (Edje) of wat slagen opnoemen zoals die vorige ventquote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is iig alwetend en knetterirritant. Wachten op het moment dat hij over mentaliteit gaat beginnen en het nalaten van het benutten van je talent.
Nee, commentatoren moeten toch vertellen wat er gebeurt? Dat is wat slagen opnoemen zoals jij het noemt.. Maar goed, daarin verschillen de meningen duidelijk weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter dan alleen wat vreugdekreten uitkramen na een rally (Edje) of wat slagen opnoemen zoals die vorige vent
Ik vind een commentator goed als ie een rally duidelijk analyseert, niet alleen de winnende slag opnoemt ofzo.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, commentatoren moeten toch vertellen wat er gebeurt? Dat is wat slagen opnoemen zoals jij het noemt.. Maar goed, daarin verschillen de meningen duidelijk weer.
Ja, was overigens ook wat ik dacht dat hij deed.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
zei die man nou echt,...... Tikt het gravel eraf??
jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
Ja, maar je weet toch wel wat hij bedoelt?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
Hij praat een beetje Vlaams, lastig voor sommigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nu weer mis met Marc de Hous?
Ik word altijd helemaal depressief van de beste man..Alles gaat zuchtend en steunend en niets wordt positief benaderd..quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Szura het volgende:
Theo Bakker is wat betweterig maar heeft tenminst wel wat nuttigs te melden
Niet dusquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, iemand heeft een behandeling gevraagd, ik denk Djoko.
Ze spelen op hardcourt...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch wel wat hij bedoelt?
Je ziet het wel eens bij recreatief tennis, maar bij de profsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die service ook, achter de baseline
!
Ach Kournikova sloeg ze vaak zat op eigen helft zonder het net te rakenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Je ziet het wel eens bij recreatief tennis, maar bij de profs
het was overduidelijk een grap van Theo Bakker heldquote:
Ja vrouwen. Dat is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Kournikova sloeg ze vaak zat op eigen helft zonder het net te raken![]()
Safina kan dat ook presteren.
Maar van iemand met een service als Verdasco verwacht je het niet
Wat verwacht je? Nu wel exit Nadal?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen is bekend, maar 2 potjes:
- Del Potro - Cilic (3e partij vanaf 17.00 na 2 dubbels, zal wel rond 20.30-21.00 zijn)
- 01.00: Gonzo-Nadal.
Als Gonzo zo speelt als tegen Tsonga kan het, maar 3 sets win je echt heel moeilijk van Nadal. Del Potro zal het 'm lastiger kunnen maken denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Nu wel exit Nadal?
1e set had Monfils niet zo veel UE.. Maar hij eindigde er met 63...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat Gonzo hem wel goed zal kunnen bespelen. Toen Monfils nog goed was had Nadal het direct erg zwaar, Gonzo zal dat langer vol kunnen houden denk ik. Heb alleen de laatste 2.5 set niet gezien bij Rafa..was hij toen echt zo goed of was Monfils gewoon aan het kranten?
Nadal speelde in de eerste set lang niet zo dwingend als in de volgende sets. Hierdoor ging Monfils ook zo forceren later, wat te zien was in de UE.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat Gonzo hem wel goed zal kunnen bespelen. Toen Monfils nog goed was had Nadal het direct erg zwaar, Gonzo zal dat langer vol kunnen houden denk ik. Heb alleen de laatste 2.5 set niet gezien bij Rafa..was hij toen echt zo goed of was Monfils gewoon aan het kranten?
Heb ook niet veel gezien eigenlijk, maar Monfils werd geklopt op fitheid heb ik een paar keer gelezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Monfils na de tweede break in de tweede set.. om tequote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |