Ja, was overigens ook wat ik dacht dat hij deed.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
zei die man nou echt,...... Tikt het gravel eraf??
jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
Ja, maar je weet toch wel wat hij bedoelt?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
Hij praat een beetje Vlaams, lastig voor sommigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nu weer mis met Marc de Hous?
Ik word altijd helemaal depressief van de beste man..Alles gaat zuchtend en steunend en niets wordt positief benaderd..quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Szura het volgende:
Theo Bakker is wat betweterig maar heeft tenminst wel wat nuttigs te melden
Niet dusquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, iemand heeft een behandeling gevraagd, ik denk Djoko.
Ze spelen op hardcourt...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch wel wat hij bedoelt?
Je ziet het wel eens bij recreatief tennis, maar bij de profsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die service ook, achter de baseline
!
Ach Kournikova sloeg ze vaak zat op eigen helft zonder het net te rakenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Je ziet het wel eens bij recreatief tennis, maar bij de profs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |