Hij is iig alwetend en knetterirritant. Wachten op het moment dat hij over mentaliteit gaat beginnen en het nalaten van het benutten van je talent.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef APK het volgende:
Is Theo Bakker die rochelaar?
Beter dan alleen wat vreugdekreten uitkramen na een rally (Edje) of wat slagen opnoemen zoals die vorige ventquote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is iig alwetend en knetterirritant. Wachten op het moment dat hij over mentaliteit gaat beginnen en het nalaten van het benutten van je talent.
Nee, commentatoren moeten toch vertellen wat er gebeurt? Dat is wat slagen opnoemen zoals jij het noemt.. Maar goed, daarin verschillen de meningen duidelijk weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter dan alleen wat vreugdekreten uitkramen na een rally (Edje) of wat slagen opnoemen zoals die vorige vent
Ik vind een commentator goed als ie een rally duidelijk analyseert, niet alleen de winnende slag opnoemt ofzo.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, commentatoren moeten toch vertellen wat er gebeurt? Dat is wat slagen opnoemen zoals jij het noemt.. Maar goed, daarin verschillen de meningen duidelijk weer.
Ja, was overigens ook wat ik dacht dat hij deed.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
zei die man nou echt,...... Tikt het gravel eraf??
jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
Ja, maar je weet toch wel wat hij bedoelt?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef kevinoz het volgende:
Hij praat een beetje Vlaams, lastig voor sommigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nu weer mis met Marc de Hous?
Ik word altijd helemaal depressief van de beste man..Alles gaat zuchtend en steunend en niets wordt positief benaderd..quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Szura het volgende:
Theo Bakker is wat betweterig maar heeft tenminst wel wat nuttigs te melden
Niet dusquote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, iemand heeft een behandeling gevraagd, ik denk Djoko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |