quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb nog nooit zo goed kunnen leven met een nederlaag van Federer als in dit geval. Zelfs als Federer tegen Nadal speelde en ik voor Nadal was, vond ik het toch ook vervelend dat Federer verloor - nu eigenlijk helemaal niet. Het is gewoon een fantastisch jaar voor Federer. En ik vind DP echt een goeie en sportieve speler.
tegen djoko in de halve finale AUS reageerde hij ook zeer geïrriteerdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerste Federer echt opzichting boos zien worden op de umpire.. vaker gebeurd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
fed_fan beleeft alles op een geheel eigen wijze.
Ik ben soms gewoon dubbel over hem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik blijf je soms maar vaag vinden over Federer
![]()
Oké, komt 'ie nog een keer.quote:Waarom heet je Federer-fan als je in een Grand Slam finale voor Nadal bent, nota bene zijn aartsrivaal![]()
En vaak lijkt het alsof Federer niks goed kan doen bij je...
hij is best vaak boos op de umpire hoor, niet alleen daar...ik kan er zo nog 5 of meer opnoemen....het gaat in ieder geval bijna elke keer over hawkeye.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:45 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
tegen djoko in de halve finale AUS reageerde hij ook zeer geïrriteerd
Eerste opslagpercentage was wel echt onder de maat hoor. Verder vond ik dat hij de forehand van DP wel vaak opzocht en de servicegame bij 5-4 in de tweede set kwam gedeeltelijk ook doordat Federer niet 100 procent speelde. Ik vond dit niet zijn beste nederlaag. Wimbledon haalde hij zeker een hoger niveau dan gisteren. RG klopt ja, maar dat was natuurlijk vooral mentaal. Daar heeft hij geen seconde gedacht dat hij een kans had.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ik heb nu ook niet het gevoel dat Federer verloren heeft omdat hij zo slecht speelde. Zijn meeste verliezen tegen Nadal (vooral die van RG) waren gewoon omdat hij abominabel slecht speelde...MAar nu heeft Delpo het gewoon volledig verdiend!
Heb je hem ooit eerder het woord "fucking" horen gebruiken? Ik niet. Meer dan "shit" heb ik hem niet horen zeggen en dat vind ik van een andere orde van grootte.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
hij is best vaak boos op de umpire hoor, niet alleen daar...ik kan er zo nog 5 of meer opnoemen....het gaat in ieder geval bijna elke keer over hawkeye.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |