Ze spelen op hardcourt...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch wel wat hij bedoelt?
Je ziet het wel eens bij recreatief tennis, maar bij de profsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die service ook, achter de baseline
!
Ach Kournikova sloeg ze vaak zat op eigen helft zonder het net te rakenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Je ziet het wel eens bij recreatief tennis, maar bij de profs
het was overduidelijk een grap van Theo Bakker heldquote:
Ja vrouwen. Dat is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Kournikova sloeg ze vaak zat op eigen helft zonder het net te raken![]()
Safina kan dat ook presteren.
Maar van iemand met een service als Verdasco verwacht je het niet
Wat verwacht je? Nu wel exit Nadal?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen is bekend, maar 2 potjes:
- Del Potro - Cilic (3e partij vanaf 17.00 na 2 dubbels, zal wel rond 20.30-21.00 zijn)
- 01.00: Gonzo-Nadal.
Als Gonzo zo speelt als tegen Tsonga kan het, maar 3 sets win je echt heel moeilijk van Nadal. Del Potro zal het 'm lastiger kunnen maken denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Nu wel exit Nadal?
1e set had Monfils niet zo veel UE.. Maar hij eindigde er met 63...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat Gonzo hem wel goed zal kunnen bespelen. Toen Monfils nog goed was had Nadal het direct erg zwaar, Gonzo zal dat langer vol kunnen houden denk ik. Heb alleen de laatste 2.5 set niet gezien bij Rafa..was hij toen echt zo goed of was Monfils gewoon aan het kranten?
Nadal speelde in de eerste set lang niet zo dwingend als in de volgende sets. Hierdoor ging Monfils ook zo forceren later, wat te zien was in de UE.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat Gonzo hem wel goed zal kunnen bespelen. Toen Monfils nog goed was had Nadal het direct erg zwaar, Gonzo zal dat langer vol kunnen houden denk ik. Heb alleen de laatste 2.5 set niet gezien bij Rafa..was hij toen echt zo goed of was Monfils gewoon aan het kranten?
Heb ook niet veel gezien eigenlijk, maar Monfils werd geklopt op fitheid heb ik een paar keer gelezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Monfils na de tweede break in de tweede set.. om tequote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |