Het is nog wel vrij wisselvallig, hetgeen ook niet gek is als je kijkt naar haar plaats op de ranglijst.quote:
Ze maakt nu ook wel wat fouten idd, maar ze slaat heel veel ballen echt tegen de lijnen aan, heel diep en wijd én ook met power. Der tegenstandster vind ik nog niet zo indrukwekkend spelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij wisselvallig, hetgeen ook niet gek is als je kijkt naar haar plaats op de ranglijst.
Zag het net ook, erg ver gezocht toch.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Haha Wickmayer net bij de TV Draait Door omdat haar kreuntjes klinken als "Komt ie!":D
Was leuk iddquote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Haha Wickmayer net bij de TV Draait Door omdat haar kreuntjes klinken als "Komt ie!":D
Jammer idd, nergens voor nodig, als ze rustig speelt, heeft ze niet zo veel problemen met die andere.quote:
Dat wel, maar ik kan er nu niet meer omheenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zag het net ook, erg ver gezocht toch.
Ja de vijfde ontsnapte gevangene vinden ze niet meer terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
In België is 5 maal scheepsrecht?
Wicky.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:14 schreef qonmann het volgende:
2 setjes weer.
Wat zijn die Belgen toch goed !
Wickmayer
Om 01.00 uur weer verder
Als Oudin wint van Wozniacki dan gaat ze gewoon naar de finale. Als je Dementieva / Sharapova / Petrova / Wozniacki verslaat maak je ook een hele goede kans tegen Wickmayer..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Nu moet ze hopen dat Oudin van Wozniacki wint, dan kan ze gewoon de finale halen.
Nee, dat is de wet van "winnen van een grote, volgende ronde verliezen van een gelijkwaardige".quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Oudin wint van Wozniacki dan gaat ze gewoon naar de finale. Als je Dementieva / Sharapova / Petrova / Wozniacki verslaat maak je ook een hele goede kans tegen Wickmayer..
Oke, maar ik zie dat niet gebeuren. Wint Oudin van Wozniacki, dan gaat ze de finale halen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is de wet van "winnen van een grote, volgende ronde verliezen van een gelijkwaardige".
Op Clijsters en SWilliams is er op dat hele damestennis geen pijl op te trekken geloof ik. De meest verrassende uitslagen kom je tegen, die inmiddels ook niet meer verrassend zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is de wet van "winnen van een grote, volgende ronde verliezen van een gelijkwaardige".
Ja, dat denk ik ook wel hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, maar ik zie dat niet gebeuren. Wint Oudin van Wozniacki, dan gaat ze de finale halen.
die geldt dan niet voor Oudin dan..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ze is nog geen gelijkwaardige tegen gekomen behalve in R1.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
die geldt dan niet voor Oudin dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |