Het showelement is soms iets te hoog bij Monfils.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:46 schreef Bevin het volgende:
Sjonge wat dom gespeeld, op zo'n punt ga je toch niet met dropshots strooien
Ja, ik hoop toch wel op een Federer-Nadal-finale. Vraag me af hoeveel die voor Federer zou betekenen. Wel veel lijkt me en ik hoop dat hij hem wint want als ij hem verliest, krijg je weer die discussie over de vraag of hij nu wel de beste aller tijden is omdat hij niet van Nadal kan winnen in het merendeel van de GS-finales die hij tegen hem speelt (dan zou de H2H in GS-fnales 6-2 voor Nadal zijn.) Hoe zien jullie dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:43 schreef Norrage het volgende:
Rafa
Dan maar gewoon een Rafa - Fed finale hoor...Lijkt me mooi..
Ja, we hebben het altijd wel over Gonzalez maar Del Potro heeft ok wel enorm veel power, zowel met zijn forehand als met zijn backhand.quote:Maar goed, Del Potro is wel in bloedvorm, ik denk dat zelfs Fedje het moeilijk gaat krijgen tegen hem
quote:Mannelijke fan kust Nadal
Voor de tweede keer dit jaar heeft een toeschouwer bij een grandslamtoernooi de tennisbaan betreden. Een mannelijke fan van Spanjaard Rafael Nadal kwam dinsdagavond (lokale tijd) na diens overwinning tijdens de US Open tegen de Fransman Gaël Monfils met een camera in de hand het speelterrein op.
Nadal was met ontbloot bovenlichaam net op weg naar zijn stoel om zijn spullen te pakken. Hij kreeg een omhelzing van de iets te enthousiaste supporter en ook nog een zoen op zijn wang. Daarna voerden haastig toegesnelde bewakers de indringer weg.
Nadal kon wel lachen om het voorval. Hij maakte er verder geen punt van. Zijn overwinning in vier sets 6-7 (3) 6-3 6-1 6-3 had hem een zonnig humeur gegeven.
ja Federer is duidelijk de beste allertijden ....gewoon omdat hij constant is en er dus altijd staat....maar qua topniveau schat ik Nadal toch iets hoger in, alleen haalt hij dat bij lange na niet altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch wel op een Federer-Nadal-finale. Vraag me af hoeveel die voor Federer zou betekenen. Wel veel lijkt me en ik hoop dat hij hem wint want als ij hem verliest, krijg je weer die discussie over de vraag of hij nu wel de beste aller tijden is omdat hij niet van Nadal kan winnen in het merendeel van de GS-finales die hij tegen hem speelt (dan zou de H2H in GS-fnales 6-2 voor Nadal zijn.) Hoe zien jullie dat?
[..]
Nou ja, 63 UE maken was niet slim.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Szura het volgende:
Ben na de eerste set gaan pitten en dat was volgens mij wel een goede keuze![]()
Als ik het hier zo teruglees was Nadal daarna simpelweg te goed en maakte Monfils stomme fouten?
quote:
Mooie reactie van Nadalquote:Nadal kon erom lachen: "Ik vond het geen enkel probleem. Hij was echt vriendelijk. Hij was een grote fan en zei gewoon dat hij van mij houdt."
Ik hou ook van jullie hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Toen ie op 3-4 in de tweede set werd gebroken was het he-le-maal niets meer met Monfils. Ongelofelijk, hij won de eerste set, had op élke game van Nadal kansen, maar hij ging veel te geforceerd spelen, wilde alles meteen afmaken met van die harde klappen met het gevolg dat ie veel domme fouten maakte.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Szura het volgende:
Ben na de eerste set gaan pitten en dat was volgens mij wel een goede keuze![]()
Als ik het hier zo teruglees was Nadal daarna simpelweg te goed en maakte Monfils stomme fouten?
Krijg altijd een naar gevoel van deze dingen. Hoeft maar 1 malloot met een mes tussen te zitten en het gaat helemaal mis. Zelfde tijdens de RG finale dit jaar. Op het gebied van beveiliging ligt tennis zo ver achter..quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg altijd een naar gevoel van deze dingen. Hoeft maar 1 malloot met een mes tussen te zitten en het gaat helemaal mis. Zelfde tijdens de RG finale dit jaar. Op het gebied van beveiliging ligt tennis zo ver achter..
Hoe bedoel je dat hij er altijd staat?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ja Federer is duidelijk de beste allertijden ....gewoon omdat hij constant is en er dus altijd staat....maar qua topniveau schat ik Nadal toch iets hoger in, alleen haalt hij dat bij lange na niet altijd
Federer speelt altijd goed op Grand Slams en in finales, Nadal kan misschien nog wel beter spelen, maar haalt dat niveau niet altijd (op Grand Slams). Federer is constanter op een hoger niveau dan Nadal op de momenten dat het er om gaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef senswal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat hij er altijd staat?
Nadal kan er toch hoogstwaarschijnlijk ook niks aan doen dat hij een blessure had?
sorry als ik het verkeerd opvat![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
De dubbel op Ashe duurt wat langer dan gepland, Wickmayer begint dus wat later, 19.25 ofzo schat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |