Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Dat is naar mijn mening dan weer een stap te ver. Het is nog niet zeker dat Del Potro - Nadal er komt.
Nou stel van wel en Del Potro gaat naar de finale tegen Fed, dan heb je weer geen wedstrijd om te nemen aangezien bij een finale Federer - Del Potro iedereen voor Federer zal kiezen. Nou ja 90% ofzo...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Nee bedoel meer dat de vraag is of de finale Feder tegen Nadal wordt. Ja of Nee. Bij XL-spel is het al elke keer een winnaar voorspellen, ik vind het wel leuk om hier wat andere dingen te hebben. Vraag mag ook worden of Federer het toernooi wint van mij. Aantal games van de finale over/under.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
De deadline ligt dan overigens bij de start van Federer's partij en die is vannacht rond half 3-3uur schat ik. De avondsessie start om 01:00 namelijk eerst met Oudin - Wozniacki.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
I don't trust books. They're all facts and no heart Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."