En met alle respect voor de Belgische bond, maar de verdienste daarvan is het niet bepaald. Wickmayer bijv. is samen met haar vader op eigen houtje naar de VS getrokken om iets te bereiken in het tennis en ze is ook blijven werken met haar vader. Is niemand van de Belgische bond aan te pas gekomen. En dit soort talenten hebben wij ook hoor, zolang ze maar eens gemotiveerd zijn.quote:
Zijn de Belgen op ons hoor met al die Olympische medailles voor Nederlandquote:
En toch gaat het heerlijk daar. Met de Rochus broertjes, Darcis en Vliegen stiekem toch 4 spelers die in principe wel echte top 100 spelers zijn geworden en met Clijsters, Wickmayer en wellicht weer Henin ook voldoende opties bij de vrouwen met zelfs 1 of 2 wereldtoppers..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
En met alle respect voor de Belgische bond, maar de verdienste daarvan is het niet bepaald. Wickmayer bijv. is samen met haar vader op eigen houtje naar de VS getrokken om iets te bereiken in het tennis en ze is ook blijven werken met haar vader. Is niemand van de Belgische bond aan te pas gekomen. En dit soort talenten hebben wij ook hoor, zolang ze maar eens gemotiveerd zijn.
Vergelijk dat eens met Nederland .niemand te bekennen op de US Open.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch gaat het heerlijk daar. Met de Rochus broertjes, Darcis en Vliegen stiekem toch 4 spelers die in principe wel echte top 100 spelers zijn geworden en met Clijsters, Wickmayer en wellicht weer Henin ook voldoende opties bij de vrouwen met zelfs 1 of 2 wereldtoppers..
Ze hadden er eerst 1 (Wilmots), nu 2, maar het is 10 keer beter dan Frank Kramer en Theo Bakker.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef kevinoz het volgende:
Sinds wanneer heeft eurosport bijna alleen maar belgische commentatoren in dienst, wat een slap gelul zeg van die vent. De wedstrijd is al niet veel bijzonders, maar hij maakt het er niet aantrekkelijker op.
Volgens mij is hij zichzelf constant aan het uitleggen wat er gebeurt....
Nou geweldig zegquote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hadden er eerst 1 (Wilmots), nu 2, maar het is 10 keer beter dan Frank Kramer en Theo Bakker.
Nou geef mij maar gewoon een nederlander, Kristie Boogert mag ik wel graag horen, maar dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hadden er eerst 1 (Wilmots), nu 2, maar het is 10 keer beter dan Frank Kramer en Theo Bakker.
Dan hoop ik dat het Djokovic is want dan heeft hij zijn career slam in opgavesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef kevinoz het volgende:
Had aan het einde van de 1e set al zo het idee, dat 1 van 2 ging opgeven, lopen allebei beetje ongemotiveerd over de baan. Net of ze allebei een dikke scheet dwars zit ofzow, al huppelt verdasco al weer wat sneller over de baan.
Volgens mij zit Marc De Hous er tegenwoordig. Vroeger coach van Clijsters en daarna co-commentator op Sporza.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marc de Housquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef kevinoz het volgende:
Sinds wanneer heeft eurosport bijna alleen maar belgische commentatoren in dienst, wat een slap gelul zeg van die vent. De wedstrijd is al niet veel bijzonders, maar hij maakt het er niet aantrekkelijker op.
Volgens mij is hij zichzelf constant aan het uitleggen wat er gebeurt....
Nou, gelooft het wel.... Of bedoel je vanaf nu? Want hij ging er deze game toch wel voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko gelooft het wel deze set: *4-1 Verdasco.
Klopt, die hoor je nu. Niks mis mee imo, maar misschien wat beter als co-commentator.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij zit Marc De Hous er tegenwoordig. Vroeger coach van Clijsters en daarna co-commentator op Sporza.
Vanaf nu idd, 6-1 zal me niet verbazen iig.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, gelooft het wel.... Of bedoel je vanaf nu? Want hij ging er deze game toch wel voor.
Ik zou toch proberen het 6-2 te laten worden dan begin je in ieder geval met serveren in set 3.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf nu idd, 6-1 zal me niet verbazen iig.
En 6-1 it is.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf nu idd, 6-1 zal me niet verbazen iig.
Ik zou gewoon proberen, 5-2 er van te maken en dan 5-3 5-4 5-5 5-6 5-7quote:Op woensdag 9 september 2009 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zou toch proberen het 6-2 te laten worden dan begin je in ieder geval met serveren in set 3.
Vind je dat matig?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Djoko toch matig dit jaar. Op een enkele uitschieter na dan. Gravel was hij wel goed, tot Roland Garros. Ook nog wel eens een master finale gehaald, maar over het algemeen is het zeer matig allemaal.
Voor de standaarden van iemand als Djokovic, en zeker met zijn ambities, vind ik dat matig. Maar vervelender is nog het spel waarmee het gebeurd.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Vind je dat matig?
Ik zou ook wel een master finale willen halen, dan is mijn seizoen helemaal geslaagd![]()
![]()
Wel jammer van de pot, had me hier meer van voorgesteld..
Het is weer een beetje een top twee aan het worden. Federer en Nadal zijn toch de enige serieuze kanshebbers op de titel lijkt mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Djoko toch matig dit jaar. Op een enkele uitschieter na dan. Gravel was hij wel goed, tot Roland Garros. Ook nog wel eens een master finale gehaald, maar over het algemeen is het zeer matig allemaal.
Ik wil gonzales tegen nadal wel eens zien, die heeft nadal nog lange niet gewonnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is weer een beetje een top twee aan het worden. Federer en Nadal zijn toch de enige serieuze kanshebbers op de titel lijkt mij.
Ik ben bang dat Nadal de backhand van Gonzalez zal 'afbreken'. Als Nadal niet geheel scherp is en Gonzalez zijn forehand veel in werking kan stellen is het mogelijk hem te verslaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Ik wil gonzales tegen nadal wel eens zien, die heeft nadal nog lange niet gewonnen.
Er begint met iets te dagen......... Djokovic fan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Szura het volgende:
Godver doe maar weer een DF dan he![]()
Klootviool
Nou nee, ik erger me gewoon aan dit kutspel in een kwartfinale van een Grand Slamquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Er begint met iets te dagen......... Djokovic fan?
Het was pas z'n tweede DF en de eerste sloeg hij in z'n eerste game, maar goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou nee, ik erger me gewoon aan dit kutspel in een kwartfinale van een Grand Slam
Zijn backhand was tegen Tsonga ook niet bepaald slecht, maar idd, ik denk dat het van de kwartfinales het de meest spannende partij kan worden...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nadal de backhand van Gonzalez zal 'afbreken'. Als Nadal niet geheel scherp is en Gonzalez zijn forehand veel in werking kan stellen is het mogelijk hem te verslaan.
Zoals onze belgische vriend al aangaf, heeft Djoko in de GEHELE 2e set, geen dubbele fout geslagen,quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was pas z'n tweede DF en de eerste sloeg hij in z'n eerste game, maar goed.
Ach het gaat niet om z'n dubbele fouten alleen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was pas z'n tweede DF en de eerste sloeg hij in z'n eerste game, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |