Klinkt niet best, familie?quote:Op zondag 6 september 2009 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Idd, morgen maar eens een pak fixen voor een begrafenis.
Zeg dat wel ja, was niet bepaald de bedoeling nu al thuis te zitten.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof ik er ene fuck om geef dat ik de lapo niet heb. Ik zie het eerder als een zegen.
Picca van de sexy chick in kwestie.quote:
haha, ja, op fokquote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca van de sexy chick in kwestie.
quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca van de sexy chick in kwestie.
Tinypic dan?quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, ja, op fokDenk het dus niet he
om half 3quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
Is er iemand die weet hoe laat Brazilië - Argentinië vannacht is?
PMquote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pm.quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, dat is over een uur pas. Ik zit er redelijk doorheen, maar slapen gaat hem niet worden.quote:
Die vond ik te makkelijk.quote:
ik wacht nog op een telefoontje om weg te gaan zoquote:Op zondag 6 september 2009 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, dat is over een uur pas. Ik zit er redelijk doorheen, maar slapen gaat hem niet worden.
Nou, omschrijf haar eens dan.quote:Op zondag 6 september 2009 01:29 schreef NoelGallagher het volgende:
ja he, ik ben geen kankermongool![]()
ik vertrouw jullie dus voor geen ene meter
Ik ben al terug, feestje liep iets anders dan gepland. Zakte ineens iemand door haar hoeven, ambulance en shit. Ik heb het wel gehad voor vandaag.quote:Op zondag 6 september 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wacht nog op een telefoontje om weg te gaan zo
Wtf, wat had ze?quote:Op zondag 6 september 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben al terug, feestje liep iets anders dan gepland. Zakte ineens iemand door haar hoeven, ambulance en shit. Ik heb het wel gehad voor vandaag.
ik was biertjes drinken bij een vriend maar was er moe geworden door een of andere film op sbs volgens mij dat ik geen zin meer had om uit te gaan.quote:Op zondag 6 september 2009 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt niet best, familie?
[..]
Zeg dat wel ja, was niet bepaald de bedoeling nu al thuis te zitten.
Neh, niet veel gezopen of andere shit. Het was pas iets van 21:30, ze stond met mijn vriendin te praten toen ze ineens begon te draaien met haar ogen en vervolgens zei haar linkerbeen niet meer te voelen. Direct daarna valt ze op de grond. Wat het is, geen idee. Opgenomen in het ziekenhuis en de berichten zullen ons wel bereiken morgen.quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, wat had ze?
Teveel gezopen of was er een andere aanleiding voor?
Dat is dodelijk ook. Beetje op een bank chillen, bier erbij. Daar kak je van in.quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik was biertjes drinken bij een vriend maar was er moe geworden door een of andere film op sbs volgens mij dat ik geen zin meer had om uit te gaan.
Zal best wel eens een TIA kunnen zijn of een hartaanvalquote:Op zondag 6 september 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, niet veel gezopen of andere shit. Het was pas iets van 21:30, ze stond met mijn vriendin te praten toen ze ineens begon te draaien met haar ogen en vervolgens zei haar linkerbeen niet meer te voelen. Direct daarna valt ze op de grond. Wat het is, geen idee. Opgenomen in het ziekenhuis en de berichten zullen ons wel bereiken morgen.
Over TIA werd inderdaad gesproken. Maarja, die zal wel helemaal doorgelicht worden komende week.quote:Op zondag 6 september 2009 01:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zal best wel eens een TIA kunnen zijn of een hartaanval
Slechte shit in ieder geval, als mensen zeggen dat ze hun been niet meer voelen!
Wel kut van het feestje, was het een beetje een gezellig feestje?
Ja is ook wel zo jaquote:Op zondag 6 september 2009 01:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over TIA werd inderdaad gesproken. Maarja, die zal wel helemaal doorgelicht worden komende week.
Tsja, gezellig feestje, wat ik zeg; het was pas 21:30. Moest eigenlijk nog op gang komen dus.
Niets mis mee, samen op de bank een filmpje kijken. Heerlijk zelfs. Mijne ligt nu als het goed is te slapen, iig toen ik de kamer verliet en anders zie ik die zo wel beneden verschijnen.quote:Op zondag 6 september 2009 01:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo ja
Dat is wel een naar einde, ook van je avond
Mijn avond was sowieso vrij waardeloos
Hele avond alleen maar lui bij mn vriendin gezeten niks gedaan, op een gegeven moment maar naar huis gegaan![]()
Ze was hier om 19:45 en ze ging om 01:00 weer naar huis. en ze kan goed zoenen en ik ben verliefdquote:
Ja, alleen was dat het nietquote:Op zondag 6 september 2009 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niets mis mee, samen op de bank een filmpje kijken. Heerlijk zelfs. Mijne ligt nu als het goed is te slapen, iig toen ik de kamer verliet en anders zie ik die zo wel beneden verschijnen.
Pics?quote:Op zondag 6 september 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze was hier om 19:45 en ze ging om 01:00 weer naar huis. en ze kan goed zoenen en ik ben verliefd
Good job.quote:Op zondag 6 september 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze was hier om 19:45 en ze ging om 01:00 weer naar huis. en ze kan goed zoenen en ik ben verliefd
quote:Op zondag 6 september 2009 01:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, alleen was dat het niet
Mijn vriendin heeft nogal pijn bij haar maandelijkse probleem () dus dat was de hele avond troosten
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 6 september 2009 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zet veel dingen op fok, zelfs m'n 06, maar dit doe ik niet, en niet omdat ze lelijk is
Neen. Dat was ik niet van plan.quote:Op zondag 6 september 2009 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof jullie een foto van je vriendin op fok zetten
Nou danquote:Op zondag 6 september 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neen. Dat was ik niet van plan.
Je moet wat tijdens zo'n doodse stilte.quote:Op zondag 6 september 2009 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, en trouwens een dikke vettevoor die meet in de stariway. Zijn ze al op de meet, gaan ze alsnog fokken. triest zeg ik je, kankertriest
![]()
hahahaquote:Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet wat tijdens zo'n doodse stilte.
Ik vraag je dan ook niet om pics!quote:
laagstaande welquote:Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag je dan ook niet om pics!
Zit je mij aan te vallen dan!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 02:08 schreef Jimbo het volgende:
liesje is veilig thuis
,aarka ik ben droken en ga nu slapen kusje
Succes.quote:Op zondag 6 september 2009 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jou toch nooit
Ik ga zuipen en chillen, doei mensen, weltrusten alvast
2quote:Op zondag 6 september 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neen. Dat was ik niet van plan.
quote:Op zondag 6 september 2009 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jou toch nooit
Ik ga zuipen en chillen, doei mensen, weltrusten alvast
Ciao!quote:Op zondag 6 september 2009 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens, pokertoernooitje toch afgelopen, 7,50 euro winst
Tot morgen en/ofzo
Wist überhaupt niet dat je er nog was.quote:Op zondag 6 september 2009 02:22 schreef Dqod het volgende:
Gaat iedereen al..
Niet dat ik nou nog veel energie over heb mja
Vetklep.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, met een beetje geluk is er taart. Ik ben serieus waar al naar heel veel verjaardagen geweest echt puur en alleen voor de taart.
Zal je niet lukken. Alleen het al feit dat jij 'm dan zou bewerkstellingen, is voor mij genoeg reden om dan niet te happen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:00 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, met een beetje hulp, kun je het nog best wel voor elkaar krijgen.
Ik durf te wedden dat ik ooit in deze slowchat nog een ruzie tussen bijvoorbeeld BT en IQM kan bewerkstelligen.
Allebei lekker opvliegend en impulsief, dat moet een keer misgaan.
True, ik sla meestal over.quote:
Nu wel.. Maar je ziet hoe lang t duurt voor ik weer reageerquote:Op zondag 6 september 2009 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wist überhaupt niet dat je er nog was.
Balansdag.quote:
Ik ben sowieso niet echt een liefhebber van gebak. Meeste van die 'gebak'-verjaardagen zijn ook op zondag, net als je die avond daarvoor flink bent doorgezakt.quote:Op zondag 6 september 2009 02:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Balansdag.
Sonja Bakker.
Hypes!!!
Nee, ik kwam er net aan, had m'n eten nog in m'n maag zitten en had derhalve geen trek. [ afbeelding ]
Jij zo van: hé Weijers! Vertel eens een grapje?quote:Op zondag 6 september 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
Het nichtje van m'n vriendin had een soort van relatie met een gozer en die heette... Guido.En toen moest ik inwendig heel hard gniffelen.
quote:Op zondag 6 september 2009 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
Jij zo van: hé Weijers! Vertel eens een grapje?
SHE was er ook.quote:Op zondag 6 september 2009 02:44 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/YvonHeslinga/status/3786777854
Ik dacht kom, laat ik er eens een onverwachte wending aangeven.quote:Op zondag 6 september 2009 02:45 schreef IQM het volgende:
[..]Ik weet eerlijk waar niet wat ik erger vind. Een Guido Weijers-Guido of zo'n Italiaanse mooiboy-Guido.
Ik heb er nog geen gesignaleerd.quote:
Zo hé! Jij durft. Fuck teh world!quote:Op zondag 6 september 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik een aflevering Oz kijken met zak chips die ik net al voor 4/5 heb opgegeten. (FUCK YOU, SONJA BAKKER! MET JE KAKHOOFD!)
Ben je nog bij de meet wezen kijken?quote:Op zondag 6 september 2009 05:17 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben bezweet en uitgeput thuis gekomen. Wat mij zegt dat het een toffe avond was.
Ehm nee?quote:Op zondag 6 september 2009 05:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je nog bij de meet wezen kijken?![]()
WAKKUR IN DU CELquote:Op zondag 6 september 2009 11:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu Kempi/
Goede morgen. Ik ga vanmiddag naar Inglorious Basterds.quote:
Inleiding?quote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oh, leuk zeg!
Ik ga wat voor m'n werkcollege doen denk ik.
Vrouwen die paarse kleding dragen.quote:Op zondag 6 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil ziet een meisje en moet blozen. [ afbeelding ]
Hmm, ze kan goed Bert nadoen ja, maar ik vind het niet grappig.quote:
Pics.quote:Op zondag 6 september 2009 12:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een paars t-shirt dat best leuk is.
Die moblo heeft ook totaal geen smaak voor kledingquote:Op zondag 6 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb remlof wel 's gezien met dat kleine beetje haar dat hij van zichzelf had, maar dit is toch een stuk beter.
[ afbeelding ]
Je kunt 't niet eens echt heel goed zien.quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die moblo heeft ook totaal geen smaak voor kleding![]()
Goed genoeg om te zien dat het totaal stijlloos en saai isquote:Op zondag 6 september 2009 12:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt 't niet eens echt heel goed zien.
Hij vindt zichzelf waarschijnlijk hilarisch.quote:Op zondag 6 september 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
Juicyhil als hij een meisje zit:
Overigens keek ik echt met plaatsvervangende schaamte naar bovenstaande filmpje en heb het dan ook na een halve minuut afgezet. Wat een retard.
Pics!11quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
NG heeft bijna een vriendinhihi
hoe lang gaat ze het uithouden?quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hoezoquote:Op zondag 6 september 2009 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hoe lang gaat ze het uithouden?
Die afgepakt gaat worden door een FOK!er.quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, deze niet.quote:Op zondag 6 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die afgepakt gaat worden door een FOK!er.
Nostalgisch eigenlijk
Nopequote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, blowt ze?
Jij ookquote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, deze niet.
Bij hj vond ik het eerst ook kut, tot ik bij mezelf dacht 'dude, hj is dik, jooooo he'
Je zusje is een plantquote:
Nee, wel sterk geminderd.quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm, dan gaat het nog lastig worden. Of ben jij inmiddels gestopt?
Whehe, NG was dikquote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben 14 kg afgevallen, kankerhomo
Nice nice, k heb je dan ook een tijd al niet gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben 14 kg afgevallen, kankerhomo
Klopt, binnenkort maar weer een paar biertjes naar binnen tikken.quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nice nice, k heb je dan ook een tijd al niet gezien.
Whehe, hoeveel weeg je nu?quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, NG zag dat zelf ook in en ondernam actie!
Kun je nagaan, ze wilde liever een dikkerdje dan jou!quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, NG zag dat zelf ook in en ondernam actie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ze wilde liever een dikkerdje dan jou!ik eet die grapjes rauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe lang ben je?quote:
Geen verkeerd idee nee.quote:Op zondag 6 september 2009 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort maar weer een paar biertjes naar binnen tikken.
Ligt eraan of ik hakken aanheb of niet.quote:Op zondag 6 september 2009 13:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je groter was
1.88 en 95 kilo, jezus zegquote:
Oo ok.quote:Op zondag 6 september 2009 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik hakken aanheb of niet.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik hakken aanheb of niet.
Had je net hier moeten ruiken onder mijn deken..quote:Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, wat een zure lucht onder m'n armpits
Gelukkigquote:Op zondag 6 september 2009 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, het is maar internet jwt
quote:Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, wat een zure lucht onder m'n armpits
quote:Op zondag 6 september 2009 13:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had je net hier moeten ruiken onder mijn deken..![]()
![]()
Liet een klein pufje
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 13:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had je net hier moeten ruiken onder mijn deken..![]()
![]()
Liet een klein pufje
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb remlof wel 's gezien met dat kleine beetje haar dat hij van zichzelf had, maar dit is toch een stuk beter.
[ afbeelding ]
pestenquote:
heerlijkquote:
bier is viesquote:Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga pokeren bij vrienden, met een biertje erbij
Toontje was er ook weer heen gerold zo te zien.quote:Op zondag 6 september 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157622266100462/
remlof oogt oud.
Mweh, wat een verzameling bonte figuren.quote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
't Is dan wel geen contact met een paardenmeisje, maar 't komt in de buurt.
Omgquote:Op zondag 6 september 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
remlof oogt oud.
Dank je.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mweh, wat een verzameling bonte figuren.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:10 schreef Paul het volgende:
De Fok meet, waar iedereen gezellig met elkaar praat
Oké.quote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Japsnars het volgende:
Spange shit
[ afbeelding ]
Die heeft toch mooi de nummer 1 uit het toernooi gewerkt![]()
[US Open] Safina, Sjarapova naar huis
Laffe hond!quote:Op zondag 6 september 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet of zij toentertijd wist wie ik was, maar ik wist wel wie zij was. En nee, ik ga geen namen noemen.
En Sharapova is er ook uitgewerkt door een 17-jarig mokkel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Japsnars het volgende:
Spange shit
[ afbeelding ]
Die heeft toch mooi de nummer 1 uit het toernooi gewerkt![]()
[US Open] Safina, Sjarapova naar huis
Besloten? Iedereen kan er kijken.quote:Op zondag 6 september 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Posten uit een soort van besloten forum, BAN!
Ik zeg toch 'een soort van'.quote:Op zondag 6 september 2009 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Besloten? Iedereen kan er kijken.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Besloten? Iedereen kan er kijken.
De kleine lettertjes zijn altijd een bitch.quote:
Ie-iedereen zit daar.quote:
Ik vind dat ook niet mooi.quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan de enige die de hoeveelheid moedervlekken een afknapper vind?
[ afbeelding ]
Nee. Wie is dat?quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Sproetjes zijn meestal welquote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat allang.quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme, die foto's van de stairway meet, nu weet ik zeker dat ik
NOOIT
naar een FOK! meet zal gaan
Het schattige Anouk Hoogendijk-fantopic #2 speelster van het damesvoetbalelftal.quote:
Joh.quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef RickoKun het volgende:godverdomme, die foto's van de stairway meet, nu weet ik zeker dat ik
NOOIT
naar een FOK! meet zal gaan
Natuurlijk, die heeft iedereen. Maar die foto, too much!quote:Op zondag 6 september 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
Mja echt mooi is het niet, maar k vind het ook niet super hinderlijk.
Misschien omdat ik zelf ook wel beetje moedervlekjes heb
Ik vind het nauwelijks opvallen eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, die heeft iedereen. Maar die foto, too much!
Mja k bedoel dus dat ik ook aardig wat heb op m'n armen.. But I'm still bloody sexy.quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, die heeft iedereen. Maar die foto, too much!
Paintbrush.quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Even doorspitten.quote:Op zondag 6 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
De gisterse Stairway-meet in Utrecht #5: Vuige verhalen!
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Eigenlijk moeten we al zo'n 5 jaar blij zijn met elke dag (sinds er kanker is geconstateerd) maar toch is het weer een schok als het slechter gaat.
Uiteraard geen zin in NKT, ben nu dan dus ook gewoon thuis. Zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat gebeurt en ik kom er pas een week later achter omdat ik bij een clubje ballen zit...
quote:Op zondag 6 september 2009 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb 1 moment gehad waarop ik bijna zou gaan. Maar kwam pas om 8 uur thuis uit Hamburg die vrijdag en was naar de klote dus niet gegaan..Was geen stairway toen, amsterdam meen ik.
chimiquote:
Dank je.quote:
Kut...quote:
Jij wou wel toenquote:
Is die 'stevig gebouwde' Jh.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Kut...
Nu kan ik pas volgend jaar.
jaquote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is die kanker dikke mongool met dat opgeblazen hoofd jh?
Fokrarquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De gisterse Stairway-meet in Utrecht #5: Vuige verhalen!
Kom je morgenavond deze kant op?quote:
Dank je.quote:
Dat ga ik vanavond doen.quote:Op zondag 6 september 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja of vanavond al, mits je je beddengoed wast.
Ah is goed, ik heb toch de sleutel dus misschien ben ik er al wat eerder.quote:Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond doen.
Ben als het goed is rond 22 uur weer thuis.
Is goed. Ik zal alvast wat lekkers bereiden en in de koelkast zetten. Maar niet alles opeten voordat ik er ben.quote:Op zondag 6 september 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah is goed, ik heb toch de sleutel dus misschien ben ik er al wat eerder.
Zoveel eet ik toch nooit, dat weet je toch.quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal alvast wat lekkers bereiden en in de koelkast zetten. Maar niet alles opeten voordat ik er ben.
Is zij niet van Law and order?quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het nauwelijks opvallen eerlijk gezegd
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja maar voor de zekerheid. Ik heb er nog een verassing mee in petto.quote:Op zondag 6 september 2009 15:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel eet ik toch nooit, dat weet je toch.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar voor de zekerheid. Ik heb er nog een verassing mee in petto.
Heb je morgen nog college?quote:
Dat is als je het vlees te lang laat bakken joah!quote:
Ja, maar daar kun je naar aanleiding van je vorige reactie over je opa wel erg slechte grappen over maken.quote:Op zondag 6 september 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
Dat is als je het vlees te lang laat bakken joah!
Ik heb morgen de crematie van de mijnequote:Op zondag 6 september 2009 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je naar aanleiding van je vorige reactie over je opa wel erg slechte grappen over maken.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je naar aanleiding van je vorige reactie over je opa wel erg slechte grappen over maken.
Verassingen zijn nooit prettig.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
Verassing.
Ik zal je even uitlachen als ik morgen lekker uitslaap.quote:Op zondag 6 september 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen om half 9 beginnen![]()
Onchristelijke tijdstippen.
Haha.quote:Op zondag 6 september 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal je even uitlachen als ik morgen lekker uitslaap. [ afbeelding ]
Dank je wel, he..quote:Op zondag 6 september 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal je even uitlachen als ik morgen lekker uitslaap. [ afbeelding ]
Dinsdag heb ik vrij.quote:Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, he..![]()
Ik moet dinsdag pas om kwart over 1 beginnen, dus dat verzacht het leed een beetje.
Woensdag heb ik vrijquote:
Ik heb Volkoren Biscuits.quote:Op zondag 6 september 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woensdag heb ik vrij![]()
En dan ga ik werken.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb Volkoren Biscuits.
En ik werk niet.
Ik ook niet.quote:
MAG IK OOK LANGSKOMEN DANG?quote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet.
We zouden dus de hele dag op bed kunnen blijven liggen.
Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op zondag 6 september 2009 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb morgen de crematie van de mijne
DInsdag heb ik van half 11 tot half 1 college.quote:
Dan kunnen we bij mij CoD spelen.quote:
Terwijl Krentenbol een 15-jarig breezersletje aan je piemel zuigt?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Terwijl Krentenbol een 15-jarig breezersletje aan je piemel zuigt?
KB is een lekker tussendoortjequote:Op zondag 6 september 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Krentenbol. is niet iets voor even, misschien is Krentenbol. wel de ware, dan wil dat niet verpesten door haar als "zomaar een breezerslet" te gebruiken.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KB is een lekker tussendoortje
Je mag wel meedoenquote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je gaat gamen ga ik naar huis.
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 6 september 2009 17:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je mag wel meedoenik heb 2controllers
'Joystick.'quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat is alleen als ze de verkeerde joystick beetpakt
Krentenbol. is een hoofdmaaltijd.quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KB is een lekker tussendoortje
Niet als jij er bent gekkie.quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je gaat gamen ga ik naar huis.
Ik heb er 3.quote:Op zondag 6 september 2009 17:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je mag wel meedoenik heb 2controllers
quote:
Onderhoudquote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Devvie het volgende:
Wil ik iets aan school gaan doen, lukt het niet omdat de website eruit ligt
Heb je de bon nog?quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, bij m'n iPhone krijg ik een wit scherm ipv een donker scherm als hij uit zou moeten gaan.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, bij m'n iPhone krijg ik een wit scherm ipv een donker scherm als hij uit zou moeten gaan.
nee, komen ze niet voorquote:Op zondag 6 september 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Moet je de politie bellen als ze drugsdealen voor je deur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |