Ja maar voor de zekerheid. Ik heb er nog een verassing mee in petto.quote:Op zondag 6 september 2009 15:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoveel eet ik toch nooit, dat weet je toch.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar voor de zekerheid. Ik heb er nog een verassing mee in petto.
Heb je morgen nog college?quote:
Dat is als je het vlees te lang laat bakken joah!quote:
Ja, maar daar kun je naar aanleiding van je vorige reactie over je opa wel erg slechte grappen over maken.quote:Op zondag 6 september 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
Dat is als je het vlees te lang laat bakken joah!
Ik heb morgen de crematie van de mijnequote:Op zondag 6 september 2009 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je naar aanleiding van je vorige reactie over je opa wel erg slechte grappen over maken.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je naar aanleiding van je vorige reactie over je opa wel erg slechte grappen over maken.
Verassingen zijn nooit prettig.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
Verassing.
Ik zal je even uitlachen als ik morgen lekker uitslaap.quote:Op zondag 6 september 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen om half 9 beginnen![]()
Onchristelijke tijdstippen.
Haha.quote:Op zondag 6 september 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal je even uitlachen als ik morgen lekker uitslaap. [ afbeelding ]
Dank je wel, he..quote:Op zondag 6 september 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal je even uitlachen als ik morgen lekker uitslaap. [ afbeelding ]
Dinsdag heb ik vrij.quote:Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, he..![]()
Ik moet dinsdag pas om kwart over 1 beginnen, dus dat verzacht het leed een beetje.
Woensdag heb ik vrijquote:
Ik heb Volkoren Biscuits.quote:Op zondag 6 september 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woensdag heb ik vrij![]()
En dan ga ik werken.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb Volkoren Biscuits.
En ik werk niet.
Ik ook niet.quote:
MAG IK OOK LANGSKOMEN DANG?quote:Op zondag 6 september 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet.
We zouden dus de hele dag op bed kunnen blijven liggen.
Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op zondag 6 september 2009 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb morgen de crematie van de mijne
DInsdag heb ik van half 11 tot half 1 college.quote:
Dan kunnen we bij mij CoD spelen.quote:
Terwijl Krentenbol een 15-jarig breezersletje aan je piemel zuigt?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Terwijl Krentenbol een 15-jarig breezersletje aan je piemel zuigt?
KB is een lekker tussendoortjequote:Op zondag 6 september 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Krentenbol. is niet iets voor even, misschien is Krentenbol. wel de ware, dan wil dat niet verpesten door haar als "zomaar een breezerslet" te gebruiken.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KB is een lekker tussendoortje
Je mag wel meedoenquote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je gaat gamen ga ik naar huis.
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 6 september 2009 17:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je mag wel meedoenik heb 2controllers
'Joystick.'quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat is alleen als ze de verkeerde joystick beetpakt
Krentenbol. is een hoofdmaaltijd.quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KB is een lekker tussendoortje
Niet als jij er bent gekkie.quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je gaat gamen ga ik naar huis.
Ik heb er 3.quote:Op zondag 6 september 2009 17:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je mag wel meedoenik heb 2controllers
quote:
Onderhoudquote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Devvie het volgende:
Wil ik iets aan school gaan doen, lukt het niet omdat de website eruit ligt
Heb je de bon nog?quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, bij m'n iPhone krijg ik een wit scherm ipv een donker scherm als hij uit zou moeten gaan.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, bij m'n iPhone krijg ik een wit scherm ipv een donker scherm als hij uit zou moeten gaan.
nee, komen ze niet voorquote:Op zondag 6 september 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Moet je de politie bellen als ze drugsdealen voor je deur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |