Ik vind dat ook niet mooi.quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan de enige die de hoeveelheid moedervlekken een afknapper vind?
[ afbeelding ]
Nee. Wie is dat?quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Sproetjes zijn meestal welquote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat allang.quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme, die foto's van de stairway meet, nu weet ik zeker dat ik
NOOIT
naar een FOK! meet zal gaan
Het schattige Anouk Hoogendijk-fantopic #2 speelster van het damesvoetbalelftal.quote:
Joh.quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef RickoKun het volgende:godverdomme, die foto's van de stairway meet, nu weet ik zeker dat ik
NOOIT
naar een FOK! meet zal gaan
Natuurlijk, die heeft iedereen. Maar die foto, too much!quote:Op zondag 6 september 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
Mja echt mooi is het niet, maar k vind het ook niet super hinderlijk.
Misschien omdat ik zelf ook wel beetje moedervlekjes heb
Ik vind het nauwelijks opvallen eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, die heeft iedereen. Maar die foto, too much!
Mja k bedoel dus dat ik ook aardig wat heb op m'n armen.. But I'm still bloody sexy.quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, die heeft iedereen. Maar die foto, too much!
Paintbrush.quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Even doorspitten.quote:Op zondag 6 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
De gisterse Stairway-meet in Utrecht #5: Vuige verhalen!
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Eigenlijk moeten we al zo'n 5 jaar blij zijn met elke dag (sinds er kanker is geconstateerd) maar toch is het weer een schok als het slechter gaat.
Uiteraard geen zin in NKT, ben nu dan dus ook gewoon thuis. Zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat gebeurt en ik kom er pas een week later achter omdat ik bij een clubje ballen zit...
quote:Op zondag 6 september 2009 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb 1 moment gehad waarop ik bijna zou gaan. Maar kwam pas om 8 uur thuis uit Hamburg die vrijdag en was naar de klote dus niet gegaan..Was geen stairway toen, amsterdam meen ik.
chimiquote:
Dank je.quote:
Kut...quote:
Jij wou wel toenquote:
Is die 'stevig gebouwde' Jh.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Kut...
Nu kan ik pas volgend jaar.
jaquote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is die kanker dikke mongool met dat opgeblazen hoofd jh?
Fokrarquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De gisterse Stairway-meet in Utrecht #5: Vuige verhalen!
Kom je morgenavond deze kant op?quote:
Dank je.quote:
Dat ga ik vanavond doen.quote:Op zondag 6 september 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja of vanavond al, mits je je beddengoed wast.
Ah is goed, ik heb toch de sleutel dus misschien ben ik er al wat eerder.quote:Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond doen.
Ben als het goed is rond 22 uur weer thuis.
Is goed. Ik zal alvast wat lekkers bereiden en in de koelkast zetten. Maar niet alles opeten voordat ik er ben.quote:Op zondag 6 september 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah is goed, ik heb toch de sleutel dus misschien ben ik er al wat eerder.
Zoveel eet ik toch nooit, dat weet je toch.quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal alvast wat lekkers bereiden en in de koelkast zetten. Maar niet alles opeten voordat ik er ben.
Is zij niet van Law and order?quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het nauwelijks opvallen eerlijk gezegd
[ afbeelding ]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |