Vrouwen die paarse kleding dragen.quote:Op zondag 6 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil ziet een meisje en moet blozen. [ afbeelding ]
Hmm, ze kan goed Bert nadoen ja, maar ik vind het niet grappig.quote:
Pics.quote:Op zondag 6 september 2009 12:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een paars t-shirt dat best leuk is.
Die moblo heeft ook totaal geen smaak voor kledingquote:Op zondag 6 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb remlof wel 's gezien met dat kleine beetje haar dat hij van zichzelf had, maar dit is toch een stuk beter.
[ afbeelding ]
Juicyhil ziet een meisje en moet blozen. [ afbeelding ]
Je kunt 't niet eens echt heel goed zien.quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die moblo heeft ook totaal geen smaak voor kleding![]()
Goed genoeg om te zien dat het totaal stijlloos en saai isquote:Op zondag 6 september 2009 12:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt 't niet eens echt heel goed zien.
Hij vindt zichzelf waarschijnlijk hilarisch.quote:Op zondag 6 september 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
Juicyhil als hij een meisje zit:
Overigens keek ik echt met plaatsvervangende schaamte naar bovenstaande filmpje en heb het dan ook na een halve minuut afgezet. Wat een retard.
Pics!11quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
NG heeft bijna een vriendinhihi
hoe lang gaat ze het uithouden?quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hoezoquote:Op zondag 6 september 2009 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hoe lang gaat ze het uithouden?
Die afgepakt gaat worden door een FOK!er.quote:Op zondag 6 september 2009 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, deze niet.quote:Op zondag 6 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die afgepakt gaat worden door een FOK!er.
Nostalgisch eigenlijk
Nopequote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, blowt ze?
Jij ookquote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, deze niet.
Bij hj vond ik het eerst ook kut, tot ik bij mezelf dacht 'dude, hj is dik, jooooo he'
Je zusje is een plantquote:
Nee, wel sterk geminderd.quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm, dan gaat het nog lastig worden. Of ben jij inmiddels gestopt?
Whehe, NG was dikquote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben 14 kg afgevallen, kankerhomo
Nice nice, k heb je dan ook een tijd al niet gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben 14 kg afgevallen, kankerhomo
Klopt, binnenkort maar weer een paar biertjes naar binnen tikken.quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nice nice, k heb je dan ook een tijd al niet gezien.
Whehe, hoeveel weeg je nu?quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, NG zag dat zelf ook in en ondernam actie!
Kun je nagaan, ze wilde liever een dikkerdje dan jou!quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, NG zag dat zelf ook in en ondernam actie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ze wilde liever een dikkerdje dan jou!ik eet die grapjes rauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe lang ben je?quote:
Geen verkeerd idee nee.quote:Op zondag 6 september 2009 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort maar weer een paar biertjes naar binnen tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |