Nee, deze niet.quote:Op zondag 6 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die afgepakt gaat worden door een FOK!er.
Nostalgisch eigenlijk
Nopequote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, blowt ze?
Jij ookquote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, deze niet.
Bij hj vond ik het eerst ook kut, tot ik bij mezelf dacht 'dude, hj is dik, jooooo he'
Je zusje is een plantquote:
Nee, wel sterk geminderd.quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm, dan gaat het nog lastig worden. Of ben jij inmiddels gestopt?
Whehe, NG was dikquote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben 14 kg afgevallen, kankerhomo
Nice nice, k heb je dan ook een tijd al niet gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben 14 kg afgevallen, kankerhomo
Klopt, binnenkort maar weer een paar biertjes naar binnen tikken.quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nice nice, k heb je dan ook een tijd al niet gezien.
Whehe, hoeveel weeg je nu?quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, NG zag dat zelf ook in en ondernam actie!
Kun je nagaan, ze wilde liever een dikkerdje dan jou!quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehehe, NG zag dat zelf ook in en ondernam actie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ze wilde liever een dikkerdje dan jou!ik eet die grapjes rauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe lang ben je?quote:
Geen verkeerd idee nee.quote:Op zondag 6 september 2009 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort maar weer een paar biertjes naar binnen tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |