hahahaquote:Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet wat tijdens zo'n doodse stilte.
Ik vraag je dan ook niet om pics!quote:
laagstaande welquote:Op zondag 6 september 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag je dan ook niet om pics!
Zit je mij aan te vallen dan!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 02:08 schreef Jimbo het volgende:
liesje is veilig thuis
,aarka ik ben droken en ga nu slapen kusje
Succes.quote:Op zondag 6 september 2009 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jou toch nooit
Ik ga zuipen en chillen, doei mensen, weltrusten alvast
2quote:Op zondag 6 september 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neen. Dat was ik niet van plan.
quote:Op zondag 6 september 2009 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jou toch nooit
Ik ga zuipen en chillen, doei mensen, weltrusten alvast
Ciao!quote:Op zondag 6 september 2009 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens, pokertoernooitje toch afgelopen, 7,50 euro winst
Tot morgen en/ofzo
Wist überhaupt niet dat je er nog was.quote:Op zondag 6 september 2009 02:22 schreef Dqod het volgende:
Gaat iedereen al..
Niet dat ik nou nog veel energie over heb mja
Vetklep.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, met een beetje geluk is er taart. Ik ben serieus waar al naar heel veel verjaardagen geweest echt puur en alleen voor de taart.
Zal je niet lukken. Alleen het al feit dat jij 'm dan zou bewerkstellingen, is voor mij genoeg reden om dan niet te happen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:00 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, met een beetje hulp, kun je het nog best wel voor elkaar krijgen.
Ik durf te wedden dat ik ooit in deze slowchat nog een ruzie tussen bijvoorbeeld BT en IQM kan bewerkstelligen.
Allebei lekker opvliegend en impulsief, dat moet een keer misgaan.
True, ik sla meestal over.quote:
Nu wel.. Maar je ziet hoe lang t duurt voor ik weer reageerquote:Op zondag 6 september 2009 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wist überhaupt niet dat je er nog was.
Balansdag.quote:
Ik ben sowieso niet echt een liefhebber van gebak. Meeste van die 'gebak'-verjaardagen zijn ook op zondag, net als je die avond daarvoor flink bent doorgezakt.quote:Op zondag 6 september 2009 02:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Balansdag.
Sonja Bakker.
Hypes!!!
Nee, ik kwam er net aan, had m'n eten nog in m'n maag zitten en had derhalve geen trek. [ afbeelding ]
Jij zo van: hé Weijers! Vertel eens een grapje?quote:Op zondag 6 september 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
Het nichtje van m'n vriendin had een soort van relatie met een gozer en die heette... Guido.En toen moest ik inwendig heel hard gniffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |