Klinkt niet best, familie?quote:Op zondag 6 september 2009 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Idd, morgen maar eens een pak fixen voor een begrafenis.
Zeg dat wel ja, was niet bepaald de bedoeling nu al thuis te zitten.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof ik er ene fuck om geef dat ik de lapo niet heb. Ik zie het eerder als een zegen.
Picca van de sexy chick in kwestie.quote:
haha, ja, op fokquote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca van de sexy chick in kwestie.
quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca van de sexy chick in kwestie.
Tinypic dan?quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, ja, op fokDenk het dus niet he
om half 3quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
Is er iemand die weet hoe laat Brazilië - Argentinië vannacht is?
PMquote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pm.quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, dat is over een uur pas. Ik zit er redelijk doorheen, maar slapen gaat hem niet worden.quote:
Die vond ik te makkelijk.quote:
ik wacht nog op een telefoontje om weg te gaan zoquote:Op zondag 6 september 2009 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, dat is over een uur pas. Ik zit er redelijk doorheen, maar slapen gaat hem niet worden.
Nou, omschrijf haar eens dan.quote:Op zondag 6 september 2009 01:29 schreef NoelGallagher het volgende:
ja he, ik ben geen kankermongool![]()
ik vertrouw jullie dus voor geen ene meter
Ik ben al terug, feestje liep iets anders dan gepland. Zakte ineens iemand door haar hoeven, ambulance en shit. Ik heb het wel gehad voor vandaag.quote:Op zondag 6 september 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wacht nog op een telefoontje om weg te gaan zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |