en nu? lekker boeiend!quote:Op zondag 6 september 2009 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou, aangezien dat vorige verhaal ook al een fail was
ga ik hier weer ff posten
Je realiseert je dat er héél véél vrouwen op de vrouw op de foto's lijken?quote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Ringo het volgende:
Mijn Sanne Berkens
Ik lag in een kreuk om deze post van Qwea:quote:Op zondag 6 september 2009 02:30 schreef kwiwi het volgende:
ben benieuwd naar wat je gaat horen Stali
Ik ga wel bellen hoor, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"
Wat heb je precies tegen Theo & Thea en die andere mensen gezegd die je hebt gesproken?quote:Op zondag 6 september 2009 02:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lag in een kreuk om deze post van Qwea:
[..]
Ik ga wel bellen hoor, daar gaat het niet om.
Maar wat moet ik vredesnaam zeggen om ook maar een beetje normaal over te komen?.
En wie is dat dan wel? Ken je haar goed of zit je ons maar wat te fokken?quote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Ze komt me bekend voor, dit zou welleens Marleen Sanders uit Veldhoven kunnen zijn!
Ik ken haar niet goed, maar ze sporte vroeger bij de Atalanta in Veldhoven, daar meen ik haar van te herkennen. Dit is zo'n 2 jaar geleden, sindsdien studeer ik in Utrecht en kom ik niet meer zoveel in Veldhoven.quote:Op zondag 6 september 2009 12:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
En wie is dat dan wel? Ken je haar goed of zit je ons maar wat te fokken?
Hoe oud is die Marleen Sanders dan nu ongeveer?quote:Op zondag 6 september 2009 13:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik blijf erbij dat het Marleen Sanders uit Veldhoven is.
Men riep dat inderdaad maar ik heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 09:15 schreef sjak het volgende:
Wat een verhaal dit. Dus Sanne (?) ligt of in coma, of ze is gruwelijk vermoord, of ze is gewoon zat na een potje honkballen. Ik ben ook wel benieuwd wat je denkt te gaan zeggen als je de senio bankmedewerker gaat bellen. Ik had overigens nog nooit gehoord van digitale recherche. Hoe werkt dat dan? je melt dat je "denkt" dat er een misdrijf wordt gepleegd ofzo?
Hou er rekening mee dat iedereen hier lukraak namen kan gaan roepen en ik er dan vrolijk achteraan ga he?quote:Sorry Stali maar ook bij mij gaan alle alarmbellen af als ik je naam lees. Dan kan je nu wel roepen dat dit geen hoax en dat men dat niet moet denken, maar dat is dan je eigen schuld. Neemt niet weg dat ik gezellig mee blijf lezen.
Ik had het niet in de gatenquote:Handig als degene die het topic sluit ook meteen een nieuw topic opent.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Is het niet die ene uit die Lassie reclame?
Hoe ben je achter die persoon/telefoonnummer gekomen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 02:25 schreef Stali het volgende:
Morgen ga ik de Sanne Berkvens in Utrecht bellen. Senior medewerker bij een grote bank dus het zou kunnen kloppen.
Ik heb alleen echt zo geen idee wat ik moet gaan zeggen he..
quote:Op zondag 6 september 2009 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu je 't zegt.
Jazeker, heb alleen mijn vriendin al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
groupie modus: hee apk! alles wel?![]()
![]()
![]()
ja, doe ik.quote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, heb alleen mijn vriendin al een tijdje niet meer gezien.
Donker haar, beetje slaperig gezicht...
Laat het mij even weten als je haar ziet.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Is het niet die ene uit die Lassie reclame?
Ja, of Eva, Willemijn, Mieke, Greet, Anna....quote:Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef alsem het volgende:
misschien heet ze karin
Denk je dat er sprake van een ruzie is geweest? En bijkomend lichamelijk geweld? Dat zou direct verklaren waarom die vrouw op de foto er zo slecht uitziet...quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef classpc het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de gene die de advertentie plaatste gewoon een kennis wilde fucken. Dat zie je wel meer bij ruzies dat ze dit soort flauwe geintjes uithalen.
Ik heb het niet over lichamelijk geweld, ik heb het over ruzie waarna iemand domme foto's van iemand anders op internet zet. Pesten zou je het kunnen noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Denk je dat er sprake van een ruzie is geweest? En bijkomend lichamelijk geweld? Dat zou direct verklaren waarom die vrouw op de foto er zo slecht uitziet...
quote:Op maandag 7 september 2009 01:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Wat zei Sanne Berkvens uit Utrecht?
quote:
Houd je er rekening mee dat MoneyTalks ook Google heeft ..?quote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Stali het volgende:
Maar je lijkt serieus en er is inderdaad een Marleen Sanders in Veldhoven:
http://www.linkedin.com/pub/marleen-sanders/9/6b1/960
Ik heb het idee dat dat al aan de hand isquote:Op zondag 6 september 2009 13:59 schreef Stali het volgende:
Hou er rekening mee dat iedereen hier lukraak namen kan gaan roepen en ik er dan vrolijk achteraan ga he?
Omdat ik twee keer tussendoor gebeld heb maar er niet opgenomen werd en ik ook nog wel een hoop andere bezigheden heb. Gisteravond was het te laat om te bellen dus vandaar dat ik in de vooravond weer een poging ga wagen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:15 schreef brunette82 het volgende:
Wat ik niet snap..als je zo gefocused bent...iedere keer ga je pas morgen bellen of morgen avond..
waarom niet gewoon direct nu of vanavond
Niet met alles maar ik wil hierin het verhaal graag weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 04:34 schreef Bora-Bora het volgende:
Ben benieuwd of je morgen meer te weten komt (als dit waar is).
Waarom ga je er zo achteraan trouwens? Ben jij zo'n speurder die overal het fijne van wil weten?
Tis een long shot wrs. maar ik probeer het toch maar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat MoneyTalks ook Google heeft ..?
[..]
Ik heb het idee dat dat al aan de hand is
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb Sanne Berkers (niet Berkvens want die bleek niet in Utrecht te wonen) aan de lijn gehad.
Dacht even dat ik beet had, zo blij werd ik. (Ringo!.)
Er was even een spraakverwarring maar zij komt uit Asten (Brabant) en niet uit Assen.
Bizar toeval maar ik hoefde het dus niet eens over die enge foto's te hebben..
Wel zonde want ze klonk erg vriendelijk, relatief jong en vooral springlevend!
Ik zoek gewoon verder en post wel weer als er nieuws is..
Nog geen ontknoping dus.. spannendquote:
Ze stond te slapen tegen het paaltje?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw op een bushalte staan van wie ik zou zweren dat het de vrouw op de foto's was. Had ik moeten stoppen en haar moeten aanspreken?
Nee, ze zag er levendig uit. Ze bleef maar nerveus kijken of de bus eraan kwam. Ze had een vale spijkerbroek aan en had net zulk fout haar als mevrouw op het plaatje.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef kwiwi het volgende:
Ze stond te slapen tegen het paaltje?
Ghehe - pot, ketel en iets met zwart zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef MoneyTalks het volgende:
Die Ringo ligt op de grond te gieren van het lachen. Snap niet dat iemand die troll serieus heeft genomen.
Want iedereen uit de randstad ziet er hetzelfde uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 05:37 schreef Manono het volgende:
ziet er niet uit als iemand uit de randstad
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw op een bushalte staan van wie ik zou zweren dat het de vrouw op de foto's was. Had ik moeten stoppen en haar moeten aanspreken?
Wat had ik moeten zeggen?quote:
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen?
"Bent u de slapende vrouw van Marktplaats?"
"Huh?"
"Sanne?"
"Nee."
"Maar Stali en Ringo zeggen dat..."
"Wie?!?!"
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen?
"Bent u de slapende vrouw van Marktplaats?"
"Huh?"
"Sanne?"
"Nee."
"Maar Stali en Ringo zeggen dat..."
"Wie?!?!"
Not yet.quote:
Dit zou ik trouwens best eens kunnen doen inderdaad. Ik weet ook nog steeds niet waarom die advertentie verwijderd is. Hmmm, iets voor morgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Tammymara het volgende:
En die foto gewoon nog een keer op MP zetten? Misschien ziet iemand die het kent haar wel? Dat lijkt me meer opleveren dan die vrouw zoeken en elke tip met namen hier nazoeken.Ik roep ook maar wat hoor!
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Oblivion het volgende:
Hoe kunnen we je helpen?
Wil wel een keer een middagje zitten en zoeken.
Here we are now, entertain us.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Stali het volgende:
Serieus hoor, dit topic bulkt van de tvp's maar helpen ho maar.
Nee, want Stali heeft vijf (!!!) jaar geleden eens een grapje gemaakt.
En nu een beetje, tap, tap, tap en ongeduldig zijn? Help liever en als je hiervoor een te groot ego hebt geef dan gewoon tips die ik dan kan uitvoeren.
Nogmaals, ik ben er nog steeds mee bezig en als er nieuws is dan hou ik jullie absoluut op de hoogte maar het is gewoon niet eenvoudig om die vrouw 123 te vinden. Have mercy..
Daar heb je ook helemaal gelijk in maar men moet niet zo ongeduldig gaan worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef mane het volgende:
[..]
Here we are now, entertain us.
Het lijkt me logisch dat mensen die hier posten of meelezen dat doen uit sensatiezucht, niet omdat ze echt geïnteresseerd zijn in het welzijn van deze onbekende vrouw. Een enkeling daargelaten.
Het zou heel naïef zijn anders te denken.
Even een vraagje, misschien weet jij dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Niara het volgende:
of iets op Facebook o.i.d. probeert te verspreiden..
Helaas wel. En omschreef haar trouwens als een logge vrouw en dat lijkt me toch ook niet juist.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Ik hoop echt dat je respons krijgt van iemand.
Dat Ringo haar kent is een dood lopend spoor?
Geen idee of het mag. Maar er staan genoeg vreemde dingen tussen met foto, naam en toenaam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef justmattie het volgende:
Mag dat van Marktplaats en Speurders? Zou jammer zijn als hun het verwijderen
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Misschien kun je Hart van Nederland inschakelen?
Dan ben je wel een luie 'Digitaal rechercheur in opleiding' want volgens mij staan alle gegevens in de topics.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:08 schreef BlackRhino het volgende:
* Digitaal rechercheur in opleiding meldt *
If you need help, zeg het maar. Maar ben nog geen pro hoorPM me even alle gegevens die je tot nu toe hebt, zal ik kijken of ik er iets mee kan
Eens. Ik ben toch verrekte nieuwsgierig naar de foto's die van een afstand zijn genomen, als die foto's al bestaan.quote:
Duh. Maar ik ga niet tig pagina's doorlopen om die info te verzamelen als Stali het zo kan opsommenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een luie 'Digitaal rechercheur in opleiding'
Jij komt er wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Duh. Maar ik ga niet tig pagina's doorlopen om die info te verzamelen als Stali het zo kan opsommen
Goede instelling als digitaal rechercheur. Jij droomt al van een baan als chef zeker waarbij anderen alles opzoeken en jij het rapport bij je baas in gaat leveren en de credits gaat krijgenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Duh. Maar ik ga niet tig pagina's doorlopen om die info te verzamelen als Stali het zo kan opsommen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef justmattie het volgende:
Jij droomt al van een baan als chef zeker waarbij anderen alles opzoeken en jij het rapport bij je baas in gaat leveren en de credits gaat krijgen
Idemquote:Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook nog steeds wel gefascineerd door dit verhaal. Vreemd hoor! Ik tvp dus vrolijk even mee (sorry Stali, ik zou niet weten hoe ik een nuttige bijdrage aan dit topic zou kunnen leveren).
En wat doe jij dan nu op internet?quote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef WTFbbq het volgende:
Van die internetkneuzen die helemaal in de ban zijn van een paar onbenullige foto's op marktplaats. Ongelofelijk. Ga eens naar buiten ofzo, het is mooi weer.
Ik ben net naar buiten geweest, maar buiten zei dat ik maar weer thuis achter mijn internet moest gaan zitten.quote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef WTFbbq het volgende:
Van die internetkneuzen die helemaal in de ban zijn van een paar onbenullige foto's op marktplaats. Ongelofelijk. Ga eens naar buiten ofzo, het is mooi weer.
quote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef WTFbbq het volgende:
Nee helaas. Zal morgen het nr. van MP bellen om die advertentie tegen betaling weer bovenaan te krijgen.quote:
Ik kreeg een mailtje dat ik 1,30 moet betalen om hem bovenaan te krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef Tammymara het volgende:
Waarom tegen betaling?
De advertentie eraf halen en opnieuw erop zetten is ook maar een minuutje werk en stukken goedkoperMaar ik heb nooit iets op marktplaats staan dus geen verstand ervan
Dan moet ik eerst wel weten hoe je kunt helpen he?quote:Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, anders had ze mijn aangeboden hulp wel geaccepteerd
Nee, Sanne Berk(v)ens is inmiddels volledig uitgesloten, dankzij twee mensen die me hiermee hebben geholpen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie hebben niet in de gaten dat Stali jullie allemaal aan het lijntje houdt? Denken jullie werkelijk dat Stali aan het zoeken is naar die fictieve Sanne Berk(v)ens?
quote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het extra laten opvallen van uw advertentie(s). Wij hebben uw betaling ontvangen. Het kan ongeveer 10 minuten duren voordat de veranderingen op Marktplaats.nl zichtbaar zijn.
Let op:
- U ontvangt dit bericht ook als u een advertentie omhoogplaatst via de telefoon. U heeft dan betaald via uw telefoonrekening.
- U heeft uw advertentie nu niet verlengd. U kunt uw advertentie alleen verlengen via Mijn Marktplaats, of de verlengings e-mail.
Wij wensen u veel succes met adverteren op Marktplaats.nl!
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team.
www.marktplaats.nl
Goed idee, maar ik twijfel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
stuur gewoon een mailtje naar Geenstijl, die hebben het binnen een mum van tijd achterhaald.
'Stuur dit door naar 10 mensen in jouw contactlijst anders zie je er volgende week net zo uit als die vrouw op de foto'?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:
Goed idee, maar ik twijfel.
Ik heb zelf gedacht aan zo'n forward e-mail.
ik vind dat wel een goed ideequote:Op dinsdag 22 september 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
stuur gewoon een mailtje naar Geenstijl, die hebben het binnen een mum van tijd achterhaald.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
'Stuur dit door naar 10 mensen in jouw contactlijst anders zie je er volgende week net zo uit als die vrouw op de foto'?
Schitterend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
'Stuur dit door naar 10 mensen in jouw contactlijst anders zie je er volgende week net zo uit als die vrouw op de foto'?
"Forward deze mail naar 10 mensen, anders..."quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Schitterend..
Dat dus maar niet, maar wel zoiets via mail.
Heeft niets met lui te maken maar mijn speurneus zegt dat het hier slechts om de zoveelste mislukte Fok-grap isquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:
Hij lijkt een luie donder maar ik wacht het toch nog eventjes af..
Dus nee, dat nietquote:
Goh, beetje te grote mond gehad misschien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heeft niets met lui te maken maar mijn speurneus zegt dat het hier slechts om de zoveelste mislukte Fok-grap is
[..]
Dus nee, dat niet
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:39 schreef BlackRhino het volgende:
Totaal niet, ik wilde even verder de kat uit de boom kijken. Hoe kwam je er opeens bij om zo spontaan te posten dat ik ging helpen
quote:Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, anders had ze mijn aangeboden hulp wel geaccepteerd
Dat klopt, maar het zou goed voor je opleiding zijn alsook voor het feit dat het wel de bedoeling is dat je bij verdachte zaken in actie komt lijkt me.quote:
Oja, BlackRhino is onze rechercheurquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het zou goed voor je opleiding zijn alsook voor het feit dat het wel de bedoeling is dat je bij verdachte zaken in actie komt lijkt me.
Daarnaast, wil je ooit nog serieus genomen worden op dit forum, werk dan gewoon maar mee.
Als jij MP in ieder geval zou willen benaderen over dat advertentienummer en via IP kan achterhalen wie daar achter zit, heel graag.quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst wel weten hoe je kunt helpen he?.
Zou jij MP kunnen benaderen over de oorspronkelijk advertentie?
Je zou zo iig kunnen uitpluizen wie er achter dat IPadres schuil gaat.
Ik heb ze toen al gemaild met de vraag waarom de advertentie verwijderd was, overigens nadat ik een resumerende vraag had gesteld aan die adverteerder. Geen antwoord gekregen en MP kon me niet vertellen wat de reden was dat de advertentie verwijderd is.
Maar in dat mailtje wat ik hen gestuurd heb staat het nummer van de oorspronkelijke advertentie, dus zijn kunnen dat wel degelijk nazien. Maar ja, als ene Stali kom je natuurlijk niet zover als de digitale recherche.
Dus misschien dat jij het wel voor elkaar krijgt?
Dit is wat ik MP toen gestuurd heb met daarin de nr's.
Geachte heer, mevrouw,
Er heeft vandaag een advertentie gestaan waarin gebruiker Roos een vrouw zoekt. Dit is de link: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/274834909
En dit was naar de advertentie http://link.marktplaats.nl/274834909
Ik heb die mensen een email gestuurd maar zie nu dat de advertentie verwijderd is. Is dit door hen zelf gedaan of was de advertentie tegen de regels van Marktplaats? Ik vond de foto's nogal bizar en zou toch wel graag willen weten of het hier een misselijke grap betreft of dat de vrouw daadwerkelijk nog gezocht wordt.
Met vriendelijke groet,
quote:Beste mensen van Marktplaats.nl,
Waarschijnlijk zijn jullie al op de hoogte van de "verdachte" ontwikkelingen rond deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/274834909
Nu ben ik, digitaal rechercheur in opleiding aan het *censuur*, gevraagd door de persoon die de advertentie tegen kwam en het opgelost wil hebben, om mee te helpen deze zaak op te lossen. Misschien is het een flauwe grap, misschien ook niet. Beroepsmatig gezien gaan er bij mij ook diverse alarmbellen af en wil dit ook uitgezocht hebben.
Nu wil ik graag een beroep doen op jullie medewerking wat weer een opgelost puzzelstukje kan opleveren. Is het mogelijk dat jullie mij het IP-adres en/of e-mail adres geven van de plaatser van de desbetreffende advertentie? Verder zou het fijn zijn om te weten of de gebruiker "Roos" de advertentie zelf heeft verwijderd, of dat dit door Marktplaats.nl gedaan is. In het laatste geval kan het misschien handig zijn om ook de reden erbij te vermelden.
Wat ik nog wel even mee wil geven is het volgende: ik ben ervan op de hoogte dat een digitaal rechercheur in opleiding, in dit stadium, net zoveel rechten en plichten als een normale burger. Desondanks zal het goed zijn voor mijn ervaring en ontwikkeling in dit vakgebied.
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groeten,
*censuur*
PS: het afgelopen jaar zijn jullie benaderd door mijn voormalig stage-adres, genaamd *censuur*. Ik heb vernomen dat jullie daar weleens mee samenwerken. Dit kan misschien een referentie voor jullie zijn dat de betrouwbaarheid van deze e-mail ten goede komt. Ik realiseer me dat jullie waarschijnlijker vaker van deze e-mails ontvangen.
Just try it, geen stijl ik denk ook dat het een goeie optie isquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik twijfel.
Ik heb zelf gedacht aan zo'n forward e-mail. Maar dat krijg je niet weg van internet. En ik wil die vrouw niet voor schut zetten als het hier om een grap gaat.
Maar stel dat er wel een enge pervert achter zit.
Er is hier nu digitale recherche (in opleiding) aanwezig, hij kan achterhalen wie de oorspronkelijke advertentie gezet heeft. Hij lijkt een luie donder maar ik wacht het toch nog eventjes af..
Dan heeft-ie er wel heel wat mee uitgespookt met al die verschillende achtergronden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef BlackRhino het volgende:
Of de oude bewoner van het huis was lijkschouwer, en z'n werkfoto's vergeten..
Lekker veel aan..quote:Reactie (Halinka) - 25-09-2009 20:09
Beste,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb het één en ander voor u nagekeken in ons systeem. Ik kan u mededelen dat de betreffende advertentie door de gebruiker zelf is verwijderd van de site.
Helaas mogen wij, vanwege privacy wetgeving, geen andere gegevens, zoals het IP adres en e-mailadres, aan u verstrekken.
Wij kunnen u dan ook niet voorzien van verdere informatie.
Uiteraard kan de politie deze gegevens, via officiële wegen, wel bij ons opvragen.
Ons advies is dan ook om hiervan melding te maken bij de politie. Mochten zij meer informatie omtrent deze adverteerder nodig hebben, dan kunnen ze contact met ons opnemen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Halinka
Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl
Moet je even aan jouw baasjes vragen, of doe je de LOI-cursus?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef BlackRhino het volgende:
Idd, maar had gehoopt op IP adres en eventueel e-mail adres.
De reactie, blijkt nu duidelijk, was het verwijderen van de advertentie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:30 schreef Mirjam het volgende:
stali, heb je eigenlijk nooit een reactie gehad toen je die mensen mailde van die advertentie?
Let it go.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
De reactie, blijkt nu duidelijk, was het verwijderen van de advertentie.
Ik heb resumerende vragen gesteld, omdat ik een beetje geshockeerd was.
Dom van me. Waarschijnlijk werd(en) hij/zij/het toch afgeschrikt, maar ik wil nu wel weten waarom.
Voor hetzelfde geldt zit er toch een enge pervert achter die nattigheid voelde.
Even nadenken wat ik nog kan doen.
Heb dit elders ook aan Rhino gevraagd. Als hij zijn baas niet kan vragen om te helpen, tja dan toch doorzoeken. Wellicht via een kettingmail (ik hoop dat jullie daar aan mee willen doen) of inderdaad zoals Maanvis opperde, mailen naar GeenStijl, maar die zien me aankomen zeg.. Ik heb geen aanknopingspunt, niets. Alleen die rare advertentie en die foto's maar verder helemaal niets.
Waarschijnlijk is dit inderdaad de meest nuchtere reactie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Let it go.
Alsof mensen die close waren niet alles gedaan hebben om die dooie te vinden.
Good luck.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Stali het volgende:
Maar ik heb daar moeite mee en ga toch nog even door.
quote:RIJEN - In een vijver aan de Hannie Schaftlaan in Rijen is zaterdagmiddag rond twee uur het lichaam van de vermiste José van Dongen gevonden. Een voorbijganger vond het stoffelijk overschot van de 50-jarige vrouw uit Rijen.
Van Dongen werd sinds 1 februari vermist nadat ze op de fiets een brief was gaan posten. Volgens de politie is de vrouw onwel geworden en vervolgens in het water beland en verdronken.
Wat zij zegt. Al ben ik niet zo goed in het herkennen van mensenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
Maar ik denk niet dat het dezelfde is. Als je goed kijkt naar de haargrens op de onderste foto van de drie dan zie je een inham, die heeft de mevrouw op de bovenste foto niet. Aangenomen dat de bovenste foto ouder moet zijn dan de onderste van de 3 foto's bij elkaar is het dus niet dezelfde vrouw.
Via de mail gekregen van iemand die dit topic heeft gelezen maar haar inloggevens niet meer heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:19 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Al ben ik niet zo goed in het herkennen van mensenMaar vind het gezicht best anders. Stali, hoe kom je aan de desbetreffende mail?
Er stond Utrecht. Maar als ze echt Jan en Roos heten dan wonen ze in ieder geval nog maar pas in dat nieuwe huis waar ze die foto's hebben gevonden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef Yozzz het volgende:
Weet TS de locatie van de aanbieders nog dan?
Sorry, je moet me even helpen, inloggegevens waarvan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Via de mail gekregen van iemand die dit topic heeft gelezen maar haar inloggevens niet meer heeft..
FOK!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:23 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Sorry, je moet me even helpen, inloggegevens waarvan?
Dat heb je niet meegemaakt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef BlackRhino het volgende:
Vaag ben je welHoe komt er nu ineens weer een hacker in het spel....
Nee...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb je niet meegemaakt?
Ja, maar de politie kan dus wél de gegevens bij MP opvragenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:48 schreef Stali het volgende:
En Etoile, denk dat hier inmiddels al meer gezocht is dan de politie dus ooit zal doen he.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb toen ik de advertentie zag via MP gereageerd. (Stond geen emailadres bij.)
Achteraf had ik beter wat langer kunnen nadenken om ze uit de tent te lokken. Nu bleef reactie uit en werd de ad verwijderd. Moet wel nog een kopie van dat bericht hebben, maar daar heb je wrs. niets aan.
yeh kloptquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, die mail je naar een soort "bounch-adres" van Marktplaats, die het vervolgens naar het emailadres van de gebruiker zelf doorsuurt.
Zal even kijken op de printscreens die ik gemaakt heb. Moment.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:08 schreef garriej het volgende:
de naam waaronder de 2 gepost hebben op marktplaats weet je die nog.(dus voor alle duidelijkheid wat rechtsboven aanstaat boven e-mail deze gebruiker)
niet wat onderaan de advertentie stond.
dan hopen dat ze iets anders hebben gepostquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, geen profielen van gebruikers op MP...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:40 schreef Stali het volgende:
Jan en Roos van Schie zijn in ieder geval biologische kaasboeren en wonen in Warmond.
We'll see.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:59 schreef Foxio het volgende:
Komop zeg, vind je nooit. Je hebt te weinig aanknopingspunten en die vrouw zit in een leeftijdsgroep dat niet 15 uur per week of meer op het internet hangt.
Ja, wellicht.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef cemeteryslut het volgende:
en dáárom moet je gewoon de publiciteit zoeken! (en niet geenstijl (haha dubbele ontkenning!) ofzo, maar iets semi-serieus. ik vind hart van nederland nog steeds een heel goed idee!
Dat heb ik al zelf ook gezegd en kan er inderdaad heel weinig tot niets mee. Maar als je niks probeert vind je ook niks....quote:Op woensdag 30 september 2009 00:59 schreef Foxio het volgende:
Komop zeg, vind je nooit. Je hebt te weinig aanknopingspunten en die vrouw zit in een leeftijdsgroep dat niet 15 uur per week of meer op het internet hangt.
Wat let je een linnkje naar dit topic naar Hartvan.nl te sturen?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef cemeteryslut het volgende:
en dáárom moet je gewoon de publiciteit zoeken! (en niet geenstijl (haha dubbele ontkenning!) ofzo, maar iets semi-serieus. ik vind hart van nederland nog steeds een heel goed idee!
Volgen mij is dit het emailadres: persberichten@sbs.nlquote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Wat let je een linnkje naar dit topic naar Hartvan.nl te sturen?
Dat is het sullige van mij. Ik had een paar printscreens gepaste in paint en uiteindelijk heb ik enkel de foto's gehouden om in dat MPtopic te pasten. Ik vroeg me toen zelfs af of het wel MPsukkeltopic waard was.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
waarom zie ik dit topic nu pas??
Stali, stond er bovenaan de MP advertentie hoelang Jan & Roos al actief zijn op MP?
Alleen voor deze advertentie of al langer??
Misschien melden ze wel weer een nieuwe adv aan?!?!
Alle hulp is welkom he. Dit is absoluut geen egoverhaaltje. Partner opperde om Peter R. de Vries te mailen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef cemeteryslut het volgende:
ahja ik wil best een mailtje sturen, maar ik weet niet wat stali ervan vind.
Nee, ik herinner me wel Utrecht en wrs. stond er geen telefoonnummer bij. Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zijn het dezelfde Jan en Roos als van deze advertentie, uit Zeewolde? Daar staat een 06 nummer bij.
http://www.marktplaats.nl(...)-korte-vakantie.html
Wat moeten die er mee gaan doen dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Wat let je een linnkje naar dit topic naar Hartvan.nl te sturen?
Daar zag ik het niet staan hoor. Dus ik heb maar ff gegoogeld en mijn mening: dat is ze niet. Ookal lijkt die mond en neus er wel op.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef Yozzz het volgende:
Vorige pagina.
Oeh, mijn excuses. Zeker weggehaald uit privacyoverwegingen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar zag ik het niet staan hoor. Dus ik heb maar ff gegoogeld en mijn mening: dat is ze niet. Ookal lijkt die mond en neus er wel op.
Je hoeft geen excuses aan te bieden gekkie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Oeh, mijn excuses. Zeker weggehaald uit privacyoverwegingen?
Mijn excuses daarvoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuses aan te bieden gekkie.
Zorg er met zijn allen voor dat dit topic openblijft.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Zorg er met zijn allen voor dat dit topic openblijft..
Het is wat mij betreft absoluut geen hoax en al helmaal geen reeks o.i.d.
Misschien lukt het me ook echt gewoon niet en het is ook echt heel erg moeilijk om te achterhalen.
Het krijgt t.z.t. echt wel een kick, ook uiteraard bij opgeven, dat beloof ik.
Maar naar mijn idee is er gewoon nog niet alles aan gedaan dus ik zoek nog zeker door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |