Not yet.quote:
Dit zou ik trouwens best eens kunnen doen inderdaad. Ik weet ook nog steeds niet waarom die advertentie verwijderd is. Hmmm, iets voor morgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Tammymara het volgende:
En die foto gewoon nog een keer op MP zetten? Misschien ziet iemand die het kent haar wel? Dat lijkt me meer opleveren dan die vrouw zoeken en elke tip met namen hier nazoeken.Ik roep ook maar wat hoor!
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Oblivion het volgende:
Hoe kunnen we je helpen?
Wil wel een keer een middagje zitten en zoeken.
Here we are now, entertain us.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Stali het volgende:
Serieus hoor, dit topic bulkt van de tvp's maar helpen ho maar.
Nee, want Stali heeft vijf (!!!) jaar geleden eens een grapje gemaakt.
En nu een beetje, tap, tap, tap en ongeduldig zijn? Help liever en als je hiervoor een te groot ego hebt geef dan gewoon tips die ik dan kan uitvoeren.
Nogmaals, ik ben er nog steeds mee bezig en als er nieuws is dan hou ik jullie absoluut op de hoogte maar het is gewoon niet eenvoudig om die vrouw 123 te vinden. Have mercy..
Daar heb je ook helemaal gelijk in maar men moet niet zo ongeduldig gaan worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef mane het volgende:
[..]
Here we are now, entertain us.
Het lijkt me logisch dat mensen die hier posten of meelezen dat doen uit sensatiezucht, niet omdat ze echt geïnteresseerd zijn in het welzijn van deze onbekende vrouw. Een enkeling daargelaten.
Het zou heel naïef zijn anders te denken.
Even een vraagje, misschien weet jij dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Niara het volgende:
of iets op Facebook o.i.d. probeert te verspreiden..
Helaas wel. En omschreef haar trouwens als een logge vrouw en dat lijkt me toch ook niet juist.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Ik hoop echt dat je respons krijgt van iemand.
Dat Ringo haar kent is een dood lopend spoor?
Geen idee of het mag. Maar er staan genoeg vreemde dingen tussen met foto, naam en toenaam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef justmattie het volgende:
Mag dat van Marktplaats en Speurders? Zou jammer zijn als hun het verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |