Ja, of Eva, Willemijn, Mieke, Greet, Anna....quote:Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef alsem het volgende:
misschien heet ze karin
Denk je dat er sprake van een ruzie is geweest? En bijkomend lichamelijk geweld? Dat zou direct verklaren waarom die vrouw op de foto er zo slecht uitziet...quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef classpc het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de gene die de advertentie plaatste gewoon een kennis wilde fucken. Dat zie je wel meer bij ruzies dat ze dit soort flauwe geintjes uithalen.
Ik heb het niet over lichamelijk geweld, ik heb het over ruzie waarna iemand domme foto's van iemand anders op internet zet. Pesten zou je het kunnen noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Denk je dat er sprake van een ruzie is geweest? En bijkomend lichamelijk geweld? Dat zou direct verklaren waarom die vrouw op de foto er zo slecht uitziet...
quote:Op maandag 7 september 2009 01:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Wat zei Sanne Berkvens uit Utrecht?
quote:
Houd je er rekening mee dat MoneyTalks ook Google heeft ..?quote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Stali het volgende:
Maar je lijkt serieus en er is inderdaad een Marleen Sanders in Veldhoven:
http://www.linkedin.com/pub/marleen-sanders/9/6b1/960
Ik heb het idee dat dat al aan de hand isquote:Op zondag 6 september 2009 13:59 schreef Stali het volgende:
Hou er rekening mee dat iedereen hier lukraak namen kan gaan roepen en ik er dan vrolijk achteraan ga he?
Omdat ik twee keer tussendoor gebeld heb maar er niet opgenomen werd en ik ook nog wel een hoop andere bezigheden heb. Gisteravond was het te laat om te bellen dus vandaar dat ik in de vooravond weer een poging ga wagen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:15 schreef brunette82 het volgende:
Wat ik niet snap..als je zo gefocused bent...iedere keer ga je pas morgen bellen of morgen avond..
waarom niet gewoon direct nu of vanavond
Niet met alles maar ik wil hierin het verhaal graag weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 04:34 schreef Bora-Bora het volgende:
Ben benieuwd of je morgen meer te weten komt (als dit waar is).
Waarom ga je er zo achteraan trouwens? Ben jij zo'n speurder die overal het fijne van wil weten?
Tis een long shot wrs. maar ik probeer het toch maar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat MoneyTalks ook Google heeft ..?
[..]
Ik heb het idee dat dat al aan de hand is
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Stali het volgende:
Ik heb Sanne Berkers (niet Berkvens want die bleek niet in Utrecht te wonen) aan de lijn gehad.
Dacht even dat ik beet had, zo blij werd ik. (Ringo!.)
Er was even een spraakverwarring maar zij komt uit Asten (Brabant) en niet uit Assen.
Bizar toeval maar ik hoefde het dus niet eens over die enge foto's te hebben..
Wel zonde want ze klonk erg vriendelijk, relatief jong en vooral springlevend!
Ik zoek gewoon verder en post wel weer als er nieuws is..
Nog geen ontknoping dus.. spannendquote:
Ze stond te slapen tegen het paaltje?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw op een bushalte staan van wie ik zou zweren dat het de vrouw op de foto's was. Had ik moeten stoppen en haar moeten aanspreken?
Nee, ze zag er levendig uit. Ze bleef maar nerveus kijken of de bus eraan kwam. Ze had een vale spijkerbroek aan en had net zulk fout haar als mevrouw op het plaatje.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef kwiwi het volgende:
Ze stond te slapen tegen het paaltje?
Ghehe - pot, ketel en iets met zwart zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef MoneyTalks het volgende:
Die Ringo ligt op de grond te gieren van het lachen. Snap niet dat iemand die troll serieus heeft genomen.
Want iedereen uit de randstad ziet er hetzelfde uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 05:37 schreef Manono het volgende:
ziet er niet uit als iemand uit de randstad
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw op een bushalte staan van wie ik zou zweren dat het de vrouw op de foto's was. Had ik moeten stoppen en haar moeten aanspreken?
Wat had ik moeten zeggen?quote:
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen?
"Bent u de slapende vrouw van Marktplaats?"
"Huh?"
"Sanne?"
"Nee."
"Maar Stali en Ringo zeggen dat..."
"Wie?!?!"
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen?
"Bent u de slapende vrouw van Marktplaats?"