en nu? lekker boeiend!quote:Op zondag 6 september 2009 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou, aangezien dat vorige verhaal ook al een fail was
ga ik hier weer ff posten
Je realiseert je dat er héél véél vrouwen op de vrouw op de foto's lijken?quote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Ringo het volgende:
Mijn Sanne Berkens
Ik lag in een kreuk om deze post van Qwea:quote:Op zondag 6 september 2009 02:30 schreef kwiwi het volgende:
ben benieuwd naar wat je gaat horen Stali
Ik ga wel bellen hoor, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"
Wat heb je precies tegen Theo & Thea en die andere mensen gezegd die je hebt gesproken?quote:Op zondag 6 september 2009 02:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lag in een kreuk om deze post van Qwea:
[..]
Ik ga wel bellen hoor, daar gaat het niet om.
Maar wat moet ik vredesnaam zeggen om ook maar een beetje normaal over te komen?.
En wie is dat dan wel? Ken je haar goed of zit je ons maar wat te fokken?quote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Ze komt me bekend voor, dit zou welleens Marleen Sanders uit Veldhoven kunnen zijn!
Ik ken haar niet goed, maar ze sporte vroeger bij de Atalanta in Veldhoven, daar meen ik haar van te herkennen. Dit is zo'n 2 jaar geleden, sindsdien studeer ik in Utrecht en kom ik niet meer zoveel in Veldhoven.quote:Op zondag 6 september 2009 12:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
En wie is dat dan wel? Ken je haar goed of zit je ons maar wat te fokken?
Hoe oud is die Marleen Sanders dan nu ongeveer?quote:Op zondag 6 september 2009 13:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik blijf erbij dat het Marleen Sanders uit Veldhoven is.
Men riep dat inderdaad maar ik heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 09:15 schreef sjak het volgende:
Wat een verhaal dit. Dus Sanne (?) ligt of in coma, of ze is gruwelijk vermoord, of ze is gewoon zat na een potje honkballen. Ik ben ook wel benieuwd wat je denkt te gaan zeggen als je de senio bankmedewerker gaat bellen. Ik had overigens nog nooit gehoord van digitale recherche. Hoe werkt dat dan? je melt dat je "denkt" dat er een misdrijf wordt gepleegd ofzo?
Hou er rekening mee dat iedereen hier lukraak namen kan gaan roepen en ik er dan vrolijk achteraan ga he?quote:Sorry Stali maar ook bij mij gaan alle alarmbellen af als ik je naam lees. Dan kan je nu wel roepen dat dit geen hoax en dat men dat niet moet denken, maar dat is dan je eigen schuld. Neemt niet weg dat ik gezellig mee blijf lezen.
Ik had het niet in de gatenquote:Handig als degene die het topic sluit ook meteen een nieuw topic opent.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Is het niet die ene uit die Lassie reclame?
Hoe ben je achter die persoon/telefoonnummer gekomen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 02:25 schreef Stali het volgende:
Morgen ga ik de Sanne Berkvens in Utrecht bellen. Senior medewerker bij een grote bank dus het zou kunnen kloppen.
Ik heb alleen echt zo geen idee wat ik moet gaan zeggen he..
quote:Op zondag 6 september 2009 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu je 't zegt.
Jazeker, heb alleen mijn vriendin al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
groupie modus: hee apk! alles wel?![]()
![]()
![]()
ja, doe ik.quote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, heb alleen mijn vriendin al een tijdje niet meer gezien.
Donker haar, beetje slaperig gezicht...
Laat het mij even weten als je haar ziet.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Is het niet die ene uit die Lassie reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |