Just try it, geen stijl ik denk ook dat het een goeie optie isquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik twijfel.
Ik heb zelf gedacht aan zo'n forward e-mail. Maar dat krijg je niet weg van internet. En ik wil die vrouw niet voor schut zetten als het hier om een grap gaat.
Maar stel dat er wel een enge pervert achter zit.
Er is hier nu digitale recherche (in opleiding) aanwezig, hij kan achterhalen wie de oorspronkelijke advertentie gezet heeft. Hij lijkt een luie donder maar ik wacht het toch nog eventjes af..
Dan heeft-ie er wel heel wat mee uitgespookt met al die verschillende achtergronden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef BlackRhino het volgende:
Of de oude bewoner van het huis was lijkschouwer, en z'n werkfoto's vergeten..
Lekker veel aan..quote:Reactie (Halinka) - 25-09-2009 20:09
Beste,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb het één en ander voor u nagekeken in ons systeem. Ik kan u mededelen dat de betreffende advertentie door de gebruiker zelf is verwijderd van de site.
Helaas mogen wij, vanwege privacy wetgeving, geen andere gegevens, zoals het IP adres en e-mailadres, aan u verstrekken.
Wij kunnen u dan ook niet voorzien van verdere informatie.
Uiteraard kan de politie deze gegevens, via officiële wegen, wel bij ons opvragen.
Ons advies is dan ook om hiervan melding te maken bij de politie. Mochten zij meer informatie omtrent deze adverteerder nodig hebben, dan kunnen ze contact met ons opnemen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Halinka
Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl
Moet je even aan jouw baasjes vragen, of doe je de LOI-cursus?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef BlackRhino het volgende:
Idd, maar had gehoopt op IP adres en eventueel e-mail adres.
De reactie, blijkt nu duidelijk, was het verwijderen van de advertentie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:30 schreef Mirjam het volgende:
stali, heb je eigenlijk nooit een reactie gehad toen je die mensen mailde van die advertentie?
Let it go.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
De reactie, blijkt nu duidelijk, was het verwijderen van de advertentie.
Ik heb resumerende vragen gesteld, omdat ik een beetje geshockeerd was.
Dom van me. Waarschijnlijk werd(en) hij/zij/het toch afgeschrikt, maar ik wil nu wel weten waarom.
Voor hetzelfde geldt zit er toch een enge pervert achter die nattigheid voelde.
Even nadenken wat ik nog kan doen.
Heb dit elders ook aan Rhino gevraagd. Als hij zijn baas niet kan vragen om te helpen, tja dan toch doorzoeken. Wellicht via een kettingmail (ik hoop dat jullie daar aan mee willen doen) of inderdaad zoals Maanvis opperde, mailen naar GeenStijl, maar die zien me aankomen zeg.. Ik heb geen aanknopingspunt, niets. Alleen die rare advertentie en die foto's maar verder helemaal niets.
Waarschijnlijk is dit inderdaad de meest nuchtere reactie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Let it go.
Alsof mensen die close waren niet alles gedaan hebben om die dooie te vinden.
Good luck.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Stali het volgende:
Maar ik heb daar moeite mee en ga toch nog even door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |