abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72877065
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef BlackRhino het volgende:
Aha, zo saai is een Duc dus
Je speelt met vuur
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:39:14 #155
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72877376
Ik zou wel willen helpen in plaats van al die tvps maar geen idee hoe ik hier moet helpen om te vinden..
pi_72877645
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Duh. Maar ik ga niet tig pagina's doorlopen om die info te verzamelen als Stali het zo kan opsommen
Goede instelling als digitaal rechercheur. Jij droomt al van een baan als chef zeker waarbij anderen alles opzoeken en jij het rapport bij je baas in gaat leveren en de credits gaat krijgen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:24:25 #157
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_72878682
Schaamteloze tvp!
pi_72880086
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef justmattie het volgende:

Jij droomt al van een baan als chef zeker waarbij anderen alles opzoeken en jij het rapport bij je baas in gaat leveren en de credits gaat krijgen
pi_72925810
tvp
pi_72925913
die foto's zijn ranzig
pi_72926291
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook nog steeds wel gefascineerd door dit verhaal. Vreemd hoor! Ik tvp dus vrolijk even mee (sorry Stali, ik zou niet weten hoe ik een nuttige bijdrage aan dit topic zou kunnen leveren).
Idem
pi_72934271
Van die internetkneuzen die helemaal in de ban zijn van een paar onbenullige foto's op marktplaats. Ongelofelijk. Ga eens naar buiten ofzo, het is mooi weer.
  † In Memoriam † zondag 20 september 2009 @ 15:17:44 #163
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_72934344
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef WTFbbq het volgende:
Van die internetkneuzen die helemaal in de ban zijn van een paar onbenullige foto's op marktplaats. Ongelofelijk. Ga eens naar buiten ofzo, het is mooi weer.
En wat doe jij dan nu op internet?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_72944365
Internet an sich is niet waar ik het over heb. Ik kwam hier vroeger nogal eens. Na een maandje afwezigheid begin je in te zien hoe treurig het allemaal is. Ik kom hier dus om jullie uit te lachen.
pi_72946293
Maar je reageert nu wel weer 2x per dag. Kijk uit dat je niet terugvalt.
pi_72946299
en nog nieuws??
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_72946490
quote:
Ik ben net naar buiten geweest, maar buiten zei dat ik maar weer thuis achter mijn internet moest gaan zitten.
  zondag 20 september 2009 @ 22:18:12 #168
270968 Captain_Cock
De pussymeister
pi_72951030
quote:
je hebt wel een punt ofzo
pi_72953422
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
en nog nieuws??
Nee helaas. Zal morgen het nr. van MP bellen om die advertentie tegen betaling weer bovenaan te krijgen.

Over de tips in dit topic denk ik nog even na. Morgen plan de campagne, want op mijn manier zet het geen zoden aan de dijk.
pi_72954810
Waarom tegen betaling?
De advertentie eraf halen en opnieuw erop zetten is ook maar een minuutje werk en stukken goedkoper Maar ik heb nooit iets op marktplaats staan dus geen verstand ervan
pi_72955226
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef Tammymara het volgende:
Waarom tegen betaling?
De advertentie eraf halen en opnieuw erop zetten is ook maar een minuutje werk en stukken goedkoper Maar ik heb nooit iets op marktplaats staan dus geen verstand ervan
Ik kreeg een mailtje dat ik 1,30 moet betalen om hem bovenaan te krijgen.
Op zich heb je gelijk, maar ik doe het toch maar want die advertentie is gelukkig niet weggehaald, wat ik vanwege die creepy foto's wel verwacht had.
Er zal dan qua datum in ieder geval minder reden zijn om hem alsnog weg te halen. .
pi_72966560
tvp
pi_72967634
Jullie hebben niet in de gaten dat Stali jullie allemaal aan het lijntje houdt? Denken jullie werkelijk dat Stali aan het zoeken is naar die fictieve Sanne Berk(v)ens?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72969604
Nee, anders had ze mijn aangeboden hulp wel geaccepteerd
pi_72970858
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef BlackRhino het volgende:
Dan moet ik eerst wel weten hoe je kunt helpen he? .

Zou jij MP kunnen benaderen over de oorspronkelijk advertentie?
Je zou zo iig kunnen uitpluizen wie er achter dat IPadres schuil gaat.

Ik heb ze toen al gemaild met de vraag waarom de advertentie verwijderd was, overigens nadat ik een resumerende vraag had gesteld aan die adverteerder. Geen antwoord gekregen en MP kon me niet vertellen wat de reden was dat de advertentie verwijderd is.

Maar in dat mailtje wat ik hen gestuurd heb staat het nummer van de oorspronkelijke advertentie, dus zijn kunnen dat wel degelijk nazien. Maar ja, als ene Stali kom je natuurlijk niet zover als de digitale recherche.
Dus misschien dat jij het wel voor elkaar krijgt?

Dit is wat ik MP toen gestuurd heb met daarin de nr's.

Geachte heer, mevrouw,

Er heeft vandaag een advertentie gestaan waarin gebruiker Roos een vrouw zoekt. Dit is de link: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/274834909
En dit was naar de advertentie http://link.marktplaats.nl/274834909

Ik heb die mensen een email gestuurd maar zie nu dat de advertentie verwijderd is. Is dit door hen zelf gedaan of was de advertentie tegen de regels van Marktplaats? Ik vond de foto's nogal bizar en zou toch wel graag willen weten of het hier een misselijke grap betreft of dat de vrouw daadwerkelijk nog gezocht wordt.

Met vriendelijke groet,
pi_72970930
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie hebben niet in de gaten dat Stali jullie allemaal aan het lijntje houdt? Denken jullie werkelijk dat Stali aan het zoeken is naar die fictieve Sanne Berk(v)ens?
Nee, Sanne Berk(v)ens is inmiddels volledig uitgesloten, dankzij twee mensen die me hiermee hebben geholpen.

Btw:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het extra laten opvallen van uw advertentie(s). Wij hebben uw betaling ontvangen. Het kan ongeveer 10 minuten duren voordat de veranderingen op Marktplaats.nl zichtbaar zijn.

Let op:
- U ontvangt dit bericht ook als u een advertentie omhoogplaatst via de telefoon. U heeft dan betaald via uw telefoonrekening.
- U heeft uw advertentie nu niet verlengd. U kunt uw advertentie alleen verlengen via Mijn Marktplaats, of de verlengings e-mail.

Wij wensen u veel succes met adverteren op Marktplaats.nl!

Met vriendelijke groet,

Het Marktplaats team.
www.marktplaats.nl

[ Bericht 39% gewijzigd door Stali op 21-09-2009 16:46:04 ]
pi_72988571
ik ben benieuwd of je reacties zult krijgen..

het is idd een vreemde zaak
  dinsdag 22 september 2009 @ 01:31:59 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72989509
stuur gewoon een mailtje naar Geenstijl, die hebben het binnen een mum van tijd achterhaald.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_72989728
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
stuur gewoon een mailtje naar Geenstijl, die hebben het binnen een mum van tijd achterhaald.
Goed idee, maar ik twijfel.
Ik heb zelf gedacht aan zo'n forward e-mail. Maar dat krijg je niet weg van internet. En ik wil die vrouw niet voor schut zetten als het hier om een grap gaat.
Maar stel dat er wel een enge pervert achter zit.
Er is hier nu digitale recherche (in opleiding) aanwezig, hij kan achterhalen wie de oorspronkelijke advertentie gezet heeft. Hij lijkt een luie donder maar ik wacht het toch nog eventjes af. .
  dinsdag 22 september 2009 @ 03:06:51 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_72989898
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Stali het volgende:

Ik heb zelf gedacht aan zo'n forward e-mail.
'Stuur dit door naar 10 mensen in jouw contactlijst anders zie je er volgende week net zo uit als die vrouw op de foto'?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_72990543
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dat wel een goed idee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72991144
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:06 schreef APK het volgende:

[..]

'Stuur dit door naar 10 mensen in jouw contactlijst anders zie je er volgende week net zo uit als die vrouw op de foto'?
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:47:00 #183
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_72991331
TVP maar op de 1ste foto lijkt het me toch echt dat ze haar nekspieren moet aanspannen om zo op de foto te komen dus die foto lijkt me niet post mortum
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_72991404
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:06 schreef APK het volgende:

[..]

Schitterend. .

Dat dus maar niet, maar wel zoiets via mail.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:09:41 #185
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72991686
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Schitterend. .

Dat dus maar niet, maar wel zoiets via mail.
"Forward deze mail naar 10 mensen, anders..."
pi_72991726
Is ze nou nog niet achterhaald?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_72991851
BlackRhino gaat helpen. .
pi_72997097
quote:
Hij lijkt een luie donder maar ik wacht het toch nog eventjes af. .
Heeft niets met lui te maken maar mijn speurneus zegt dat het hier slechts om de zoveelste mislukte Fok-grap is
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:18 schreef Stali het volgende:
BlackRhino gaat helpen. .
Dus nee, dat niet
pi_72997252
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Heeft niets met lui te maken maar mijn speurneus zegt dat het hier slechts om de zoveelste mislukte Fok-grap is
[..]

Dus nee, dat niet
Goh, beetje te grote mond gehad misschien?
pi_72997388
Totaal niet, ik wilde even verder de kat uit de boom kijken. Hoe kwam je er opeens bij om zo spontaan te posten dat ik ging helpen
pi_72997618
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:39 schreef BlackRhino het volgende:
Totaal niet, ik wilde even verder de kat uit de boom kijken. Hoe kwam je er opeens bij om zo spontaan te posten dat ik ging helpen
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef BlackRhino het volgende:
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:53:27 #192
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72997854
Tja... Nu moet je wel doorzetten zwarte Rhino!
pi_72997994
Ik moet helemaal niets
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:00:44 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72998083
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef BlackRhino het volgende:
Ik moet helemaal niets
Dat klopt, maar het zou goed voor je opleiding zijn alsook voor het feit dat het wel de bedoeling is dat je bij verdachte zaken in actie komt lijkt me.
Daarnaast, wil je ooit nog serieus genomen worden op dit forum, werk dan gewoon maar mee.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_72998133
Toevallig heeft MP zelf ook hele goede onderzoekers, dus dan waren die er allang bezig mee geweest denk ik

Maar goed, ik zal eens kijken dan. Dat niemand me serieus neemt maakt trouwens niet uit, dat heb ik al verpest Stali, PM dan even al de steekwoorden waarmee ik aan de slag kan. Wat heb je bijvoorbeeld al naar MP gestuurd van mail of iets?
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 13:03:29 #196
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_72998168
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het zou goed voor je opleiding zijn alsook voor het feit dat het wel de bedoeling is dat je bij verdachte zaken in actie komt lijkt me.
Daarnaast, wil je ooit nog serieus genomen worden op dit forum, werk dan gewoon maar mee.
Oja, BlackRhino is onze rechercheur
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_72998303
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst wel weten hoe je kunt helpen he? .

Zou jij MP kunnen benaderen over de oorspronkelijk advertentie?
Je zou zo iig kunnen uitpluizen wie er achter dat IPadres schuil gaat.

Ik heb ze toen al gemaild met de vraag waarom de advertentie verwijderd was, overigens nadat ik een resumerende vraag had gesteld aan die adverteerder. Geen antwoord gekregen en MP kon me niet vertellen wat de reden was dat de advertentie verwijderd is.

Maar in dat mailtje wat ik hen gestuurd heb staat het nummer van de oorspronkelijke advertentie, dus zijn kunnen dat wel degelijk nazien. Maar ja, als ene Stali kom je natuurlijk niet zover als de digitale recherche.
Dus misschien dat jij het wel voor elkaar krijgt?

Dit is wat ik MP toen gestuurd heb met daarin de nr's.

Geachte heer, mevrouw,

Er heeft vandaag een advertentie gestaan waarin gebruiker Roos een vrouw zoekt. Dit is de link: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/274834909
En dit was naar de advertentie http://link.marktplaats.nl/274834909

Ik heb die mensen een email gestuurd maar zie nu dat de advertentie verwijderd is. Is dit door hen zelf gedaan of was de advertentie tegen de regels van Marktplaats? Ik vond de foto's nogal bizar en zou toch wel graag willen weten of het hier een misselijke grap betreft of dat de vrouw daadwerkelijk nog gezocht wordt.

Met vriendelijke groet,

Als jij MP in ieder geval zou willen benaderen over dat advertentienummer en via IP kan achterhalen wie daar achter zit, heel graag.

Het kan een misselijke grap zijn maar voor het zelfde geldt speelt er wel meer.
pi_72998636
Ah, dat is waar ook, je had die tekst al eerder naar mij geschreven, sorry!

Ik snap je punt, denk er zelf net zo over. Oef, wel even wennen hoor dit, serieus posten op Fok Ikzelf heb natuurlijk als normale gebruiker op Marktplaats.nl geen inzage in IP-adressen die gebruikt zijn om advertenties te plaatsen, dus ik heb contact opgenomen met MP:
quote:
Beste mensen van Marktplaats.nl,

Waarschijnlijk zijn jullie al op de hoogte van de "verdachte" ontwikkelingen rond deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/274834909

Nu ben ik, digitaal rechercheur in opleiding aan het *censuur*, gevraagd door de persoon die de advertentie tegen kwam en het opgelost wil hebben, om mee te helpen deze zaak op te lossen. Misschien is het een flauwe grap, misschien ook niet. Beroepsmatig gezien gaan er bij mij ook diverse alarmbellen af en wil dit ook uitgezocht hebben.

Nu wil ik graag een beroep doen op jullie medewerking wat weer een opgelost puzzelstukje kan opleveren. Is het mogelijk dat jullie mij het IP-adres en/of e-mail adres geven van de plaatser van de desbetreffende advertentie? Verder zou het fijn zijn om te weten of de gebruiker "Roos" de advertentie zelf heeft verwijderd, of dat dit door Marktplaats.nl gedaan is. In het laatste geval kan het misschien handig zijn om ook de reden erbij te vermelden.

Wat ik nog wel even mee wil geven is het volgende: ik ben ervan op de hoogte dat een digitaal rechercheur in opleiding, in dit stadium, net zoveel rechten en plichten als een normale burger. Desondanks zal het goed zijn voor mijn ervaring en ontwikkeling in dit vakgebied.

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Met vriendelijke groeten,
*censuur*

PS: het afgelopen jaar zijn jullie benaderd door mijn voormalig stage-adres, genaamd *censuur*. Ik heb vernomen dat jullie daar weleens mee samenwerken. Dit kan misschien een referentie voor jullie zijn dat de betrouwbaarheid van deze e-mail ten goede komt. Ik realiseer me dat jullie waarschijnlijker vaker van deze e-mails ontvangen.
pi_72998737
Super!! .

Tof, dit gaat hopelijk wel wat opleveren!
pi_72998888
Hopelijk maakt het net wat meer indruk en reageren ze, ja. En als de niet per e-mail reageren kan ik altijd nog het telefoonnummer van die leipo's vragen aan m'n oude stageadres..
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:06:49 #201
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_73000178
quote:

[..]

Ik heb zelf gedacht aan zo'n forward e-mail. Maar dat krijg je niet weg van internet. En ik wil die vrouw niet voor schut zetten als het hier om een grap gaat.
Maar stel dat er wel een enge pervert achter zit.
Er is hier nu digitale recherche (in opleiding) aanwezig, hij kan achterhalen wie de oorspronkelijke advertentie gezet heeft. Hij lijkt een luie donder maar ik wacht het toch nog eventjes af. .
Just try it, geen stijl ik denk ook dat het een goeie optie is
pi_73000590
GeenStijl lijkt me geen goede optie. Want: die site staat over het algemeen toch bekend om dingen snel belachelijk te maken. Op die manier wordt al snel het idee gewekt dat het om een grap gaat. Instanties zoals Marktplaats zullen dan minder snel hun hulp aanbieden...
pi_73001480
Of de oude bewoner van het huis was lijkschouwer, en z'n werkfoto's vergeten..
pi_73001790
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef BlackRhino het volgende:
Of de oude bewoner van het huis was lijkschouwer, en z'n werkfoto's vergeten..
Dan heeft-ie er wel heel wat mee uitgespookt met al die verschillende achtergronden. .

GS inderdaad nog maar niet aanschrijven.

En nu ga ik het gras maaien, want ik blijf maar hangen op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')