quote:
Ja, dat werd wel je identiteit voor het komend jaar hequote:Op donderdag 3 september 2009 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het altijd erg leuk om mn boeken te kaften, zagen ze er meteen erg kinky uit met mn eigen gekozen kaftpapier![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat werd wel je identiteit voor het komend jaar he
Daarom had ik altijd dat bruine kaftpapier zonder opdruk, en dat dan volkladden met de grootste onzinquote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat werd wel je identiteit voor het komend jaar he
Ik moet lachenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap het op zich wel dat kaften, maar als je fatsoenlijk met je boeken omgaat dan is het inderdaad stompzinnig
Op zich nietsquote:
middelbare scholieren die normaal met boeken omgaan die ze van school in bruikleen hebbenquote:
Ah okquote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich niets
Maar je opmerking is niet op mij van toepassing
Ik ging wel normaal met m'n boeken omquote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
middelbare scholieren die normaal met boeken omgaan die ze van school in bruikleen hebben
Ik ook het eerste jaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging wel normaal met m'n boeken om
En je hoefde er niets voor te betalen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel ooit een atlas niet ingeleverd - en die heb ik nog steedszo'n Bosatlas.
Ik betwijfel of ze er ooit achter zijn gekomenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En je hoefde er niets voor te betalen?![]()
Die van bij ons op school kosten 60 euro ofzo
Oh, zo'n ding buiten je boekenpakket ^^quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze er ooit achter zijn gekomenWe mochten ze wel eens lenen voor opdrachten en toen ben ik 'm vergeten (echt!) en toen ik 'm tegenkwam was ik al van school af, toen geloofde ik het wel
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Oh, zo'n ding buiten je boekenpakket ^^
Dan heb je wel geluk gehad
Boeken zijn sowieso achterlijk duurquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Die boeken waren altijd achterlijk duur.
Ik heb mijn Binas ook nog steeds.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo heb ik ook nog zeker 1 Binas
Ik dacht dat jij tegen de binas was?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Binas ook nog steeds.
Op mijn basisschool hadden we alleen een boek voor rekenenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Het was ook wel een hele overgang natuurlijkOp de basisschool hadden wij tenminste alle boeken in ons bureautje
Soms wel mee naar huis natuurlijk om te leren ofzo, maar meestal lagen ze gewoon op school
Tegen gebruik van Binas tijdens examens.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tegen de binas was?
Wij ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op mijn basisschool hadden we alleen een boek voor rekenen
Nee, een Freinetschool. Ik vond het fantastisch, maar vind achteraf wel dat ik te weinig cultuur- en religieonderwijs heb gehad. Maar dat zou misschien voor een andere niet-religieuze basisschool ook gelden...quote:
Ik weet nog best veel maar het leukste was toch toen een rubikskubus vastzat in de mond van mn beste vriendquote:Op donderdag 3 september 2009 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat ik op de lagere school gedaan heb. Niet veel denk ik.
Ik had een Oecomenische basisschool. Christelijke liedjes met z'n allen zingen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
En ik heb hier nog een woordenboek staan van de middelbare school. 't Lokaalnummer staat er zelfs nog op. Is hetzelfde gegaan als met de atlas van Etcie.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik weet nog best veel maar het leukste was toch toen een rubikskubus vastzat in de mond van mn beste vriend
Hier ookquote:Op donderdag 3 september 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Het wordt tijd om de hond weer uit te laten..... maar het is echt zo baggerweer. Keiharde wind en snoeiharde regen elke keer
Dat jouw hond nog mee naar buiten gaatquote:Op donderdag 3 september 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Het wordt tijd om de hond weer uit te laten..... maar het is echt zo baggerweer. Keiharde wind en snoeiharde regen elke keer
Jammer genoeg nietquote:
Freinet ken ik wel. Mee doodgegooid bij onderwijskunde.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, een Freinetschool. Ik vond het fantastisch, maar vind achteraf wel dat ik te weinig cultuur- en religieonderwijs heb gehad. Maar dat zou misschien voor een andere niet-religieuze basisschool ook gelden...
Deze houdt er gelukkig ook niet vanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat jouw hond nog mee naar buiten gaatOnze honden krijgen écht niet naar buiten met dit weer
Dan hebben jullie vast zulke diertjes. (Want een hond durf ik het niet te noemen)quote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat jouw hond nog mee naar buiten gaatOnze honden krijgen écht niet naar buiten met dit weer
Preciesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Freinet ken ik wel. Mee doodgegooid bij onderwijskunde.En dat laatste heb ik ook wel gemist. Ik ben niet religieus, maar de verhalen vind ik wel mooi. Was ook wel van pas gekomen bij kunstgeschiedenis.
Ja?quote:
nope, meet sumo:quote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie vast zulke diertjes. (Want een hond durf ik het niet te noemen)
[ afbeelding ]
Wij hadden ook een leeshoek met lekkere kussens! Stonden trouwens ook spelletjes die je mocht doen. Echt heel tof was dat! Zodra je je planning af had kon je daar gaan zitten of iets anders doen (schooltuin, bij de kleuters helpen, toneelstukjes, buiten spelen, etc).quote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden in de lagere klassen een leeshoek: een hoek van het lokaal met kussens en boekenplanken, waar je lekker kon gaan lezenDaar heb ik heel wat tijd doorgebracht en ik ben er ook regelmatig uitgesleurd omdat ik nog niks aan rekenen had gedaan
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie vast zulke diertjes. (Want een hond durf ik het niet te noemen)
[ afbeelding ]
Ik ben ooit een keer in groep 4 betrapt op lezen in een leesboekje, terwijl we les hadden. Ik zat achterin de klas, vlakbij het leestafeltjequote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden in de lagere klassen een leeshoek: een hoek van het lokaal met kussens en boekenplanken, waar je lekker kon gaan lezenDaar heb ik heel wat tijd doorgebracht en ik ben er ook regelmatig uitgesleurd omdat ik nog niks aan rekenen had gedaan
Dat scheelt een paar maten.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
nope, meet sumo:
[ afbeelding ]
van benji heb ik geen foto maar hij is kleiner en jonger ^^
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in groep 4 betrapt op lezen in een leesboekje, terwijl we les hadden. Ik zat achterin de klas, vlakbij het leestafeltjeEn de les vond ik niet zo bijster interessant, dus ging ik lezen. En toen werd ik betrapt en moest ik vooraan gaan zitten
Ik zat op een gewone basisschool, maar gelukkig niet zo streng als die waar jij stage hebt gelopenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons op school hadden ze je denk ik eerder aangemoedigd.
Tip 1 voor vrouwen tijdens Limbo dansen: Trek een slipje aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ojee, net een uitnodiging voor een feestje:
LEKKER ETEN IN Buffetstijl, onbeperkte drank, zwoele muziek, kennnis Quiz en limbodansen!!
Help. Limbodansen.![]()
of een lange broek.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tip 1 voor vrouwen tijdens Limbo dansen: Trek een slipje aan.
Is ook een optie.quote:
beide mag ookquote:
Das mazzel hebben dan.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
You have been successfully enrolled to group werkgroep 008.
Ik was nummer 28 en hij is vol bij 29.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
You have been successfully enrolled to group werkgroep 008.
Ik was nummer 28 en hij is vol bij 29.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ojee, net een uitnodiging voor een feestje:
LEKKER ETEN IN Buffetstijl, onbeperkte drank, zwoele muziek, kennnis Quiz en limbodansen!!
Help. Limbodansen.![]()
Leg je bij limbodansen de lat te hoog als je hem te laag legt?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En wbt dat limbodansen, je kunt je ook als vrijwilliger aanmelden om de lat / het touw / whatever vast te houden natuurlijk
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zwoele muziek en veel drank? Daar komen kinderen van
Hey, dat is een goeie.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En wbt dat limbodansen, je kunt je ook als vrijwilliger aanmelden om de lat / het touw / whatever vast te houden natuurlijk
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt wel als een eeeeerg tof feestje trouwens
[..]
Ik dacht dat het bij ons pas eind september wordt afgeschreven.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn collegegeld is nog niet afgeschrevenEn volgens het Hanzetopic ben ik niet de enige, maar het is wel kut.
Nouja, nu ben je er wel in een keer van af.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat een gemenerd die tandarts...... Kom je voor een wortelkanaalbehandeling gaat ie in een moeite door ook nog een verstandskies trekken......
Gemeen, 2 in 1. Toch beter!?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat een gemenerd die tandarts...... Kom je voor een wortelkanaalbehandeling gaat ie in een moeite door ook nog een verstandskies trekken......
Dat is waar! Maar deed/doet wel zeer.....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, nu ben je er wel in een keer van af.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar deed/doet wel zeer.....
Ik heb voldoende paracetamol en ibuprofen dat mag ik slikken zonder dat de kans op nabloeding er is.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]heb je wel genoeg pijnstillers meegekregen?
Ja dat is wel waar. Die wortelkanaalbehandeling heb ik op het spuitje na niks van gevoeld zoals LB al had gezegd maar kiezen trekken is nooit leuk.....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar beter nu wat meer pijn dan volgende keer wéér pijn tochzeg ik heel makkelijk aangezien ik geen verstandskiezen meer heb én nog nooit een wortelkanaalbehandeling heb gehad
Ah dat is mazzel. Mijn tandarts heeft een kwartier staan jutteren en wrikken..... Niet erg leuk......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had me voorbereid op heel veel gedoe met verstandskiezen trekken, maar ze floepten er zo uit toen de tandarts een klein beetje gewrikt had(dat wrikken was wel wat nasty, maar ok, dat duurde niet zo lang)
Ja het gekraak van bot.......Daar kan die Aviko Crunchy friet niet tegen op......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
"Heerlijk" dat geluid wat je dan hoort........
Ja dat is ook geen fijn iets...... De vorige keer zijn mijn twee bovenste verstandskiezen getrokken..... De avond er voor ging ik een film kijken bij vrienden. Zetten ze Marathon Man op....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Het naarste van verstandskiezen laten trekken vond ik die spuitenEn de tweede keer ging ik ook nog half over m'n nek door die smaak. Erg fijn
Is it safe.....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:58 schreef Cobra4 het volgende:
Doet me denken aan "The Marathon Man".
[ afbeelding ]
Zou misschien nog wel kunnen ook, ik geef de voorkeur aan VLC rechts en Opera links en ik ben rechtshandigquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te proberen om ipv FF rechts en VLC links het andersom te doen, maar geloof niet dat het me bevalt. Komt misschien omdat ikzelf links ben
Ik heb ook een bloedhekel aan die spuiten. Daarom meerdere tandartsbehandelingen gehad (boren, vullen, zelfs restant van een kies trekken) zonder verdoving.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Het naarste van verstandskiezen laten trekken vond ik die spuitenEn de tweede keer ging ik ook nog half over m'n nek door die smaak. Erg fijn
Da's pas een enge film.quote:
Bikkel.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een bloedhekel aan die spuiten. Daarom meerdere tandartsbehandelingen gehad (boren, vullen, zelfs restant van een kies trekken) zonder verdoving.
Heb jij 1 scherm of dual screen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou misschien nog wel kunnen ook, ik geef de voorkeur aan VLC rechts en Opera links en ik ben rechtshandig
Ik heb het geprobeerd om zonder spuiten te laten boren/gaatjes vullen, maar ik voelde al heel snel wel iets, en dat vond ik te gevoelig dus toen alsnog een spuit laten zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een bloedhekel aan die spuiten. Daarom meerdere tandartsbehandelingen gehad (boren, vullen, zelfs restant van een kies trekken) zonder verdoving.
Ik heb tot mijn gebitsrenovatie vorig jaar ook bijna alles zonder verdoving laten doen, maar vorig waren mn tandjes er zo slecht aan toe dat de eerste aanraking met de boor al vreselijk pijn deedquote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja en er was geen lieve assistente in die film.... dat was nog wel het ergste....quote:
Dat zal iemand moeten antwoorden die LOTR wel gezien heeft.quote:
Ik kon me geen tandartsscene herinneren in LOTR, maar misschien heb ik iets gemist.....quote:
Marathon Man is zeker heel eng, Dr Zell is een hele naargeestige kerel.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal iemand moeten antwoorden die LOTR wel gezien heeft.
Marathon Man is misschien wel de engste film die ik ooit gezien heb.
"Is it safe? Is it hidden?"quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kon me geen tandartsscene herinneren in LOTR, maar misschien heb ik iets gemist.....
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Is it safe? Is it hidden?"
Dat vraagt Gandalf als hij terugkomt
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Is it safe? Is it hidden?"
Dat vraagt Gandalf als hij terugkomt
Ja zeker je gebit is inderdaad net een zeef, zegt de tandarts dan.....quote:
De kriebels lopen al over mijn rug als ik weer aan die film denk.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb Marathon Man dus nooit gezien. En dat is maar goed ook geloof ik
Je kan ook het boek lezen.....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb Marathon Man dus nooit gezien. En dat is maar goed ook geloof ik
Dat ga ik dan misschien wel een keer doenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan ook het boek lezen.....
Hoewel die scene toch minder de kriebels geeft als je hem leest als wanneer je hem echt ziet....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik dan misschien wel een keer doen
Een scherm, maar wel een hele bredequote:Op donderdag 3 september 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb jij 1 scherm of dual screen?
Vorig jaar ben ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
Heb jij gebitsrenovatie gehad? Ben ik nou zo vergeetachtigKan het me niet herinneren
Sorry
Zwak gebit of slecht onderhoud?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts geweestIk had 12 gaatjes (of misschien wel meer), oa in al mn voortanden, en er waren 2 kiezen half afgebrokkeld, dus die heeft ze opnieuw geconstrueerd uit van dat witte spul
Verder een wortelkanaalbehandeling, en later zijn 2 verstandskiezen getrokken en nog 2 nieuwe gaatjes in mn voortanden geboord.
Sommige mensen hebben die pech. Ik heb ook meestal wel een klussenproject als ik naar de tandarts moet, ook al eet ik niet slecht.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Beide denk ikIk was 2 jaar niet naar de tandarts geweest, maar ik had de jaren daarvoor ook wel vaak gaatjes. Terwijl ik echt niet heel slecht eet
In heel REO te horen idd....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm onweergerommel boven Rotterdam
Tja. Je kunt gewoon pech hebben en een slechte gebit.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Beide denk ikIk was 2 jaar niet naar de tandarts geweest, maar ik had de jaren daarvoor ook wel vaak gaatjes. Terwijl ik echt niet heel slecht eet
De zuurgraad van fruit is de boosdoener geloof ik toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja. Je kunt gewoon pech hebben en een slechte gebit.
Maar dingen als fruit zijn bijvoorbeeld ook heel slecht voor je tanden. Dus veel fruit en slecht poetsen helpt ook niet mee bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De zuurgraad van fruit is de boosdoener geloof ik toch?
We hadden met een kunstgebit geboren moeten worden volgens mij!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ook gewoon de suikers hoor. Het zit er vol mee. Fruit is gezond maar niet goed voor je tanden
Het nadeel van een kunstgebit is dat het niet meegroeitquote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We hadden met een kunstgebit geboren moeten worden volgens mij!
Een kunstgebit op groei net als een groeibriljant.....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van een kunstgebit is dat het niet meegroeit
Ik eet zelden fruit en poets netjes mijn tandenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja. Je kunt gewoon pech hebben en een slechte gebit.
Maar dingen als fruit zijn bijvoorbeeld ook heel slecht voor je tanden. Dus veel fruit en slecht poetsen helpt ook niet mee bijvoorbeeld.
quote:Harald Linke of the New York University Dental Center has conducted numerous studies on the staying power of food on teeth. He has found that cooked starches, particularly potato starch in products such as potato chips, cling longer to the teeth than many sugar foods, like chocolate bars, thus leading to a longer period of acid production.
Other studies have found that tooth decay is related more to the frequency of eating than to the amount of starch or sugar. The best scenario for the teeth is to eat three meals a day (and, of course, to brush). Saliva naturally washes away residual food during the period between meals. Frequent snacking hurts the teeth because it reintroduces food particles and keeps a thin layer on the teeth all day, enabling plaque buildup.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
WTF, ik kijk net weer bij die werkgroep. Staat er dan er 29 mensen ingeschreven staan er dat er 26 ingeschreven mogen staan. En ik ben nummer 27 op de lijst.![]()
Wat een zooitje, vanmiddag stond er nog 29. No way dat ik me uit die groep ga schrijven.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch wel een uitdraai/printscreen gemaakt?
Ah dat is lullig zeg.....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
WTF, ik kijk net weer bij die werkgroep. Staat er dan er 29 mensen ingeschreven staan er dat er 26 ingeschreven mogen staan. En ik ben nummer 27 op de lijst.![]()
Wat een zooitje, vanmiddag stond er nog 29. No way dat ik me uit die groep ga schrijven.
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch wel een uitdraai/printscreen gemaakt?
Vanmorgen had ik dat wel gedaan.quote:
Of Etcie of Ofyles hacken die site en zetten jou als aanmelding nummer 12 .....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik dat wel gedaan.![]()
Ik doe gewoon net of ik gek ben en ga lekker naar deze werkgroep.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of Etcie of Ofyles hacken die site en zetten jou als aanmelding nummer 12 .....
Ook zulke rare getallen.... 26 of 29.... Gewoon 30 mensen in een groep is toch veel makkelijker?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik een klacht in ga dienen. Er was al eerder onduidelijkheid over, daarna kwam vanmorgen en nu dit weer. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om zo'n inschrijving netjes te regelen. Stelletje prutsers.
Er is nog een werkgroep met 29 mensen en daar staat dat 24 de max. is. Ik weet heel zeker dat vanmiddag alle werkgroepen 29 als max hadden. Zal dan denk ik wel loslopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook zulke rare getallen.... 26 of 29.... Gewoon 30 mensen in een groep is toch veel makkelijker?
Gewoon "Marathon Man" kijken. Dan valt elk bezoek aan de tandarts enorm mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Soempie het volgende:
Zullen we het maar weer over de tandarts hebben?Ik moet m'n verstandskiezen nog laten trekken, maar nu, na die verhalen, heb ik daar niet zo heel veel zin meer in.
Gezien het feit dat er bij ook vaak dingen verkeerd gaan enzo kan ik me dat wel voorstellen....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Soempie het volgende:
Zullen we het maar weer over de tandarts hebben?Ik moet m'n verstandskiezen nog laten trekken, maar nu, na die verhalen, heb ik daar niet zo heel veel zin meer in.
Da's voor zwangere Poolse vrouwenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een supermarkt in Leeuwarden heeft nu een paar Poolse producten op voorraad. Ik heb voor mezelf een blik Pools bier gekocht en voor een vriend/collega die op het werk nog wel eens noodles eet een zakje Poolse noodles. In de smaak augurk
De kans dat ze dan nog gaat krimpt dan ook.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon "Marathon Man" kijken. Dan valt elk bezoek aan de tandarts enorm mee.
Augurk, hoe komen ze er op.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een supermarkt in Leeuwarden heeft nu een paar Poolse producten op voorraad. Ik heb voor mezelf een blik Pools bier gekocht en voor een vriend/collega die op het werk nog wel eens noodles eet een zakje Poolse noodles. In de smaak augurk
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
tweede college was precies hetzelfde verhaal, na een uur waren we klaar![]()
daardoor kon ik wel eerder met mijn broer afspreken en ben ik nu weer onderweg naar huis
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's voor zwangere Poolse vrouwen
Ze hadden dat spul ook nog in de smaken rode bieten en *proest* KIP! Stel je voor, kippensmaak! Wat een raar volkquote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Augurk, hoe komen ze er op.![]()
Smaakt het bier?
Ja het is zeker vaag. Maar ik denk wel dat het goed komt hoor. Anders zal ik ze een boze brief sturen.... ik heb nog wel wat enveloppen en briefpapier uit mijn maatschappelijk werk tijd......quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is nog een werkgroep met 29 mensen en daar staat dat 24 de max. is. Ik weet heel zeker dat vanmiddag alle werkgroepen 29 als max hadden. Zal dan denk ik wel loslopen.Volgens mij is het ook altijd zo dat je niet meer in kunt schrijven als het maximum bereikt is, dus dit is gewoon heel vaag.
Maar blijf van de zelfgestookte wodka af, zeker onder werktijdquote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pools bier smaakt over het algemeen Prima.
Helemaal als het maar 2 zloty kost.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pools bier smaakt over het algemeen Prima.
wat je hier doet bevalt je wel?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk er over om een Twitter-account te nemen. Mensen met Twitter-ervaring hier?
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens eten. Misschien tot straks
Hyves vind ik stom, maar Twitter vind ik meer op iets als een SC lijken. Daarom denk ik dat ik dat leuker vindquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat je hier doet bevalt je wel?
quote:Volvo heeft het volste vertrouwen in de remmen van de V50 en garandeert dat niets misgaat tijdens particulier gebruik – dus ook niet onder zeer zware omstandigheden. “Bij elke auto met een meer dan gemiddeld vermogen kan het na een zware rit voorkomen dat de remblokken gaan roken en kortstondig branden”, zegt de woordvoerster van Volvo.
Oh dat herinner ik me welquote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts geweestIk had 12 gaatjes (of misschien wel meer), oa in al mn voortanden, en er waren 2 kiezen half afgebrokkeld, dus die heeft ze opnieuw geconstrueerd uit van dat witte spul
Verder een wortelkanaalbehandeling, en later zijn 2 verstandskiezen getrokken en nog 2 nieuwe gaatjes in mn voortanden geboord.
Je weet nog dat ik er ook zo tegenop zag? Het viel 100% mee hequote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Soempie het volgende:
Been there, done that, was niets voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk er over om een Twitter-account te nemen. Mensen met Twitter-ervaring hier?
Ik heb het gezien ja.......quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Verzuurde ex-crew Er is weer iets bedacht hoor
Een aantal maanden ervaring.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart, voorheen Merovingian, heb ik trouwens lang niet meer gezien in AKQ.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Verzuurde ex-crew Er is weer iets bedacht hoor
Wie?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bart, voorheen Merovingian, heb ik trouwens lang niet meer gezien in AKQ.
Dat was zeker "vroegah", "voor mijn tijd". ?quote:
Er zijn maar weinig dingen van voor jouw tijd en destemeer van vroegahquote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was zeker "vroegah", "voor mijn tijd". ?
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen van voor jouw tijd en destemeer van vroegah
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Nog iemand die het vrouwenboetbal kijkt op Eurosport? Silvia Smit komt hier vandaan
Nee, met dit weer even niet. Ik ben al zeiknat geregend vanmiddagquote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet een stuk gaan lopen?
Ik was eigenlijk van plan om straks naar huis te lopen. Maar als ik zo, via cctv, naar buiten kijk laat ik straks de Chauffeur van Dienst maar even rijden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, met dit weer even niet. Ik ben al zeiknat geregend vanmiddag
Gisteren wel lekker gelopen
Buiten dat moet ik die saucijzenbroodjes nog maken anders kan ik het bladerdeeg weggooien. En dat is ook zonde.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om straks naar huis te lopen. Maar als ik zo, via cctv, naar buiten kijk laat ik straks de Chauffeur van Dienst maar even rijden.
Laat die arme kat dan ook gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:
heerlijk weer buitenik kruip zo lekker warm onder de wol en ga dan luisteren naar het tikken op mijn raam
Kijk, dat bedoel ik. Prima weer voor zulke activiteiten. Niet om buiten te lopenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:
heerlijk weer buitenik kruip zo lekker warm onder de wol en ga dan luisteren naar het tikken op mijn raam
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat moet ik die saucijzenbroodjes nog maken anders kan ik het bladerdeeg weggooien. En dat is ook zonde.
Nee, vorig jaar nog.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was zeker "vroegah", "voor mijn tijd". ?
- maggiquote:Op donderdag 3 september 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat voor kruiden/specerijen stop je in het gehakt?
Herstel: Henk Grol.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik meestal ook niet, maar heb toch een stukje gezienVind het wel leuk als iemand uit de buurt komt en goed is in iets
Krol (die judoer/karateka) die laatst tweede werd bij het WK in Rotterdam komt uit Veendam
Nicequote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- maggi
- paprikapoeder
- cayennepeper
- klein beetje gehaktkruiden
- peper
- zout
- tabasco
Zoiets
Diequote:
Volg hier het live verslag.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
hoeveel staat de voetbal trouwens?
want eer ik op mijn tv eurosport te pakken heb is de finale al gespeeld
Net live op NOS/politiek24 Gerda Verburg die een beroerte kreeg...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Binnenkort live op NOS de halve finale
Bedoel je dat nou serieus?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net live op NOS/politiek24 Gerda Verburg die een beroerte kreeg...
Huh?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net live op NOS/politiek24 Gerda Verburg die een beroerte kreeg...
Vergadering is geschorst en Verburg is weggedragen. Geen live beeld meer uit de 2de kamer.quote:
Dat is niet bestquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergadering is geschorst en Verburg is weggedragen. Geen live beeld meer uit de 2de kamer.
"Goed" nieuws. Verbeet heeft het nu alleen over een onwel wording.quote:
laten we het hopenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Goed" nieuws. Verbeet heeft het nu alleen over een onwel wording.
Loopt misschien wel met een sisser af.
Ik hoop het ook.quote:
Lastige keuze. RECHTER SCHERM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik twijfel nog of ik nu naar mijn linker beeldscherm moet blijven kijken, omdat daar een potje poker bezig is waar ik mijn aandacht bij moet houden...
of naar het rechter scherm waar terminator: the sarah connor chronicles bezig is...
[ afbeelding ]
Ik wil toch ook links mijn kans op $ 25500 niet vergooienquote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lastige keuze. RECHTER SCHERM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kun je meteen je account opzeggen want het antwoord op je vraag is; nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik heb vanaf heden Twitter! Nu nog doorkrijgen of het voor iets anders goed is dan elkaar afkatten en melden dat je je verveelt
Simdollars?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil toch ook links mijn kans op $ 25500 niet vergooien
Dus de cock hoeft niet meer langs te komen, de dader is bekend?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.![]()
Boris van der Ham stelde haar vragen toen ze in elkaar zakte.
Je rechtscherm alvast naar bed sturen en je potje poker afmaken. Daarna kun je nog een potje poke her spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik twijfel nog of ik nu naar mijn linker beeldscherm moet blijven kijken, omdat daar een potje poker bezig is waar ik mijn aandacht bij moet houden...
of naar het rechter scherm waar terminator: the sarah connor chronicles bezig is...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je rechtscherm alvast naar bed sturen en je potje poker afmaken. Daarna kun je nog een potje poke her spelen.
Ah, dan moet ik me maar gelijk aanmelden op Qwitterquote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je meteen je account opzeggen want het antwoord op je vraag is; nee.
US dollars. Niet dat die veel meer waard zijnquote:
Ik heb een tijdje terug een zooi van die batman films gekeken. Dat is wel een van de betere ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Batman Begins was wel aardig moet ik zeggen
quote:De 24-jarige J.W. uit Appingedam moet zich laten opnemen in een verslavingskliniek nadat hij in mei dit jaar in Appingedam zijn vriend neerstak met een mes. Hij deed dat onder invloed. W. had die dag zo'n 25 flesjes bier gedronken, tien tot vijftien XTC-pillen geslikt, vijf tot zes jointjes gerookt en een gram cocaļne gesnoven.
Behalve de behandeling eiste de officier van justitie een gevangenisstraf van vijftien maanden waarvan tien voorwaardelijk. W. maakt deel uit van een groepje oudere jongeren dat dagelijks rondhangt op het plein bij de Nicolai-kerk in Appingedam. Volgens W. wijkt zijn drugsgebruik niet af van dat van zijn vrienden. Hij is sinds zijn twaalfde jaar verslaafd.
De steekpartij had plaats zonder enige aanleiding. Een merkwaardige zaak, zei ook de advocaat, omdat de onderlinge sfeer op dat moment goed was. Na de steekpartij bracht W. zijn gewonde vriend naar het Delfzicht-ziekenhuis in Delfzijl.
De volgende dag meldde hij zich bij de politie.
Uitspraak over twee weken.
Dat is nogal wat, wat hij in een dag naar binnen weet te krijgenquote:
Krijg je iig wel voldoende vitamientjes binnen zo.quote:De 24-jarige J.W. uit Appingedam moet zich laten opnemen in een verslavingskliniek nadat hij in mei dit jaar in Appingedam zijn vriend neerstak met een mes. Hij deed dat onder invloed. W. had die dag zo'n 25 flesjes bier gedronken, tien tot vijftien XTC-pillen geslikt, vijf tot zes jointjes gerookt en een gram cocaļne gesnoven.
Behalve de behandeling eiste de officier van justitie een gevangenisstraf van vijftien maanden waarvan tien voorwaardelijk. W. maakt deel uit van een groepje oudere jongeren dat dagelijks rondhangt op het plein bij de Nicolai-kerk in Appingedam. Volgens W. wijkt zijn drugsgebruik niet af van dat van zijn vrienden. Hij is sinds zijn twaalfde jaar verslaafd.
De steekpartij had plaats zonder enige aanleiding. Een merkwaardige zaak, zei ook de advocaat, omdat de onderlinge sfeer op dat moment goed was. Na de steekpartij bracht W. zijn gewonde vriend naar het Delfzicht-ziekenhuis in Delfzijl.
De volgende dag meldde hij zich bij de politie.
Uitspraak over twee weken.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:24 schreef lamers het volgende:
Hebben we naar Michiel geluisterd?
Ik denk dat de mensen die naar michiel luisteren nu liggen te tukken, gezien het tijdstip dat het uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je niet naar Michiel luisterd blijft het stil?
Werkelijk?? Is er geen andere manier om aan koffie te komen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben trouwens ook in een uitermate slechte stemming. We hebben een storing in de koffieautomaat. Ik overweeg serieus om maar weer naar huis te gaan .
Is er geen thee te krijgen met cafeine oid?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben trouwens ook in een uitermate slechte stemming. We hebben een storing in de koffieautomaat. Ik overweeg serieus om maar weer naar huis te gaan .
Bij de buren koffie regelen. In de pauze naar de Blokker rijden voor een apparaat van 20 tientjes. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk?? Is er geen andere manier om aan koffie te komen?
Goedemorgen![]()
vandaag weer druk op het werk heb ik gezien...
Ja, je wil wel goeie koffiequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
20 tientjes?
Je wilt natuurlijk wel wat knaps voor op kantoorquote:
ja, goed hequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Soempie het volgende:
Gister No Country for Old Men gekeken en ik vind het een goede film, alleen dat einde.
Ja hequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Soempie het volgende:
Gister No Country for Old Men gekeken en ik vind het een goede film, alleen dat einde.
Ik kan wel interessant gaan lopen doen over dat einde, maar eigenlijk vond ik het waardeloos.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon vandaag eerst weer naar beneden om de router en modem te resetten. Mag hopen dat dit geen dagelijkse aangelegenheid wordt
Kan dat niet via de webinterface?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon vandaag eerst weer naar beneden om de router en modem te resetten. Mag hopen dat dit geen dagelijkse aangelegenheid wordt
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je daarvoor je bed uit moest komen
De routerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan dat niet via de webinterface?
Handigste wat je in dat geval kan doen is het exacte bedrag overmaken naar je spaarrekening (als het er na een dag nog opstaat). Je kan dan aantonen dat je het bedrag bewust hebt achtergehouden en tot de bank vraagt of je het terug wil geven vang je er rente opquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Soempie het volgende:
Vaag, ik kijk net op m'n rekeningafschrift. Heb ik er 400 euro bijgekregen van iemand/ de bank en dezelfde dag is het er ook weer afgehaald door de bank.![]()
Is maar goed dat ik niet net in die paar uurtjes op m'n rekening heb gekeken en gedacht:* pin *
Volgens mij rekenen ze die rente toch ook gewoon weer terug?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handigste wat je in dat geval kan doen is het exacte bedrag overmaken naar je spaarrekening (als het er na een dag nog opstaat). Je kan dan aantonen dat je het bedrag bewust hebt achtergehouden en tot de bank vraagt of je het terug wil geven vang je er rente op
Jij slimmerd!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handigste wat je in dat geval kan doen is het exacte bedrag overmaken naar je spaarrekening (als het er na een dag nog opstaat). Je kan dan aantonen dat je het bedrag bewust hebt achtergehouden en tot de bank vraagt of je het terug wil geven vang je er rente op
In Vries hadden ze een tijdje terug dat er 5x het bedrag werd uitgekeerd dat werd opgevraagd. En ja, daar is gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
foutje van de bank, bedankt!
Er was laatst iemand die ging pinnen en toen ineens echt een megabedrag uit de tap kreegik vraag me dan wel af of dat van zijn eigen rekening afging, of gewoon uit de bankkluis kwam
Ligt eraan. Er was pas een incident waarbij het automaat dubbele briefjes gaf dus iedereen ging opeens pinnen. Dan kan de bank 2 dingen doen: het laten zitten en hun verlies nemen of aangifte doen want het wordt gezien als diefstal. Ze kunnen zo achterhalen wie er gepint heeft. Alleen was het in dit geval zo dat het opsporen duurder zou zijn dan het verloren bedrag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:foutje van de bank, bedankt!
Er was laatst iemand die ging pinnen en toen ineens echt een megabedrag uit de tap kreegik vraag me dan wel af of dat van zijn eigen rekening afging, of gewoon uit de bankkluis kwam
Jaaaa daar was het ja!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Vries hadden ze een tijdje terug dat er 5x het bedrag werd uitgekeerd dat werd opgevraagd. En ja, daar is gebruik van gemaaktHelaas was ik niet in de buurt
En er waren mensen die de politie belden want ze vonden het raar dat er zo'n rij bij de pinautomaat stond, toen heeft de politie het pinnen gestopt tot een bankmedewerker de pinautomaat kon uitschakelen.
Volgens mij (kan me vergissen) konden ze in Vries alleen vragen of mensen teveel hadden gekregen en of ze dat wilden terugbetalen, want het stond niet op afschriften enzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan. Er was pas een incident waarbij het automaat dubbele briefjes gaf dus iedereen ging opeens pinnen. Dan kan de bank 2 dingen doen: het laten zitten en hun verlies nemen of aangifte doen want het wordt gezien als diefstal. Ze kunnen zo achterhalen wie er gepint heeft. Alleen was het in dit geval zo dat het opsporen duurder zou zijn dan het verloren bedrag.
Maargoed, als je pech hebt komen ze toch bij je aankloppen en krijg je mooi een proces verbaal voor je neus
Was wel een mooie stunt hequote:
Het staat ook niet op afschriften maar ze weten zo van welke rekeningen er gepint is in de tijd dat het automaat dubbel uitgafquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij (kan me vergissen) konden ze in Vries alleen vragen of mensen teveel hadden gekregen en of ze dat wilden terugbetalen, want het stond niet op afschriften enzo
Waarom zouden ze? Je hebt een paar dagen lang een extra bedrag op je spaarrekening gehadquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij rekenen ze die rente toch ook gewoon weer terug?
Ten onrechte. En iemand anders heeft ten onrechte die rente misgelopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Je hebt een paar dagen lang een extra bedrag op je spaarrekening gehad
Ik denk dat er verschil in zit of de bank het verpest heeft of dat iemand heeft overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ten onrechte. En iemand anders heeft ten onrechte die rente misgelopen
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat er verschil in zit of de bank het verpest heeft of dat iemand heeft overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer
Ik heb ook wel eens meer gepind dan ik wilde. De automaat was wat traag, dus ik drukte nog een keer op de knop. Die inmiddels van functie veranderd was naar 'ik wil graag 150 euro opnemen', iets meer dan ik echt nodig hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik zou niet doorhebben als ik opeens het dubbele zou krijgen. Dan zou ik denken dat ik op de verkeerde knop heb gedrukt. Al eens gehad toen ik dacht 20 euro te pinnen en er 200 uit kwam.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meer gepind dan ik wilde. De automaat was wat traag, dus ik drukte nog een keer op de knop. Die inmiddels van functie veranderd was naar 'ik wil graag 150 euro opnemen', iets meer dan ik echt nodig had
Die dingen zijn zo vaak traag. Ik ruk m'n pas er ook altijd uit zodra dat kan, omdat je anders 'tudutudutudutudu' staat te wachten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meer gepind dan ik wilde. De automaat was wat traag, dus ik drukte nog een keer op de knop. Die inmiddels van functie veranderd was naar 'ik wil graag 150 euro opnemen', iets meer dan ik echt nodig had
Ik dacht dat hij langer geband wasquote:
Graag! Het is lunchtijd, een lekker saucijzenbroodje er bij gaat er wel inquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wie wil er een saucijzenbroodje? Ze zijn lekker
Heeft hij nu een andere username?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, hoeft niet meer terug te komen.
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij nu een andere username?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |