Ik weet nog best veel maar het leukste was toch toen een rubikskubus vastzat in de mond van mn beste vriendquote:Op donderdag 3 september 2009 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat ik op de lagere school gedaan heb. Niet veel denk ik.
Ik had een Oecomenische basisschool. Christelijke liedjes met z'n allen zingen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
En ik heb hier nog een woordenboek staan van de middelbare school. 't Lokaalnummer staat er zelfs nog op. Is hetzelfde gegaan als met de atlas van Etcie.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik weet nog best veel maar het leukste was toch toen een rubikskubus vastzat in de mond van mn beste vriend
Hier ookquote:Op donderdag 3 september 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Het wordt tijd om de hond weer uit te laten..... maar het is echt zo baggerweer. Keiharde wind en snoeiharde regen elke keer
Dat jouw hond nog mee naar buiten gaatquote:Op donderdag 3 september 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Het wordt tijd om de hond weer uit te laten..... maar het is echt zo baggerweer. Keiharde wind en snoeiharde regen elke keer
Jammer genoeg nietquote:
Freinet ken ik wel. Mee doodgegooid bij onderwijskunde.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, een Freinetschool. Ik vond het fantastisch, maar vind achteraf wel dat ik te weinig cultuur- en religieonderwijs heb gehad. Maar dat zou misschien voor een andere niet-religieuze basisschool ook gelden...
Deze houdt er gelukkig ook niet vanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat jouw hond nog mee naar buiten gaatOnze honden krijgen écht niet naar buiten met dit weer
Dan hebben jullie vast zulke diertjes. (Want een hond durf ik het niet te noemen)quote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat jouw hond nog mee naar buiten gaatOnze honden krijgen écht niet naar buiten met dit weer
Preciesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Freinet ken ik wel. Mee doodgegooid bij onderwijskunde.En dat laatste heb ik ook wel gemist. Ik ben niet religieus, maar de verhalen vind ik wel mooi. Was ook wel van pas gekomen bij kunstgeschiedenis.
Ja?quote:
nope, meet sumo:quote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie vast zulke diertjes. (Want een hond durf ik het niet te noemen)
[ afbeelding ]
Wij hadden ook een leeshoek met lekkere kussens! Stonden trouwens ook spelletjes die je mocht doen. Echt heel tof was dat! Zodra je je planning af had kon je daar gaan zitten of iets anders doen (schooltuin, bij de kleuters helpen, toneelstukjes, buiten spelen, etc).quote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden in de lagere klassen een leeshoek: een hoek van het lokaal met kussens en boekenplanken, waar je lekker kon gaan lezenDaar heb ik heel wat tijd doorgebracht en ik ben er ook regelmatig uitgesleurd omdat ik nog niks aan rekenen had gedaan
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie vast zulke diertjes. (Want een hond durf ik het niet te noemen)
[ afbeelding ]
Ik ben ooit een keer in groep 4 betrapt op lezen in een leesboekje, terwijl we les hadden. Ik zat achterin de klas, vlakbij het leestafeltjequote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden in de lagere klassen een leeshoek: een hoek van het lokaal met kussens en boekenplanken, waar je lekker kon gaan lezenDaar heb ik heel wat tijd doorgebracht en ik ben er ook regelmatig uitgesleurd omdat ik nog niks aan rekenen had gedaan
Dat scheelt een paar maten.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
nope, meet sumo:
[ afbeelding ]
van benji heb ik geen foto maar hij is kleiner en jonger ^^
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in groep 4 betrapt op lezen in een leesboekje, terwijl we les hadden. Ik zat achterin de klas, vlakbij het leestafeltjeEn de les vond ik niet zo bijster interessant, dus ging ik lezen. En toen werd ik betrapt en moest ik vooraan gaan zitten
Ik zat op een gewone basisschool, maar gelukkig niet zo streng als die waar jij stage hebt gelopenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons op school hadden ze je denk ik eerder aangemoedigd.
Tip 1 voor vrouwen tijdens Limbo dansen: Trek een slipje aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ojee, net een uitnodiging voor een feestje:
LEKKER ETEN IN Buffetstijl, onbeperkte drank, zwoele muziek, kennnis Quiz en limbodansen!!
Help. Limbodansen.![]()
of een lange broek.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tip 1 voor vrouwen tijdens Limbo dansen: Trek een slipje aan.
Is ook een optie.quote:
beide mag ookquote:
Das mazzel hebben dan.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
You have been successfully enrolled to group werkgroep 008.
Ik was nummer 28 en hij is vol bij 29.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
You have been successfully enrolled to group werkgroep 008.
Ik was nummer 28 en hij is vol bij 29.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ojee, net een uitnodiging voor een feestje:
LEKKER ETEN IN Buffetstijl, onbeperkte drank, zwoele muziek, kennnis Quiz en limbodansen!!
Help. Limbodansen.![]()
Leg je bij limbodansen de lat te hoog als je hem te laag legt?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En wbt dat limbodansen, je kunt je ook als vrijwilliger aanmelden om de lat / het touw / whatever vast te houden natuurlijk
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zwoele muziek en veel drank? Daar komen kinderen van
Hey, dat is een goeie.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En wbt dat limbodansen, je kunt je ook als vrijwilliger aanmelden om de lat / het touw / whatever vast te houden natuurlijk
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt wel als een eeeeerg tof feestje trouwens
[..]
Ik dacht dat het bij ons pas eind september wordt afgeschreven.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn collegegeld is nog niet afgeschrevenEn volgens het Hanzetopic ben ik niet de enige, maar het is wel kut.
Nouja, nu ben je er wel in een keer van af.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat een gemenerd die tandarts...... Kom je voor een wortelkanaalbehandeling gaat ie in een moeite door ook nog een verstandskies trekken......
Gemeen, 2 in 1. Toch beter!?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat een gemenerd die tandarts...... Kom je voor een wortelkanaalbehandeling gaat ie in een moeite door ook nog een verstandskies trekken......
Dat is waar! Maar deed/doet wel zeer.....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, nu ben je er wel in een keer van af.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar deed/doet wel zeer.....
Ik heb voldoende paracetamol en ibuprofen dat mag ik slikken zonder dat de kans op nabloeding er is.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]heb je wel genoeg pijnstillers meegekregen?
Ja dat is wel waar. Die wortelkanaalbehandeling heb ik op het spuitje na niks van gevoeld zoals LB al had gezegd maar kiezen trekken is nooit leuk.....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar beter nu wat meer pijn dan volgende keer wéér pijn tochzeg ik heel makkelijk aangezien ik geen verstandskiezen meer heb én nog nooit een wortelkanaalbehandeling heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |