Op zich nietsquote:
middelbare scholieren die normaal met boeken omgaan die ze van school in bruikleen hebbenquote:
Ah okquote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich niets
Maar je opmerking is niet op mij van toepassing
Ik ging wel normaal met m'n boeken omquote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
middelbare scholieren die normaal met boeken omgaan die ze van school in bruikleen hebben
Ik ook het eerste jaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging wel normaal met m'n boeken om
En je hoefde er niets voor te betalen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel ooit een atlas niet ingeleverd - en die heb ik nog steedszo'n Bosatlas.
Ik betwijfel of ze er ooit achter zijn gekomenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En je hoefde er niets voor te betalen?![]()
Die van bij ons op school kosten 60 euro ofzo
Oh, zo'n ding buiten je boekenpakket ^^quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze er ooit achter zijn gekomenWe mochten ze wel eens lenen voor opdrachten en toen ben ik 'm vergeten (echt!) en toen ik 'm tegenkwam was ik al van school af, toen geloofde ik het wel
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Oh, zo'n ding buiten je boekenpakket ^^
Dan heb je wel geluk gehad
Boeken zijn sowieso achterlijk duurquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Die boeken waren altijd achterlijk duur.
Ik heb mijn Binas ook nog steeds.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo heb ik ook nog zeker 1 Binas
Ik dacht dat jij tegen de binas was?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Binas ook nog steeds.
Op mijn basisschool hadden we alleen een boek voor rekenenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Het was ook wel een hele overgang natuurlijkOp de basisschool hadden wij tenminste alle boeken in ons bureautje
Soms wel mee naar huis natuurlijk om te leren ofzo, maar meestal lagen ze gewoon op school
Tegen gebruik van Binas tijdens examens.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tegen de binas was?
Wij ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op mijn basisschool hadden we alleen een boek voor rekenen
Nee, een Freinetschool. Ik vond het fantastisch, maar vind achteraf wel dat ik te weinig cultuur- en religieonderwijs heb gehad. Maar dat zou misschien voor een andere niet-religieuze basisschool ook gelden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |