Ah dat is mazzel. Mijn tandarts heeft een kwartier staan jutteren en wrikken..... Niet erg leuk......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had me voorbereid op heel veel gedoe met verstandskiezen trekken, maar ze floepten er zo uit toen de tandarts een klein beetje gewrikt had(dat wrikken was wel wat nasty, maar ok, dat duurde niet zo lang)
Ja het gekraak van bot.......Daar kan die Aviko Crunchy friet niet tegen op......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
"Heerlijk" dat geluid wat je dan hoort........
Ja dat is ook geen fijn iets...... De vorige keer zijn mijn twee bovenste verstandskiezen getrokken..... De avond er voor ging ik een film kijken bij vrienden. Zetten ze Marathon Man op....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Het naarste van verstandskiezen laten trekken vond ik die spuitenEn de tweede keer ging ik ook nog half over m'n nek door die smaak. Erg fijn
Is it safe.....quote:Op donderdag 3 september 2009 17:58 schreef Cobra4 het volgende:
Doet me denken aan "The Marathon Man".
[ afbeelding ]
Zou misschien nog wel kunnen ook, ik geef de voorkeur aan VLC rechts en Opera links en ik ben rechtshandigquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te proberen om ipv FF rechts en VLC links het andersom te doen, maar geloof niet dat het me bevalt. Komt misschien omdat ikzelf links ben
Ik heb ook een bloedhekel aan die spuiten. Daarom meerdere tandartsbehandelingen gehad (boren, vullen, zelfs restant van een kies trekken) zonder verdoving.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Het naarste van verstandskiezen laten trekken vond ik die spuitenEn de tweede keer ging ik ook nog half over m'n nek door die smaak. Erg fijn
Da's pas een enge film.quote:
Bikkel.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een bloedhekel aan die spuiten. Daarom meerdere tandartsbehandelingen gehad (boren, vullen, zelfs restant van een kies trekken) zonder verdoving.
Heb jij 1 scherm of dual screen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou misschien nog wel kunnen ook, ik geef de voorkeur aan VLC rechts en Opera links en ik ben rechtshandig
Ik heb het geprobeerd om zonder spuiten te laten boren/gaatjes vullen, maar ik voelde al heel snel wel iets, en dat vond ik te gevoelig dus toen alsnog een spuit laten zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een bloedhekel aan die spuiten. Daarom meerdere tandartsbehandelingen gehad (boren, vullen, zelfs restant van een kies trekken) zonder verdoving.
Ik heb tot mijn gebitsrenovatie vorig jaar ook bijna alles zonder verdoving laten doen, maar vorig waren mn tandjes er zo slecht aan toe dat de eerste aanraking met de boor al vreselijk pijn deedquote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja en er was geen lieve assistente in die film.... dat was nog wel het ergste....quote:
Dat zal iemand moeten antwoorden die LOTR wel gezien heeft.quote:
Ik kon me geen tandartsscene herinneren in LOTR, maar misschien heb ik iets gemist.....quote:
Marathon Man is zeker heel eng, Dr Zell is een hele naargeestige kerel.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal iemand moeten antwoorden die LOTR wel gezien heeft.
Marathon Man is misschien wel de engste film die ik ooit gezien heb.
"Is it safe? Is it hidden?"quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kon me geen tandartsscene herinneren in LOTR, maar misschien heb ik iets gemist.....
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Is it safe? Is it hidden?"
Dat vraagt Gandalf als hij terugkomt
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Is it safe? Is it hidden?"
Dat vraagt Gandalf als hij terugkomt
Ja zeker je gebit is inderdaad net een zeef, zegt de tandarts dan.....quote:
De kriebels lopen al over mijn rug als ik weer aan die film denk.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb Marathon Man dus nooit gezien. En dat is maar goed ook geloof ik
Je kan ook het boek lezen.....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb Marathon Man dus nooit gezien. En dat is maar goed ook geloof ik
Dat ga ik dan misschien wel een keer doenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan ook het boek lezen.....
Hoewel die scene toch minder de kriebels geeft als je hem leest als wanneer je hem echt ziet....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik dan misschien wel een keer doen
Een scherm, maar wel een hele bredequote:Op donderdag 3 september 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb jij 1 scherm of dual screen?
Vorig jaar ben ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
Heb jij gebitsrenovatie gehad? Ben ik nou zo vergeetachtigKan het me niet herinneren
Sorry
Zwak gebit of slecht onderhoud?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts geweestIk had 12 gaatjes (of misschien wel meer), oa in al mn voortanden, en er waren 2 kiezen half afgebrokkeld, dus die heeft ze opnieuw geconstrueerd uit van dat witte spul
Verder een wortelkanaalbehandeling, en later zijn 2 verstandskiezen getrokken en nog 2 nieuwe gaatjes in mn voortanden geboord.
Sommige mensen hebben die pech. Ik heb ook meestal wel een klussenproject als ik naar de tandarts moet, ook al eet ik niet slecht.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Beide denk ikIk was 2 jaar niet naar de tandarts geweest, maar ik had de jaren daarvoor ook wel vaak gaatjes. Terwijl ik echt niet heel slecht eet
In heel REO te horen idd....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm onweergerommel boven Rotterdam
Tja. Je kunt gewoon pech hebben en een slechte gebit.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Beide denk ikIk was 2 jaar niet naar de tandarts geweest, maar ik had de jaren daarvoor ook wel vaak gaatjes. Terwijl ik echt niet heel slecht eet
De zuurgraad van fruit is de boosdoener geloof ik toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja. Je kunt gewoon pech hebben en een slechte gebit.
Maar dingen als fruit zijn bijvoorbeeld ook heel slecht voor je tanden. Dus veel fruit en slecht poetsen helpt ook niet mee bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De zuurgraad van fruit is de boosdoener geloof ik toch?
We hadden met een kunstgebit geboren moeten worden volgens mij!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ook gewoon de suikers hoor. Het zit er vol mee. Fruit is gezond maar niet goed voor je tanden
Het nadeel van een kunstgebit is dat het niet meegroeitquote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We hadden met een kunstgebit geboren moeten worden volgens mij!
Een kunstgebit op groei net als een groeibriljant.....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van een kunstgebit is dat het niet meegroeit
Ik eet zelden fruit en poets netjes mijn tandenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja. Je kunt gewoon pech hebben en een slechte gebit.
Maar dingen als fruit zijn bijvoorbeeld ook heel slecht voor je tanden. Dus veel fruit en slecht poetsen helpt ook niet mee bijvoorbeeld.
quote:Harald Linke of the New York University Dental Center has conducted numerous studies on the staying power of food on teeth. He has found that cooked starches, particularly potato starch in products such as potato chips, cling longer to the teeth than many sugar foods, like chocolate bars, thus leading to a longer period of acid production.
Other studies have found that tooth decay is related more to the frequency of eating than to the amount of starch or sugar. The best scenario for the teeth is to eat three meals a day (and, of course, to brush). Saliva naturally washes away residual food during the period between meals. Frequent snacking hurts the teeth because it reintroduces food particles and keeps a thin layer on the teeth all day, enabling plaque buildup.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
WTF, ik kijk net weer bij die werkgroep. Staat er dan er 29 mensen ingeschreven staan er dat er 26 ingeschreven mogen staan. En ik ben nummer 27 op de lijst.![]()
Wat een zooitje, vanmiddag stond er nog 29. No way dat ik me uit die groep ga schrijven.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch wel een uitdraai/printscreen gemaakt?
Ah dat is lullig zeg.....quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
WTF, ik kijk net weer bij die werkgroep. Staat er dan er 29 mensen ingeschreven staan er dat er 26 ingeschreven mogen staan. En ik ben nummer 27 op de lijst.![]()
Wat een zooitje, vanmiddag stond er nog 29. No way dat ik me uit die groep ga schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |