Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch wel een uitdraai/printscreen gemaakt?
Vanmorgen had ik dat wel gedaan.quote:
Of Etcie of Ofyles hacken die site en zetten jou als aanmelding nummer 12 .....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik dat wel gedaan.![]()
Ik doe gewoon net of ik gek ben en ga lekker naar deze werkgroep.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of Etcie of Ofyles hacken die site en zetten jou als aanmelding nummer 12 .....
Ook zulke rare getallen.... 26 of 29.... Gewoon 30 mensen in een groep is toch veel makkelijker?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik een klacht in ga dienen. Er was al eerder onduidelijkheid over, daarna kwam vanmorgen en nu dit weer. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om zo'n inschrijving netjes te regelen. Stelletje prutsers.
Er is nog een werkgroep met 29 mensen en daar staat dat 24 de max. is. Ik weet heel zeker dat vanmiddag alle werkgroepen 29 als max hadden. Zal dan denk ik wel loslopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook zulke rare getallen.... 26 of 29.... Gewoon 30 mensen in een groep is toch veel makkelijker?
Gewoon "Marathon Man" kijken. Dan valt elk bezoek aan de tandarts enorm mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Soempie het volgende:
Zullen we het maar weer over de tandarts hebben?Ik moet m'n verstandskiezen nog laten trekken, maar nu, na die verhalen, heb ik daar niet zo heel veel zin meer in.
Gezien het feit dat er bij ook vaak dingen verkeerd gaan enzo kan ik me dat wel voorstellen....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Soempie het volgende:
Zullen we het maar weer over de tandarts hebben?Ik moet m'n verstandskiezen nog laten trekken, maar nu, na die verhalen, heb ik daar niet zo heel veel zin meer in.
Da's voor zwangere Poolse vrouwenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een supermarkt in Leeuwarden heeft nu een paar Poolse producten op voorraad. Ik heb voor mezelf een blik Pools bier gekocht en voor een vriend/collega die op het werk nog wel eens noodles eet een zakje Poolse noodles. In de smaak augurk
De kans dat ze dan nog gaat krimpt dan ook.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon "Marathon Man" kijken. Dan valt elk bezoek aan de tandarts enorm mee.
Augurk, hoe komen ze er op.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een supermarkt in Leeuwarden heeft nu een paar Poolse producten op voorraad. Ik heb voor mezelf een blik Pools bier gekocht en voor een vriend/collega die op het werk nog wel eens noodles eet een zakje Poolse noodles. In de smaak augurk
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
tweede college was precies hetzelfde verhaal, na een uur waren we klaar![]()
daardoor kon ik wel eerder met mijn broer afspreken en ben ik nu weer onderweg naar huis
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's voor zwangere Poolse vrouwen
Ze hadden dat spul ook nog in de smaken rode bieten en *proest* KIP! Stel je voor, kippensmaak! Wat een raar volkquote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Augurk, hoe komen ze er op.![]()
Smaakt het bier?
Ja het is zeker vaag. Maar ik denk wel dat het goed komt hoor. Anders zal ik ze een boze brief sturen.... ik heb nog wel wat enveloppen en briefpapier uit mijn maatschappelijk werk tijd......quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is nog een werkgroep met 29 mensen en daar staat dat 24 de max. is. Ik weet heel zeker dat vanmiddag alle werkgroepen 29 als max hadden. Zal dan denk ik wel loslopen.Volgens mij is het ook altijd zo dat je niet meer in kunt schrijven als het maximum bereikt is, dus dit is gewoon heel vaag.
Maar blijf van de zelfgestookte wodka af, zeker onder werktijdquote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pools bier smaakt over het algemeen Prima.
Helemaal als het maar 2 zloty kost.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pools bier smaakt over het algemeen Prima.
wat je hier doet bevalt je wel?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk er over om een Twitter-account te nemen. Mensen met Twitter-ervaring hier?
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens eten. Misschien tot straks
Hyves vind ik stom, maar Twitter vind ik meer op iets als een SC lijken. Daarom denk ik dat ik dat leuker vindquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat je hier doet bevalt je wel?
quote:Volvo heeft het volste vertrouwen in de remmen van de V50 en garandeert dat niets misgaat tijdens particulier gebruik – dus ook niet onder zeer zware omstandigheden. “Bij elke auto met een meer dan gemiddeld vermogen kan het na een zware rit voorkomen dat de remblokken gaan roken en kortstondig branden”, zegt de woordvoerster van Volvo.
Oh dat herinner ik me welquote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts geweestIk had 12 gaatjes (of misschien wel meer), oa in al mn voortanden, en er waren 2 kiezen half afgebrokkeld, dus die heeft ze opnieuw geconstrueerd uit van dat witte spul
Verder een wortelkanaalbehandeling, en later zijn 2 verstandskiezen getrokken en nog 2 nieuwe gaatjes in mn voortanden geboord.
Je weet nog dat ik er ook zo tegenop zag? Het viel 100% mee hequote:Op donderdag 3 september 2009 19:10 schreef Soempie het volgende:
Been there, done that, was niets voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk er over om een Twitter-account te nemen. Mensen met Twitter-ervaring hier?
Ik heb het gezien ja.......quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Verzuurde ex-crew Er is weer iets bedacht hoor
Een aantal maanden ervaring.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart, voorheen Merovingian, heb ik trouwens lang niet meer gezien in AKQ.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Verzuurde ex-crew Er is weer iets bedacht hoor
Wie?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bart, voorheen Merovingian, heb ik trouwens lang niet meer gezien in AKQ.
Dat was zeker "vroegah", "voor mijn tijd". ?quote:
Er zijn maar weinig dingen van voor jouw tijd en destemeer van vroegahquote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was zeker "vroegah", "voor mijn tijd". ?
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen van voor jouw tijd en destemeer van vroegah
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Nog iemand die het vrouwenboetbal kijkt op Eurosport? Silvia Smit komt hier vandaan
Nee, met dit weer even niet. Ik ben al zeiknat geregend vanmiddagquote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet een stuk gaan lopen?
Ik was eigenlijk van plan om straks naar huis te lopen. Maar als ik zo, via cctv, naar buiten kijk laat ik straks de Chauffeur van Dienst maar even rijden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, met dit weer even niet. Ik ben al zeiknat geregend vanmiddag
Gisteren wel lekker gelopen
Buiten dat moet ik die saucijzenbroodjes nog maken anders kan ik het bladerdeeg weggooien. En dat is ook zonde.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om straks naar huis te lopen. Maar als ik zo, via cctv, naar buiten kijk laat ik straks de Chauffeur van Dienst maar even rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |