Laat die arme kat dan ook gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:
heerlijk weer buitenik kruip zo lekker warm onder de wol en ga dan luisteren naar het tikken op mijn raam
Kijk, dat bedoel ik. Prima weer voor zulke activiteiten. Niet om buiten te lopenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:
heerlijk weer buitenik kruip zo lekker warm onder de wol en ga dan luisteren naar het tikken op mijn raam
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat moet ik die saucijzenbroodjes nog maken anders kan ik het bladerdeeg weggooien. En dat is ook zonde.
Nee, vorig jaar nog.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was zeker "vroegah", "voor mijn tijd". ?
- maggiquote:Op donderdag 3 september 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat voor kruiden/specerijen stop je in het gehakt?
Herstel: Henk Grol.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik meestal ook niet, maar heb toch een stukje gezienVind het wel leuk als iemand uit de buurt komt en goed is in iets
Krol (die judoer/karateka) die laatst tweede werd bij het WK in Rotterdam komt uit Veendam
Nicequote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- maggi
- paprikapoeder
- cayennepeper
- klein beetje gehaktkruiden
- peper
- zout
- tabasco
Zoiets
Diequote:
Volg hier het live verslag.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
hoeveel staat de voetbal trouwens?
want eer ik op mijn tv eurosport te pakken heb is de finale al gespeeld
Net live op NOS/politiek24 Gerda Verburg die een beroerte kreeg...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Binnenkort live op NOS de halve finale
Bedoel je dat nou serieus?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net live op NOS/politiek24 Gerda Verburg die een beroerte kreeg...
Huh?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net live op NOS/politiek24 Gerda Verburg die een beroerte kreeg...
Vergadering is geschorst en Verburg is weggedragen. Geen live beeld meer uit de 2de kamer.quote:
Dat is niet bestquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergadering is geschorst en Verburg is weggedragen. Geen live beeld meer uit de 2de kamer.
"Goed" nieuws. Verbeet heeft het nu alleen over een onwel wording.quote:
laten we het hopenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Goed" nieuws. Verbeet heeft het nu alleen over een onwel wording.
Loopt misschien wel met een sisser af.
Ik hoop het ook.quote:
Lastige keuze. RECHTER SCHERM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik twijfel nog of ik nu naar mijn linker beeldscherm moet blijven kijken, omdat daar een potje poker bezig is waar ik mijn aandacht bij moet houden...
of naar het rechter scherm waar terminator: the sarah connor chronicles bezig is...
[ afbeelding ]
Ik wil toch ook links mijn kans op $ 25500 niet vergooienquote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lastige keuze. RECHTER SCHERM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kun je meteen je account opzeggen want het antwoord op je vraag is; nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik heb vanaf heden Twitter! Nu nog doorkrijgen of het voor iets anders goed is dan elkaar afkatten en melden dat je je verveelt
Simdollars?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil toch ook links mijn kans op $ 25500 niet vergooien
Dus de cock hoeft niet meer langs te komen, de dader is bekend?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.![]()
Boris van der Ham stelde haar vragen toen ze in elkaar zakte.
Je rechtscherm alvast naar bed sturen en je potje poker afmaken. Daarna kun je nog een potje poke her spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik twijfel nog of ik nu naar mijn linker beeldscherm moet blijven kijken, omdat daar een potje poker bezig is waar ik mijn aandacht bij moet houden...
of naar het rechter scherm waar terminator: the sarah connor chronicles bezig is...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je rechtscherm alvast naar bed sturen en je potje poker afmaken. Daarna kun je nog een potje poke her spelen.
Ah, dan moet ik me maar gelijk aanmelden op Qwitterquote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je meteen je account opzeggen want het antwoord op je vraag is; nee.
US dollars. Niet dat die veel meer waard zijnquote:
Ik heb een tijdje terug een zooi van die batman films gekeken. Dat is wel een van de betere ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Batman Begins was wel aardig moet ik zeggen
quote:De 24-jarige J.W. uit Appingedam moet zich laten opnemen in een verslavingskliniek nadat hij in mei dit jaar in Appingedam zijn vriend neerstak met een mes. Hij deed dat onder invloed. W. had die dag zo'n 25 flesjes bier gedronken, tien tot vijftien XTC-pillen geslikt, vijf tot zes jointjes gerookt en een gram cocaïne gesnoven.
Behalve de behandeling eiste de officier van justitie een gevangenisstraf van vijftien maanden waarvan tien voorwaardelijk. W. maakt deel uit van een groepje oudere jongeren dat dagelijks rondhangt op het plein bij de Nicolai-kerk in Appingedam. Volgens W. wijkt zijn drugsgebruik niet af van dat van zijn vrienden. Hij is sinds zijn twaalfde jaar verslaafd.
De steekpartij had plaats zonder enige aanleiding. Een merkwaardige zaak, zei ook de advocaat, omdat de onderlinge sfeer op dat moment goed was. Na de steekpartij bracht W. zijn gewonde vriend naar het Delfzicht-ziekenhuis in Delfzijl.
De volgende dag meldde hij zich bij de politie.
Uitspraak over twee weken.
Dat is nogal wat, wat hij in een dag naar binnen weet te krijgenquote:
Krijg je iig wel voldoende vitamientjes binnen zo.quote:De 24-jarige J.W. uit Appingedam moet zich laten opnemen in een verslavingskliniek nadat hij in mei dit jaar in Appingedam zijn vriend neerstak met een mes. Hij deed dat onder invloed. W. had die dag zo'n 25 flesjes bier gedronken, tien tot vijftien XTC-pillen geslikt, vijf tot zes jointjes gerookt en een gram cocaïne gesnoven.
Behalve de behandeling eiste de officier van justitie een gevangenisstraf van vijftien maanden waarvan tien voorwaardelijk. W. maakt deel uit van een groepje oudere jongeren dat dagelijks rondhangt op het plein bij de Nicolai-kerk in Appingedam. Volgens W. wijkt zijn drugsgebruik niet af van dat van zijn vrienden. Hij is sinds zijn twaalfde jaar verslaafd.
De steekpartij had plaats zonder enige aanleiding. Een merkwaardige zaak, zei ook de advocaat, omdat de onderlinge sfeer op dat moment goed was. Na de steekpartij bracht W. zijn gewonde vriend naar het Delfzicht-ziekenhuis in Delfzijl.
De volgende dag meldde hij zich bij de politie.
Uitspraak over twee weken.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:24 schreef lamers het volgende:
Hebben we naar Michiel geluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |