Ik denk dat de mensen die naar michiel luisteren nu liggen te tukken, gezien het tijdstip dat het uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je niet naar Michiel luisterd blijft het stil?
Werkelijk?? Is er geen andere manier om aan koffie te komen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben trouwens ook in een uitermate slechte stemming. We hebben een storing in de koffieautomaat. Ik overweeg serieus om maar weer naar huis te gaan .
Is er geen thee te krijgen met cafeine oid?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben trouwens ook in een uitermate slechte stemming. We hebben een storing in de koffieautomaat. Ik overweeg serieus om maar weer naar huis te gaan .
Bij de buren koffie regelen. In de pauze naar de Blokker rijden voor een apparaat van 20 tientjes. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk?? Is er geen andere manier om aan koffie te komen?
Goedemorgen![]()
vandaag weer druk op het werk heb ik gezien...
Ja, je wil wel goeie koffiequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
20 tientjes?
Je wilt natuurlijk wel wat knaps voor op kantoorquote:
ja, goed hequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Soempie het volgende:
Gister No Country for Old Men gekeken en ik vind het een goede film, alleen dat einde.
Ja hequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Soempie het volgende:
Gister No Country for Old Men gekeken en ik vind het een goede film, alleen dat einde.
Ik kan wel interessant gaan lopen doen over dat einde, maar eigenlijk vond ik het waardeloos.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon vandaag eerst weer naar beneden om de router en modem te resetten. Mag hopen dat dit geen dagelijkse aangelegenheid wordt
Kan dat niet via de webinterface?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon vandaag eerst weer naar beneden om de router en modem te resetten. Mag hopen dat dit geen dagelijkse aangelegenheid wordt
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je daarvoor je bed uit moest komen
De routerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan dat niet via de webinterface?
Handigste wat je in dat geval kan doen is het exacte bedrag overmaken naar je spaarrekening (als het er na een dag nog opstaat). Je kan dan aantonen dat je het bedrag bewust hebt achtergehouden en tot de bank vraagt of je het terug wil geven vang je er rente opquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Soempie het volgende:
Vaag, ik kijk net op m'n rekeningafschrift. Heb ik er 400 euro bijgekregen van iemand/ de bank en dezelfde dag is het er ook weer afgehaald door de bank.![]()
Is maar goed dat ik niet net in die paar uurtjes op m'n rekening heb gekeken en gedacht:* pin *
Volgens mij rekenen ze die rente toch ook gewoon weer terug?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handigste wat je in dat geval kan doen is het exacte bedrag overmaken naar je spaarrekening (als het er na een dag nog opstaat). Je kan dan aantonen dat je het bedrag bewust hebt achtergehouden en tot de bank vraagt of je het terug wil geven vang je er rente op
Jij slimmerd!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handigste wat je in dat geval kan doen is het exacte bedrag overmaken naar je spaarrekening (als het er na een dag nog opstaat). Je kan dan aantonen dat je het bedrag bewust hebt achtergehouden en tot de bank vraagt of je het terug wil geven vang je er rente op
In Vries hadden ze een tijdje terug dat er 5x het bedrag werd uitgekeerd dat werd opgevraagd. En ja, daar is gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
foutje van de bank, bedankt!
Er was laatst iemand die ging pinnen en toen ineens echt een megabedrag uit de tap kreegik vraag me dan wel af of dat van zijn eigen rekening afging, of gewoon uit de bankkluis kwam
Ligt eraan. Er was pas een incident waarbij het automaat dubbele briefjes gaf dus iedereen ging opeens pinnen. Dan kan de bank 2 dingen doen: het laten zitten en hun verlies nemen of aangifte doen want het wordt gezien als diefstal. Ze kunnen zo achterhalen wie er gepint heeft. Alleen was het in dit geval zo dat het opsporen duurder zou zijn dan het verloren bedrag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:foutje van de bank, bedankt!
Er was laatst iemand die ging pinnen en toen ineens echt een megabedrag uit de tap kreegik vraag me dan wel af of dat van zijn eigen rekening afging, of gewoon uit de bankkluis kwam
Jaaaa daar was het ja!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Vries hadden ze een tijdje terug dat er 5x het bedrag werd uitgekeerd dat werd opgevraagd. En ja, daar is gebruik van gemaaktHelaas was ik niet in de buurt
En er waren mensen die de politie belden want ze vonden het raar dat er zo'n rij bij de pinautomaat stond, toen heeft de politie het pinnen gestopt tot een bankmedewerker de pinautomaat kon uitschakelen.
Volgens mij (kan me vergissen) konden ze in Vries alleen vragen of mensen teveel hadden gekregen en of ze dat wilden terugbetalen, want het stond niet op afschriften enzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan. Er was pas een incident waarbij het automaat dubbele briefjes gaf dus iedereen ging opeens pinnen. Dan kan de bank 2 dingen doen: het laten zitten en hun verlies nemen of aangifte doen want het wordt gezien als diefstal. Ze kunnen zo achterhalen wie er gepint heeft. Alleen was het in dit geval zo dat het opsporen duurder zou zijn dan het verloren bedrag.
Maargoed, als je pech hebt komen ze toch bij je aankloppen en krijg je mooi een proces verbaal voor je neus
Was wel een mooie stunt hequote:
Het staat ook niet op afschriften maar ze weten zo van welke rekeningen er gepint is in de tijd dat het automaat dubbel uitgafquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij (kan me vergissen) konden ze in Vries alleen vragen of mensen teveel hadden gekregen en of ze dat wilden terugbetalen, want het stond niet op afschriften enzo
Waarom zouden ze? Je hebt een paar dagen lang een extra bedrag op je spaarrekening gehadquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij rekenen ze die rente toch ook gewoon weer terug?
Ten onrechte. En iemand anders heeft ten onrechte die rente misgelopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Je hebt een paar dagen lang een extra bedrag op je spaarrekening gehad
Ik denk dat er verschil in zit of de bank het verpest heeft of dat iemand heeft overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ten onrechte. En iemand anders heeft ten onrechte die rente misgelopen
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat er verschil in zit of de bank het verpest heeft of dat iemand heeft overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer
Ik heb ook wel eens meer gepind dan ik wilde. De automaat was wat traag, dus ik drukte nog een keer op de knop. Die inmiddels van functie veranderd was naar 'ik wil graag 150 euro opnemen', iets meer dan ik echt nodig hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik zou niet doorhebben als ik opeens het dubbele zou krijgen. Dan zou ik denken dat ik op de verkeerde knop heb gedrukt. Al eens gehad toen ik dacht 20 euro te pinnen en er 200 uit kwam.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meer gepind dan ik wilde. De automaat was wat traag, dus ik drukte nog een keer op de knop. Die inmiddels van functie veranderd was naar 'ik wil graag 150 euro opnemen', iets meer dan ik echt nodig had
Die dingen zijn zo vaak traag. Ik ruk m'n pas er ook altijd uit zodra dat kan, omdat je anders 'tudutudutudutudu' staat te wachten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meer gepind dan ik wilde. De automaat was wat traag, dus ik drukte nog een keer op de knop. Die inmiddels van functie veranderd was naar 'ik wil graag 150 euro opnemen', iets meer dan ik echt nodig had
Ik dacht dat hij langer geband wasquote:
Graag! Het is lunchtijd, een lekker saucijzenbroodje er bij gaat er wel inquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wie wil er een saucijzenbroodje? Ze zijn lekker
Heeft hij nu een andere username?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, hoeft niet meer terug te komen.
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij nu een andere username?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |