Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
als kwantiteit iets zei over kwaliteit hadden we vast een hele andere discussie gehad inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja.. dorp naar usa maatstaven...
maar de op mag wel eens opgeschoond worden. tis september ..
Waar ga je nu wonen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag ook wel van dat kaartje af trouwens
ja lachen.. tot nu toe ben ik dakloos over een maandquote:
Hoezo dattan?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja lachen.. tot nu toe ben ik dakloos over een maand
Lachen? Wtf?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja lachen.. tot nu toe ben ik dakloos over een maand
het kwam nog nèt niet op het NOS journaalquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
geloof dat ik dus niet de laatste ben die er achter kwam............Goeroe en J J sliepen nog dieper
Uhuhquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
geloof dat ik dus niet de laatste ben die er achter kwam............Goeroe en J J sliepen nog dieper
daarom vond ik het al knap dat ik het miste maar zijn er die nog suffer zijn......quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het kwam nog nèt niet op het NOS journaal
zoiets zal het sowieso eerst wel ff worden denk.. als ik niets beters kan vinden zo snelquote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bijna 100
Is een tijdelijke kamer geen optie, LDG?
provinciaaltjesquote:
Uit wat voor een gat kwam jij ook alweerquote:
volgens mij kan ik wel bluffen dat ik uit dezelfde kom als jijquote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Uit wat voor een gat kwam jij ook alweer
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij kan ik wel bluffen dat ik uit dezelfde kom als jou
en dan bedoel ik niet je moeder
Er komt hier binnenkort wel iets vrij geloof ik...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoiets zal het sowieso eerst wel ff worden denk.. als ik niets beters kan vinden zo snel
keep me postedquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Er komt hier binnenkort wel iets vrij geloof ik...
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef JJdJ1984 het volgende:check
![]()
Alleen ben ik daar (ook niet in de buurt) geborenmaar in het altijd mooie en nog altijd schitterende
Amsterdam
kotslelijke stinkende suffe gehucht aan de amstel en heb daar zomaar de eerste 7 jaar van me leven volgemaakt alvorens ik de boel in Brabant kwam terroriseren.
shitquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
check
![]()
Alleen ben ik daar (ook niet in de buurt) geborenmaar in het altijd mooie en nog altijd schitterende
Amsterdam
en heb daar zomaar de eerste 7 jaar van me leven volgemaakt alvorens ik de boel in Brabant kwam terroriseren.
en die foto ben je daarna meteen weer kwijtgeraakt toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[quote]Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shitmn bluf werkte niet. Kan me niet anders herinneren dan dat je daar woonde.. maar he, toen was ik ook een jaar of 4 ofzo, dus das niet zo heel gek.
[/quote Ik kwam laatst nog een foto tegen van je volgens mij was dat op een feestje van Vincent
Ik zou hem niet zo 1,2,3 pakken neequote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die foto ben je daarna meteen weer kwijtgeraakt toch?ik was een heel lelijk kind
Neuh.. zie je daar een noodzaak toe?quote:
Ja de OP opvrolijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Neuh.. zie je daar een noodzaak toe?
Pics?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die foto ben je daarna meteen weer kwijtgeraakt toch?ik was een heel lelijk kind
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pics?
* heiden6 @ 5 years old:
[ afbeelding ]
Als ik jou was zou ik die post maar aanpassen en je excuses aanbieden, anders kun je lachen.quote:
iedere gek ziet die gelijkenisquote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die post maar aanpassen en je excuses aanbieden, anders kun je lachen.
Sinds wanneer moet ik dingen twee keer aan je vragen?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iedere gek ziet die gelijkenisals ik em weghaal zet iemand anders m morgen terug
oeeeh grote man intimideert mequote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik dingen twee keer aan je vragen?
Mijn ogen, wat doe je?quote:
ik twijfelde alquote:
Ik word verdrietig van dit soort opmerkingen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik twijfelde alhaha maar ik dacht hij --> d... maar zo was het dus net niet
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van dit soort opmerkingen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:03 schreef SingleCoil het volgende:
"Dames en heren, mag ik even uw aandacht? Omdat iemand 180 meter koperdraad heeft gestolen heeft deze trein enige minuten vertraging. Er is nu slechts één spoor beschikbaar en omdat daar een ons tegemoet komende trein op rijdt is besloten te wachten tot die gepasseerd is."
Wijs besluit. Honey, ik kom morgen dus wél thuisSpoorwegen, dáár kun je op vertrouwen!
Of als je je kleding gisterenavond even buiten gehangen hebt om te drogen en vervolgens vergeet om de boel weer binnen te halen voordat je gaat slapen.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:23 schreef Lastpost het volgende:
Wat een beroerd weer deze ochtend, zeker als je postbezorger bent.![]()
Het is toch watquote:Op donderdag 3 september 2009 09:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Of als je je kleding gisterenavond even buiten gehangen hebt om te drogen en vervolgens vergeet om de boel weer binnen te halen voordat je gaat slapen.
Ahhhquote:Op donderdag 3 september 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, het is niet de eerste keer. Het went!
Slijmbal :pquote:Op donderdag 3 september 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahhh
Hoe ist trouwens voor de rest? Tijd niet gesproken undso
geen slecht plan. Ik heb hongerquote:Op donderdag 3 september 2009 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
.
Gaan we nog ramadan-bbq'en?
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Of als je je kleding gisterenavond even buiten gehangen hebt om te drogen en vervolgens vergeet om de boel weer binnen te halen voordat je gaat slapen.
wat dan precies?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:18 schreef IHVK het volgende:
Troosteloos weer.
Maar heeft ook weer iets moois.
nu nog weten wie schoot en een lintje uitreiken aan die gastquote:Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef SingleCoil het volgende:een politiekogel, zei ik het niet?
Ik ook niet. Ik liep van huis naar de Kuip maar onderweg heb ik de tram maar genomen.............ik vloog alle kanten uit. Maar heb het petje voor mn nichtjequote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat dan precies?
ik vind het maar niks
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nu nog weten wie schoot en een lintje uitreiken aan die gast
Jij denkt wel vaker dat je denktquote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Achja ik snap al die ophef niet![]()
Politie schiet er wel vaker eentje in z'n klote. Ik denk dan maar dan had je daar maar niet moeten wezen.
pcies. Alleen zo jammer dat het aan Feijenoord gelinkt werd in het begin.........quote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Achja ik snap al die ophef niet![]()
Politie schiet er wel vaker eentje in z'n klote. Ik denk dan maar dan had je daar maar niet moeten wezen.
Bijna de hele week al zo'n beetje om 6 uur op, dus kon het wel even gebruiken.quote:
ze moeten iedereen die hier gaat fierljeppen met zo'n stok voor zn bek rossenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
In Rotterdam kun je ook fierljeppen.
Schopje KPD!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo in haar bed fierljeppen
Rotterdam Hooligans FTW!quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze moeten iedereen die hier gaat fierljeppen met zo'n stok voor zn bek rossen
die maffe sporten hou je maar in je eigen land
-1quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze moeten iedereen die hier gaat fierljeppen met zo'n stok voor zn bek rossen
+1quote:die maffe sporten hou je maar in je eigen land
Waarbij mensen op hun bek gerost worden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee eikel dit is het in stand houden van de Rotterdamse cultuur
Ik heb weer wat berichten weggegooid..quote:
* Alicey is al overwonnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je was al gekomen en moet nu nog overwinnen?
Geeft niets, dat gebeurt de besten. Een van mijn broers wist het zelfs niet na de verkapte vraag "wat is jullie adres oaw?"quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef TJDoornbos het volgende:
anders weet je ff wie je smst..................had echt geen f*ck idee
das nog wel erger idd!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, dat gebeurt de besten. Een van mijn broers wist het zelfs niet na de verkapte vraag "wat is jullie adres oaw?"
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heel het huis hier is in diepe coma, en ik ben wakker wakker WAKKER!
stuiteren FTW!quote:
Het is dit jaar wat later dacht ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn wij nou rotterdammers? We hebben de wereldhavendagen nu verdomme en heb er nog nix over gehoord ...![]()
![]()
![]()
![]()
(en de R'Uitmarkt met morgen IFFR Open Air vooraf)
5 uur vanacht bedje in gegaanquote:
het is wel dit weekendquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is dit jaar wat later dacht ik.
oh het is nu
Wie is/zijn iedereen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stuiteren FTW!
ben heel hard foute muziek aan het meezingenen iedereen slaapt alsnog door me heen
een hoop slaperige friezenquote:
Och, die boeren zijn het wel gewend om vroeg wakke te worden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een hoop slaperige friezen
photoshopquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Harvey, met welk programmatje maak jij zo'n kader om je foto's?
Wat een partij herrie was dat. Kon er geen muziek in ontdekkenquote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
KYYYYYYYYYYYYYYYYYTEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
quote:Op zondag 6 september 2009 19:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat een partij herrie was dat. Kon er geen muziek in ontdekken
BBQ deze week woensdag ofzo ?quote:nde dagen: Maandag kans op wat regen, daarna droog en steeds meer zon. Maxima oplopend tot 25 graden.
Als het idd zo laat wordt haak ik af. Dat trek ik nooitquote:Op maandag 7 september 2009 01:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ik ben voor! Is het nog ramadan? Dan moeten we wel wat later zodat de topcturk mee kan eten
Dat is misschien een half uurtje later dan wanneer we anders de bbq aan hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als het idd zo laat wordt haak ik af. Dat trek ik nooit
normaal eten we toch tegen half 8 ipv rond 10?quote:Op maandag 7 september 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is misschien een half uurtje later dan wanneer we anders de bbq aan hebben.
Zonsondergang. En dat is volgens de zonsondergang-tabel al even na acht uur.quote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef junkiexp het volgende:
Rond 20:30 wordt het al donker.
En mag er nou gegeten worden na zonsondergang, of als het echt donker is ?
Overhypte kutband met bagger-'muziek'.quote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
KYYYYYYYYYYYYYYYYYTEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Hield je balkon dat wel, zo'n enorm schip?quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
En net nog een cruiseschip vanaf m'n balkon zien vertrekken
De huizen in Heliport moeten dat wel kunnen hebben. Althans, jij gaat iedere dag een trein halen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hield je balkon dat wel, zo'n enorm schip?
deze week of volgende week want volgende week ben ik wellicht vrijquote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zonsondergang. En dat is volgens de zonsondergang-tabel al even na acht uur.
Hoeveel heeft ze er intussen?quote:Op maandag 7 september 2009 11:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De huizen in Heliport moeten dat wel kunnen hebben. Althans, jij gaat iedere dag een trein halen.
1 in de berging, 1 op het balkon, en 1 in de logeerkamer. 1 op ons tijdelijke onderduik-adres, en straks ook nog een trein of 3 in mijn huis.quote:
het zijn ook geen modelletjesquote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had toch gezegd, geen modelspoorbaan?
Ik wist dat er iets was met een verbod en met treinen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had toch gezegd, geen modelspoorbaan?
waar en wanneer?quote:Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap met modelletjes?
kun je zeggen ja! Héél erg in staat!quote:Op maandag 7 september 2009 12:25 schreef junkiexp het volgende:
Zo, lekker begin van je nieuwe werkweek.
Dan ben je toch in de staat om de eerste volgende trein terug naar R'dam te pakken ?
quote:Op maandag 7 september 2009 12:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kun je zeggen ja! Héél erg in staat!
Vanmiddag de Thalys weer terug, die rijdt meestal wel strak.
Zie je wel, ook bij de NMBS is het normaal dat Belgen liegen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:22 schreef SingleCoil het volgende:
Op Mechelen: De internationale trein uit Amsterdam en Rotterdam rijdt vandaag niet vanwege werkzaamheden in Nederland.
Vanaaf heb je wel weer de Thalys toch?quote:De IC uit antwerpen rijdt vandaag vertraagd, u kunt beter de stoptrein naar Brussel nemen. Daar kwam ik net uit, en die is nét weg...
Spoorwegen...
Daar kun je gewoon met elkaar over praten..quote:Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
geslachtsgemeenschap met strakke modelletjes?
Imitatiegedrag!quote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
mijn strakke modelletje wil ook steeds geslachtsgemeenschap in de trein, ik ben telkens als de dood dat er iemand langs loopt...
<sarcasm>quote:
Ohw ja, da's waar ook!quote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
niks hoor! Jij bent toch mijn strakke modelletje?![]()
Met de trein komt er tenminste nog iemand vertellen dat je vertraging zal krijgen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:35 schreef Metatron het volgende:
[..]
<sarcasm>
Oh, ik dacht dat het OV voor de redding van de wereld moest gaan zorgen.
</sarcasm>
In de auto kun je de eerstvolgende afslag nemen en een alternatieve route bedenken. Eenmaal in de trein wordt dat hem meestal niet meer.quote:Op maandag 7 september 2009 14:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met de trein komt er tenminste nog iemand vertellen dat je vertraging zal krijgen.
In de auto kan je hooguit horen in welke file je terecht bent gekomen.
Jij moet je mond houden, jij bent zó verliefd op je rijbewijs dat je de vuilniszakken nog met de auto buiten zou zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de auto kun je de eerstvolgende afslag nemen en een alternatieve route bedenken. Eenmaal in de trein wordt dat hem meestal niet meer.
Dat is trouwens wel iets wat je vergeten bent.quote:Op maandag 7 september 2009 15:00 schreef SingleCoil het volgende:
Jij moet je mond houden, jij bent zó verliefd op je rijbewijs dat je de vuilniszakken nog met de auto buiten zou zetten.
Da's waar.quote:Openbaar vervoer heeft de toekomst, particulier vervoer is asociaal. Lang leve de collectiviteit!
Nee hoor,ik dacht dat íe dinsdags kwamquote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel iets wat je vergeten bent.
[..]
Iddquote:Da's waar.Communisme rules.
Tja, als je het nou wat vaker zou doen, had je geweten dat-ie maandags komt.quote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef SingleCoil het volgende:
Nee hoor,ik dacht dat íe dinsdags kwam
Ik stel voor dat we dit verder uitbreiden met staatskomkommers en staatstomaten.quote:Idd
Hoezo? Het is eik meisjeswerk, die vuilniszakken. Bij twijfel, raadpleeg Heiden6!quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, als je het nou wat vaker zou doen, had je geweten dat-ie maandags komt.
Die hebben we toch al? Als je hardop "agrarische subsidie" zegt valt die hele sector om...quote:Ik stel voor dat we dit verder uitbreiden met staatskomkommers en staatstomaten.
Heiden6 vindt al het werk voor meisjes. Bij mijn verhuizing naar Schiedam heeft hij zelfs de wasmachine door een meisje laten tillen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:13 schreef SingleCoil het volgende:
Hoezo? Het is eik meisjeswerk, die vuilniszakken. Bij twijfel, raadpleeg Heiden6!
Nouja, er zijn vast nog wel heel veel meer dingen die we collectief zouden kunnen doen!quote:Die hebben we toch al? Als je hardop "agrarische subsidie" zegt valt die hele sector om...
Wilde ik ook doen! Oh, had ik maar een beetje meer Heiden6 in mij!quote:Op maandag 7 september 2009 15:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heiden6 vindt al het werk voor meisjes. Bij mijn verhuizing naar Schiedam heeft hij zelfs de wasmachine door een meisje laten tillen.![]()
Ja, maar daarvan zeg jij steeds dat dat niet nodig isquote:[..]
Nouja, er zijn vast nog wel heel veel meer dingen die we collectief zouden kunnen doen!
Zie je mij al met een wasmachine lopen?quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef SingleCoil het volgende:
Wilde ik ook doen! Oh, had ik maar een beetje meer Heiden6 in mij!
Dat is het ook niet.quote:Ja, maar daarvan zeg jij steeds dat dat niet nodig is
Het zou niet voor het eerst zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef SingleCoil het volgende:
We monopoliseren trouwens wel het forum, Uitkijken geblazen, anders wordt dit topic zo ook gesloten wegens kliekjesvorming
Wat ben je aan het klussen?quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben ook al drie dagen aan het klussen
Waar hangt het van af?quote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm to bbq, or not to bbq..
meerdere dingetjesquote:
Nee, de bouw ligt stil dus je hoeft niet te werkenquote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn mening over Karakut
Ik weet ook nog niet of ik kom hoor ligt ook aan welke dag en hoe laat ik de dag erna moet werken en zulks
meisjesantwoordquote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meerdere dingetjesik zie wel
ik bouw niet mee hoor aan zo'n stom ding...............sowieso wat moet ik in de bouw doen? Ik breek boven mn enkels af bij een beetje volle boodschappentas...........quote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, de bouw ligt stil dus je hoeft niet te werken
hmmm...daar had ik zo snel niet aan gedachtquote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Syl ís toch ook een meisje? Zo gek is het dan toch niet?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...daar had ik zo snel niet aan gedacht
en bedanktquote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...daar had ik zo snel niet aan gedacht
het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 7 september 2009 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en bedankt![]()
weet dat ik niet zo heel ladylike ben doorgaansmaar toch
En daarmee doe je nog wat aan beweging ook.quote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Same here!
Lekker toch, zo'n fiets
Zekers. Alleen is 46Km net ff te ver om dagelijks op en neer te rijden. Naar Zoetermeer (vanaf mijn huis een dikke 16Km) deed ik het vaak genoeg. Was nog sneller dan met het OV gaan ook.quote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Same here!
Lekker toch, zo'n fiets
Ah, maar Utrecht CS is per ov in 40 minuten te doenquote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zekers. Alleen is 46Km net ff te ver om dagelijks op en neer te rijden. Naar Zoetermeer (vanaf mijn huis een dikke 16Km) deed ik het vaak genoeg. Was nog sneller dan met het OV gaan ook.
Maar ja, toen vond iemand het nodig om het bedrijf naar Utrecht te verhuizen.
Correct. Alleen moet ik ook nog op een station komen, en van een station naar m'n werk komen. En daar mag je nog eens dik 40 minuten voor rekenen in totaal.quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, maar Utrecht CS is per ov in 40 minuten te doen
Mits buiten de spits, mag ik aannemen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Correct. Alleen moet ik ook nog op een station komen, en van een station naar m'n werk komen. En daar mag je nog eens dik 40 minuten voor rekenen in totaal.
Met de auto doe ik er daarentegen in totaal 40 tot 45 minuten over.
Als je vlakbij CS moet zijn wel, maar als je in een andere Utrechtse wijk moet zijn duurt het aanzienlijk langer.quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, maar Utrecht CS is per ov in 40 minuten te doen
Viva la fiets, of de sneltramquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je vlakbij CS moet zijn wel, maar als je in een andere Utrechtse wijk moet zijn duurt het aanzienlijk langer.
duh...ons kantoor zit naast Galgenwaard, met de snelbus ben je daar in 5 minuten vanaf CSquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je vlakbij CS moet zijn wel, maar als je in een andere Utrechtse wijk moet zijn duurt het aanzienlijk langer.
dat mag je wel aannemen, want in de spits staat er telkens 20 km file tussen Gouda en De Meern...quote:Op maandag 7 september 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mits buiten de spits, mag ik aannemen?
Maak je geen zorgen, je vrouwelijkheden komen luid en duidelijk over.quote:Op maandag 7 september 2009 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en bedankt![]()
weet dat ik niet zo heel ladylike ben doorgaansmaar toch
Ja, maar ons kantoor niet.quote:Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
duh...ons kantoor zit naast Galgenwaard, met de snelbus ben je daar in 5 minuten vanaf CS
Dus een BBQ spreekt je wel aanquote:Op maandag 7 september 2009 19:55 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet/mag tot zondag voor mezelf koken.
Vriendinlief is heel de week 's avonds niet thuis, en van het weekend voor haar werk in Hamburg.
Ik wist dat de woordvolgorde aanleiding zou geven tot bijdehante opmerkingenquote:Op maandag 7 september 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Hield je balkon dat wel, zo'n enorm schip?
Moet je die reis vaak maken? Het klinkt niet echt als een succesverhaal.quote:Op maandag 7 september 2009 12:22 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo allemaal!
Kan het woord 'trein' even niet zo goed verdragen...
De Thalys vanochtend zat overvol, dus ik dacht, ik neem de internationale trein van de NBBS. Sta je op Rdam CS, gaat die trein niet. Vanwege logistieke problemen in Belgie.De volgende gaat ook niet, weet de juffrouw in het inlichtinenloketje. Je kunt wel met de stoptrein nar vlissingen en dan overstappen in Roosendaal. DIe gaat om half 9.
Nét om 8 uur zie ik dat er ook om 8.03 een stoptrein rechtstreeks naar Roosendaal gaat, dus ik vraag aan die juiffrouw of ik die niet beter kan nemen.
"Ja, dan bent u er wel sneller.!"...
De NS...
DUs de stoptrein naar Roosendaal. Daarvandaan zou er een trein naar Antwerpen gaan, maar na een hald uur wachten bleek dat die dus niet ging. Wel een bus naar Antwerpen. Die dus dus maar genomen. Kom je op Antwerpen-Berghem. Vraag: wat is de snelste verbinding van hier naar Brussel-Noord? Antw: De intercity van 10:02. Mooi! Op welk perron staat die? Awel...die rijdt vandaag niet...
*krijgt inmiddels moordneigingen*
Welke trein moet ik dan nemen? De L-trein naar Brussel, en dan te Mechelen overstappen op de IC...
Op Mechelen: De internationale trein uit Amsterdam en Rotterdam rijdt vandaag niet vanwege werkzaamheden in Nederland.
De IC uit antwerpen rijdt vandaag vertraagd, u kunt beter de stoptrein naar Brussel nemen. Daar kwam ik net uit, en die is nét weg...
Spoorwegen...
dagelijks. Meestal gaat het wel goed.quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet je die reis vaak maken? Het klinkt niet echt als een succesverhaal.
fijn dat je al mijn diverse kwaliteiten zo op waarde weet te schattenquote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je vrouwelijkheden komen luid en duidelijk over.
Allebei.
Tuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dus een BBQ spreekt je wel aan
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoe kan je dit nu geen muziek vinden. rare mensen soms ...
Waar is dat goed voor dan ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef TJDoornbos het volgende:
welke debiel heeft bedacht dat ik om 15.15 pas half uur lunch heb?
Ze kunnen me meer vertellen maar dan eet ik wel gewoon achter mn pc opt werk
Ok, en dat is nodig blijkbaar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
voor mn baas. Want zo is er altijd een groep aant werk......
Ik win datquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Het nieuwe huis van LHO is van ranzige mensen geweest. Al zou ik mijn keukenkastjes tien jaar niet schoonmaken, dan zouden ze nog niet zó ranzig zijn.
En gratis internet FTW.
Door een rokende rimpelsaurier voor mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Door eigen toedoen of door toedoen van je voorgangers?
Dit was een Chinees stel van halverwege de dertig ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Door een rokende rimpelsaurier voor mij
Ach, bij dat huisje dat ik toen op Zuid had moest de keuken ook onder een laag vet vandaan gesopt worden. Er woonde een jong echtpaar met drie (!) kinderen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Het nieuwe huis van LHO is van ranzige mensen geweest. Al zou ik mijn keukenkastjes tien jaar niet schoonmaken, dan zouden ze nog niet zó ranzig zijn.
En gratis internet FTW.
het was erg maar zou erg als je rimpelnichtje het had in dr flat toen was het niet. Daar durfde ik geen adem te halen....quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik win datvraag maar aan TJ
![]()
Mijn huis was echt te ranzig
LHO is door het bovenlicht naar binnen gegaan en heeft de deur voor Ise geopendquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
Bij mijn vorige huis in Blijdorp heb ik de keukenkastje direct gesloopt en hadden ze gezien de hoeveelheid vet eigenlijk bij het KCA gemoeten.
Maar ik begrijp dat de sleutel binnen is
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Lastpost het volgende:
Mijn huidige woning was het onderduik adres van Adolf geloof ik.
Overal nationalistische partij stickers op de muren, hakenkruizen in de brievenbus en teksten als 'sieg heil' op de muren gespoten.
Verder prima woning en een lekkere buurt.
had de oude bewoner ook een snor en een scheiding?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Lastpost het volgende:
Mijn huidige woning was het onderduik adres van Adolf geloof ik.
Overal nationalistische partij stickers op de muren, hakenkruizen in de brievenbus en teksten als 'sieg heil' op de muren gespoten.
Verder prima woning en een lekkere buurt.
same herequote:Op woensdag 9 september 2009 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]goedemorgen wereldstad ik ben te moe om na te denken dus als ik wat raars zeg, don't blame me
Zes uur al onderweg?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same hereslapeloos nachtje en om zes uur alweer in de bus vanmorgen. Zit nu echt als een zombie op school haha.
zes uur? Jezus dat is wel erg vroegquote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same hereslapeloos nachtje en om zes uur alweer in de bus vanmorgen. Zit nu echt als een zombie op school haha.
tja, zolang ik niet mn eigen huis in kan wel..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie... Dat ga je toch niet iedere dag doen?
Kan ik me voorstellen als je zo slecht slaapt, zo vroeg op moet en dan ook vanuit Braboland moet reizen.. Vanavond wel goed slapen!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, zolang ik niet mn eigen huis in kan wel..ga vanavond weer gewoon in mn eigen huisje slapen, ik ben zo verschrikkelijk moe.
te laatquote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je in datzelfde Brabodorp was als ik de afgelopen paar dagen had je mee kunnen rijdenIk ben vanaf maandag al op en neer aan het rijden met me vader vanuit RDV naar Rotterdam en weer terug
waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je in datzelfde Brabodorp was als ik de afgelopen paar dagen had je mee kunnen rijdenIk ben vanaf maandag al op en neer aan het rijden met me vader vanuit RDV naar Rotterdam en weer terug
Gaat jou dat wat aan?quote:
Wat is er? Je maakt een verwarde indruk!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef SingleCoil het volgende:
Huh?
TJ werkt op een HeLLdesk en had dus kennelijk een klant aan de lijn die BooS was omdat hij moest betalen voor een duurder abonnement dat-ie zelf had besteld.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef SingleCoil het volgende:
over 2 uurtjes al weer de metro in...
Ik snapte die post over dat duurdere snellere internet niet
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
TJ werkt op een HeLLdesk en had dus kennelijk een klant aan de lijn die BooS was omdat hij moest betalen voor een duurder abonnement dat-ie zelf had besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |