-1quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze moeten iedereen die hier gaat fierljeppen met zo'n stok voor zn bek rossen
+1quote:die maffe sporten hou je maar in je eigen land
Waarbij mensen op hun bek gerost worden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee eikel dit is het in stand houden van de Rotterdamse cultuur
Ik heb weer wat berichten weggegooid..quote:
* Alicey is al overwonnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je was al gekomen en moet nu nog overwinnen?
Geeft niets, dat gebeurt de besten. Een van mijn broers wist het zelfs niet na de verkapte vraag "wat is jullie adres oaw?"quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef TJDoornbos het volgende:
anders weet je ff wie je smst..................had echt geen f*ck idee
das nog wel erger idd!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, dat gebeurt de besten. Een van mijn broers wist het zelfs niet na de verkapte vraag "wat is jullie adres oaw?"
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heel het huis hier is in diepe coma, en ik ben wakker wakker WAKKER!
stuiteren FTW!quote:
Het is dit jaar wat later dacht ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn wij nou rotterdammers? We hebben de wereldhavendagen nu verdomme en heb er nog nix over gehoord ...![]()
![]()
![]()
![]()
(en de R'Uitmarkt met morgen IFFR Open Air vooraf)
5 uur vanacht bedje in gegaanquote:
het is wel dit weekendquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is dit jaar wat later dacht ik.
oh het is nu
Wie is/zijn iedereen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stuiteren FTW!
ben heel hard foute muziek aan het meezingenen iedereen slaapt alsnog door me heen
een hoop slaperige friezenquote:
Och, die boeren zijn het wel gewend om vroeg wakke te worden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een hoop slaperige friezen
photoshopquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Harvey, met welk programmatje maak jij zo'n kader om je foto's?
Wat een partij herrie was dat. Kon er geen muziek in ontdekkenquote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
KYYYYYYYYYYYYYYYYYTEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
quote:Op zondag 6 september 2009 19:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat een partij herrie was dat. Kon er geen muziek in ontdekken
BBQ deze week woensdag ofzo ?quote:nde dagen: Maandag kans op wat regen, daarna droog en steeds meer zon. Maxima oplopend tot 25 graden.
Als het idd zo laat wordt haak ik af. Dat trek ik nooitquote:Op maandag 7 september 2009 01:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ik ben voor! Is het nog ramadan? Dan moeten we wel wat later zodat de topcturk mee kan eten
Dat is misschien een half uurtje later dan wanneer we anders de bbq aan hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als het idd zo laat wordt haak ik af. Dat trek ik nooit
normaal eten we toch tegen half 8 ipv rond 10?quote:Op maandag 7 september 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is misschien een half uurtje later dan wanneer we anders de bbq aan hebben.
Zonsondergang. En dat is volgens de zonsondergang-tabel al even na acht uur.quote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef junkiexp het volgende:
Rond 20:30 wordt het al donker.
En mag er nou gegeten worden na zonsondergang, of als het echt donker is ?
Overhypte kutband met bagger-'muziek'.quote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
KYYYYYYYYYYYYYYYYYTEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Hield je balkon dat wel, zo'n enorm schip?quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
En net nog een cruiseschip vanaf m'n balkon zien vertrekken
De huizen in Heliport moeten dat wel kunnen hebben. Althans, jij gaat iedere dag een trein halen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hield je balkon dat wel, zo'n enorm schip?
deze week of volgende week want volgende week ben ik wellicht vrijquote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zonsondergang. En dat is volgens de zonsondergang-tabel al even na acht uur.
Hoeveel heeft ze er intussen?quote:Op maandag 7 september 2009 11:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De huizen in Heliport moeten dat wel kunnen hebben. Althans, jij gaat iedere dag een trein halen.
1 in de berging, 1 op het balkon, en 1 in de logeerkamer. 1 op ons tijdelijke onderduik-adres, en straks ook nog een trein of 3 in mijn huis.quote:
het zijn ook geen modelletjesquote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had toch gezegd, geen modelspoorbaan?
Ik wist dat er iets was met een verbod en met treinen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had toch gezegd, geen modelspoorbaan?
waar en wanneer?quote:Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap met modelletjes?
kun je zeggen ja! Héél erg in staat!quote:Op maandag 7 september 2009 12:25 schreef junkiexp het volgende:
Zo, lekker begin van je nieuwe werkweek.
Dan ben je toch in de staat om de eerste volgende trein terug naar R'dam te pakken ?
quote:Op maandag 7 september 2009 12:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kun je zeggen ja! Héél erg in staat!
Vanmiddag de Thalys weer terug, die rijdt meestal wel strak.
Zie je wel, ook bij de NMBS is het normaal dat Belgen liegen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:22 schreef SingleCoil het volgende:
Op Mechelen: De internationale trein uit Amsterdam en Rotterdam rijdt vandaag niet vanwege werkzaamheden in Nederland.
Vanaaf heb je wel weer de Thalys toch?quote:De IC uit antwerpen rijdt vandaag vertraagd, u kunt beter de stoptrein naar Brussel nemen. Daar kwam ik net uit, en die is nét weg...
Spoorwegen...
Daar kun je gewoon met elkaar over praten..quote:Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
geslachtsgemeenschap met strakke modelletjes?
Imitatiegedrag!quote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
mijn strakke modelletje wil ook steeds geslachtsgemeenschap in de trein, ik ben telkens als de dood dat er iemand langs loopt...
<sarcasm>quote:
Ohw ja, da's waar ook!quote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
niks hoor! Jij bent toch mijn strakke modelletje?![]()
Met de trein komt er tenminste nog iemand vertellen dat je vertraging zal krijgen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:35 schreef Metatron het volgende:
[..]
<sarcasm>
Oh, ik dacht dat het OV voor de redding van de wereld moest gaan zorgen.
</sarcasm>
In de auto kun je de eerstvolgende afslag nemen en een alternatieve route bedenken. Eenmaal in de trein wordt dat hem meestal niet meer.quote:Op maandag 7 september 2009 14:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met de trein komt er tenminste nog iemand vertellen dat je vertraging zal krijgen.
In de auto kan je hooguit horen in welke file je terecht bent gekomen.
Jij moet je mond houden, jij bent zó verliefd op je rijbewijs dat je de vuilniszakken nog met de auto buiten zou zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de auto kun je de eerstvolgende afslag nemen en een alternatieve route bedenken. Eenmaal in de trein wordt dat hem meestal niet meer.
Dat is trouwens wel iets wat je vergeten bent.quote:Op maandag 7 september 2009 15:00 schreef SingleCoil het volgende:
Jij moet je mond houden, jij bent zó verliefd op je rijbewijs dat je de vuilniszakken nog met de auto buiten zou zetten.
Da's waar.quote:Openbaar vervoer heeft de toekomst, particulier vervoer is asociaal. Lang leve de collectiviteit!
Nee hoor,ik dacht dat íe dinsdags kwamquote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel iets wat je vergeten bent.
[..]
Iddquote:Da's waar.Communisme rules.
Tja, als je het nou wat vaker zou doen, had je geweten dat-ie maandags komt.quote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef SingleCoil het volgende:
Nee hoor,ik dacht dat íe dinsdags kwam
Ik stel voor dat we dit verder uitbreiden met staatskomkommers en staatstomaten.quote:Idd
Hoezo? Het is eik meisjeswerk, die vuilniszakken. Bij twijfel, raadpleeg Heiden6!quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, als je het nou wat vaker zou doen, had je geweten dat-ie maandags komt.
Die hebben we toch al? Als je hardop "agrarische subsidie" zegt valt die hele sector om...quote:Ik stel voor dat we dit verder uitbreiden met staatskomkommers en staatstomaten.
Heiden6 vindt al het werk voor meisjes. Bij mijn verhuizing naar Schiedam heeft hij zelfs de wasmachine door een meisje laten tillen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:13 schreef SingleCoil het volgende:
Hoezo? Het is eik meisjeswerk, die vuilniszakken. Bij twijfel, raadpleeg Heiden6!
Nouja, er zijn vast nog wel heel veel meer dingen die we collectief zouden kunnen doen!quote:Die hebben we toch al? Als je hardop "agrarische subsidie" zegt valt die hele sector om...
Wilde ik ook doen! Oh, had ik maar een beetje meer Heiden6 in mij!quote:Op maandag 7 september 2009 15:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heiden6 vindt al het werk voor meisjes. Bij mijn verhuizing naar Schiedam heeft hij zelfs de wasmachine door een meisje laten tillen.![]()
Ja, maar daarvan zeg jij steeds dat dat niet nodig isquote:[..]
Nouja, er zijn vast nog wel heel veel meer dingen die we collectief zouden kunnen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |