zoiets zal het sowieso eerst wel ff worden denk.. als ik niets beters kan vinden zo snelquote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bijna 100
Is een tijdelijke kamer geen optie, LDG?
provinciaaltjesquote:
Uit wat voor een gat kwam jij ook alweerquote:
volgens mij kan ik wel bluffen dat ik uit dezelfde kom als jijquote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Uit wat voor een gat kwam jij ook alweer
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij kan ik wel bluffen dat ik uit dezelfde kom als jou
en dan bedoel ik niet je moeder
Er komt hier binnenkort wel iets vrij geloof ik...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoiets zal het sowieso eerst wel ff worden denk.. als ik niets beters kan vinden zo snel
keep me postedquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Er komt hier binnenkort wel iets vrij geloof ik...
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef JJdJ1984 het volgende:check
![]()
Alleen ben ik daar (ook niet in de buurt) geborenmaar in het altijd mooie en nog altijd schitterende
Amsterdam
kotslelijke stinkende suffe gehucht aan de amstel en heb daar zomaar de eerste 7 jaar van me leven volgemaakt alvorens ik de boel in Brabant kwam terroriseren.
shitquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
check
![]()
Alleen ben ik daar (ook niet in de buurt) geborenmaar in het altijd mooie en nog altijd schitterende
Amsterdam
en heb daar zomaar de eerste 7 jaar van me leven volgemaakt alvorens ik de boel in Brabant kwam terroriseren.
en die foto ben je daarna meteen weer kwijtgeraakt toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[quote]Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shitmn bluf werkte niet. Kan me niet anders herinneren dan dat je daar woonde.. maar he, toen was ik ook een jaar of 4 ofzo, dus das niet zo heel gek.
[/quote Ik kwam laatst nog een foto tegen van je volgens mij was dat op een feestje van Vincent
Ik zou hem niet zo 1,2,3 pakken neequote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die foto ben je daarna meteen weer kwijtgeraakt toch?ik was een heel lelijk kind
Neuh.. zie je daar een noodzaak toe?quote:
Ja de OP opvrolijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Neuh.. zie je daar een noodzaak toe?
Pics?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die foto ben je daarna meteen weer kwijtgeraakt toch?ik was een heel lelijk kind
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pics?
* heiden6 @ 5 years old:
[ afbeelding ]
Als ik jou was zou ik die post maar aanpassen en je excuses aanbieden, anders kun je lachen.quote:
iedere gek ziet die gelijkenisquote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die post maar aanpassen en je excuses aanbieden, anders kun je lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |