Als je vlakbij CS moet zijn wel, maar als je in een andere Utrechtse wijk moet zijn duurt het aanzienlijk langer.quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, maar Utrecht CS is per ov in 40 minuten te doen
Viva la fiets, of de sneltramquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je vlakbij CS moet zijn wel, maar als je in een andere Utrechtse wijk moet zijn duurt het aanzienlijk langer.
duh...ons kantoor zit naast Galgenwaard, met de snelbus ben je daar in 5 minuten vanaf CSquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je vlakbij CS moet zijn wel, maar als je in een andere Utrechtse wijk moet zijn duurt het aanzienlijk langer.
dat mag je wel aannemen, want in de spits staat er telkens 20 km file tussen Gouda en De Meern...quote:Op maandag 7 september 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mits buiten de spits, mag ik aannemen?
Maak je geen zorgen, je vrouwelijkheden komen luid en duidelijk over.quote:Op maandag 7 september 2009 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en bedankt![]()
weet dat ik niet zo heel ladylike ben doorgaansmaar toch
Ja, maar ons kantoor niet.quote:Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
duh...ons kantoor zit naast Galgenwaard, met de snelbus ben je daar in 5 minuten vanaf CS
Dus een BBQ spreekt je wel aanquote:Op maandag 7 september 2009 19:55 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet/mag tot zondag voor mezelf koken.
Vriendinlief is heel de week 's avonds niet thuis, en van het weekend voor haar werk in Hamburg.
Ik wist dat de woordvolgorde aanleiding zou geven tot bijdehante opmerkingenquote:Op maandag 7 september 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Hield je balkon dat wel, zo'n enorm schip?
Moet je die reis vaak maken? Het klinkt niet echt als een succesverhaal.quote:Op maandag 7 september 2009 12:22 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo allemaal!
Kan het woord 'trein' even niet zo goed verdragen...
De Thalys vanochtend zat overvol, dus ik dacht, ik neem de internationale trein van de NBBS. Sta je op Rdam CS, gaat die trein niet. Vanwege logistieke problemen in Belgie.De volgende gaat ook niet, weet de juffrouw in het inlichtinenloketje. Je kunt wel met de stoptrein nar vlissingen en dan overstappen in Roosendaal. DIe gaat om half 9.
Nét om 8 uur zie ik dat er ook om 8.03 een stoptrein rechtstreeks naar Roosendaal gaat, dus ik vraag aan die juiffrouw of ik die niet beter kan nemen.
"Ja, dan bent u er wel sneller.!"...
De NS...
DUs de stoptrein naar Roosendaal. Daarvandaan zou er een trein naar Antwerpen gaan, maar na een hald uur wachten bleek dat die dus niet ging. Wel een bus naar Antwerpen. Die dus dus maar genomen. Kom je op Antwerpen-Berghem. Vraag: wat is de snelste verbinding van hier naar Brussel-Noord? Antw: De intercity van 10:02. Mooi! Op welk perron staat die? Awel...die rijdt vandaag niet...
*krijgt inmiddels moordneigingen*
Welke trein moet ik dan nemen? De L-trein naar Brussel, en dan te Mechelen overstappen op de IC...
Op Mechelen: De internationale trein uit Amsterdam en Rotterdam rijdt vandaag niet vanwege werkzaamheden in Nederland.
De IC uit antwerpen rijdt vandaag vertraagd, u kunt beter de stoptrein naar Brussel nemen. Daar kwam ik net uit, en die is nét weg...
Spoorwegen...
dagelijks. Meestal gaat het wel goed.quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet je die reis vaak maken? Het klinkt niet echt als een succesverhaal.
fijn dat je al mijn diverse kwaliteiten zo op waarde weet te schattenquote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je vrouwelijkheden komen luid en duidelijk over.
Allebei.
Tuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dus een BBQ spreekt je wel aan
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoe kan je dit nu geen muziek vinden. rare mensen soms ...
Waar is dat goed voor dan ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef TJDoornbos het volgende:
welke debiel heeft bedacht dat ik om 15.15 pas half uur lunch heb?
Ze kunnen me meer vertellen maar dan eet ik wel gewoon achter mn pc opt werk
Ok, en dat is nodig blijkbaar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
voor mn baas. Want zo is er altijd een groep aant werk......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |