Ik win datquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Het nieuwe huis van LHO is van ranzige mensen geweest. Al zou ik mijn keukenkastjes tien jaar niet schoonmaken, dan zouden ze nog niet zó ranzig zijn.
En gratis internet FTW.
Door een rokende rimpelsaurier voor mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Door eigen toedoen of door toedoen van je voorgangers?
Dit was een Chinees stel van halverwege de dertig ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Door een rokende rimpelsaurier voor mij
Ach, bij dat huisje dat ik toen op Zuid had moest de keuken ook onder een laag vet vandaan gesopt worden. Er woonde een jong echtpaar met drie (!) kinderen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
Het nieuwe huis van LHO is van ranzige mensen geweest. Al zou ik mijn keukenkastjes tien jaar niet schoonmaken, dan zouden ze nog niet zó ranzig zijn.
En gratis internet FTW.
het was erg maar zou erg als je rimpelnichtje het had in dr flat toen was het niet. Daar durfde ik geen adem te halen....quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik win datvraag maar aan TJ
![]()
Mijn huis was echt te ranzig
LHO is door het bovenlicht naar binnen gegaan en heeft de deur voor Ise geopendquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
Bij mijn vorige huis in Blijdorp heb ik de keukenkastje direct gesloopt en hadden ze gezien de hoeveelheid vet eigenlijk bij het KCA gemoeten.
Maar ik begrijp dat de sleutel binnen is
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Lastpost het volgende:
Mijn huidige woning was het onderduik adres van Adolf geloof ik.
Overal nationalistische partij stickers op de muren, hakenkruizen in de brievenbus en teksten als 'sieg heil' op de muren gespoten.
Verder prima woning en een lekkere buurt.
had de oude bewoner ook een snor en een scheiding?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Lastpost het volgende:
Mijn huidige woning was het onderduik adres van Adolf geloof ik.
Overal nationalistische partij stickers op de muren, hakenkruizen in de brievenbus en teksten als 'sieg heil' op de muren gespoten.
Verder prima woning en een lekkere buurt.
same herequote:Op woensdag 9 september 2009 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]goedemorgen wereldstad ik ben te moe om na te denken dus als ik wat raars zeg, don't blame me
Zes uur al onderweg?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same hereslapeloos nachtje en om zes uur alweer in de bus vanmorgen. Zit nu echt als een zombie op school haha.
zes uur? Jezus dat is wel erg vroegquote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same hereslapeloos nachtje en om zes uur alweer in de bus vanmorgen. Zit nu echt als een zombie op school haha.
tja, zolang ik niet mn eigen huis in kan wel..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie... Dat ga je toch niet iedere dag doen?
Kan ik me voorstellen als je zo slecht slaapt, zo vroeg op moet en dan ook vanuit Braboland moet reizen.. Vanavond wel goed slapen!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, zolang ik niet mn eigen huis in kan wel..ga vanavond weer gewoon in mn eigen huisje slapen, ik ben zo verschrikkelijk moe.
te laatquote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je in datzelfde Brabodorp was als ik de afgelopen paar dagen had je mee kunnen rijdenIk ben vanaf maandag al op en neer aan het rijden met me vader vanuit RDV naar Rotterdam en weer terug
waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je in datzelfde Brabodorp was als ik de afgelopen paar dagen had je mee kunnen rijdenIk ben vanaf maandag al op en neer aan het rijden met me vader vanuit RDV naar Rotterdam en weer terug
Gaat jou dat wat aan?quote:
Wat is er? Je maakt een verwarde indruk!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef SingleCoil het volgende:
Huh?
TJ werkt op een HeLLdesk en had dus kennelijk een klant aan de lijn die BooS was omdat hij moest betalen voor een duurder abonnement dat-ie zelf had besteld.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef SingleCoil het volgende:
over 2 uurtjes al weer de metro in...
Ik snapte die post over dat duurdere snellere internet niet
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
TJ werkt op een HeLLdesk en had dus kennelijk een klant aan de lijn die BooS was omdat hij moest betalen voor een duurder abonnement dat-ie zelf had besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |