Ik zal informeren naar de beschikbaarheid van Alje Schut en Sebastien Sansoni.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:13 schreef Seam het volgende:
zolang het een fysiek sterke en lange verdediger is ben ik al enigszins tevreden
Ook maar optimaal profiteren van de actie ja. 3 voor 2 is een steal.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:20 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd..
Morgen ff kaarten voor EL kopen
quote:Bankzitter Babel ziet Ajax als optie
Ryan Babel overweegt een terugkeer naar Ajax als zijn rol bij Liverpool het komende half jaar niet veranderd. De aanvaller is bij de Engelse club lang niet verzekerd van een basisplaats.
Zijn reserverol kostte hem in eerste instantie een plek in de selectie van Oranje. "Dat was schrikken en best moeilijk", zegt Babel in De Telegraaf. "Maar voordat ik het wist, was ik door de blessure van Ibrahim Afellay al weer opgeroepen. Of ik er rekening mee had gehouden dat ik er eerst niet bijzat? Nee, ik had mijn ticket zelfs al geboekt."
Babel beseft dat hij moet spelen om een vaste plaats in het Nederlands elftal terug te verdienen. Maar bij Liverpool blijft het voorlopig bij zitvlees kweken. "Er is van alles toegezegd, maar de beloftes worden nog niet nagekomen. Ik zou meer speeltijd en kansen krijgen. Na de eerste nederlaag werd alleen ik geslachtofferd."
Mocht er in de komende periode niets veranderen, dan staat Babel open voor een nieuwe club in januari. Een terugkeer naar Ajax sluit hij niet uit. "Ik denk dat een half seizoen Ajax - met het oog op het WK - niet verkeerd zou zijn. Ik kan ook wel iets toevoegen", vindt Babel.
zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...quote:
Over een jaar is Pantelic ook waarschijnlijk weg, als ze hek dan nog kunnen bindenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...
Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Dvm86 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet om Biscan gaat. Dat zou een duidelijke paniekaankoop zijn en nog triester, geen verandering in beleid. Een verdediging met Atouba en Biscan klinkt mooier dan dat het in werkelijkheid is.
Als het over een halfjaar niet loopt en er blijkt een gebrek aan talent of ervaring te zijn dan is iedereen weer wat blij. Als Ajax met 10 punten voorsprong en goed voetbal bovenin staat is het inderdaad zonde om een goed lopend team om te gooien.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk van Babel hoor, maar dan had je vorig seizoen in de winter al terug moeten komen, nu hoeft het niet meer.
Ja, die baan zou ik met open armen aannemenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.
Je weet van iedereen wel wat af.
Ik ben het met deze wel met je eens maar je doet je vaak voor alsof jij allemaal weet hoe het moet.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, die baan zou ik met open armen aannemenIk begrijp dat je het niet met me eens bent dat het een paniekaankoop is. Als je me overigens goed gevolgd had, had je geweten dat ik Pantelic niet goed ken, heb dus ook niet geoordeeld over zijn komst. Van Atouba wel, en mijn negativisme werd hier fel bekritiseerd, voornamelijk door hen die hem nooit hebben zien spelen. Ik heb in ieder geval mijn punt bewezen, die gast is een clown.
Bij Liverpool is Biscan nooit echt doorgebroken en bij Panathinaikos waren ze na twee seizoenen blij dat hij vertrok. In zijn tijd bij Zagreb heb ik hem niet meer gevolgd, maar als ik het zo hoor was het publiek weinig tevreden met zijn prestaties, of liever gezegd het gebrek daarvan.
Geef mij eens aan waarom je zo'n speler boven Oleguer zou verkiezen en waarom het geen paniekaankoop is.
Ook hier zojuist besteldquote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en mijn pp voor de EL maar vast gehaald. 60 eurootjes voor drie wedstrijden is niets. Worden mooie wedstrijden denk ik
Weet nog niet wat ik doe.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en mijn pp voor de EL maar vast gehaald. 60 eurootjes voor drie wedstrijden is niets. Worden mooie wedstrijden denk ik
Tja, ze hebben de losse kaarten relatief zo duur gemaakt dat een ppt toch interessanter is vind ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik doe.
Anderlecht ga ik wel heen, maar die andere twee spreken me niet aan in zo'n leeg stadion.
Mot je?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef venomsnake het volgende:
Waar blijft HeatWave?
Het is hier veel te vrolijk.
Denk toch echt dat de drie van gister de laatsten waren.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog geen nakomertje uit de grote hoed?
quote:"Cvitanich steekt de hand in eigen boezem, vertelt hij in de nieuwe Sportweek. “Ik ben niet tevreden met wat ik laat zien, ik kan veel meer. Het vertrouwen ontbreekt, ik voel dat ik wat onzekerder dan normaal ben aan de bal. Dat is niet de schuld van Martin Jol. Hij is recht door zee, de speler in vorm speelt en dat ben ik momenteel niet. Als ik bij een andere club op huurbasis elke week kan spelen, komt dat vertrouwen wel weer.”
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dario is een fantastische gozer, dat staat buiten kijf. Altijd tijd voor een praatje. En niet alleen met de fanatieke supporters, maar met iedereen. Hij zal nooit wat lelijks over Ajax, zijn trainer of zijn medespelers zeggen.
Maar helaas heeft hij het nog niet waar kunnen maken in Amsterdam. Hoewel hij natuurlijk ook nog niet echt de kans heeft gehad. Als Jol dan toch zo nodig 433 wil spelen, dan kan Suarez toch gewoon op de vleugel? Dan kun je Rommedahl er naast zetten en Dario in de spits. Jammer dat het zo niet is geprobeerd. Ook in de voorbereiding niet en dat vind ik wel een gemiste kans. Nu met Pantelic vrees ik nog erger voor Dario zijn kansen, want ik gun hem uiteraard het allerbeste. Helaas denk ik niet dat hij nog veel zal spelen in Amsterdam.
Hij komt inderdaad nog, maar hij is niet de gewenste klassespeler.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef versteegrob het volgende:
Geloven jullie echt dat de verdediger nog komt? Lijkt me heel sterk, en of hij ook nog goed is, apart/
En die Babel is toch lachwekkend, alsof Ajax op hem zit te wachten.
Qua spel durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken, maar dat hij zijn uiterste best doet, daar ben ik van overtuigd. Hadden er maar meer de instelling van Dario.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.
Vrees ook dat hij buiten de boot valt. Terwijl zijn statistieken toch niet verkeerd zijn: 21 wedstrijden, 10 goals in de eredivisie! Doe je toch lekker mee met bijna 1 op 2 als niet basis speler....quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dario is een fantastische gozer, dat staat buiten kijf. Altijd tijd voor een praatje. En niet alleen met de fanatieke supporters, maar met iedereen. Hij zal nooit wat lelijks over Ajax, zijn trainer of zijn medespelers zeggen.
Maar helaas heeft hij het nog niet waar kunnen maken in Amsterdam. Hoewel hij natuurlijk ook nog niet echt de kans heeft gehad. Als Jol dan toch zo nodig 433 wil spelen, dan kan Suarez toch gewoon op de vleugel? Dan kun je Rommedahl er naast zetten en Dario in de spits. Jammer dat het zo niet is geprobeerd. Ook in de voorbereiding niet en dat vind ik wel een gemiste kans. Nu met Pantelic vrees ik nog erger voor Dario zijn kansen, want ik gun hem uiteraard het allerbeste. Helaas denk ik niet dat hij nog veel zal spelen in Amsterdam.
Sulejmani opstellen kost elke keer alleen maar meer geld want het is niet goed voor de resultaten. Vorig seizoen waren ze soms beter afgeweest met 10 man dan met hem in het veld; deed meer kwaad dan goed. Als die gozer niet binnen half seizoen wat fatsoenlijks laat zien moet ie of weg of mag ie voor z'n plek gaan knokken op de trainingen en intussen de wedstrijden bekijken vanaf de tribune imo.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.
Correct, sterker nog, laat hem maar beginnen vanaf 0 en zich bewijzen in Jong Ajax, iets wat Jol wel goed zei maar helaas meteen weer terugnam een week later: "Als Zeegelaar goed speelt staat hij in de basis"quote:Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sulejmani opstellen kost elke keer alleen maar meer geld want het is niet goed voor de resultaten. Vorig seizoen waren ze soms beter afgeweest met 10 man dan met hem in het veld; deed meer kwaad dan goed. Als die gozer niet binnen half seizoen wat fatsoenlijks laat zien moet ie of weg of mag ie voor z'n plek gaan knokken op de trainingen en intussen de wedstrijden bekijken vanaf de tribune imo.
Ja, want Zeegelaar is de man die ons er boven op helptquote:Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Correct, sterker nog, laat hem maar beginnen vanaf 0 en zich bewijzen in Jong Ajax, iets wat Jol wel goed zei maar helaas meteen weer terugnam een week later: "Als Zeegelaar goed speelt staat hij in de basis"
Gebaseerd op? Het is wel vreemd dat Dervite naar Villareal zou gaan en zowel Villareal als Tottenham geen enkele melding maken over een transfer. Als die transfer dus werkelijk van de baan is kan Ajax best 2e keus zijn. Maar wel goede kans dat het te laat was en Ajax er net naast grijpt en Dervite nog even bij Tottenham blijft... maar ms waren ze snel genoeg..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Dervite komt niet, durf ik te garanderen, het is inderdaad Biscan.
Je bent aardig zeker van je zaak he. Maar waarom haalt Biscan? Wat zijn zijn kwaliteiten?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Dervite komt niet, durf ik te garanderen, het is inderdaad Biscan.
En de stoelen zijn gewoon nog in de verkoop als ik ze opnieuw probeer te kopenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
Twee passe-partous besteld, kreeg daarna een foutmelding, geld wel afgeschreven, maar geen bevestigingsmailtje gehad en op de site kan ik nog steeds 4 passe-partouts bestellen (wat aangepast moet worden in 2).
Heb maar gemailed, maar wat een kutgedoe weer.
Wat een waardeloos systeem is dat toch ook. En daar betaal je nog drie euro servicekosten voor ookquote:Op woensdag 2 september 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En de stoelen zijn gewoon nog in de verkoop als ik ze opnieuw probeer te kopen!!!
Altijd wat.
87,= van mijn rekening. Geen kaarten.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een waardeloos systeem is dat toch ook. En daar betaal je nog drie euro servicekosten voor ook
Ik zeg niet dat ie niet hard werkt en niet hard knokt. Hoewel notabene Sulejmani zelf heeft gezegd dat ie niet topfit was en vind dat ie harder kan werken. En z'n niveau is nu wel wat hoger gelukkig. Maar veel van zijn wedstrijden vorig jaar rechtvaardigden absoluut geen basisplaats. Werd alleen opgesteld vanwege z'n prijskaartje. Ik denk dat het voor de speler ook beter is als ie even uit zicht zichzelf weer naar z;n oude niveau kan brengen want als je elke keer opgesteld wordt als je uit vorm bent dan word je eigenlijk constant voor het blok gezet en onder de druk van supporters e.d. gezet. Geen goede manier om jezelf te herpakken wellicht.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want Zeegelaar is de man die ons er boven op helpt
En iedereen die zegt dat Sulejmani niet hard werkt en niet knokt, moet misschien maar eens een wedstrijd van Ajax bekijken.
Gaat het om punten of om hard werken?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En iedereen die zegt dat Sulejmani niet hard werkt en niet knokt, moet misschien maar eens een wedstrijd van Ajax bekijken.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Gaat het om punten of om hard werken?
Dit is uiteraard geen enkele bevestiging van zijn kwaliteiten of rendement, maar dat zul je ook beseffen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.
Hij moet blijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wordt Dario nu nog verhuurd dan of mag hij blijven?
Winnen op basis van één speler is niet te beoordelen. Vorig jaar werden de wedstrijden met Oleguer ook vaak beter gespeeld. En die is dit seizoen (nog) nergens te bekennen,quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.
Dan moet je niet met die opmerking over punten komen. Ik weerleg slechts een opmerking van jou.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Dit is uiteraard geen enkele bevestiging van zijn kwaliteiten of rendement, maar dat zul je ook beseffen.
Nee dat snap ik ook wel. Maar ik reageer slechts op die nieuwe gast.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Winnen op basis van één speler is niet te beoordelen. Vorig jaar werden de wedstrijden met Oleguer ook vaak beter gespeeld. En die is dit seizoen (nog) nergens te bekennen,
Ok akkoord, maar ik vind dat een speler die hard werkt en inzet toont per defenitie niet in de basis hoort te staan, een Dirk Kuyt is een keiharde werker maar een Inzaghi vele malen belangrijker.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je niet met die opmerking over punten komen. Ik weerleg slechts een opmerking van jou.
ok okquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Maar ik reageer slechts op die nieuwe gast.
442 of de inmiddels gehypte 4-2-3-1 inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
Wat mij betreft speelt Ajax de rest van het seizoen 4-4-2. De opstelling kan nog genoeg gevarieerd worden, maar de formatie moet nu eens blijven staan en ik heb het idee dat 4-3-3 teveel eiland-voetbal oplevert.
Ik ben er van overtuigt dat Sulejmani er wel bovenop komt. En in de selectie zie ik geen betere linksbuiten, dus voor mij is het logisch dat hij speelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok akkoord, maar ik vind dat een speler die hard werkt en inzet toont per defenitie niet in de basis hoort te staan, een Dirk Kuyt is een keiharde werker maar een Inzaghi vele malen belangrijker.
Zagreb is wel geinig met een vol uitvakquote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik doe.
Anderlecht ga ik wel heen, maar die andere twee spreken me niet aan in zo'n leeg stadion.
Biscan vond ik echt een topper een paar jaar terug. Alleen blessuregevoelig geloof ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Je bent aardig zeker van je zaak he. Maar waarom haalt Biscan? Wat zijn zijn kwaliteiten?
Zeker.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier PPT voor zuid 1.
Mooi samba-voetbal van de Balkan-mafia met de Braziliaanse zeehond en een Marokkaanse mietje tegen een paar suffe belgen, zigeuners uit Roemenie en criminelen uit Zagreb; daar heb ik wel zin in hoor.
Aanklagenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
Twee passe-partous besteld, kreeg daarna een foutmelding, geld wel afgeschreven, maar geen bevestigingsmailtje gehad en op de site kan ik nog steeds 4 passe-partouts bestellen (wat aangepast moet worden in 2).
Heb maar gemailed, maar wat een kutgedoe weer.
Logisch als we 4-3-3 spelen ja, maar in een 4-4-2 wil ik hem enkel in de spits zien als hij speelt maar daar is hij zeker niet mijn 1e of 2e keus.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigt dat Sulejmani er wel bovenop komt. En in de selectie zie ik geen betere linksbuiten, dus voor mij is het logisch dat hij speelt.
Als er nu nog iets komt heeft Ajax het wel heel stil gehouden, zelfs de Telegraaf heeft niks gemeld. Ik zou er dus maar niet vanuit gaanquote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Biscan vond ik echt een topper een paar jaar terug. Alleen blessuregevoelig geloof ik.
Zjin de lijsten met overschrijvingen die de KNVB heeft niet gewoon openbaar?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als er nu nog iets komt heeft Ajax het wel heel stil gehouden, zelfs de Telegraaf heeft niks gemeld. Ik zou er dus maar niet vanuit gaan
Dan komt er geen Biscan of iemand dusquote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
Nu heeft Ze Eduardo ineens nummer 4
[ afbeelding ]
En Kerlon ineens nummer 32
[ afbeelding ]
Nee, de CL wedstrijd tussen Ajax en toen nog Croatia Zagreb.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef Espabilado het volgende:
http://www.nk-dinamo.hr/igrac/prikaz/655/default.aspx
Favoriete wedstrijd tot nu toe: Ajax - Dinamo 0:1
Zal wel de wedstrijd bedoelen waar het na 90 min 0:1 was en uiteindelijk 2:3 werd?
Bij ze Eduardo lacht Jol als enige niet echtquote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
Nu heeft Ze Eduardo ineens nummer 4
[ afbeelding ]
En Kerlon ineens nummer 32
[ afbeelding ]
Babel is dus alles behalve een linksbuiten in de lijn van Ajax he...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Voordelen van Zeegelaar:
- kenmerkend chassis, in lijn met de oude school van o.a. Babel
- Technisch
- Etc.
- Speelt met bravoure
Met die néger kunnen we nog veel lol beleven.²
Ah. Das lang geleden zegquote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, de CL wedstrijd tussen Ajax en toen nog Croatia Zagreb.
Eduardo is onze gewenste CVquote:Op woensdag 2 september 2009 12:04 schreef Cacciatore het volgende:
laatste gerucht: Er komt geen verdediger meer bij, Ajax heeft een akkoord met Eduardo over een contract van 5 jaar en is de gewenste CV. Gisteren was er sprake van een huurovereenkomst vanwege het sluiten van de transfermarkt,
Nou ja, als hij zich net zo ontwikkeld als Douglas bij Twente komt het wel goed!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Eduardo is onze gewenste CV? Moet dat nog maar is afwachten met zn 18 jaar.
Ajax kan het in de ogen van sommigen echt nooit goed doen he?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
30+ is niet goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax kan het in de ogen van sommigen echt nooit goed doen he?
Ach, het is toch nooit goed. Halen we een ervaren centrale verdediger, dan is hij te oud en is hij niet goed genoeg omdat hij bij zijn club mocht vertrekken. Halen we een sterke kracht uit de Eredivisie dan is het dom met het bord op schoot scoutwerk. Halen we een jong onbekend talent, dan is hij niet goed genoeg omdat hij te jong is en we hem niet kennen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.
nee zo bedoel ik het niet, ik dacht dat onze gewenste verdediger een man met ervaring was die al wat ouder was en goed kan sturen van achter. En niet een jongen van 18, die weinig ervaring heeft. Nooit gezegd dat het een slechte speler is.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.
Zal ie vast niet leuk vinden, dat ie met Onur word geassocieerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef Tommeke het volgende:
Die kop van Pantelic zeg...
Zou zo familie van Onur Torko kunnen zijn
haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:02 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe nummers voor Kerlon en Eduardo
edit
sorry versteegje
Klopt, maar naar die tijd moet wel toegewerkt worden, het probleem nu is dat er te veel spelers in de selectie zitten. Ajax kan (denk ik) pas bouwen op een team als je een selecht hebt van 23/25 spelers. Een mix van talenten en ervaren spelers.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
30+ is niet goed.
18 is niet goed
Als ze 22 zijn en niet al wereldtop zijn, zijn ze ook te slecht voor Ajax.
Sommige mensen vergeten dat Ajax in de eredivisie speelt en al aantal jaar geen kampioen is en veel spelers die hun afdoen als 'niet goed genoeg' wel degelijk bij het niveau van Ajax passen.
Ook snappen ze niet echt dat toppers van 24 simpelweg niet haalbaar zijn voor Ajax.
90's zijn voorbij mensen.
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet,ik dacht dat onze gewenste verdediger een man met ervaring was die al wat ouder was en goed kan sturen van achter. En niet een jongen van 18, die weinig ervaring heeft. Nooit gezegd dat het een slechte speler is.
Die man had ook nooit gehaald mogen worden, vond het vanaf dag 1 al een kut beslissing. Beter haalde ze een backup voor Cvitanich (aangezien die al de vervanger was van Huntelaar)quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.
Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
Ze moeten de mobile Fok! versie maar aanpassenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet? Ze moeten weten waar de prioriteit ligt.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.
Als telt niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Haha nee klopt, maar geruchten als Chivu slaan ook nergens op en opstellingen met spelers die er niet zijnquote:
Inderdaad, oprotten!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Idd als je wil Fok!ken doe je dat maar op je pc!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op PC was het vaak ook kut, maar ik die mis die roterende plaatjes wel met hoogtepuntenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, oprotten!
Zelfs de OP waar Toma zoveel tijd ingestoken heeft, mag niet meer omdat men zo nodig op een mobiele telefoon moet fokken
Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Hoeft niet als je het goed doet in de vCL.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.
ik verwacht ook echt wel een beter seizoen dan vorig jaar. De vraag is of het genoeg is om de concurrentie voor te blijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet volquote:Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.
Ik zou Twente maar niet teveel onderschatten... Met die Ruiz hebben ze toch een goede aanvaller in huisquote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?
Wel 4 wedstrijden waarin men aan elkaar kan wennen
Jep. Gewoon op de bovenste plaatsen staan met 10 8 1 1 25 punten, en dan slopen we AZ in Alkmaar. Interesseert me niet met wat voor voetbal, daar de 3 punten pakken en we slaan zeker psychologisch een mooie slag.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?
Ik verwacht niet dat je speelt Marko.quote:Pantelic wacht nog op werkvergunning
woensdag 02 september, door EnohEyong, Rotterdam, 12:50u, voetbalzone
Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.
Geen zin om het op te zoeken, maar ik kan me geen wedstrijd voor de geest halen dat we het tegen W2 thuis lastig hadden. Maar goed, dat was tot voor kort ook tegen Sparta zo. Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Over anderhalve week NAC pakken en dan zien we wel verderquote:Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.
Die PP's gaan niet in de vrije verkoop. Je moet dus op zijn minst een AjaxCC hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef NoizEkick het volgende:
Even iets anders; die passe-partout kaarten voor de thuiswedstrijden EL, zijn die alleen voor seizoenskaarthouders e.d.? Of gaan die op een gegeven moment ook in de vrije verkoop?
Tot nu zie ik alleen de mogelijkheid om die te kopen als je een SCC, Sup.CC, KCC, of een AJS-CC hebt.
Ja precies. Ok, dan ga ik even wat rondbellen. Bedankt voor het antwoord.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die PP's gaan niet in de vrije verkoop. Je moet dus op zijn minst een AjaxCC hebben.
Maar ik neem aan dat je vast wel iemand met een SCC of CC kent en aangezien je 4 PP's op één kaart kunt halen, kun je vragen of iemand even een extra PP voor jou wilt halen.
Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grapquote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja precies. Ok, dan ga ik even wat rondbellen. Bedankt voor het antwoord.
Opeens?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grap
Precies!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon allemaal gaan! Europees is altijd leuk en de ploeg kan de steun goed gebruiken.
Doet hij altijd al, beter opletten chef.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grap
Ow nog erger dat doe je structureel?!quote:
Niet allemaal he maatquote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doet hij altijd al, beter opletten chef.
Vind je trollen ook niet ontzettend kinderachtig? Of juist stoer?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ow nog erger dat doe je structureel?!![]()
Vind je dat nou niet onwijs kinderachtig? Of juist stoer?
Moet ik nu aan jou verantwoording af gaan leggen waarom ik een club wel of niet met een hoofdletter typ?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ow nog erger dat doe je structureel?!![]()
Vind je dat nou niet onwijs kinderachtig? Of juist stoer?
Ja daar doelde ik ook op natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet allemaal he maat
Alleen feyenoord, den haag, az, utrecht en psv
Doe eens ff normaal man, pannenkoek. Dat er plaatjes worden gepost, prima, maar zo'n dubbele reactie is gewoon onnodig en kan eigenlijk wel worden verwijderd door de mods.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hier het hele bericht maar hebben de 2 nieuwe spelers al wel meegetrained? Trainen zij eigenlijk wel met het eerste mee? Denk dat hij Sulejmani echt wel kan helpen, zo'n eigen landgenoot moet toch een positieve werkingen hebben.quote:Pantelic wacht nog op werkvergunning
Geschreven op woensdag, 2 september om 12:40
Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.
Pantelic reist terug naar zijn vaderland om het papierwerk in orde te maken. “Binnen een paar dagen moet alles rond zijn”, zei de spits, die fysiek in ieder geval klaar is voor zijn debuut tegen NAC. “Ik voel me volledig fit", vervolgde de aanvaller tegen Novum. "Mijn doel is om met Ajax veel te winnen en de fans een mooi seizoen te bezorgen."
De dertigjarige aanvaller treft in Miralem Sulejmani een landgenoot in de Amsterdam ArenA. "Over Miralem kan ik me misschien een beetje ontfermen. Hij is nog jong en je moet elkaar niet alleen op het veld, maar ook buiten het veld steunen", zei Pantelic, die uitkijkt naar de samenwerking met Ajax’ recordaankoop en Luis Suárez: “Dat zijn uitstekende spelers en we kunnen elkaar alleen maar beter maken.”
Vet stoerquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind je trollen ook niet ontzettend kinderachtig? Of juist stoer?
Neuh, zal wel een heel intelligent antwoord zijn, iets wat ik toch niet zal begrijpen, maar ik dacht serieus dat tieners dat nog deden, maar blijkbaar vergis ik me....quote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik nu aan jou verantwoording af gaan leggen waarom ik een club wel of niet met een hoofdletter typ?
Jij kunt echt niet lezen he?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef versteegrob het volgende:
[..]
hebben de 2 nieuwe spelers al wel meegetrained?
Ik weet niet wat er niet normaal aan me reactie is hoor, daarnaast zit ik zelf ook vaak genoeg op me mobiel op FOK maar ik heb echt nooit last gehad van die plaatjes. Dus mensen moeten is kappen met dat gezeik op de plaatjesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal man, pannenkoek. Dat er plaatjes worden gepost, prima, maar zo'n dubbele reactie is gewoon onnodig en kan eigenlijk wel worden verwijderd door de mods.
Zeg fuckbuddy, we zien je hier alleen wanneer je panisch reageert op wat Chivugrapjes (waarschijnlijk door jouw autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen) en om te zeiken over hoe wij in onze topics andere clubnamen schrijven. De enige keer dat je het daar niet over hebt zit je hier over AZ te leuteren. Dat interesseert ons helemaal geen drol.quote:
Wát een postquote:Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Ze Eduardo krijgt nummer 4?
Hmm, begin wel wat te verwachten van die gozer nu.
Je lult gewoon, want elke mobiel moet die plaatjes downloaden. Je toestel wordt echt niet soepeler als ie ineens een paar mb aan foto's moet downloaden hoor. Laat staan dat je ook nog een grafeind kan gaan scrollen (wat zo leuk is aan die nutteloze OP).quote:Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er niet normaal aan me reactie is hoor, daarnaast zit ik zelf ook vaak genoeg op me mobiel op FOK maar ik heb echt nooit last gehad van die plaatjes. Dus mensen moeten is kappen met dat gezeik op de plaatjes
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Vertel. Wat voor speler is het? Ken 'm namelijk nauwelijks.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Biscan?
Mag toch hopen dat ie lekker in Kroatië blijft.
Ah dus Pantelic staat ook boven Suarez?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
?![]()
Je krijgt niet zomaar een basisnummer als tiener die net bij Ajax komt.
Ah nee, nu komt zo die andere droeftoeter weer vertellen dat je niet zomaar nummer 4 hoort te krijgen, omdat Frenkie Rijkaard er vroeger mee speeldequote:Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is een act, of niet? Dat met die rugnummers?
Een mislukte speler. Schijnt ooit een groot talent te zijn geweest. Speler met weinig techniek, begon ooit als middenvelder volgens mij. Is al 31 jaar oud en is zeker niet beter dan Oleguer.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vertel. Wat voor speler is het? Ken 'm namelijk nauwelijks.
Volgens mij heeft Suarez ervoor gekozen nummer 16 te dragen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah dus Pantelic staat ook boven Suarez?
Net of onze verdedigers zoveel techniek nodig hebben. Er is behoefte aan een killer. En dat ie als middenvelder ooit is begonnen boeit ook geen ene reet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Een mislukte speler. Schijnt ooit een groot talent te zijn geweest. Speler met weinig techniek, begon ooit als middenvelder volgens mij. Is al 31 jaar oud en is zeker niet beter dan Oleguer.
Een killer?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of onze verdedigers zoveel techniek nodig hebben. Er is behoefte aan een killer. En dat ie als middenvelder ooit is begonnen boeit ook geen ene reet natuurlijk.
Je kent 'm gewoon niet en lult maar weer wat. As usually.
Wat een enorm kuttopic is dit geworden.
quote:Nou, aanvankelijk was er gisteren inderdaad geen optie tot koop maar is er voor een verhuurconstructie gekozen omdat ze er niet uit konden komen, Ajax nam contact op met Biscan en regelde dat hij ingeschreven stond als Backup, vandaag heeft Ajax verder onderhandelt met Eduardo en zijn ze er met de investeringsmaatschappij uitgekomen, Eduardo wordt dus wel aangekocht en is de beoogde CV.
van ANquote:Hij kan nooit voor de volle 100% van Ajax zijn, Cruzeiro heeft sowieso 25% van de rechten in handen en een investeringsmaatschappij schaft een speler aan waar ze potentie inzien en dus flinke winst mee willen maken, hij is aangekocht voor 500.000 euro en Ajax zou naar verluidt een kleine 3.5 miljoen betalen. Waarschijnlijk koopt Ajax hem voor 50% en behoudt de maatschappij eveneens 25%.
En inderdaad, die inversteringsmaatschappijen zijn geen zuivere koffie, waar ze meer winst kunnen maken zullen ze daarvoor gaan. Daarom is het zaak voor Ajax om dit allemaal zo snel mogelijk af te handelen, helaas weet ik niet of het mogelijk is om buiten de transferperiode een huurcontract om te zetten naar een koopcontract, maar ik heb gehoord dat Ajax een constructie tot koop op deze manier gisteren al heeft laten opnemen in het contract dus het schijnt redelijk waterdicht te zijn.
En je dacht nog wel dat hij niet zou komenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Momentopname, Twente had een Europese trip achter de rug en is nog aan het bouwen na toch een aantal wijzigen. En ondanks dat doen ze weer bovenin mee. Denk dat ze lang mee gaan doen dit jaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeg Silenus,quote:Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeg fuckbuddy, we zien je hier alleen wanneer je panisch reageert op wat Chivugrapjes (waarschijnlijk door jouw autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen) en om te zeiken over hoe wij in onze topics andere clubnamen schrijven. De enige keer dat je het daar niet over hebt zit je hier over AZ te leuteren. Dat interesseert ons helemaal geen drol.
Dus bij deze een welgemeende opmerking/tip: Niemand zit te wachten op je geneuzel. Als je leuke en interessante bijdragen hebt over Ajax, dan ben je van harte welkom.
en zaken omschrijven als panisch. Das echt onwijs goed en knap van je om mij daarmee te proberen af te schilderen als een halve idioot.quote:autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen
Dat was Kerlon.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
En je dacht nog wel dat hij niet zou komen.
Nee hoor. Je kan ook gewoon wegblijven hier.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zal infeite dus een Ajaxavatar moeten nemen, schreeuwen, "Kampioenen".... en pro Ajax posten........
Ik vind je ook een halve idioot hoor hier op het forum, maar jij hebt daar natuurlijk schijt aan want ik ken je in het echt helemaal niet. En geef toe, het was een beetje onnozel van je om meteen om weddenschappen te gaan gillen terwijl iedereen hier over "Chivu die achterop de fiets bij de oom van Jasza etc etc" zit te ouwehoeren.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zeg Silenus,
Heel grappig dat je jouw post probeert op te leuken met zinnen als
[..]
en zaken omschrijven als panisch. Das echt onwijs goed en knap van je om mij daarmee te proberen af te schilderen als een halve idioot.![]()
Ik vind het best tragisch dat je met “autistisch onvermogen” etc. moet gaan komen, maar goed... das nou eenmaal hip op Fok!![]()
En als je een beetje oplet ben ik geregeld te vinden in ajaxtopics. Soms omdat ik vind dat er BS wordt gepost en ik daar dan een mening over heb, maar ook geregeld omdat ik een doodnormale vraag heb over een nieuwe speler (Pantelic bijv) en of dat ten kostte van een andere speler gaat, dan is de reactie al snel dat er dan reacties van Ajacieden eindigen met simpele etc. Dan creëer je zelf natuurlijk ook al een toon van conversatie natuurlijk en dan zal ik het zeker niet laten om daar een reactie op te geven. Idem aan die autistisch opmerking van jou.
Maar goed de strekking van je post is me wel duidelijk hoor![]()
Ik zal infeite dus een Ajaxavatar moeten nemen, schreeuwen, "Kampioenen".... en pro Ajax posten........
Dat kan, maar het is nog altijd een openbaar forum. Zolang het "normaal" blijft, mag iedereen hier zijn zegje doen. Ajaxfan of niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan ook gewoon wegblijven hier.
Maar zeiken over hooflettergebruik zie ik niet als "normaal" en is totaal irrelevant.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is nog altijd een openbaar forum. Zolang het "normaal" blijft, mag iedereen hier zijn zegje doen. Ajaxfan of niet.
Had ook best via PM gekund. Maar Fuckbuddy heeft er zelf al een wapenstilstand over bereikt.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Maar zeiken over hooflettergebruik zie ik niet als "normaal" en is totaal irrelevant.
Ok ik houd erover op! Kost me al moeite genoeg om niet op jouw reactie weer in te gaan en dat zal zeker niet "kwaliteit" van topic 1417 ten goede komen..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind je ook een halve idioot hoor hier op het forum, maar jij hebt daar natuurlijk schijt aan want ik ken je in het echt helemaal niet. En geef toe, het was een beetje onnozel van je om meteen om weddenschappen te gaan gillen terwijl iedereen hier over "Chivu die achterop de fiets bij de oom van Jasza etc etc" zit te ouwehoeren.
En dat je iets over Pantelic vraagt, prima. Maar je snapt toch ook wel dat het de sfeer hier niet ten goede komt als jij gaat lopen miemelen over iemand die jouw clubje toevallig niet met een hoofdletter schrijft? Een fan van AZ, nota bene. Ga anders lekker even op azfanpage je zegje doen, want dat is nog wel wat lichtjaren erger.
Je snapt best wat ik bedoel (hoop ik), dus laat die zeikopmerkingen die niets toevoegen achterwege, we hebben het hier al moeilijk genoeg met onze eigen topicmongolen. En verder laat ik het hierbij, trouwens.
Mijn vraag.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik las net dat Ze Eduardo mogelijkerwijs een contract krijgt voor 5 jaar ipv hetgeen ie nu heeft getekend. Iemand die kan zeggen of dit serieus is?
Volgens mij 500,000 naar Cruzeiro + 25%quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mijn vraag.
Met daaraan toegevoegd voor hoeveel geld hij dan is afgekocht van die investeringsmaatschappij. ?
Wacht nog maar ff totdat ik een nieuwe bankpas heb en een nieuwe SCC anders kan ik fluiten naar een kaartje.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
Ajax.nlquote:De kersverse Ajacied Marko Pantelic was woensdag voor het eerst te bewonderen op de Toekomst. Niet óp het trainingsveld, maar langs het veld waar hij vragen van het aanwezige journaille beantwoordde.
Pantelic kan nog niet meetrainen met het eerste elftal. Aangezien Servië niet bij de Europese Unie hoort, moet Pantelic eerst een werkvergunning bemachtigen voordat hij het Ajax-shirt mag dragen. ,,Vandaag ben ik hier om een aantal zaken te bespreken. Ik ga dan zo snel mogelijk terug om een visum aan te vragen’’, zegt Pantelic over de stand van zaken.
De transfervrije Pantelic tekende dinsdag een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van een seizoen. Voor de komst naar Ajax speelde de Servische aanvaller voor het Duitse Hertha BSC. De afgelopen maanden hield Pantelic zijn conditie op peil bij Rode Ster Belgrado. ,,Hij is fit genoeg om een wedstrijd te beginnen’’, zegt Martin Jol over de conditie van Pantelic. ,,Ik heb hem gezegd dat hij geen slechte indruk maakte. Ook volgens de fitnesscoach is hij fit.’’
Jol had de komst van de aanvaller niet verwacht. ,,Hij heeft een grote status in Duitsland. Ik dacht daarom dat hij naar Engeland, Spanje of Italië zou gaan.’’ Desalniettemin is hij zeer tevreden over zijn nieuwe aankoop: ,,Het is heel belangrijk voor ons dat we er een spits bij hebben. Pantelic is technisch heel begaafd, hij kan ook behoorlijk loopvermogen. En als je veertig goals scoort in de Bundesliga kan je ook wel wat.’’ De Servische doelpuntenmachine heeft ook zijn voordeel bij de overgang naar Amsterdam. ,,Hij krijgt nu de mogelijkheid om zich te bewijzen tegenover de voetbalwereld’’, bedrukt Jol.
Heb jij soms een rugnummer fetish ofzo. Het is in het voetbal echt niet meer zo dat je op zondagmiddag op de club komt, hoort op welke positie je speelt en dan het truitje met een desbetreffende rugnummer uit de tas vist.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat is er raar aan Ze Eduardo die tot mijn verbazing nummer 4 krijgt? Het was mij niet duidelijk of hij nou voor het tweede werd gehaald of voor het eerste elftal. Dat laatste is dus zeker het geval, dus verwacht ik meer van hem.
Waar is de mooie tijd dat trainers de selectie rugnummers gaven op basis van je achternaam?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb jij soms een rugnummer fetish ofzo. Het is in het voetbal echt niet meer zo dat je op zondagmiddag op de club komt, hoort op welke positie je speelt en dan het truitje met een desbetreffende rugnummer uit de tas vist.
Misschien krijgt Eduardo rugnummer 4, omdat rugnummer 4 nog vrij was. Exotische gok, ben ik met je eens. Maar het zou zomaar kunnen!
De verdediger die je beschrijft komt dus tekort voor Ajax. Hij moet een slager zijn en kopsterk, anders redt hij het zeker niet. En hij moet weten wanneer in te schuiven...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Cacciatore het volgende:
Oftewel een ervaren verdediger van rond de 24 a 25 jaar uit het buitenland die zowel fysiek sterk moet zijn als kunnen bewegen als een ballerina, opbouwend fantastisch moet zijn maar ook een man kunnen dekken, goed kunnen meevoetballen maar soms ook de leider kunnen zijn.
Gek he, dat de Ajax defensie zich altijd onder druk gezet voelt worden?
Ik hoop ook idd dat het geen combi wordt zeg. Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld, nu nog even naar het vervoer kijken. Treinretourtje is 65 euro zo te zien, als je do ochtend heengaat en vr middag weer terug.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Otis. het volgende:
Ik heb liever een verdediger erbij van 18 dan eentje van 31.
Uiteraard, dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb eerlijk gezegd liever een talent dat nog moet groeien, dan een afbouwende veteraan.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.
Hiermee wil ik niet impliceren dat Ze Eduardo geenv ersterking is want ik heb die beste jongen nog nooit zien spelen
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld
Qua leeftijd verschillen ze idd niet zoveel van Wamberto en z'n zoon.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
(Video) Pantelic: 'Wil vaderfiguur zijn voor Sulejmani'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85391
Zeiden ze dat niet ook over Atouba? Of was dat alleen Atouba zelf?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Flinke meevaller dat Pantelic fit oogt volgens Jol en de staf.
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar een rugnummer zeg, djees...
Mag toch ook hopen dat het geen combi is. Brussel is vanaf hier dichterbij dan Amsterdam...
Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8quote:Op woensdag 2 september 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijken
Atouba heeft nummer 7. Daar hoef je helemaal geen conclusies meer uit te trekkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:38 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is er raar met Eduardo? Dat hij opeens 4 krijgt? Vind het enigszins ook wel raar dat hij niet gewoon 25 krijgt ofzo, hij word ook aangeduid als middenvelder.
Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Met figuren als Seebert en Pantelic zal Suarez zich denk ik minder (kunnen) profileren. Daar ben ik van overtuigd. En dan bedoel ik het in zijn nadeel. Ja??? Jazeker!²
Ja, Suarez is nu heel belangrijk, een zgn, kwaliteitspeler, ik ben een groot fan van hem. Alleen ben ik er echt zeker van dat deze nieuwe aanwinsten er voor zorgen dat hij minder belangrijk wordt. Ja, echt.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Otis. het volgende:
[..]
Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.
Jong AZ??quote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
Net kaarten gehaald voor VVV-uit en Jong AZ-uit. En passe-partout natuurlijk.
Ging weer 100 euro.
AZ - Jong Ajax bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
Ging weer 100 euro.
Op het WK78 werden de nummers door Michels op achernaam uitgedeeld, zodat niemand conclusies kon trekken uit een evt. rugnummer dat ze toegewezen kregen.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8.
Hoe zijn Jol en de staf tot die conslusie gekomen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Flinke meevaller dat Pantelic fit oogt volgens Jol en de staf.
Shuttle run.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe zijn Jol en de staf tot die conslusie gekomen, als ik vragen mag?
Hehe en ik heb AGOVV ook gehaald en AZ nietquote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
Ging weer 100 euro.
Dankzij de zgn. piep-test, ook wel bekend als shuttle run.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fysieke inspanningstest. Hoop dat ze dat meteen in het VU gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het schijnt dat de investeerder en Ajax gisteren niet tot een deal konden komen, waarna besloten is om hem te huren. Uiteindelijk schijnt het (vandaag) toch nog te zijn rondgekomen. Ajax zou nu 50% van de transferrechten bezitten, de investeerder 25% en Cruzeiro 25%. Naar verluidt is er een bedrag van rond de 2,5 miljoen gemoeid. De verdediger die gisteren werd aangemeld was een last-minute back-up optie mocht de deal met Ze Eduardo niet rondkomen. Nu dit wel het geval is, is de Kroatische optie afgeschreven en wordt Ze Eduardo de nieuwe CV met het rugnummer 4.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:35 schreef TheJanitor het volgende:
Ik snap niet hoe Ze Eduardo een speler voor de toekomst kan zijn als hij een jaar blijft? Waarom onderhandelen we uberhaupt met de mafia?
Schijnt geen last-minute aankoop te zijn; ze zouden al meer dan een maand met hem bezig zijn, we mogen dan ook veronderstellen dat hij door-en-door gescout is. Als Ajax hem voor 500,000 EUR direct van Cruzeiro had kunnen kopen, dan hadden ze dat wel gedaan. Helaas werkt dat zo niet meer. Als Ajax ooit nog in de CL wilt voetballen heeft het kwaliteit nodig, kwaliteit dat beschikbaar komt door zulke zaakwaarnemers. Het is kiezen tussen twee kwaden; spelers van het kaliber Sno en Kennedy boden ook niet bepaald een oplossing.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef Chadi het volgende:
Zoveel geld voor 50% van de rechten? Zijn ze helemaal besodemieterd
Welke fora dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Dvm86 het volgende:
Wordt erg mooi, Suarez de rommelaar samen met de zeehond. Die gaan andere clubs samen heel wat kaarten bezorgen. Ik weet zeker dat als Kerlon Ajax 1 haalt, dat hij het nieuwe pispaaltje wordt zoals Suarez dat de afgelopen seizoenen bij het overgrote deel van Nederlandse voetbalsupporters was.
Overigens wordt er extreem negatief gesproken op de buitenlandse (Braziliaanse & Italiaanse) fora over Kerlon. Schijnt ooit wat leuks vertoond te hebben (zoals bekend) en is door Raiola bij Inter gestald. Schijnt een te grote eigendunk te hebben en is vaak geblesseerd.
Ik zie het echter wel zitten in deze overeenkomst. Weinig risico's aan deze relatief goedkope deal en ik denk dat Jol wel raad weet met zijn attitude.
Mwa ik vind het nou niet geweldig dat Raiola erbij zit, die heeft Ajax toch ook aardig wat geld gekostquote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Dvm86 het volgende:
Wordt erg mooi, Suarez de rommelaar samen met de zeehond. Die gaan andere clubs samen heel wat kaarten bezorgen. Ik weet zeker dat als Kerlon Ajax 1 haalt, dat hij het nieuwe pispaaltje wordt zoals Suarez dat de afgelopen seizoenen bij het overgrote deel van Nederlandse voetbalsupporters was.
Overigens wordt er extreem negatief gesproken op de buitenlandse (Braziliaanse & Italiaanse) fora over Kerlon. Schijnt ooit wat leuks vertoond te hebben (zoals bekend) en is door Raiola bij Inter gestald. Schijnt een te grote eigendunk te hebben en is vaak geblesseerd.
Ik zie het echter wel zitten in deze overeenkomst. Weinig risico's aan deze relatief goedkope deal en ik denk dat Jol wel raad weet met zijn attitude.
[..]
Schijnt geen last-minute aankoop te zijn; ze zouden al meer dan een maand met hem bezig zijn, we mogen dan ook veronderstellen dat hij door-en-door gescout is. Als Ajax hem voor 500,000 EUR direct van Cruzeiro had kunnen kopen, dan hadden ze dat wel gedaan. Helaas werkt dat zo niet meer. Als Ajax ooit nog in de CL wilt voetballen heeft het kwaliteit nodig, kwaliteit dat beschikbaar komt door zulke zaakwaarnemers. Het is kiezen tussen twee kwaden; spelers van het kaliber Sno en Kennedy boden ook niet bepaald een oplossing.
We mogen in onze handjes wrijven dat Jol zo'n netwerk heeft, anders was dit talent nooit naar Ajax gekomen.
Hahahahaquote:Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef Dvm86 het volgende:
http://www.players.com.br/forum/index.php?showtopic=110858
Deze bijvoorbeeld
quote:Sorry, Ajax pal.
Kerlon = entertainment for birthday parties.
Kerlon in a Clown (0) / Player (10) Scale
0--Kerlon-------------------------|----------------------------------10
Het schijnt wel een van de beste spelers te zijn in de selectie van Brazilië onder 21. Dus dan kun je die gok wel nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef Chadi het volgende:
Zoveel geld voor 50% van de rechten? Zijn ze helemaal besodemieterd
Dat was eigenlijk ook de enige grappige daar.quote:
Gaan we 'm mooi BlackcardKerl noemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Dvm86 het volgende:
Schijnt een te grote eigendunk te hebben
Kerloner?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gaan we 'm mooi BlackcardKerl noemen.
Heb eindelijk een primeur.
neequote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wacht, wacht, wat dacht je van deze:
Kerlon, de laatste der Mohikanen.![]()
²
Het is seAbertquote:Op woensdag 2 september 2009 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Seebert is in ieder geval spraakmakend, dat is een ding dat zeker is.²
Juist. Het was inmiddels duidelijk dat de huidige werkwijze niet meer ging dus moet er een nieuwe weg worden ingeslagenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is seAbert
spelers als rommedahl kennedy etc hebben niet gewerkt de afgelopen jaren, dus Kerlon en Ze Eduardo zijn misschien wel de goeie oplossing
Hallo 410 boi.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef Foca het volgende:
Hallo, mijn oude profiel doet het niet meer dus dit is mijn nieuwe
quote:ADO Den Haag spant een arbitragezaak aan tegen FC Twente. De club uit de residentie is zeer ontstemd over de gang van zaken rond de transfer van Eljero Elia van FC Twente naar Hamburger SV.
[..]
[..]'In eerste instantie zouden we ons deel van de som in één keer overgemaakt krijgen. Dat werd moeilijk, omdat Twente in drie termijnen betaald zou worden door HSV.'
Ah joh, nog maar anderhalve week. Is zo voorbijquote:
Eerste helft schrok ik van, vond ik erg slecht. Heel weinig tempo en geen greintje creativiteit.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Terug van vakantie. Nog wat gemist, behalve de transfers? Hoe was de pot tegen Heracles ?
Kan die als clini clown eens per jaar naar het AMC.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook de enige grappige daar.
Ach, onze competitie is een heel ander niveau en bij Inter wordt ook meer van je verwacht dan bij Ajax tegenwoordig, plus dat Ajax zich geen buil kan vallen aan deze man. Dus lekker boeiend wat ze in Brazilie van hem vinden.
Wel leuke opmerking van iemand over zijn betovergrootmoeder die het beter zou hebben gedaan bij PSV dan Tardelli.
Zo, jij bent positief.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Jij heb er alleen vertrouwen in als Van der Vaart en Huntelaar komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Barca het volgende:
Verdedigend erg zwak, aanvallend brengt alleen Suarez iets (en hij is niet iedere wedstrijd succesvol). Biedt weinig hoop. Heb ook geen vertrouwen in de nieuwelingen.
En Boulahrouz, Schaars, Landzaat en Tiendalli.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Jij heb er alleen vertrouwen in als Van der Vaart en Huntelaar komen.
Ga jij nou maar bij Donar kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Barca het volgende:
Verdedigend erg zwak, aanvallend brengt alleen Suarez iets (en hij is niet iedere wedstrijd succesvol). Biedt weinig hoop. Heb ook geen vertrouwen in de nieuwelingen.
Waarom niet? Ik ben wel blij met Seabert en Pantelic, die laatste lijkt me een echte aanwinst. Ben echter wel bang dat Suarez zich minder gaat profileren. Er zijn nu ook andere sterren,quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Barca het volgende:
iedereen zeikt over de verdediging, maar tegen Groningen, RKC en Heracles hebben we maar 1 tegen gehad. alleen tegen PSV ging het mis met 4 tegen (waarvan 2 vrije trappen). tuurlijk is de verdediging zwak, maar het grotere probleem is dat er geen voetbal in zit. geen patronen en lijnen. een tegenstander stukspelen. de bal op een goed tempo rondspelen en zo kansen creeeren; dat zijn de dingen die we nog niet zien maar wel horen te zien. andere ploegen hebben geen beter materiaal maar kunnen het wel. wat o wat is de oorzaak?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef Nashje het volgende:
Verdediging zit vooruitgang in met Vertonghen ipv Wielaert. 3 wedstrijden Alderweireld - Vertonghen: Sparta, Bratislava-thuis en Heracles allemaal de nul. Wielaert tegen Bratislava-uit weer een kans, en gelijk een tegengoal. Lijkt me duidelijk.
Dat is toch lekker voor die jongen, minder druk op zijn schouders..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben wel blij met Seabert en Pantelic, die laatste lijkt me een echte aanwinst. Ben echter wel bang dat Suarez zich minder gaat profileren. Er zijn nu ook andere sterren,³
quote:AT5 vervangt 'Godenzonen & Co' door 'Studio Ajax'
Het programma 'Godenzonen & Co' van AT5 zal niet meer doorgaan dit seizoen. Het programma wordt vanaf 13 september vervangen door een nieuw wekelijks programma rondom Ajax: 'Studio Ajax', welke door AT5 in samenwerking met Ajax wordt gemaakt. Met spelers en betrokkenen van Ajax, fans en analisten wordt er elke week na de wedstrijd LIVE uitgezonden. Bij thuiswedstrijden vanuit de Arena en als Ajax uit speelt vanuit Studio Herengracht
Het middenveld... Iedereen loopt (expres) in de dekking en is bang voor de bal lijkt wel. Vooral met inworpen is dit te zien, als je er echt op let is het zelfs schrijnend.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
iedereen zeikt over de verdediging, maar tegen Groningen, RKC en Heracles hebben we maar 1 tegen gehad. alleen tegen PSV ging het mis met 4 tegen (waarvan 2 vrije trappen). tuurlijk is de verdediging zwak, maar het grotere probleem is dat er geen voetbal in zit. geen patronen en lijnen. een tegenstander stukspelen. de bal op een goed tempo rondspelen en zo kansen creeeren; dat zijn de dingen die we nog niet zien maar wel horen te zien. andere ploegen hebben geen beter materiaal maar kunnen het wel. wat o wat is de oorzaak?
Jammer, een beetje slap ouwehoeren over Ajax was altijd wel te pruimenquote:
quote:Vermeer gaat spoedig voor drie jaar bijtekenen
Kenneth Vermeer staat op het punt om zijn handtekening te zetten bij een nieuw contract bij Ajax. De reservedoelman heeft met zijn club een mondeling akkoord bereikt over een nieuwe verbintenis met een looptijd van vier jaar, zo meldt De Telegraaf. Het huidige contract van de Surinamer loopt in de zomer van 2010 af.
Een einde aan de ellenlange geruchten over een langer verblijf van de 23-jarige doelman is zodoende bijna in zicht. Vermeer wordt al een tijdje in verband gebracht met een nieuw contract, maar zowel Ajax als de goalie maken niet bijzonder veel haast. Halverwege de maand augustus liet zaakwaarnemer Winnie Haatrecht nog weten dat Vermeer twijfelde over het contractvoorstel.
Die twijfels zijn nu weggenomen. Vermeer zal bijtekenen tot de zomer van 2013 wanneer alle afspraken op papier zijn vastgelegd. De keeper is dit seizoen weer tweede keus bij Ajax, waar Martin Jol voor international Maarten Stekelenburg heeft gekozen. De eerste keus van Oranje verloor vorig seizoen nog de concurrentiestrijd van Vermeer.
Das heel goed nieuws! oewel de transferperiode nu voorbij is, had ik toch wel ergens verwacht dat hij zou vertrekken.quote:
Als Ajax voor die rode kaarten scoort, was het verschil al eerder gemaakt. Nadeel is alleen dat er teveel van Luis Suarez moest komen, nu hebben we er een tweede spits bij die weet hoe hij moet scoren.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo, jij bent positief.
PSV-uit kan je verliezen, maar gezien het feit dat PSV nou niet echt in goede doen was vond ik het toch maar matig. Eerste helft hielp PSV Ajax in het zadel, en in de tweede helft werd Ajax weggespeeld.
Sparta thuis. 41 doelpogingen klinkt leuk maar doelpogingen zijn niet automatisch kansen. Zoveel had die keeper nou ook weer niet te doen. En ik sluit niet uit dat we wel vaker van dat soort thuiswedstrijden gaan zien.
Verder wist Ajax tegen RKC en Heracles pas echt (voetballend) het verschil te maken toen er nij hun een rode kaart viel.
Nee, ik ben niet zo positief eigenlijk.
lijkt me voor iedereen beter. Steek is wel klaar voor een grotere club na dit seizoen, Vermeer kan het eerste wel aan, klaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal denk ik wel betekenen dat Stekelenburg na dit seizoen weg is.
Ik ben ook nog wel redelijk positief, al vind ik het te vroeg om bijvoorbeeld het Belgische duo nu al te beoordelen. Er zijn veel positieve geluiden, maar ik trek liever eind november een conclusie over hen, als we alle subtoppers gehad hebben. Ben benieuwd wanneer Ze Eduardo zijn opwachting maakt als CV in het eerste. Vooral bij Pantelic heb ik een goed gevoel. Hij is een echte persoonlijkheid en zou net the missing link kunnen zijn om dit team en met name Sulejmani, weer op gang te helpen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax voor die rode kaarten scoort, was het verschil al eerder gemaakt. Nadeel is alleen dat er teveel van Luis Suarez moest komen, nu hebben we er een tweede spits bij die weet hoe hij moet scoren.
Ik ben erg benieuwd naar die Pantelic.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax voor die rode kaarten scoort, was het verschil al eerder gemaakt. Nadeel is alleen dat er teveel van Luis Suarez moest komen, nu hebben we er een tweede spits bij die weet hoe hij moet scoren.
Ons Vlaams blok gaat vast nog beter worden. In de eerste twee wedstrijden die ze samenspeelde, hielden we de nul. Dat is alvast een goed teken. Hoop dat NAC-thuis de derde wedstrijd op rij wordt.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel redelijk positief, al vind ik het te vroeg om bijvoorbeeld het Belgische duo nu al te beoordelen. Er zijn veel positieve geluiden, maar ik trek liever eind november een conclusie over hen, als we alle subtoppers gehad hebben. Ben benieuwd wanneer Ze Eduardo zijn opwachting maakt als CV in het eerste. Vooral bij Pantelic heb ik een goed gevoel. Hij is een echte persoonlijkheid en zou net the missing link kunnen zijn om dit team en met name Sulejmani, weer op gang te helpen.
Verder hoop ik dat het bekende rijtje spelers eindelijk eens actief op zoek gaat naar een nieuwe club, kan er eindelijk een linksback aangetrokken worden.
Ik kan me wedstrijden herinneren dat Vermeer helemaal niet klaar is als eerste doelman voor Ajax. Denk niet dat hij de juiste man is.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt me voor iedereen beter. Steek is wel klaar voor een grotere club na dit seizoen, Vermeer kan het eerste wel aan, klaar.
en misschien moeten we niet zoveel speculeren over de nieuwe spelers, want volgens mij heeft niemand ze recentelijk echt zien voetballen. Ook denk ik dat Jol er mentaliteitsgewijs meer in te knallen heeft.
ik vrees ook dat hij niet de toekomstige keeper is, hij heeft zeker goede punten maar ik zie hem geen stabiele complete keeper worden. Hij is ook gewoon niet mijn type keeper, dus misschien zie ik het te negatief.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:38 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik kan me wedstrijden herinneren dat Vermeer helemaal niet klaar is als eerste doelman voor Ajax. Denk niet dat hij de juiste man is.
Ach Stekelenburg is ook geen stabiele complete keeper, ze doen weinig voor elkaar onder.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vrees ook dat hij niet de toekomstige keeper is, hij heeft zeker goede punten maar ik zie hem geen stabiele complete keeper worden. Hij is ook gewoon niet mijn type keeper, dus misschien zie ik het te negatief.
ik vind Steek op zich wel compleet maar niet altijd stabiel... Vind hem nog wel een klasse beter dan Vermeer.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ach Stekelenburg is ook geen stabiele complete keeper, ze doen weinig voor elkaar onder.
Alsof iedereen die twee spiegelt met Van der Sar. Ze komen imo beiden tekort voor Ajax 1. Romero zou een prima keeper voor ons zijn, ik hoop dan ook dat hij komt bij een eventueel vertrek van Suarez en Stekelenburg.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:03 schreef Rhapsody het volgende:
Ben wel benieuwd hoe iedereen over Vermeer/Stekelenburg zou praten als van der Sar er niet zou zijn geweest...
Wat heeft een vertrek van Suarez te maken met de komst van Romero?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die twee spiegelt met Van der Sar. Ze komen imo beiden tekort voor Ajax 1. Romero zou een prima keeper voor ons zijn, ik hoop dan ook dat hij komt bij een eventueel vertrek van Suarez en Stekelenburg.
En dan zul je zien dat hij bij Ajax totaal niet presteertquote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die twee spiegelt met Van der Sar. Ze komen imo beiden tekort voor Ajax 1. Romero zou een prima keeper voor ons zijn, ik hoop dan ook dat hij komt bij een eventueel vertrek van Suarez en Stekelenburg.
Vind je Romero zo goed? Dan zou ik nog liever Guillermo Ochoa zien. Een puntenpakker.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |