abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72367329
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
Die man had ook nooit gehaald mogen worden, vond het vanaf dag 1 al een kut beslissing. Beter haalde ze een backup voor Cvitanich (aangezien die al de vervanger was van Huntelaar)
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367344
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef w00h00 het volgende:

[..]

haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:29:34 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72367365
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72367374
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Ze moeten de mobile Fok! versie maar aanpassen
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367403
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet? Ze moeten weten waar de prioriteit ligt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367427
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Als telt niet.
pi_72367450
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als telt niet.
Haha nee klopt, maar geruchten als Chivu slaan ook nergens op en opstellingen met spelers die er niet zijn
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367481
quote:

[..]

Inderdaad, oprotten!
Zelfs de OP waar Toma zoveel tijd ingestoken heeft, mag niet meer omdat men zo nodig op een mobiele telefoon moet fokken
pi_72367504
quote:

[..]

Idd als je wil Fok!ken doe je dat maar op je pc!
pi_72367507
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad, oprotten!
Zelfs de OP waar Toma zoveel tijd ingestoken heeft, mag niet meer omdat men zo nodig op een mobiele telefoon moet fokken
Op PC was het vaak ook kut, maar ik die mis die roterende plaatjes wel met hoogtepunten
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:33:51 #136
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72367510
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72367550
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.
Hoeft niet als je het goed doet in de vCL.
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:36:26 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72367584
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 september 2009 @ 12:38:25 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72367639
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
ik verwacht ook echt wel een beter seizoen dan vorig jaar. De vraag is of het genoeg is om de concurrentie voor te blijven.
pi_72367686
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367736
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
pi_72367757
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
Ik zou Twente maar niet teveel onderschatten... Met die Ruiz hebben ze toch een goede aanvaller in huis
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367772
Ik heb exact hetzelfde gevoel als MONTANA. We zijn er denk ik sterker op geworden, hebben een traditioneel zeer lastige wedstrijd al gehad en ik vind de concurrentie alles behalve beter dan Ajax.

En het is ook voor mij Zuid 1 geworden in de EL .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72367846
De komende 5 duels moet je iig allemaal winnen:

NAC thuis
VVV uit
Ado thuis
Roda uit
WII thuis

Daarna krijg je een heel zwaar programma tot de winterstop, dat is denk ik al beslissend als je daar slecht doorheen komt.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:48:21 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72367885
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?

Wel 4 wedstrijden waarin men aan elkaar kan wennen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72367955
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?

Wel 4 wedstrijden waarin men aan elkaar kan wennen
Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 2 september 2009 @ 12:51:26 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72367957
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
Jep. Gewoon op de bovenste plaatsen staan met 10 8 1 1 25 punten, en dan slopen we AZ in Alkmaar. Interesseert me niet met wat voor voetbal, daar de 3 punten pakken en we slaan zeker psychologisch een mooie slag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72367986
Ik ben benieuwd hoe de aankopen het gaan doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_72367987
quote:
Pantelic wacht nog op werkvergunning

woensdag 02 september, door EnohEyong, Rotterdam, 12:50u, voetbalzone
Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.
Ik verwacht niet dat je speelt Marko.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:53:53 #150
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72368003
Even iets anders; die passe-partout kaarten voor de thuiswedstrijden EL, zijn die alleen voor seizoenskaarthouders e.d.? Of gaan die op een gegeven moment ook in de vrije verkoop?

Tot nu zie ik alleen de mogelijkheid om die te kopen als je een SCC, Sup.CC, KCC, of een AJS-CC hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')