Bij ze Eduardo lacht Jol als enige niet echtquote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
Nu heeft Ze Eduardo ineens nummer 4
[ afbeelding ]
En Kerlon ineens nummer 32
[ afbeelding ]
Babel is dus alles behalve een linksbuiten in de lijn van Ajax he...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Voordelen van Zeegelaar:
- kenmerkend chassis, in lijn met de oude school van o.a. Babel
- Technisch
- Etc.
- Speelt met bravoure
Met die néger kunnen we nog veel lol beleven.²
Ah. Das lang geleden zegquote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, de CL wedstrijd tussen Ajax en toen nog Croatia Zagreb.
Eduardo is onze gewenste CVquote:Op woensdag 2 september 2009 12:04 schreef Cacciatore het volgende:
laatste gerucht: Er komt geen verdediger meer bij, Ajax heeft een akkoord met Eduardo over een contract van 5 jaar en is de gewenste CV. Gisteren was er sprake van een huurovereenkomst vanwege het sluiten van de transfermarkt,
Nou ja, als hij zich net zo ontwikkeld als Douglas bij Twente komt het wel goed!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Eduardo is onze gewenste CV? Moet dat nog maar is afwachten met zn 18 jaar.
Ajax kan het in de ogen van sommigen echt nooit goed doen he?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
30+ is niet goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax kan het in de ogen van sommigen echt nooit goed doen he?
Ach, het is toch nooit goed. Halen we een ervaren centrale verdediger, dan is hij te oud en is hij niet goed genoeg omdat hij bij zijn club mocht vertrekken. Halen we een sterke kracht uit de Eredivisie dan is het dom met het bord op schoot scoutwerk. Halen we een jong onbekend talent, dan is hij niet goed genoeg omdat hij te jong is en we hem niet kennen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.
nee zo bedoel ik het niet, ik dacht dat onze gewenste verdediger een man met ervaring was die al wat ouder was en goed kan sturen van achter. En niet een jongen van 18, die weinig ervaring heeft. Nooit gezegd dat het een slechte speler is.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.
Zal ie vast niet leuk vinden, dat ie met Onur word geassocieerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef Tommeke het volgende:
Die kop van Pantelic zeg...
Zou zo familie van Onur Torko kunnen zijn
haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:02 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe nummers voor Kerlon en Eduardo
edit
sorry versteegje
Klopt, maar naar die tijd moet wel toegewerkt worden, het probleem nu is dat er te veel spelers in de selectie zitten. Ajax kan (denk ik) pas bouwen op een team als je een selecht hebt van 23/25 spelers. Een mix van talenten en ervaren spelers.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
30+ is niet goed.
18 is niet goed
Als ze 22 zijn en niet al wereldtop zijn, zijn ze ook te slecht voor Ajax.
Sommige mensen vergeten dat Ajax in de eredivisie speelt en al aantal jaar geen kampioen is en veel spelers die hun afdoen als 'niet goed genoeg' wel degelijk bij het niveau van Ajax passen.
Ook snappen ze niet echt dat toppers van 24 simpelweg niet haalbaar zijn voor Ajax.
90's zijn voorbij mensen.
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet,ik dacht dat onze gewenste verdediger een man met ervaring was die al wat ouder was en goed kan sturen van achter. En niet een jongen van 18, die weinig ervaring heeft. Nooit gezegd dat het een slechte speler is.
Die man had ook nooit gehaald mogen worden, vond het vanaf dag 1 al een kut beslissing. Beter haalde ze een backup voor Cvitanich (aangezien die al de vervanger was van Huntelaar)quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.
Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
Ze moeten de mobile Fok! versie maar aanpassenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet? Ze moeten weten waar de prioriteit ligt.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.
Als telt niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Haha nee klopt, maar geruchten als Chivu slaan ook nergens op en opstellingen met spelers die er niet zijnquote:
Inderdaad, oprotten!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Idd als je wil Fok!ken doe je dat maar op je pc!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op PC was het vaak ook kut, maar ik die mis die roterende plaatjes wel met hoogtepuntenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, oprotten!
Zelfs de OP waar Toma zoveel tijd ingestoken heeft, mag niet meer omdat men zo nodig op een mobiele telefoon moet fokken
Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Hoeft niet als je het goed doet in de vCL.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.
ik verwacht ook echt wel een beter seizoen dan vorig jaar. De vraag is of het genoeg is om de concurrentie voor te blijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet volquote:Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.
Ik zou Twente maar niet teveel onderschatten... Met die Ruiz hebben ze toch een goede aanvaller in huisquote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?
Wel 4 wedstrijden waarin men aan elkaar kan wennen
Jep. Gewoon op de bovenste plaatsen staan met 10 8 1 1 25 punten, en dan slopen we AZ in Alkmaar. Interesseert me niet met wat voor voetbal, daar de 3 punten pakken en we slaan zeker psychologisch een mooie slag.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?
Ik verwacht niet dat je speelt Marko.quote:Pantelic wacht nog op werkvergunning
woensdag 02 september, door EnohEyong, Rotterdam, 12:50u, voetbalzone
Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |