abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 11:58:56 #101
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72366555
Jol en kerlon... Er bekruipt me wel een ernstig Shrek meets The Hobbit gevoel...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72366584
Zou er na deze foto sessie echt nog iemand bij komen? Geloof het echt niet hoor, anders hadden ze toch wel gewacht met deze foto's. Is het al bekend of die Eduardo een optie tot koop heeft?
pi_72366601
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
Nu heeft Ze Eduardo ineens nummer 4
[ afbeelding ]

En Kerlon ineens nummer 32
[ afbeelding ]
Bij ze Eduardo lacht Jol als enige niet echt
pi_72366624
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Voordelen van Zeegelaar:

- kenmerkend chassis, in lijn met de oude school van o.a. Babel
- Technisch
- Etc.
- Speelt met bravoure

Met die néger kunnen we nog veel lol beleven.

²
Babel is dus alles behalve een linksbuiten in de lijn van Ajax he...
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_72366653

Nieuwe nummers voor Kerlon en Eduardo

edit

sorry versteegje
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:04:00 #106
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72366679
laatste gerucht: Er komt geen verdediger meer bij, Ajax heeft een akkoord met Eduardo over een contract van 5 jaar en is de gewenste CV. Gisteren was er sprake van een huurovereenkomst vanwege het sluiten van de transfermarkt,
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72366696
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, de CL wedstrijd tussen Ajax en toen nog Croatia Zagreb.
Ah. Das lang geleden zeg

Het feit dat Ajax nu de presentaties doet en rugnummers veranderd doet me denken dat ze wel geprobeerd hebben akkoord te krijgen met een speler maar dit niet gelukt is.
pi_72366704
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:04 schreef Cacciatore het volgende:
laatste gerucht: Er komt geen verdediger meer bij, Ajax heeft een akkoord met Eduardo over een contract van 5 jaar en is de gewenste CV. Gisteren was er sprake van een huurovereenkomst vanwege het sluiten van de transfermarkt,
Eduardo is onze gewenste CV ? Moet dat nog maar is afwachten met zn 18 jaar.
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:07:04 #109
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72366757
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Nou ja, als hij zich net zo ontwikkeld als Douglas bij Twente komt het wel goed!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72366788
Haha, wel een verrassing. Maar dit staat los van dat 'Kroatie-verhaal' neem ik aan, zou daar vandaag toch nog even het fijne van willen weten.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_72366798
Ik moet echt wennen aan die Pantelic, maar volgens mij is het wel een baas die voor de verandering en scherpte kan zorgen
AJAX AMSTERDAM!
pi_72366960
quote:

[..]

Ajax kan het in de ogen van sommigen echt nooit goed doen he?
pi_72366974
25 was het nummer van Sno en 39 van Bodul, daarom die nummers denk ik.
pi_72366980
quote:

[..]

Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.
pi_72367029
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ajax kan het in de ogen van sommigen echt nooit goed doen he?
30+ is niet goed.
18 is niet goed

Als ze 22 zijn en niet al wereldtop zijn, zijn ze ook te slecht voor Ajax.

Sommige mensen vergeten dat Ajax in de eredivisie speelt en al aantal jaar geen kampioen is en veel spelers die hun afdoen als 'niet goed genoeg' wel degelijk bij het niveau van Ajax passen.

Ook snappen ze niet echt dat toppers van 24 simpelweg niet haalbaar zijn voor Ajax.

90's zijn voorbij mensen.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:17:56 #116
52871 Blight
Supersized.
pi_72367053
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Goed man, weer een oordeel zonder de beste jongen ooit maar 1 minuut gezien te hebben.
Ach, het is toch nooit goed. Halen we een ervaren centrale verdediger, dan is hij te oud en is hij niet goed genoeg omdat hij bij zijn club mocht vertrekken. Halen we een sterke kracht uit de Eredivisie dan is het dom met het bord op schoot scoutwerk. Halen we een jong onbekend talent, dan is hij niet goed genoeg omdat hij te jong is en we hem niet kennen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:20:41 #117
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72367128
Oftewel een ervaren verdediger van rond de 24 a 25 jaar uit het buitenland die zowel fysiek sterk moet zijn als kunnen bewegen als een ballerina, opbouwend fantastisch moet zijn maar ook een man kunnen dekken, goed kunnen meevoetballen maar soms ook de leider kunnen zijn.

Gek he, dat de Ajax defensie zich altijd onder druk gezet voelt worden?
pi_72367160
Die kop van Pantelic zeg...

Zou zo familie van Onur Torko kunnen zijn
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:11 #119
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72367201
Dat pessimisme hier
Ik ben inmiddels overleden
pi_72367234
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

nee zo bedoel ik het niet, ik dacht dat onze gewenste verdediger een man met ervaring was die al wat ouder was en goed kan sturen van achter. En niet een jongen van 18, die weinig ervaring heeft. Nooit gezegd dat het een slechte speler is.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367240
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef Tommeke het volgende:
Die kop van Pantelic zeg...

Zou zo familie van Onur Torko kunnen zijn
Zal ie vast niet leuk vinden, dat ie met Onur word geassocieerd.
Nu stuurt ie z'n maffia op je af.
Striving to be more than average.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:24:38 #122
51286 w00h00
Digital man!
pi_72367244
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:02 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nieuwe nummers voor Kerlon en Eduardo

edit

sorry versteegje
haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:25:18 #123
51286 w00h00
Digital man!
pi_72367261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef Enchanter het volgende:
Dat pessimisme hier
KAMPIOENEN!!!!!
pi_72367287
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:16 schreef Espabilado het volgende:

[..]

30+ is niet goed.
18 is niet goed

Als ze 22 zijn en niet al wereldtop zijn, zijn ze ook te slecht voor Ajax.

Sommige mensen vergeten dat Ajax in de eredivisie speelt en al aantal jaar geen kampioen is en veel spelers die hun afdoen als 'niet goed genoeg' wel degelijk bij het niveau van Ajax passen.

Ook snappen ze niet echt dat toppers van 24 simpelweg niet haalbaar zijn voor Ajax.

90's zijn voorbij mensen.
Klopt, maar naar die tijd moet wel toegewerkt worden, het probleem nu is dat er te veel spelers in de selectie zitten. Ajax kan (denk ik) pas bouwen op een team als je een selecht hebt van 23/25 spelers. Een mix van talenten en ervaren spelers.

Een grote selectie is wel goed, maar op die manier is de kans dat je jeugdspelers uit Jong Ajax laat mee spelen klein is.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367301
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

nee zo bedoel ik het niet,ik dacht dat onze gewenste verdediger een man met ervaring was die al wat ouder was en goed kan sturen van achter. En niet een jongen van 18, die weinig ervaring heeft. Nooit gezegd dat het een slechte speler is.
Dat is Wielaert, die blijkt alleen niet te voldoen.
pi_72367329
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die man had ook nooit gehaald mogen worden, vond het vanaf dag 1 al een kut beslissing. Beter haalde ze een backup voor Cvitanich (aangezien die al de vervanger was van Huntelaar)
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367344
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef w00h00 het volgende:

[..]

haal die picca's ff weg dan, zijn ook gasten die lopen te kutten op een telefoon.
Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:29:34 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72367365
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.
pi_72367374
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Ze moeten de mobile Fok! versie maar aanpassen
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367403
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Sowieso, een ervaren rot die de defensie echt kan sturen en dragen is niet te betalen. Dan dus liever een echt talent die in die rol groeit. Daar moet je in de eredivie ook gewoon prima mee kunnen presteren. En mocht je CL halen is hij ook weer een jaar verder.
Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet? Ze moeten weten waar de prioriteit ligt.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367427
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Als telt niet.
pi_72367450
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als telt niet.
Haha nee klopt, maar geruchten als Chivu slaan ook nergens op en opstellingen met spelers die er niet zijn
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367481
quote:

[..]

Inderdaad, oprotten!
Zelfs de OP waar Toma zoveel tijd ingestoken heeft, mag niet meer omdat men zo nodig op een mobiele telefoon moet fokken
pi_72367504
quote:

[..]

Idd als je wil Fok!ken doe je dat maar op je pc!
pi_72367507
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad, oprotten!
Zelfs de OP waar Toma zoveel tijd ingestoken heeft, mag niet meer omdat men zo nodig op een mobiele telefoon moet fokken
Op PC was het vaak ook kut, maar ik die mis die roterende plaatjes wel met hoogtepunten
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:33:51 #136
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72367510
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja maar wat als Ajax dit seizoen CL had gespeeld? En je er dan een talentje neer zet?
Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.
pi_72367550
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als... niet relevant dus nu, dan had je bijvoorbeeld ook wat meer te besteden en was je interessanter geweest voor veel spelers. En als we CL hadden gespeeld hadden we vorig jaar blijkbaar al een kmapioenswaardige selectie gehad etc etc.
Hoeft niet als je het goed doet in de vCL.
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:36:26 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72367584
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 september 2009 @ 12:38:25 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72367639
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
ik verwacht ook echt wel een beter seizoen dan vorig jaar. De vraag is of het genoeg is om de concurrentie voor te blijven.
pi_72367686
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367736
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ben het meest bang voor Twente en PSV. Je ziet dat Twente gewoon elk jaar een stapje beter word, en de potentie heeft om groot te worden.
Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
pi_72367757
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
Ik zou Twente maar niet teveel onderschatten... Met die Ruiz hebben ze toch een goede aanvaller in huis
AJAX AMSTERDAM!
pi_72367772
Ik heb exact hetzelfde gevoel als MONTANA. We zijn er denk ik sterker op geworden, hebben een traditioneel zeer lastige wedstrijd al gehad en ik vind de concurrentie alles behalve beter dan Ajax.

En het is ook voor mij Zuid 1 geworden in de EL .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72367846
De komende 5 duels moet je iig allemaal winnen:

NAC thuis
VVV uit
Ado thuis
Roda uit
WII thuis

Daarna krijg je een heel zwaar programma tot de winterstop, dat is denk ik al beslissend als je daar slecht doorheen komt.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:48:21 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72367885
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?

Wel 4 wedstrijden waarin men aan elkaar kan wennen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72367955
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
NAC Thuis is de enige die echt lastig gaat worden denk ik. Is het ook deze volgorde?

Wel 4 wedstrijden waarin men aan elkaar kan wennen
Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.
In Southern Sun
  woensdag 2 september 2009 @ 12:51:26 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72367957
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Catch22- het volgende:
Jep. Gewoon op de bovenste plaatsen staan met 10 8 1 1 25 punten, en dan slopen we AZ in Alkmaar. Interesseert me niet met wat voor voetbal, daar de 3 punten pakken en we slaan zeker psychologisch een mooie slag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72367986
Ik ben benieuwd hoe de aankopen het gaan doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_72367987
quote:
Pantelic wacht nog op werkvergunning

woensdag 02 september, door EnohEyong, Rotterdam, 12:50u, voetbalzone
Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.
Ik verwacht niet dat je speelt Marko.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:53:53 #150
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72368003
Even iets anders; die passe-partout kaarten voor de thuiswedstrijden EL, zijn die alleen voor seizoenskaarthouders e.d.? Of gaan die op een gegeven moment ook in de vrije verkoop?

Tot nu zie ik alleen de mogelijkheid om die te kopen als je een SCC, Sup.CC, KCC, of een AJS-CC hebt.
pi_72368010
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.
Geen zin om het op te zoeken, maar ik kan me geen wedstrijd voor de geest halen dat we het tegen W2 thuis lastig hadden. Maar goed, dat was tot voor kort ook tegen Sparta zo. Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Over anderhalve week NAC pakken en dan zien we wel verder
pi_72368056
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef NoizEkick het volgende:
Even iets anders; die passe-partout kaarten voor de thuiswedstrijden EL, zijn die alleen voor seizoenskaarthouders e.d.? Of gaan die op een gegeven moment ook in de vrije verkoop?

Tot nu zie ik alleen de mogelijkheid om die te kopen als je een SCC, Sup.CC, KCC, of een AJS-CC hebt.
Die PP's gaan niet in de vrije verkoop. Je moet dus op zijn minst een AjaxCC hebben.

Maar ik neem aan dat je vast wel iemand met een SCC of CC kent en aangezien je 4 PP's op één kaart kunt halen, kun je vragen of iemand even een extra PP voor jou wilt halen.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:58:47 #153
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72368110
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die PP's gaan niet in de vrije verkoop. Je moet dus op zijn minst een AjaxCC hebben.

Maar ik neem aan dat je vast wel iemand met een SCC of CC kent en aangezien je 4 PP's op één kaart kunt halen, kun je vragen of iemand even een extra PP voor jou wilt halen.
Ja precies. Ok, dan ga ik even wat rondbellen. Bedankt voor het antwoord.
pi_72368138
quote:

[..]

Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grap
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72368140
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ja precies. Ok, dan ga ik even wat rondbellen. Bedankt voor het antwoord.

Gewoon allemaal gaan! Europees is altijd leuk en de ploeg kan de steun goed gebruiken.
pi_72368156
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grap
Opeens?
pi_72368193
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gewoon allemaal gaan! Europees is altijd leuk en de ploeg kan de steun goed gebruiken.
Precies!
In Southern Sun
pi_72368197
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Doet hij altijd al, beter opletten chef.
pi_72368227
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Opeens?
Ow nog erger dat doe je structureel?!
Vind je dat nou niet onwijs kinderachtig? Of juist stoer?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72368229
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Doet hij altijd al, beter opletten chef.
Niet allemaal he maat

Alleen feyenoord, den haag, az, utrecht en psv
pi_72368258
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vind je trollen ook niet ontzettend kinderachtig? Of juist stoer?
In Southern Sun
pi_72368261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Moet ik nu aan jou verantwoording af gaan leggen waarom ik een club wel of niet met een hoofdletter typ?
pi_72368281
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Niet allemaal he maat

Alleen feyenoord, den haag, az, utrecht en psv
Ja daar doelde ik ook op natuurlijk

En fuckbuddy, get the fuck out pls!
pi_72368345
quote:

[..]

Doe eens ff normaal man, pannenkoek. Dat er plaatjes worden gepost, prima, maar zo'n dubbele reactie is gewoon onnodig en kan eigenlijk wel worden verwijderd door de mods.
pi_72368370
quote:
Pantelic wacht nog op werkvergunning
Geschreven op woensdag, 2 september om 12:40

Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.

Pantelic reist terug naar zijn vaderland om het papierwerk in orde te maken. “Binnen een paar dagen moet alles rond zijn”, zei de spits, die fysiek in ieder geval klaar is voor zijn debuut tegen NAC. “Ik voel me volledig fit", vervolgde de aanvaller tegen Novum. "Mijn doel is om met Ajax veel te winnen en de fans een mooi seizoen te bezorgen."

De dertigjarige aanvaller treft in Miralem Sulejmani een landgenoot in de Amsterdam ArenA. "Over Miralem kan ik me misschien een beetje ontfermen. Hij is nog jong en je moet elkaar niet alleen op het veld, maar ook buiten het veld steunen", zei Pantelic, die uitkijkt naar de samenwerking met Ajax’ recordaankoop en Luis Suárez: “Dat zijn uitstekende spelers en we kunnen elkaar alleen maar beter maken.”
Hier het hele bericht maar hebben de 2 nieuwe spelers al wel meegetrained? Trainen zij eigenlijk wel met het eerste mee? Denk dat hij Sulejmani echt wel kan helpen, zo'n eigen landgenoot moet toch een positieve werkingen hebben.
pi_72368398
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vind je trollen ook niet ontzettend kinderachtig? Of juist stoer?
Vet stoer
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Moet ik nu aan jou verantwoording af gaan leggen waarom ik een club wel of niet met een hoofdletter typ?
Neuh, zal wel een heel intelligent antwoord zijn, iets wat ik toch niet zal begrijpen, maar ik dacht serieus dat tieners dat nog deden, maar blijkbaar vergis ik me....

@Jasza,

You're right...
pi_72368420
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef versteegrob het volgende:

[..]

hebben de 2 nieuwe spelers al wel meegetrained?
Jij kunt echt niet lezen he?
pi_72368447
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Doe eens ff normaal man, pannenkoek. Dat er plaatjes worden gepost, prima, maar zo'n dubbele reactie is gewoon onnodig en kan eigenlijk wel worden verwijderd door de mods.
Ik weet niet wat er niet normaal aan me reactie is hoor, daarnaast zit ik zelf ook vaak genoeg op me mobiel op FOK maar ik heb echt nooit last gehad van die plaatjes. Dus mensen moeten is kappen met dat gezeik op de plaatjes
  woensdag 2 september 2009 @ 13:12:32 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72368451
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vet stoer
Zeg fuckbuddy, we zien je hier alleen wanneer je panisch reageert op wat Chivugrapjes (waarschijnlijk door jouw autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen) en om te zeiken over hoe wij in onze topics andere clubnamen schrijven. De enige keer dat je het daar niet over hebt zit je hier over AZ te leuteren. Dat interesseert ons helemaal geen drol.

Dus bij deze een welgemeende opmerking/tip: Niemand zit te wachten op je geneuzel. Als je leuke en interessante bijdragen hebt over Ajax, dan ben je van harte welkom.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:13:28 #170
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368481
Biscan?

Mag toch hopen dat ie lekker in Kroatië blijft.
WOS'ser for life.
pi_72368504
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
9x4=36 32+4=36
  woensdag 2 september 2009 @ 13:15:38 #172
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368538
Ze Eduardo krijgt nummer 4?

Hmm, begin wel wat te verwachten van die gozer nu.
WOS'ser for life.
pi_72368558
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef Gabbylicious het volgende:

Wát een post
pi_72368578
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er niet normaal aan me reactie is hoor, daarnaast zit ik zelf ook vaak genoeg op me mobiel op FOK maar ik heb echt nooit last gehad van die plaatjes. Dus mensen moeten is kappen met dat gezeik op de plaatjes
Je lult gewoon, want elke mobiel moet die plaatjes downloaden. Je toestel wordt echt niet soepeler als ie ineens een paar mb aan foto's moet downloaden hoor. Laat staan dat je ook nog een grafeind kan gaan scrollen (wat zo leuk is aan die nutteloze OP).
  woensdag 2 september 2009 @ 13:17:30 #175
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368584
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wát een post
?

Je krijgt niet zomaar een basisnummer als tiener die net bij Ajax komt.
WOS'ser for life.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:17:33 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72368585
quote:

Dit is een act, of niet? Dat met die rugnummers?
pi_72368592
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Biscan?

Mag toch hopen dat ie lekker in Kroatië blijft.
Vertel. Wat voor speler is het? Ken 'm namelijk nauwelijks.
pi_72368641
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

?

Je krijgt niet zomaar een basisnummer als tiener die net bij Ajax komt.
Ah dus Pantelic staat ook boven Suarez?
pi_72368654
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit is een act, of niet? Dat met die rugnummers?
Ah nee, nu komt zo die andere droeftoeter weer vertellen dat je niet zomaar nummer 4 hoort te krijgen, omdat Frenkie Rijkaard er vroeger mee speelde

Wat is het niveau hier ontzettend gedaald zeg. Kunnen Breach en Riro en consorten weer terugkeren? Toen werd er tenminste nog op enig niveau gediscussieerd. Dit lijkt nergens meer op
  woensdag 2 september 2009 @ 13:20:15 #180
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368655
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vertel. Wat voor speler is het? Ken 'm namelijk nauwelijks.
Een mislukte speler. Schijnt ooit een groot talent te zijn geweest. Speler met weinig techniek, begon ooit als middenvelder volgens mij. Is al 31 jaar oud en is zeker niet beter dan Oleguer.
WOS'ser for life.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:20:29 #181
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72368661
Hij is idd voor de basis gehaald.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:20:42 #182
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368666
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ah dus Pantelic staat ook boven Suarez?
Volgens mij heeft Suarez ervoor gekozen nummer 16 te dragen.
WOS'ser for life.
pi_72368703
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Een mislukte speler. Schijnt ooit een groot talent te zijn geweest. Speler met weinig techniek, begon ooit als middenvelder volgens mij. Is al 31 jaar oud en is zeker niet beter dan Oleguer.
Net of onze verdedigers zoveel techniek nodig hebben. Er is behoefte aan een killer. En dat ie als middenvelder ooit is begonnen boeit ook geen ene reet natuurlijk.

Je kent 'm gewoon niet en lult maar weer wat. As usually.

Wat een enorm kuttopic is dit geworden .
  woensdag 2 september 2009 @ 13:22:56 #184
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368729
Jezus man, hou toch eens op met dat gekanker op elkaar.

Wat is er raar aan Ze Eduardo die tot mijn verbazing nummer 4 krijgt? Het was mij niet duidelijk of hij nou voor het tweede werd gehaald of voor het eerste elftal. Dat laatste is dus zeker het geval, dus verwacht ik meer van hem.
WOS'ser for life.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:25:04 #185
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368791
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Net of onze verdedigers zoveel techniek nodig hebben. Er is behoefte aan een killer. En dat ie als middenvelder ooit is begonnen boeit ook geen ene reet natuurlijk.

Je kent 'm gewoon niet en lult maar weer wat. As usually.

Wat een enorm kuttopic is dit geworden .
Een killer?

Volgens mij is het al eerder gezegd in dit topic; Ajax heeft geen killers nodig achterin. Het enige wat Ajax nodig heeft is een georganiseerde verdediging. Mensen met hersens ipv spieren.
WOS'ser for life.
pi_72368803
We hadden gewoon geen nummers meer over zo groot is onze selectie. Straks met rug nummer 4 en half of zo
  woensdag 2 september 2009 @ 13:29:38 #187
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72368929
Ik zal mijn post even herhalen:
quote:
Nou, aanvankelijk was er gisteren inderdaad geen optie tot koop maar is er voor een verhuurconstructie gekozen omdat ze er niet uit konden komen, Ajax nam contact op met Biscan en regelde dat hij ingeschreven stond als Backup, vandaag heeft Ajax verder onderhandelt met Eduardo en zijn ze er met de investeringsmaatschappij uitgekomen, Eduardo wordt dus wel aangekocht en is de beoogde CV.
quote:
Hij kan nooit voor de volle 100% van Ajax zijn, Cruzeiro heeft sowieso 25% van de rechten in handen en een investeringsmaatschappij schaft een speler aan waar ze potentie inzien en dus flinke winst mee willen maken, hij is aangekocht voor 500.000 euro en Ajax zou naar verluidt een kleine 3.5 miljoen betalen. Waarschijnlijk koopt Ajax hem voor 50% en behoudt de maatschappij eveneens 25%.

En inderdaad, die inversteringsmaatschappijen zijn geen zuivere koffie, waar ze meer winst kunnen maken zullen ze daarvoor gaan. Daarom is het zaak voor Ajax om dit allemaal zo snel mogelijk af te handelen, helaas weet ik niet of het mogelijk is om buiten de transferperiode een huurcontract om te zetten naar een koopcontract, maar ik heb gehoord dat Ajax een constructie tot koop op deze manier gisteren al heeft laten opnemen in het contract dus het schijnt redelijk waterdicht te zijn.
van AN
pi_72369089
quote:

En je dacht nog wel dat hij niet zou komen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:37:01 #189
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72369125
quote:

[..]

Momentopname, Twente had een Europese trip achter de rug en is nog aan het bouwen na toch een aantal wijzigen. En ondanks dat doen ze weer bovenin mee. Denk dat ze lang mee gaan doen dit jaar.
pi_72369139
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zeg fuckbuddy, we zien je hier alleen wanneer je panisch reageert op wat Chivugrapjes (waarschijnlijk door jouw autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen) en om te zeiken over hoe wij in onze topics andere clubnamen schrijven. De enige keer dat je het daar niet over hebt zit je hier over AZ te leuteren. Dat interesseert ons helemaal geen drol.

Dus bij deze een welgemeende opmerking/tip: Niemand zit te wachten op je geneuzel. Als je leuke en interessante bijdragen hebt over Ajax, dan ben je van harte welkom.
Zeg Silenus,

Heel grappig dat je jouw post probeert op te leuken met zinnen als
quote:
autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen
en zaken omschrijven als panisch. Das echt onwijs goed en knap van je om mij daarmee te proberen af te schilderen als een halve idioot.
Ik vind het best tragisch dat je met “autistisch onvermogen” etc. moet gaan komen, maar goed... das nou eenmaal hip op Fok!

En als je een beetje oplet ben ik geregeld te vinden in ajax topics. Soms omdat ik vind dat er BS wordt gepost en ik daar dan een mening over heb, maar ook geregeld omdat ik een doodnormale vraag heb over een nieuwe speler (Pantelic bijv) en of dat ten kostte van een andere speler gaat, dan is de reactie al snel dat er dan reacties van Ajacieden eindigen met simpele etc. Dan creëer je zelf natuurlijk ook al een toon van conversatie natuurlijk en dan zal ik het zeker niet laten om daar een reactie op te geven. Idem aan die autistisch opmerking van jou.

Maar goed de strekking van je post is me wel duidelijk hoor
Ik zal infeite dus een Ajaxavatar moeten nemen, schreeuwen, "Kampioenen".... en pro Ajax posten........
  woensdag 2 september 2009 @ 13:41:47 #191
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72369235
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

En je dacht nog wel dat hij niet zou komen .
Dat was Kerlon.
WOS'ser for life.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:43:35 #192
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72369278
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef fuckbuddy het volgende:

Ik zal infeite dus een Ajaxavatar moeten nemen, schreeuwen, "Kampioenen".... en pro Ajax posten........
Nee hoor. Je kan ook gewoon wegblijven hier.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:44:59 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72369300
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Zeg Silenus,

Heel grappig dat je jouw post probeert op te leuken met zinnen als
[..]

en zaken omschrijven als panisch. Das echt onwijs goed en knap van je om mij daarmee te proberen af te schilderen als een halve idioot.
Ik vind het best tragisch dat je met “autistisch onvermogen” etc. moet gaan komen, maar goed... das nou eenmaal hip op Fok!

En als je een beetje oplet ben ik geregeld te vinden in ajax topics. Soms omdat ik vind dat er BS wordt gepost en ik daar dan een mening over heb, maar ook geregeld omdat ik een doodnormale vraag heb over een nieuwe speler (Pantelic bijv) en of dat ten kostte van een andere speler gaat, dan is de reactie al snel dat er dan reacties van Ajacieden eindigen met simpele etc. Dan creëer je zelf natuurlijk ook al een toon van conversatie natuurlijk en dan zal ik het zeker niet laten om daar een reactie op te geven. Idem aan die autistisch opmerking van jou.

Maar goed de strekking van je post is me wel duidelijk hoor
Ik vind je ook een halve idioot hoor hier op het forum, maar jij hebt daar natuurlijk schijt aan want ik ken je in het echt helemaal niet. En geef toe, het was een beetje onnozel van je om meteen om weddenschappen te gaan gillen terwijl iedereen hier over "Chivu die achterop de fiets bij de oom van Jasza etc etc" zit te ouwehoeren.

En dat je iets over Pantelic vraagt, prima. Maar je snapt toch ook wel dat het de sfeer hier niet ten goede komt als jij gaat lopen miemelen over iemand die jouw clubje toevallig niet met een hoofdletter schrijft? Een fan van AZ, nota bene. Ga anders lekker even op azfanpage je zegje doen, want dat is nog wel wat lichtjaren erger.

Je snapt best wat ik bedoel (hoop ik), dus laat die zeikopmerkingen die niets toevoegen achterwege, we hebben het hier al moeilijk genoeg met onze eigen topicmongolen. En verder laat ik het hierbij, trouwens.
pi_72369329
Kom jongens houd het gezellig
  woensdag 2 september 2009 @ 13:48:03 #195
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72369369
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Nee hoor. Je kan ook gewoon wegblijven hier.
Dat kan, maar het is nog altijd een openbaar forum. Zolang het "normaal" blijft, mag iedereen hier zijn zegje doen. Ajaxfan of niet.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:49:46 #196
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72369417
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat kan, maar het is nog altijd een openbaar forum. Zolang het "normaal" blijft, mag iedereen hier zijn zegje doen. Ajaxfan of niet.
Maar zeiken over hooflettergebruik zie ik niet als "normaal" en is totaal irrelevant.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:50:05 #197
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72369429
En zeuren over kakkerlak en al dan niet kleine lettertjes.. dat gebeurt ook in nogal wat andere clubtopics. De een vindt het triest, de ander een must. Lekker boeiend. Ga daar niet over lopen zeuren aub.
Als het ons gaat irriteren, gaan we er wel op modden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 02-09-2009 13:55:24 ]
  woensdag 2 september 2009 @ 13:51:00 #198
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72369455
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Maar zeiken over hooflettergebruik zie ik niet als "normaal" en is totaal irrelevant.
Had ook best via PM gekund. Maar Fuckbuddy heeft er zelf al een wapenstilstand over bereikt.
pi_72369511
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind je ook een halve idioot hoor hier op het forum, maar jij hebt daar natuurlijk schijt aan want ik ken je in het echt helemaal niet. En geef toe, het was een beetje onnozel van je om meteen om weddenschappen te gaan gillen terwijl iedereen hier over "Chivu die achterop de fiets bij de oom van Jasza etc etc" zit te ouwehoeren.

En dat je iets over Pantelic vraagt, prima. Maar je snapt toch ook wel dat het de sfeer hier niet ten goede komt als jij gaat lopen miemelen over iemand die jouw clubje toevallig niet met een hoofdletter schrijft? Een fan van AZ, nota bene. Ga anders lekker even op azfanpage je zegje doen, want dat is nog wel wat lichtjaren erger.

Je snapt best wat ik bedoel (hoop ik), dus laat die zeikopmerkingen die niets toevoegen achterwege, we hebben het hier al moeilijk genoeg met onze eigen topicmongolen. En verder laat ik het hierbij, trouwens.
Ok ik houd erover op! Kost me al moeite genoeg om niet op jouw reactie weer in te gaan en dat zal zeker niet "kwaliteit" van topic 1417 ten goede komen..

En nee, azfanpage is al tragisch genoeg als je daar de mod digitaal niet in zijn reet neukt, krijg je al bijna een ban...

Maar ok, ik zal erop letten...
Komt ie

Ik las net dat Ze Eduardo mogelijkerwijs een contract krijgt voor 5 jaar ipv hetgeen ie nu heeft getekend. Iemand die kan zeggen of dit serieus is?
pi_72369558
feyenoord zonder hoofdletter, waar maakt hij zich druk om? Als ik nou complete namen ga veranderen als in kakkerlakken, lampenkappen, kaasboertjes, kutrecht enzo dan snap ik het wel. Maar lekker boeiend waar ik wel en waar ik geen hoofdletter gebruik. Die fortitudo die gebruikt helemaal nooit een hoofdletter. Moeten we daar dan ook over gaan zeiken? Laat het hier alsjeblieft weer gewoon inhoudelijk over Ajax en de zaken rondom Ajax gaan.

Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')