abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72368010
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze worden allemaal lastig. Haal de geschidenis van die wedstrijden er maar eens bij.
Geen zin om het op te zoeken, maar ik kan me geen wedstrijd voor de geest halen dat we het tegen W2 thuis lastig hadden. Maar goed, dat was tot voor kort ook tegen Sparta zo. Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Over anderhalve week NAC pakken en dan zien we wel verder
pi_72368056
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef NoizEkick het volgende:
Even iets anders; die passe-partout kaarten voor de thuiswedstrijden EL, zijn die alleen voor seizoenskaarthouders e.d.? Of gaan die op een gegeven moment ook in de vrije verkoop?

Tot nu zie ik alleen de mogelijkheid om die te kopen als je een SCC, Sup.CC, KCC, of een AJS-CC hebt.
Die PP's gaan niet in de vrije verkoop. Je moet dus op zijn minst een AjaxCC hebben.

Maar ik neem aan dat je vast wel iemand met een SCC of CC kent en aangezien je 4 PP's op één kaart kunt halen, kun je vragen of iemand even een extra PP voor jou wilt halen.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:58:47 #153
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72368110
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die PP's gaan niet in de vrije verkoop. Je moet dus op zijn minst een AjaxCC hebben.

Maar ik neem aan dat je vast wel iemand met een SCC of CC kent en aangezien je 4 PP's op één kaart kunt halen, kun je vragen of iemand even een extra PP voor jou wilt halen.
Ja precies. Ok, dan ga ik even wat rondbellen. Bedankt voor het antwoord.
pi_72368138
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Twente werd toch aardig overklast in de kuip hoor. az, psv en Ajax zal het wel tussen gaan. feyenoord houdt het niet vol
Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grap
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72368140
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:58 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ja precies. Ok, dan ga ik even wat rondbellen. Bedankt voor het antwoord.

Gewoon allemaal gaan! Europees is altijd leuk en de ploeg kan de steun goed gebruiken.
pi_72368156
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ga jij nu opeens ook meedoen aan die "ik post geen tegenstander van Ajax in hoofdletters" grap
Opeens?
pi_72368193
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gewoon allemaal gaan! Europees is altijd leuk en de ploeg kan de steun goed gebruiken.
Precies!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72368197
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Doet hij altijd al, beter opletten chef.
pi_72368227
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Opeens?
Ow nog erger dat doe je structureel?!
Vind je dat nou niet onwijs kinderachtig? Of juist stoer?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72368229
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Doet hij altijd al, beter opletten chef.
Niet allemaal he maat

Alleen feyenoord, den haag, az, utrecht en psv
pi_72368258
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vind je trollen ook niet ontzettend kinderachtig? Of juist stoer?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72368261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Moet ik nu aan jou verantwoording af gaan leggen waarom ik een club wel of niet met een hoofdletter typ?
pi_72368281
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Niet allemaal he maat

Alleen feyenoord, den haag, az, utrecht en psv
Ja daar doelde ik ook op natuurlijk

En fuckbuddy, get the fuck out pls!
pi_72368345
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja de tering, FOK is officieel niet eens gemaakt voor mobiele telefoons dus hoezo overal aanpassen?
Doe eens ff normaal man, pannenkoek. Dat er plaatjes worden gepost, prima, maar zo'n dubbele reactie is gewoon onnodig en kan eigenlijk wel worden verwijderd door de mods.
pi_72368370
quote:
Pantelic wacht nog op werkvergunning
Geschreven op woensdag, 2 september om 12:40

Marko Pantelic heeft woensdag nog niet kunnen meetrainen met zijn nieuwe ploeggenoten bij Ajax. De Servische aanvaller, die dinsdag zijn handtekening zette onder een eenjarig contract, is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Pantelic maakt zich echter geen enkele zorgen en verwacht volgende week gewoon te kunnen spelen tegen NAC Breda.

Pantelic reist terug naar zijn vaderland om het papierwerk in orde te maken. “Binnen een paar dagen moet alles rond zijn”, zei de spits, die fysiek in ieder geval klaar is voor zijn debuut tegen NAC. “Ik voel me volledig fit", vervolgde de aanvaller tegen Novum. "Mijn doel is om met Ajax veel te winnen en de fans een mooi seizoen te bezorgen."

De dertigjarige aanvaller treft in Miralem Sulejmani een landgenoot in de Amsterdam ArenA. "Over Miralem kan ik me misschien een beetje ontfermen. Hij is nog jong en je moet elkaar niet alleen op het veld, maar ook buiten het veld steunen", zei Pantelic, die uitkijkt naar de samenwerking met Ajax’ recordaankoop en Luis Suárez: “Dat zijn uitstekende spelers en we kunnen elkaar alleen maar beter maken.”
Hier het hele bericht maar hebben de 2 nieuwe spelers al wel meegetrained? Trainen zij eigenlijk wel met het eerste mee? Denk dat hij Sulejmani echt wel kan helpen, zo'n eigen landgenoot moet toch een positieve werkingen hebben.
pi_72368398
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vind je trollen ook niet ontzettend kinderachtig? Of juist stoer?
Vet stoer
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Moet ik nu aan jou verantwoording af gaan leggen waarom ik een club wel of niet met een hoofdletter typ?
Neuh, zal wel een heel intelligent antwoord zijn, iets wat ik toch niet zal begrijpen, maar ik dacht serieus dat tieners dat nog deden, maar blijkbaar vergis ik me....

@Jasza,

You're right...
pi_72368420
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef versteegrob het volgende:

[..]

hebben de 2 nieuwe spelers al wel meegetrained?
Jij kunt echt niet lezen he?
pi_72368447
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Doe eens ff normaal man, pannenkoek. Dat er plaatjes worden gepost, prima, maar zo'n dubbele reactie is gewoon onnodig en kan eigenlijk wel worden verwijderd door de mods.
Ik weet niet wat er niet normaal aan me reactie is hoor, daarnaast zit ik zelf ook vaak genoeg op me mobiel op FOK maar ik heb echt nooit last gehad van die plaatjes. Dus mensen moeten is kappen met dat gezeik op de plaatjes
  woensdag 2 september 2009 @ 13:12:32 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72368451
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vet stoer
Zeg fuckbuddy, we zien je hier alleen wanneer je panisch reageert op wat Chivugrapjes (waarschijnlijk door jouw autistische onvermogen om 'sarcasme' te herkennen) en om te zeiken over hoe wij in onze topics andere clubnamen schrijven. De enige keer dat je het daar niet over hebt zit je hier over AZ te leuteren. Dat interesseert ons helemaal geen drol.

Dus bij deze een welgemeende opmerking/tip: Niemand zit te wachten op je geneuzel. Als je leuke en interessante bijdragen hebt over Ajax, dan ben je van harte welkom.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:13:28 #170
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368481
Biscan?

Mag toch hopen dat ie lekker in Kroatië blijft.
WOS'ser for life.
pi_72368504
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef versteegrob het volgende:
[ afbeelding ]
9x4=36 32+4=36
  woensdag 2 september 2009 @ 13:15:38 #172
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368538
Ze Eduardo krijgt nummer 4?

Hmm, begin wel wat te verwachten van die gozer nu.
WOS'ser for life.
pi_72368558
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Ze Eduardo krijgt nummer 4?

Hmm, begin wel wat te verwachten van die gozer nu.
Wát een post
pi_72368578
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er niet normaal aan me reactie is hoor, daarnaast zit ik zelf ook vaak genoeg op me mobiel op FOK maar ik heb echt nooit last gehad van die plaatjes. Dus mensen moeten is kappen met dat gezeik op de plaatjes
Je lult gewoon, want elke mobiel moet die plaatjes downloaden. Je toestel wordt echt niet soepeler als ie ineens een paar mb aan foto's moet downloaden hoor. Laat staan dat je ook nog een grafeind kan gaan scrollen (wat zo leuk is aan die nutteloze OP).
  woensdag 2 september 2009 @ 13:17:30 #175
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368584
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wát een post
?

Je krijgt niet zomaar een basisnummer als tiener die net bij Ajax komt.
WOS'ser for life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')