abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72361334
  woensdag 2 september 2009 @ 02:10:53 #2
32402 s0k
..............................
pi_72361369
hij speelde wel 2-2 tegen babel met pes
..................................................................................................................................................
pi_72361397
zolang het een fysiek sterke en lange verdediger is ben ik al enigszins tevreden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 2 september 2009 @ 02:14:29 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72361406
Tijd Voor mij om te Pitten
Ik ben inmiddels overleden
pi_72361417
Als ik zo naar de statistieken van deze Biscan kijk is hij ook vrij blessuregevoelig. Laatste 4 seizoenen nog geen 20 wedstrijden per seizoen gespeeld.
Hij werd overigens ook ooit door de Kroatische voetbalbond geschorst omdat hij het trainingskamp van de nationale ploeg verliet omdat hij een plek op de tribune had gekregen.
pi_72361449
Ben benieuwd..

Morgen ff kaarten voor EL kopen
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_72361493
quote:
Op woensdag 2 september 2009 02:13 schreef Seam het volgende:
zolang het een fysiek sterke en lange verdediger is ben ik al enigszins tevreden
Ik zal informeren naar de beschikbaarheid van Alje Schut en Sebastien Sansoni.

De beste verdedigers van Ajax van de afgelopen 15 jaar zijn geen van alleen fysiek bijzonder groot of sterk geweest. Volgens mij waren Blind, de Boer, Chivu, Heitinga, Grygera en Vermaelen geen van alleen 1.85+
pi_72361546
quote:
Op woensdag 2 september 2009 02:20 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd..

Morgen ff kaarten voor EL kopen
Ook maar optimaal profiteren van de actie ja. 3 voor 2 is een steal.
pi_72362007
Ben ik nog te vroeg voor het laatste transfernieuws?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72362155
Ik geloof er niet meer in, om eerlijk te zijn.
  woensdag 2 september 2009 @ 07:57:10 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72362397
Als er nog een aanmelding was geweest bij de KNVB dan was de serieuze media daar wel wat gretiger op ingesprongen lijkt me.Ik verwacht ook niet dat er nog iemand komt!
Life is what you make it.
pi_72362411
Ik ook niet, dan was het vast al bekend.
pi_72362441
Ryan Babel in de winter dan?
quote:
Bankzitter Babel ziet Ajax als optie
Ryan Babel overweegt een terugkeer naar Ajax als zijn rol bij Liverpool het komende half jaar niet veranderd. De aanvaller is bij de Engelse club lang niet verzekerd van een basisplaats.

Zijn reserverol kostte hem in eerste instantie een plek in de selectie van Oranje. "Dat was schrikken en best moeilijk", zegt Babel in De Telegraaf. "Maar voordat ik het wist, was ik door de blessure van Ibrahim Afellay al weer opgeroepen. Of ik er rekening mee had gehouden dat ik er eerst niet bijzat? Nee, ik had mijn ticket zelfs al geboekt."

Babel beseft dat hij moet spelen om een vaste plaats in het Nederlands elftal terug te verdienen. Maar bij Liverpool blijft het voorlopig bij zitvlees kweken. "Er is van alles toegezegd, maar de beloftes worden nog niet nagekomen. Ik zou meer speeltijd en kansen krijgen. Na de eerste nederlaag werd alleen ik geslachtofferd."

Mocht er in de komende periode niets veranderen, dan staat Babel open voor een nieuwe club in januari. Een terugkeer naar Ajax sluit hij niet uit. "Ik denk dat een half seizoen Ajax - met het oog op het WK - niet verkeerd zou zijn. Ik kan ook wel iets toevoegen", vindt Babel.
pi_72362524
In plaats van wie zou Babel dan in de basis moeten? Laat hem lekker wegblijven dan, voor een half jaar
  woensdag 2 september 2009 @ 08:22:40 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72362603
en als hij 11 wedstrijden/invalbeurtjes krijgt dit halfjaar is hij ook niet superfit en onmogelijk in vorm..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72362737
Babel is niet onaardig, maar nou ook niet echt een versterking at the moment. Liever onze eigen Sulejmani hoor. Met Sulejmani, Suarez, Pantelic en Cvitanich zit je voorin goed.
pi_72362888
Contract van Dejan Stefanovic werd gisteren ook ontbonden.. for what it's worth.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Zagreb Biscan laat gaan..
  woensdag 2 september 2009 @ 09:11:37 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72363092
Babel hoef ik in ieder geval geen half jaar op huurbasis.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72363217
Babel hoeft voor mij ook niet voor een jalf jaartje. de aanval zit wel goed nu denk ik
pi_72363221
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ryan Babel in de winter dan?
[..]

zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_72363342
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...
Over een jaar is Pantelic ook waarschijnlijk weg, als ze hek dan nog kunnen binden
AJAX AMSTERDAM!
pi_72363345
Voor een halfjaar ?? Daar heeft Ajax weinig aan en dan moeten wij Sulejmani op de bank pleuren of zo?
pi_72363451
Ik mag hopen dat het niet om Biscan gaat. Dat zou een duidelijke paniekaankoop zijn en nog triester, geen verandering in beleid. Een verdediging met Atouba en Biscan klinkt mooier dan dat het in werkelijkheid is.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:37:56 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72363498
Waar blijft die verdediger nou?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72363639
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Dvm86 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet om Biscan gaat. Dat zou een duidelijke paniekaankoop zijn en nog triester, geen verandering in beleid. Een verdediging met Atouba en Biscan klinkt mooier dan dat het in werkelijkheid is.
Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.
Je weet van iedereen wel wat af.
pi_72363660
Leuk van Babel hoor, maar dan had je vorig seizoen in de winter al terug moeten komen, nu hoeft het niet meer.
pi_72363699
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk van Babel hoor, maar dan had je vorig seizoen in de winter al terug moeten komen, nu hoeft het niet meer.
Als het over een halfjaar niet loopt en er blijkt een gebrek aan talent of ervaring te zijn dan is iedereen weer wat blij. Als Ajax met 10 punten voorsprong en goed voetbal bovenin staat is het inderdaad zonde om een goed lopend team om te gooien.

Ik denk dat Babel dat tegen die tijd zelf ook wel zal zien.
pi_72363775
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.
Je weet van iedereen wel wat af.
Ja, die baan zou ik met open armen aannemen Ik begrijp dat je het niet met me eens bent dat het een paniekaankoop is. Als je me overigens goed gevolgd had, had je geweten dat ik Pantelic niet goed ken, heb dus ook niet geoordeeld over zijn komst. Van Atouba wel, en mijn negativisme werd hier fel bekritiseerd, voornamelijk door hen die hem nooit hebben zien spelen. Ik heb in ieder geval mijn punt bewezen, die gast is een clown.

Bij Liverpool is Biscan nooit echt doorgebroken en bij Panathinaikos waren ze na twee seizoenen blij dat hij vertrok. In zijn tijd bij Zagreb heb ik hem niet meer gevolgd, maar als ik het zo hoor was het publiek weinig tevreden met zijn prestaties, of liever gezegd het gebrek daarvan.

Geef mij eens aan waarom je zo'n speler boven Oleguer zou verkiezen en waarom het geen paniekaankoop is.
pi_72363809
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ja, die baan zou ik met open armen aannemen Ik begrijp dat je het niet met me eens bent dat het een paniekaankoop is. Als je me overigens goed gevolgd had, had je geweten dat ik Pantelic niet goed ken, heb dus ook niet geoordeeld over zijn komst. Van Atouba wel, en mijn negativisme werd hier fel bekritiseerd, voornamelijk door hen die hem nooit hebben zien spelen. Ik heb in ieder geval mijn punt bewezen, die gast is een clown.

Bij Liverpool is Biscan nooit echt doorgebroken en bij Panathinaikos waren ze na twee seizoenen blij dat hij vertrok. In zijn tijd bij Zagreb heb ik hem niet meer gevolgd, maar als ik het zo hoor was het publiek weinig tevreden met zijn prestaties, of liever gezegd het gebrek daarvan.

Geef mij eens aan waarom je zo'n speler boven Oleguer zou verkiezen en waarom het geen paniekaankoop is.
Ik ben het met deze wel met je eens maar je doet je vaak voor alsof jij allemaal weet hoe het moet.
De beste stuurlui staan immers aan wal.
Jij was ook van mening dat Obradovic een versterking was, hoe vaak heb je hem dan zien spelen?
pi_72364021
Al die namen die ik hier hoor, ken ik echt niet
Vandaar dat ik altijd positief over die spelers ben. Ze moeten immers toch een kans + zelfvertrouwen krijgen, nietwaar?

Jasza, Die Velibor zei toch dat het niet om Biscan ging?
pi_72364047
Oh en mijn pp voor de EL maar vast gehaald. 60 eurootjes voor drie wedstrijden is niets. Worden mooie wedstrijden denk ik
pi_72364066
Nou kom ik de naam Velibor Jaszovic hier vaak tegen, maar is er ook maar één keer iets van waar geweest?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 2 september 2009 @ 10:14:31 #33
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_72364180
Biscan Ik hoop dat het een geintje is. Dan is zelfs Wielaert nog beter.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_72364205
Biscan was in potentie wel een hele goede speler bij Liverpool. Helaas nooit doorgebroken, maar een schande is dat natuurlijk ook niet.

Kan zijn dat zo'n speler op latere leeftijd ineens wel van waarde kan zijn... genoeg spelers die terugzakken naar een ander niveau om een paar jaar later toch die hogere stap goed te maken.

Maar goed, eerst maar eens zien of het nou echt zo is.
pi_72364225
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en mijn pp voor de EL maar vast gehaald. 60 eurootjes voor drie wedstrijden is niets. Worden mooie wedstrijden denk ik
Ook hier zojuist besteld

Ben benieuwd of het druk wordt, zeker de eerste wedstrijd....
AFC Ajax
pi_72364392
Aan Babel hebben we helemaal niks
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 2 september 2009 @ 10:26:53 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72364432
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weet nog niet wat ik doe.

Anderlecht ga ik wel heen, maar die andere twee spreken me niet aan in zo'n leeg stadion.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72364483
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Weet nog niet wat ik doe.

Anderlecht ga ik wel heen, maar die andere twee spreken me niet aan in zo'n leeg stadion.
Tja, ze hebben de losse kaarten relatief zo duur gemaakt dat een ppt toch interessanter is vind ik.
Anderlecht los is geloof ik al iets van 38,50 tov 60 euro voor een ppt

Daarbuiten gaan losse kaarten later in verkoop dus misschien zijn de leuke vakken dan ook al vol door ppts.
AFC Ajax
pi_72364587
Nog geen nakomertje uit de grote hoed?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72364723
Waar blijft HeatWave?
Het is hier veel te vrolijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72364736
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef venomsnake het volgende:
Waar blijft HeatWave?
Het is hier veel te vrolijk.
Mot je?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_72364741
pi_72364760
Twijfel nog met wie ik ga, wordt wel sowieso een ppt. Of 125 of 428 ofzo. Scheelt in prijs ook geen moer trouwens, prima prijzen dit keer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72364771
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mot je?
Haha .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72364965
Laat die Biscan maar zitten en hou het bij Vertonghen en Alderweireld.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 2 september 2009 @ 10:52:12 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72364990
Ben blij dat die transferperiode er nu echt op zit.
Één weekendje interland voetbal en dan maar eens kijken hoever Ajax is
Ik ben inmiddels overleden
pi_72364998
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog geen nakomertje uit de grote hoed?
Denk toch echt dat de drie van gister de laatsten waren.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 2 september 2009 @ 10:54:03 #48
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365037
Die verdediger komt nog wel, maar wat veel belangrijker is is het feit dat we een aantal zeer opmerkelijke aankopen hebben gedaan die totaal niet stroken met wat Jol in het begin zei namelijk het kopen van 3 gerichte aankopen die de linies dusdanig versterken dat we een topteam krijgen.

Sowieso vind ik Jol zeer inconsequent als het gaat in het geven van kansen aan bijv. Cvitanich ten opzichte van een Rommedahl of een Donald ten opzichte van een Urby.

Een puntje aan de zijkant wat ik graag wil belichtten is het volgende.

Vorig jaar was Suarez al een topspeler, we hadden aanvankelijk Huntelaar nog maar na het wegvallen van hem stagneerde de productie eigenlijk en scoorde voornamelijk Suarez erg veel. Wil je een team afhankelijk maken van 1 speler dan doe je dat door herhaaldelijk in de media te vertellen dat Suarez een fantastische speler is, hem aanvoerder maken en hem meer verantwoordelijkheidsbesef te geven.

Aanvankelijk zou je zeggen dat dit een slimme zet is, want Suarez geef je een lekkere stoot zelfvertrouwen en je zorgt er wellicht voor dat Suarez bij Ajax blijft dit jaar. Maar wat Jol niet heeft gezien is dat de spelers die signalen ook opvangen en die gaan ipv eigen initiatief hun verantwoording leggen bij de bevliegingen van Suarez.

Op zich is dit op te lossen door zoals Jol heeft gedaan Suarez in de spits te plaatsen zodat hij ook direct de laatste man is waar de bal naartoe gaat, maar Suarez is geen spits en rendeert vele malen beter op de vleugen, persoonlijk vind ik hem vele malen dreigender als hij vanaf de flank komt.

Ik had verwacht dat Jol iets meer intellect zou tonen met dit soort ogenschijnlijke dillemma's die een ervaren trainer doorgaans wel heeft meegemaakt maar helaas niet, iets wat mij zeer tegenvalt van hem.

Ook op het vertrouwens gebied vind ik hem zeer tegenvallen, een jongen als Aissati, een groot talent hoort gewoon het vertrouwen te krijgen en niet zoals door de kortzichte eendagsvliegen die hem afschrijven in de basis te staan. Aissati is een topspeler die met veel zelfvertrouwen erg ver gaat komen.

Cvitanich is ook zo'n geval van nooit de kans hebben gekregen maar toch worden afgeschreven, daar waar Suarez zichtbaar opleeft als zijn vriend Dario erin komt laat Dario ook herhaaldelijk zien wat zijn kwaliteiten zijn, nee hij is geen Goleador maar hij is een uitstekende kaatsende man met oog voor de flanken en iemand die kopsterk is en kei en kei hard werkt.

Met pijn in mijn hart las ik deze quote van hem wat illustratief is aan hem, prachtkerel!
quote:
"Cvitanich steekt de hand in eigen boezem, vertelt hij in de nieuwe Sportweek. “Ik ben niet tevreden met wat ik laat zien, ik kan veel meer. Het vertrouwen ontbreekt, ik voel dat ik wat onzekerder dan normaal ben aan de bal. Dat is niet de schuld van Martin Jol. Hij is recht door zee, de speler in vorm speelt en dat ben ik momenteel niet. Als ik bij een andere club op huurbasis elke week kan spelen, komt dat vertrouwen wel weer.”
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_72365274
Dario is een fantastische gozer, dat staat buiten kijf. Altijd tijd voor een praatje. En niet alleen met de fanatieke supporters, maar met iedereen. Hij zal nooit wat lelijks over Ajax, zijn trainer of zijn medespelers zeggen.
Maar helaas heeft hij het nog niet waar kunnen maken in Amsterdam. Hoewel hij natuurlijk ook nog niet echt de kans heeft gehad. Als Jol dan toch zo nodig 433 wil spelen, dan kan Suarez toch gewoon op de vleugel? Dan kun je Rommedahl er naast zetten en Dario in de spits. Jammer dat het zo niet is geprobeerd. Ook in de voorbereiding niet en dat vind ik wel een gemiste kans. Nu met Pantelic vrees ik nog erger voor Dario zijn kansen, want ik gun hem uiteraard het allerbeste. Helaas denk ik niet dat hij nog veel zal spelen in Amsterdam.
pi_72365329
Geloven jullie echt dat de verdediger nog komt? Lijkt me heel sterk, en of hij ook nog goed is, apart/

En die Babel is toch lachwekkend, alsof Ajax op hem zit te wachten.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:07:42 #51
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365356
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dario is een fantastische gozer, dat staat buiten kijf. Altijd tijd voor een praatje. En niet alleen met de fanatieke supporters, maar met iedereen. Hij zal nooit wat lelijks over Ajax, zijn trainer of zijn medespelers zeggen.
Maar helaas heeft hij het nog niet waar kunnen maken in Amsterdam. Hoewel hij natuurlijk ook nog niet echt de kans heeft gehad. Als Jol dan toch zo nodig 433 wil spelen, dan kan Suarez toch gewoon op de vleugel? Dan kun je Rommedahl er naast zetten en Dario in de spits. Jammer dat het zo niet is geprobeerd. Ook in de voorbereiding niet en dat vind ik wel een gemiste kans. Nu met Pantelic vrees ik nog erger voor Dario zijn kansen, want ik gun hem uiteraard het allerbeste. Helaas denk ik niet dat hij nog veel zal spelen in Amsterdam.
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:08:18 #52
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365372
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef versteegrob het volgende:
Geloven jullie echt dat de verdediger nog komt? Lijkt me heel sterk, en of hij ook nog goed is, apart/

En die Babel is toch lachwekkend, alsof Ajax op hem zit te wachten.
Hij komt inderdaad nog, maar hij is niet de gewenste klassespeler.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:08:21 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72365374
Wat mij betreft speelt Ajax de rest van het seizoen 4-4-2. De opstelling kan nog genoeg gevarieerd worden, maar de formatie moet nu eens blijven staan en ik heb het idee dat 4-3-3 teveel eiland-voetbal oplevert.
pi_72365405
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.
Qua spel durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken, maar dat hij zijn uiterste best doet, daar ben ik van overtuigd. Hadden er maar meer de instelling van Dario.
pi_72365444
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vrees ook dat hij buiten de boot valt. Terwijl zijn statistieken toch niet verkeerd zijn: 21 wedstrijden, 10 goals in de eredivisie! Doe je toch lekker mee met bijna 1 op 2 als niet basis speler....

Vind t ook jammer dat Jol hem niet vaker gebruikt; goede kopper, goed in de kaats en pikt zijn goals regelmatig mee! Als balvaste spits zijnde en waar de middenvelders bij sluiten is t niet top en dat wil Jol graag zien....
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72365455
Twee passe-partous besteld, kreeg daarna een foutmelding, geld wel afgeschreven, maar geen bevestigingsmailtje gehad en op de site kan ik nog steeds 4 passe-partouts bestellen (wat aangepast moet worden in 2) .

Heb maar gemailed, maar wat een kutgedoe weer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72365542
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Sulejmani opstellen kost elke keer alleen maar meer geld want het is niet goed voor de resultaten. Vorig seizoen waren ze soms beter afgeweest met 10 man dan met hem in het veld; deed meer kwaad dan goed. Als die gozer niet binnen half seizoen wat fatsoenlijks laat zien moet ie of weg of mag ie voor z'n plek gaan knokken op de trainingen en intussen de wedstrijden bekijken vanaf de tribune imo.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:17:58 #58
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365580
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Sulejmani opstellen kost elke keer alleen maar meer geld want het is niet goed voor de resultaten. Vorig seizoen waren ze soms beter afgeweest met 10 man dan met hem in het veld; deed meer kwaad dan goed. Als die gozer niet binnen half seizoen wat fatsoenlijks laat zien moet ie of weg of mag ie voor z'n plek gaan knokken op de trainingen en intussen de wedstrijden bekijken vanaf de tribune imo.
Correct, sterker nog, laat hem maar beginnen vanaf 0 en zich bewijzen in Jong Ajax, iets wat Jol wel goed zei maar helaas meteen weer terugnam een week later: "Als Zeegelaar goed speelt staat hij in de basis"
  woensdag 2 september 2009 @ 11:22:32 #59
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_72365686
Ger Godenzoon 02-09-2009 om 10:02

Biscan bij de ArenA gesignaleerd, maar ook Dorian Dervite schijnt alsnog naar Ajax te verkassen. Bronnen binnen het VU melden dat er om 11.00 uur een medische keuring wordt verricht

Volgens een gast op Ajax Inside, al blijft die site zo onbetrouwbaar als de pest.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 2 september 2009 @ 11:23:29 #60
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72365702
Maar Cvitanich kan nu niet meer naar een andere club, toch?

Ondanks dat hij nieuw is in de ploeg lijkt Demy de Zeeuw me wel een geschikte aanvoerder. Als (controlerende) middenvelder staat hij op een positie die zich er wel voor leent, zijn wedstrijdmentaliteit is goed, hij lijkt regelmatig te spelen (lees: weinig blessures en schorsingen).

Sja, gerichte aankopen. Uitgezonderd De Zeeuw heb ik die nog niet gezien. Nu is de haalbaarheid van bepaalde spelers ook niet geweldig.

Gewenst =================================== Haalbaar
Rechter Centrale Verdediger ---------------------------------- Rechtsback? (Tiendalli, Melchiot)
Linker Centrale Verdediger ------------------------------------ XXXXX
Linksback ----------------------------------------------------------- XXXXX
Verdedigende middenvelder ---------------------------------- Controlerende middenvelder (Landzaat)
Aanvallende middenvelder ------------------------------------ Aanvallende middenvelders (De Guzman, Honda)
(Centrumspits ----------------------------------------------------- Centrumspits (Makaay) / Spits (Babel))

Het aankopen van aanvallers is bij ons, nog minder dan bij andere posities, niet vaak succesvol gebleken. Een aanvaller uit de eigen jeugd (Kluivert, Bergkamp, Van Basten, Bosman) lijkt mij een betere keuze. Of ze (Bodul, Castillon) het dan redden is afwachten. Maar, het financiële risico lijkt me kleiner.

Alleen wat als aanvallers die niet voldoen (Cvitanich, Sulejmani), niet gewild zijn/lijken bij andere clubs? Denk dat een tweemansaanval Babel, Suarez of een driemansaanval Babel, Castillon, Suarez meer kans op succes heeft dan een combinatie Cvitanich/Sulejmani, Suarez/Cvitanich of Sulejmani, Cvitanich, Suarez.

Te vaak haalt Ajax spelers die niet bij de club blijken te passen. Bij hun vorige club deden ze het goed (Sulejmani, Wielaert bijv.), dus ze kunnen wel voetballen, maar als Ajacied zijn de prestaties uiterst mager.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 2 september 2009 @ 11:23:46 #61
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365710
Dervite komt niet, durf ik te garanderen, het is inderdaad Biscan.
pi_72365720
Dario heeft wel de cappaciteit om een toppertje te worden
AJAX AMSTERDAM!
pi_72365728
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Correct, sterker nog, laat hem maar beginnen vanaf 0 en zich bewijzen in Jong Ajax, iets wat Jol wel goed zei maar helaas meteen weer terugnam een week later: "Als Zeegelaar goed speelt staat hij in de basis"
Ja, want Zeegelaar is de man die ons er boven op helpt

En iedereen die zegt dat Sulejmani niet hard werkt en niet knokt, moet misschien maar eens een wedstrijd van Ajax bekijken.
pi_72365769
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Gebaseerd op? Het is wel vreemd dat Dervite naar Villareal zou gaan en zowel Villareal als Tottenham geen enkele melding maken over een transfer. Als die transfer dus werkelijk van de baan is kan Ajax best 2e keus zijn. Maar wel goede kans dat het te laat was en Ajax er net naast grijpt en Dervite nog even bij Tottenham blijft... maar ms waren ze snel genoeg..
pi_72365770
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Je bent aardig zeker van je zaak he. Maar waarom haalt Biscan? Wat zijn zijn kwaliteiten?
pi_72365782
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
Twee passe-partous besteld, kreeg daarna een foutmelding, geld wel afgeschreven, maar geen bevestigingsmailtje gehad en op de site kan ik nog steeds 4 passe-partouts bestellen (wat aangepast moet worden in 2) .

Heb maar gemailed, maar wat een kutgedoe weer.
En de stoelen zijn gewoon nog in de verkoop als ik ze opnieuw probeer te kopen !!!

Altijd wat.
pi_72365804
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:

[..]

En de stoelen zijn gewoon nog in de verkoop als ik ze opnieuw probeer te kopen !!!

Altijd wat.
Wat een waardeloos systeem is dat toch ook. En daar betaal je nog drie euro servicekosten voor ook
pi_72365838
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat een waardeloos systeem is dat toch ook. En daar betaal je nog drie euro servicekosten voor ook
87,= van mijn rekening. Geen kaarten.

Wat een rompslomp.
pi_72365845
Wordt Dario nu nog verhuurd dan of mag hij blijven?
pi_72365864
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En iedereen die zegt dat Sulejmani niet hard werkt en niet knokt, moet misschien maar eens een wedstrijd van Ajax bekijken.
Ik zeg niet dat ie niet hard werkt en niet hard knokt. Hoewel notabene Sulejmani zelf heeft gezegd dat ie niet topfit was en vind dat ie harder kan werken. En z'n niveau is nu wel wat hoger gelukkig. Maar veel van zijn wedstrijden vorig jaar rechtvaardigden absoluut geen basisplaats. Werd alleen opgesteld vanwege z'n prijskaartje. Ik denk dat het voor de speler ook beter is als ie even uit zicht zichzelf weer naar z;n oude niveau kan brengen want als je elke keer opgesteld wordt als je uit vorm bent dan word je eigenlijk constant voor het blok gezet en onder de druk van supporters e.d. gezet. Geen goede manier om jezelf te herpakken wellicht.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:31:21 #71
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365890
quote:

[..]

Gaat het om punten of om hard werken?
pi_72365914
quote:

[..]

Zeegelaar is wel een mannetje waar we in de toekomst veel van kunnen verwachten
AJAX AMSTERDAM!
pi_72365917
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Gaat het om punten of om hard werken?
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:33:22 #74
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72365939
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.
Dit is uiteraard geen enkele bevestiging van zijn kwaliteiten of rendement, maar dat zul je ook beseffen.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:34:35 #75
51286 w00h00
Digital man!
pi_72365973
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wordt Dario nu nog verhuurd dan of mag hij blijven?
Hij moet blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')