Ik zal informeren naar de beschikbaarheid van Alje Schut en Sebastien Sansoni.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:13 schreef Seam het volgende:
zolang het een fysiek sterke en lange verdediger is ben ik al enigszins tevreden
Ook maar optimaal profiteren van de actie ja. 3 voor 2 is een steal.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:20 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd..
Morgen ff kaarten voor EL kopen
quote:Bankzitter Babel ziet Ajax als optie
Ryan Babel overweegt een terugkeer naar Ajax als zijn rol bij Liverpool het komende half jaar niet veranderd. De aanvaller is bij de Engelse club lang niet verzekerd van een basisplaats.
Zijn reserverol kostte hem in eerste instantie een plek in de selectie van Oranje. "Dat was schrikken en best moeilijk", zegt Babel in De Telegraaf. "Maar voordat ik het wist, was ik door de blessure van Ibrahim Afellay al weer opgeroepen. Of ik er rekening mee had gehouden dat ik er eerst niet bijzat? Nee, ik had mijn ticket zelfs al geboekt."
Babel beseft dat hij moet spelen om een vaste plaats in het Nederlands elftal terug te verdienen. Maar bij Liverpool blijft het voorlopig bij zitvlees kweken. "Er is van alles toegezegd, maar de beloftes worden nog niet nagekomen. Ik zou meer speeltijd en kansen krijgen. Na de eerste nederlaag werd alleen ik geslachtofferd."
Mocht er in de komende periode niets veranderen, dan staat Babel open voor een nieuwe club in januari. Een terugkeer naar Ajax sluit hij niet uit. "Ik denk dat een half seizoen Ajax - met het oog op het WK - niet verkeerd zou zijn. Ik kan ook wel iets toevoegen", vindt Babel.
zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...quote:
Over een jaar is Pantelic ook waarschijnlijk weg, als ze hek dan nog kunnen bindenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zal wel gehaald worden als suarez in de winter vertrekt...
Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Dvm86 het volgende:
Ik mag hopen dat het niet om Biscan gaat. Dat zou een duidelijke paniekaankoop zijn en nog triester, geen verandering in beleid. Een verdediging met Atouba en Biscan klinkt mooier dan dat het in werkelijkheid is.
Als het over een halfjaar niet loopt en er blijkt een gebrek aan talent of ervaring te zijn dan is iedereen weer wat blij. Als Ajax met 10 punten voorsprong en goed voetbal bovenin staat is het inderdaad zonde om een goed lopend team om te gooien.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk van Babel hoor, maar dan had je vorig seizoen in de winter al terug moeten komen, nu hoeft het niet meer.
Ja, die baan zou ik met open armen aannemenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af waarom Ajax jou nog niet heeft gevraagd om scout te worden.
Je weet van iedereen wel wat af.
Ik ben het met deze wel met je eens maar je doet je vaak voor alsof jij allemaal weet hoe het moet.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, die baan zou ik met open armen aannemenIk begrijp dat je het niet met me eens bent dat het een paniekaankoop is. Als je me overigens goed gevolgd had, had je geweten dat ik Pantelic niet goed ken, heb dus ook niet geoordeeld over zijn komst. Van Atouba wel, en mijn negativisme werd hier fel bekritiseerd, voornamelijk door hen die hem nooit hebben zien spelen. Ik heb in ieder geval mijn punt bewezen, die gast is een clown.
Bij Liverpool is Biscan nooit echt doorgebroken en bij Panathinaikos waren ze na twee seizoenen blij dat hij vertrok. In zijn tijd bij Zagreb heb ik hem niet meer gevolgd, maar als ik het zo hoor was het publiek weinig tevreden met zijn prestaties, of liever gezegd het gebrek daarvan.
Geef mij eens aan waarom je zo'n speler boven Oleguer zou verkiezen en waarom het geen paniekaankoop is.
Ook hier zojuist besteldquote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en mijn pp voor de EL maar vast gehaald. 60 eurootjes voor drie wedstrijden is niets. Worden mooie wedstrijden denk ik
Weet nog niet wat ik doe.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en mijn pp voor de EL maar vast gehaald. 60 eurootjes voor drie wedstrijden is niets. Worden mooie wedstrijden denk ik
Tja, ze hebben de losse kaarten relatief zo duur gemaakt dat een ppt toch interessanter is vind ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik doe.
Anderlecht ga ik wel heen, maar die andere twee spreken me niet aan in zo'n leeg stadion.
Mot je?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef venomsnake het volgende:
Waar blijft HeatWave?
Het is hier veel te vrolijk.
Denk toch echt dat de drie van gister de laatsten waren.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog geen nakomertje uit de grote hoed?
quote:"Cvitanich steekt de hand in eigen boezem, vertelt hij in de nieuwe Sportweek. “Ik ben niet tevreden met wat ik laat zien, ik kan veel meer. Het vertrouwen ontbreekt, ik voel dat ik wat onzekerder dan normaal ben aan de bal. Dat is niet de schuld van Martin Jol. Hij is recht door zee, de speler in vorm speelt en dat ben ik momenteel niet. Als ik bij een andere club op huurbasis elke week kan spelen, komt dat vertrouwen wel weer.”
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dario is een fantastische gozer, dat staat buiten kijf. Altijd tijd voor een praatje. En niet alleen met de fanatieke supporters, maar met iedereen. Hij zal nooit wat lelijks over Ajax, zijn trainer of zijn medespelers zeggen.
Maar helaas heeft hij het nog niet waar kunnen maken in Amsterdam. Hoewel hij natuurlijk ook nog niet echt de kans heeft gehad. Als Jol dan toch zo nodig 433 wil spelen, dan kan Suarez toch gewoon op de vleugel? Dan kun je Rommedahl er naast zetten en Dario in de spits. Jammer dat het zo niet is geprobeerd. Ook in de voorbereiding niet en dat vind ik wel een gemiste kans. Nu met Pantelic vrees ik nog erger voor Dario zijn kansen, want ik gun hem uiteraard het allerbeste. Helaas denk ik niet dat hij nog veel zal spelen in Amsterdam.
Hij komt inderdaad nog, maar hij is niet de gewenste klassespeler.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef versteegrob het volgende:
Geloven jullie echt dat de verdediger nog komt? Lijkt me heel sterk, en of hij ook nog goed is, apart/
En die Babel is toch lachwekkend, alsof Ajax op hem zit te wachten.
Qua spel durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken, maar dat hij zijn uiterste best doet, daar ben ik van overtuigd. Hadden er maar meer de instelling van Dario.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.
Vrees ook dat hij buiten de boot valt. Terwijl zijn statistieken toch niet verkeerd zijn: 21 wedstrijden, 10 goals in de eredivisie! Doe je toch lekker mee met bijna 1 op 2 als niet basis speler....quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dario is een fantastische gozer, dat staat buiten kijf. Altijd tijd voor een praatje. En niet alleen met de fanatieke supporters, maar met iedereen. Hij zal nooit wat lelijks over Ajax, zijn trainer of zijn medespelers zeggen.
Maar helaas heeft hij het nog niet waar kunnen maken in Amsterdam. Hoewel hij natuurlijk ook nog niet echt de kans heeft gehad. Als Jol dan toch zo nodig 433 wil spelen, dan kan Suarez toch gewoon op de vleugel? Dan kun je Rommedahl er naast zetten en Dario in de spits. Jammer dat het zo niet is geprobeerd. Ook in de voorbereiding niet en dat vind ik wel een gemiste kans. Nu met Pantelic vrees ik nog erger voor Dario zijn kansen, want ik gun hem uiteraard het allerbeste. Helaas denk ik niet dat hij nog veel zal spelen in Amsterdam.
Sulejmani opstellen kost elke keer alleen maar meer geld want het is niet goed voor de resultaten. Vorig seizoen waren ze soms beter afgeweest met 10 man dan met hem in het veld; deed meer kwaad dan goed. Als die gozer niet binnen half seizoen wat fatsoenlijks laat zien moet ie of weg of mag ie voor z'n plek gaan knokken op de trainingen en intussen de wedstrijden bekijken vanaf de tribune imo.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Erg inconsequent en tegelijkertijd logisch is natuurlijk dat Sulejmani maar mag doormodderen op zijn positie, dat is logisch gezien zijn prijskaartje maar erg apart als je de ambities van Ajax hiernaast legt. Helaas heb je gelijk wat betreft zijn kansen gezien de komst van Pantelic, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de momenten dat Dario spelen gaat, hij ons gaat verbazen qua spel en natuurlijk zijn eindeloze inzet.
Correct, sterker nog, laat hem maar beginnen vanaf 0 en zich bewijzen in Jong Ajax, iets wat Jol wel goed zei maar helaas meteen weer terugnam een week later: "Als Zeegelaar goed speelt staat hij in de basis"quote:Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sulejmani opstellen kost elke keer alleen maar meer geld want het is niet goed voor de resultaten. Vorig seizoen waren ze soms beter afgeweest met 10 man dan met hem in het veld; deed meer kwaad dan goed. Als die gozer niet binnen half seizoen wat fatsoenlijks laat zien moet ie of weg of mag ie voor z'n plek gaan knokken op de trainingen en intussen de wedstrijden bekijken vanaf de tribune imo.
Ja, want Zeegelaar is de man die ons er boven op helptquote:Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Correct, sterker nog, laat hem maar beginnen vanaf 0 en zich bewijzen in Jong Ajax, iets wat Jol wel goed zei maar helaas meteen weer terugnam een week later: "Als Zeegelaar goed speelt staat hij in de basis"
Gebaseerd op? Het is wel vreemd dat Dervite naar Villareal zou gaan en zowel Villareal als Tottenham geen enkele melding maken over een transfer. Als die transfer dus werkelijk van de baan is kan Ajax best 2e keus zijn. Maar wel goede kans dat het te laat was en Ajax er net naast grijpt en Dervite nog even bij Tottenham blijft... maar ms waren ze snel genoeg..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Dervite komt niet, durf ik te garanderen, het is inderdaad Biscan.
Je bent aardig zeker van je zaak he. Maar waarom haalt Biscan? Wat zijn zijn kwaliteiten?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Dervite komt niet, durf ik te garanderen, het is inderdaad Biscan.
En de stoelen zijn gewoon nog in de verkoop als ik ze opnieuw probeer te kopenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
Twee passe-partous besteld, kreeg daarna een foutmelding, geld wel afgeschreven, maar geen bevestigingsmailtje gehad en op de site kan ik nog steeds 4 passe-partouts bestellen (wat aangepast moet worden in 2).
Heb maar gemailed, maar wat een kutgedoe weer.
Wat een waardeloos systeem is dat toch ook. En daar betaal je nog drie euro servicekosten voor ookquote:Op woensdag 2 september 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En de stoelen zijn gewoon nog in de verkoop als ik ze opnieuw probeer te kopen!!!
Altijd wat.
87,= van mijn rekening. Geen kaarten.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een waardeloos systeem is dat toch ook. En daar betaal je nog drie euro servicekosten voor ook
Ik zeg niet dat ie niet hard werkt en niet hard knokt. Hoewel notabene Sulejmani zelf heeft gezegd dat ie niet topfit was en vind dat ie harder kan werken. En z'n niveau is nu wel wat hoger gelukkig. Maar veel van zijn wedstrijden vorig jaar rechtvaardigden absoluut geen basisplaats. Werd alleen opgesteld vanwege z'n prijskaartje. Ik denk dat het voor de speler ook beter is als ie even uit zicht zichzelf weer naar z;n oude niveau kan brengen want als je elke keer opgesteld wordt als je uit vorm bent dan word je eigenlijk constant voor het blok gezet en onder de druk van supporters e.d. gezet. Geen goede manier om jezelf te herpakken wellicht.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want Zeegelaar is de man die ons er boven op helpt
En iedereen die zegt dat Sulejmani niet hard werkt en niet knokt, moet misschien maar eens een wedstrijd van Ajax bekijken.
Gaat het om punten of om hard werken?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En iedereen die zegt dat Sulejmani niet hard werkt en niet knokt, moet misschien maar eens een wedstrijd van Ajax bekijken.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Gaat het om punten of om hard werken?
Dit is uiteraard geen enkele bevestiging van zijn kwaliteiten of rendement, maar dat zul je ook beseffen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De wedstrijden met Sulejmani in de basis zijn dit seizoen allemaal gewonnen, dus als je hem daarop af wilt rekenen sta je niet sterk.
Hij moet blijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wordt Dario nu nog verhuurd dan of mag hij blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |