Gaan we 'm mooi BlackcardKerl noemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Dvm86 het volgende:
Schijnt een te grote eigendunk te hebben
Kerloner?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gaan we 'm mooi BlackcardKerl noemen.
Heb eindelijk een primeur.
neequote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wacht, wacht, wat dacht je van deze:
Kerlon, de laatste der Mohikanen.![]()
²
Het is seAbertquote:Op woensdag 2 september 2009 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Seebert is in ieder geval spraakmakend, dat is een ding dat zeker is.²
Juist. Het was inmiddels duidelijk dat de huidige werkwijze niet meer ging dus moet er een nieuwe weg worden ingeslagenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is seAbert
spelers als rommedahl kennedy etc hebben niet gewerkt de afgelopen jaren, dus Kerlon en Ze Eduardo zijn misschien wel de goeie oplossing
Hallo 410 boi.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef Foca het volgende:
Hallo, mijn oude profiel doet het niet meer dus dit is mijn nieuwe
quote:ADO Den Haag spant een arbitragezaak aan tegen FC Twente. De club uit de residentie is zeer ontstemd over de gang van zaken rond de transfer van Eljero Elia van FC Twente naar Hamburger SV.
[..]
[..]'In eerste instantie zouden we ons deel van de som in één keer overgemaakt krijgen. Dat werd moeilijk, omdat Twente in drie termijnen betaald zou worden door HSV.'
Ah joh, nog maar anderhalve week. Is zo voorbijquote:
Eerste helft schrok ik van, vond ik erg slecht. Heel weinig tempo en geen greintje creativiteit.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Terug van vakantie. Nog wat gemist, behalve de transfers? Hoe was de pot tegen Heracles ?
Kan die als clini clown eens per jaar naar het AMC.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook de enige grappige daar.
Ach, onze competitie is een heel ander niveau en bij Inter wordt ook meer van je verwacht dan bij Ajax tegenwoordig, plus dat Ajax zich geen buil kan vallen aan deze man. Dus lekker boeiend wat ze in Brazilie van hem vinden.
Wel leuke opmerking van iemand over zijn betovergrootmoeder die het beter zou hebben gedaan bij PSV dan Tardelli.
Zo, jij bent positief.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben best positief over een goede afloop dit seizoen. In principe is de start namelijk niet slecht: PSV-uit kan je verliezen en het is een mirakel dat je ondanks 41 doelpogingen niet van Sparta weet te winnen, dit zal waarschijnlijk ook geen tweede keer gebeuren. Zeker niet gezien de aankoop van een nieuwe spits naar Luis Suarez. Al met al kan het best weleens goed gaan komen!
Jij heb er alleen vertrouwen in als Van der Vaart en Huntelaar komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Barca het volgende:
Verdedigend erg zwak, aanvallend brengt alleen Suarez iets (en hij is niet iedere wedstrijd succesvol). Biedt weinig hoop. Heb ook geen vertrouwen in de nieuwelingen.
En Boulahrouz, Schaars, Landzaat en Tiendalli.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Jij heb er alleen vertrouwen in als Van der Vaart en Huntelaar komen.
Ga jij nou maar bij Donar kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Barca het volgende:
Verdedigend erg zwak, aanvallend brengt alleen Suarez iets (en hij is niet iedere wedstrijd succesvol). Biedt weinig hoop. Heb ook geen vertrouwen in de nieuwelingen.
Waarom niet? Ik ben wel blij met Seabert en Pantelic, die laatste lijkt me een echte aanwinst. Ben echter wel bang dat Suarez zich minder gaat profileren. Er zijn nu ook andere sterren,quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Barca het volgende:
iedereen zeikt over de verdediging, maar tegen Groningen, RKC en Heracles hebben we maar 1 tegen gehad. alleen tegen PSV ging het mis met 4 tegen (waarvan 2 vrije trappen). tuurlijk is de verdediging zwak, maar het grotere probleem is dat er geen voetbal in zit. geen patronen en lijnen. een tegenstander stukspelen. de bal op een goed tempo rondspelen en zo kansen creeeren; dat zijn de dingen die we nog niet zien maar wel horen te zien. andere ploegen hebben geen beter materiaal maar kunnen het wel. wat o wat is de oorzaak?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef Nashje het volgende:
Verdediging zit vooruitgang in met Vertonghen ipv Wielaert. 3 wedstrijden Alderweireld - Vertonghen: Sparta, Bratislava-thuis en Heracles allemaal de nul. Wielaert tegen Bratislava-uit weer een kans, en gelijk een tegengoal. Lijkt me duidelijk.
Dat is toch lekker voor die jongen, minder druk op zijn schouders..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben wel blij met Seabert en Pantelic, die laatste lijkt me een echte aanwinst. Ben echter wel bang dat Suarez zich minder gaat profileren. Er zijn nu ook andere sterren,³
quote:AT5 vervangt 'Godenzonen & Co' door 'Studio Ajax'
Het programma 'Godenzonen & Co' van AT5 zal niet meer doorgaan dit seizoen. Het programma wordt vanaf 13 september vervangen door een nieuw wekelijks programma rondom Ajax: 'Studio Ajax', welke door AT5 in samenwerking met Ajax wordt gemaakt. Met spelers en betrokkenen van Ajax, fans en analisten wordt er elke week na de wedstrijd LIVE uitgezonden. Bij thuiswedstrijden vanuit de Arena en als Ajax uit speelt vanuit Studio Herengracht
Het middenveld... Iedereen loopt (expres) in de dekking en is bang voor de bal lijkt wel. Vooral met inworpen is dit te zien, als je er echt op let is het zelfs schrijnend.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
iedereen zeikt over de verdediging, maar tegen Groningen, RKC en Heracles hebben we maar 1 tegen gehad. alleen tegen PSV ging het mis met 4 tegen (waarvan 2 vrije trappen). tuurlijk is de verdediging zwak, maar het grotere probleem is dat er geen voetbal in zit. geen patronen en lijnen. een tegenstander stukspelen. de bal op een goed tempo rondspelen en zo kansen creeeren; dat zijn de dingen die we nog niet zien maar wel horen te zien. andere ploegen hebben geen beter materiaal maar kunnen het wel. wat o wat is de oorzaak?
Jammer, een beetje slap ouwehoeren over Ajax was altijd wel te pruimenquote:
quote:Vermeer gaat spoedig voor drie jaar bijtekenen
Kenneth Vermeer staat op het punt om zijn handtekening te zetten bij een nieuw contract bij Ajax. De reservedoelman heeft met zijn club een mondeling akkoord bereikt over een nieuwe verbintenis met een looptijd van vier jaar, zo meldt De Telegraaf. Het huidige contract van de Surinamer loopt in de zomer van 2010 af.
Een einde aan de ellenlange geruchten over een langer verblijf van de 23-jarige doelman is zodoende bijna in zicht. Vermeer wordt al een tijdje in verband gebracht met een nieuw contract, maar zowel Ajax als de goalie maken niet bijzonder veel haast. Halverwege de maand augustus liet zaakwaarnemer Winnie Haatrecht nog weten dat Vermeer twijfelde over het contractvoorstel.
Die twijfels zijn nu weggenomen. Vermeer zal bijtekenen tot de zomer van 2013 wanneer alle afspraken op papier zijn vastgelegd. De keeper is dit seizoen weer tweede keus bij Ajax, waar Martin Jol voor international Maarten Stekelenburg heeft gekozen. De eerste keus van Oranje verloor vorig seizoen nog de concurrentiestrijd van Vermeer.
Das heel goed nieuws! oewel de transferperiode nu voorbij is, had ik toch wel ergens verwacht dat hij zou vertrekken.quote:
Als Ajax voor die rode kaarten scoort, was het verschil al eerder gemaakt. Nadeel is alleen dat er teveel van Luis Suarez moest komen, nu hebben we er een tweede spits bij die weet hoe hij moet scoren.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo, jij bent positief.
PSV-uit kan je verliezen, maar gezien het feit dat PSV nou niet echt in goede doen was vond ik het toch maar matig. Eerste helft hielp PSV Ajax in het zadel, en in de tweede helft werd Ajax weggespeeld.
Sparta thuis. 41 doelpogingen klinkt leuk maar doelpogingen zijn niet automatisch kansen. Zoveel had die keeper nou ook weer niet te doen. En ik sluit niet uit dat we wel vaker van dat soort thuiswedstrijden gaan zien.
Verder wist Ajax tegen RKC en Heracles pas echt (voetballend) het verschil te maken toen er nij hun een rode kaart viel.
Nee, ik ben niet zo positief eigenlijk.
lijkt me voor iedereen beter. Steek is wel klaar voor een grotere club na dit seizoen, Vermeer kan het eerste wel aan, klaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal denk ik wel betekenen dat Stekelenburg na dit seizoen weg is.
Ik ben ook nog wel redelijk positief, al vind ik het te vroeg om bijvoorbeeld het Belgische duo nu al te beoordelen. Er zijn veel positieve geluiden, maar ik trek liever eind november een conclusie over hen, als we alle subtoppers gehad hebben. Ben benieuwd wanneer Ze Eduardo zijn opwachting maakt als CV in het eerste. Vooral bij Pantelic heb ik een goed gevoel. Hij is een echte persoonlijkheid en zou net the missing link kunnen zijn om dit team en met name Sulejmani, weer op gang te helpen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax voor die rode kaarten scoort, was het verschil al eerder gemaakt. Nadeel is alleen dat er teveel van Luis Suarez moest komen, nu hebben we er een tweede spits bij die weet hoe hij moet scoren.
Ik ben erg benieuwd naar die Pantelic.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax voor die rode kaarten scoort, was het verschil al eerder gemaakt. Nadeel is alleen dat er teveel van Luis Suarez moest komen, nu hebben we er een tweede spits bij die weet hoe hij moet scoren.
Ons Vlaams blok gaat vast nog beter worden. In de eerste twee wedstrijden die ze samenspeelde, hielden we de nul. Dat is alvast een goed teken. Hoop dat NAC-thuis de derde wedstrijd op rij wordt.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel redelijk positief, al vind ik het te vroeg om bijvoorbeeld het Belgische duo nu al te beoordelen. Er zijn veel positieve geluiden, maar ik trek liever eind november een conclusie over hen, als we alle subtoppers gehad hebben. Ben benieuwd wanneer Ze Eduardo zijn opwachting maakt als CV in het eerste. Vooral bij Pantelic heb ik een goed gevoel. Hij is een echte persoonlijkheid en zou net the missing link kunnen zijn om dit team en met name Sulejmani, weer op gang te helpen.
Verder hoop ik dat het bekende rijtje spelers eindelijk eens actief op zoek gaat naar een nieuwe club, kan er eindelijk een linksback aangetrokken worden.
Ik kan me wedstrijden herinneren dat Vermeer helemaal niet klaar is als eerste doelman voor Ajax. Denk niet dat hij de juiste man is.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt me voor iedereen beter. Steek is wel klaar voor een grotere club na dit seizoen, Vermeer kan het eerste wel aan, klaar.
en misschien moeten we niet zoveel speculeren over de nieuwe spelers, want volgens mij heeft niemand ze recentelijk echt zien voetballen. Ook denk ik dat Jol er mentaliteitsgewijs meer in te knallen heeft.
ik vrees ook dat hij niet de toekomstige keeper is, hij heeft zeker goede punten maar ik zie hem geen stabiele complete keeper worden. Hij is ook gewoon niet mijn type keeper, dus misschien zie ik het te negatief.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:38 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik kan me wedstrijden herinneren dat Vermeer helemaal niet klaar is als eerste doelman voor Ajax. Denk niet dat hij de juiste man is.
Ach Stekelenburg is ook geen stabiele complete keeper, ze doen weinig voor elkaar onder.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vrees ook dat hij niet de toekomstige keeper is, hij heeft zeker goede punten maar ik zie hem geen stabiele complete keeper worden. Hij is ook gewoon niet mijn type keeper, dus misschien zie ik het te negatief.
ik vind Steek op zich wel compleet maar niet altijd stabiel... Vind hem nog wel een klasse beter dan Vermeer.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ach Stekelenburg is ook geen stabiele complete keeper, ze doen weinig voor elkaar onder.
Alsof iedereen die twee spiegelt met Van der Sar. Ze komen imo beiden tekort voor Ajax 1. Romero zou een prima keeper voor ons zijn, ik hoop dan ook dat hij komt bij een eventueel vertrek van Suarez en Stekelenburg.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:03 schreef Rhapsody het volgende:
Ben wel benieuwd hoe iedereen over Vermeer/Stekelenburg zou praten als van der Sar er niet zou zijn geweest...
Wat heeft een vertrek van Suarez te maken met de komst van Romero?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die twee spiegelt met Van der Sar. Ze komen imo beiden tekort voor Ajax 1. Romero zou een prima keeper voor ons zijn, ik hoop dan ook dat hij komt bij een eventueel vertrek van Suarez en Stekelenburg.
En dan zul je zien dat hij bij Ajax totaal niet presteertquote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die twee spiegelt met Van der Sar. Ze komen imo beiden tekort voor Ajax 1. Romero zou een prima keeper voor ons zijn, ik hoop dan ook dat hij komt bij een eventueel vertrek van Suarez en Stekelenburg.
Vind je Romero zo goed? Dan zou ik nog liever Guillermo Ochoa zien. Een puntenpakker.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |