abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 13:54:44 #201
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72369565
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik las net dat Ze Eduardo mogelijkerwijs een contract krijgt voor 5 jaar ipv hetgeen ie nu heeft getekend. Iemand die kan zeggen of dit serieus is?
Mijn vraag.
Met daaraan toegevoegd voor hoeveel geld hij dan is afgekocht van die investeringsmaatschappij. ?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:59:21 #202
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72369671
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:

[..]

Mijn vraag.
Met daaraan toegevoegd voor hoeveel geld hij dan is afgekocht van die investeringsmaatschappij. ?
Volgens mij 500,000 naar Cruzeiro + 25%

Dus als je het mij vraagt zal de som die Ajax betaald +- 2m zijn.
WOS'ser for life.
pi_72370097
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
Wacht nog maar ff totdat ik een nieuwe bankpas heb en een nieuwe SCC anders kan ik fluiten naar een kaartje.

Combi ga ik niet want ik heb juist een adresje in Brussel.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72370103
quote:
De kersverse Ajacied Marko Pantelic was woensdag voor het eerst te bewonderen op de Toekomst. Niet óp het trainingsveld, maar langs het veld waar hij vragen van het aanwezige journaille beantwoordde.
Pantelic kan nog niet meetrainen met het eerste elftal. Aangezien Servië niet bij de Europese Unie hoort, moet Pantelic eerst een werkvergunning bemachtigen voordat hij het Ajax-shirt mag dragen. ,,Vandaag ben ik hier om een aantal zaken te bespreken. Ik ga dan zo snel mogelijk terug om een visum aan te vragen’’, zegt Pantelic over de stand van zaken.

De transfervrije Pantelic tekende dinsdag een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van een seizoen. Voor de komst naar Ajax speelde de Servische aanvaller voor het Duitse Hertha BSC. De afgelopen maanden hield Pantelic zijn conditie op peil bij Rode Ster Belgrado. ,,Hij is fit genoeg om een wedstrijd te beginnen’’, zegt Martin Jol over de conditie van Pantelic. ,,Ik heb hem gezegd dat hij geen slechte indruk maakte. Ook volgens de fitnesscoach is hij fit.’’

Jol had de komst van de aanvaller niet verwacht. ,,Hij heeft een grote status in Duitsland. Ik dacht daarom dat hij naar Engeland, Spanje of Italië zou gaan.’’ Desalniettemin is hij zeer tevreden over zijn nieuwe aankoop: ,,Het is heel belangrijk voor ons dat we er een spits bij hebben. Pantelic is technisch heel begaafd, hij kan ook behoorlijk loopvermogen. En als je veertig goals scoort in de Bundesliga kan je ook wel wat.’’ De Servische doelpuntenmachine heeft ook zijn voordeel bij de overgang naar Amsterdam. ,,Hij krijgt nu de mogelijkheid om zich te bewijzen tegenover de voetbalwereld’’, bedrukt Jol.
Ajax.nl
pi_72370496
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat is er raar aan Ze Eduardo die tot mijn verbazing nummer 4 krijgt? Het was mij niet duidelijk of hij nou voor het tweede werd gehaald of voor het eerste elftal. Dat laatste is dus zeker het geval, dus verwacht ik meer van hem.
Heb jij soms een rugnummer fetish ofzo. Het is in het voetbal echt niet meer zo dat je op zondagmiddag op de club komt, hoort op welke positie je speelt en dan het truitje met een desbetreffende rugnummer uit de tas vist.

Misschien krijgt Eduardo rugnummer 4, omdat rugnummer 4 nog vrij was. Exotische gok, ben ik met je eens. Maar het zou zomaar kunnen!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 2 september 2009 @ 14:41:46 #206
32402 s0k
..............................
pi_72370696
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb jij soms een rugnummer fetish ofzo. Het is in het voetbal echt niet meer zo dat je op zondagmiddag op de club komt, hoort op welke positie je speelt en dan het truitje met een desbetreffende rugnummer uit de tas vist.

Misschien krijgt Eduardo rugnummer 4, omdat rugnummer 4 nog vrij was. Exotische gok, ben ik met je eens. Maar het zou zomaar kunnen!
Waar is de mooie tijd dat trainers de selectie rugnummers gaven op basis van je achternaam?
..................................................................................................................................................
  woensdag 2 september 2009 @ 14:45:05 #207
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72370776
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Cacciatore het volgende:
Oftewel een ervaren verdediger van rond de 24 a 25 jaar uit het buitenland die zowel fysiek sterk moet zijn als kunnen bewegen als een ballerina, opbouwend fantastisch moet zijn maar ook een man kunnen dekken, goed kunnen meevoetballen maar soms ook de leider kunnen zijn.

Gek he, dat de Ajax defensie zich altijd onder druk gezet voelt worden?
De verdediger die je beschrijft komt dus tekort voor Ajax. Hij moet een slager zijn en kopsterk, anders redt hij het zeker niet. En hij moet weten wanneer in te schuiven...
Life is what you make it.
pi_72370809
Ik heb liever een verdediger erbij van 18 dan eentje van 31.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:46:56 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72370826
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
Ik hoop ook idd dat het geen combi wordt zeg. Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld, nu nog even naar het vervoer kijken. Treinretourtje is 65 euro zo te zien, als je do ochtend heengaat en vr middag weer terug.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72370834
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Otis. het volgende:
Ik heb liever een verdediger erbij van 18 dan eentje van 31.
Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.

Hiermee wil ik niet impliceren dat Ze Eduardo geenv ersterking is want ik heb die beste jongen nog nooit zien spelen
pi_72370856
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.

Hiermee wil ik niet impliceren dat Ze Eduardo geenv ersterking is want ik heb die beste jongen nog nooit zien spelen
Uiteraard, dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb eerlijk gezegd liever een talent dat nog moet groeien, dan een afbouwende veteraan.
pi_72371063
(Video) Pantelic: 'Wil vaderfiguur zijn voor Sulejmani'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85391
pi_72371118
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld

Die had ik ook wel voor je kunnen/willen regelen..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72371159
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
(Video) Pantelic: 'Wil vaderfiguur zijn voor Sulejmani'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85391
Qua leeftijd verschillen ze idd niet zoveel van Wamberto en z'n zoon.
pi_72371428
Kan ik met mijn Ajax CC nou vanaf maandag of dinsdag losse kaarten halen voor Timisoara? Vind het verschil tussen die twee dagen nogal vaag... ?

Vaag gedoe trouwens met Ze Eduardo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 2 september 2009 @ 15:19:49 #216
52871 Blight
Supersized.
pi_72371540
Flinke meevaller dat Pantelic fit oogt volgens Jol en de staf.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_72371637
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Zeiden ze dat niet ook over Atouba? Of was dat alleen Atouba zelf?
pi_72371643
Ik snap niet hoe Ze Eduardo een speler voor de toekomst kan zijn als hij een jaar blijft? Waarom onderhandelen we uberhaupt met de mafia?
pi_72371663
Wat is er raar met Eduardo? Dat hij opeens 4 krijgt? Vind het enigszins ook wel raar dat hij niet gewoon 25 krijgt ofzo, hij word ook aangeduid als middenvelder.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72371707
Het is maar een rugnummer zeg, djees...

Mag toch ook hopen dat het geen combi is. Brussel is vanaf hier dichterbij dan Amsterdam...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72371736
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar een rugnummer zeg, djees...

Mag toch ook hopen dat het geen combi is. Brussel is vanaf hier dichterbij dan Amsterdam...
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijken
AJAX AMSTERDAM!
pi_72371780
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijken
Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8 .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72372003
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:38 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is er raar met Eduardo? Dat hij opeens 4 krijgt? Vind het enigszins ook wel raar dat hij niet gewoon 25 krijgt ofzo, hij word ook aangeduid als middenvelder.
Atouba heeft nummer 7. Daar hoef je helemaal geen conclusies meer uit te trekken
  woensdag 2 september 2009 @ 16:57:13 #224
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72372036
Met figuren als Seebert en Pantelic zal Suarez zich denk ik minder (kunnen) profileren. Daar ben ik van overtuigd. En dan bedoel ik het in zijn nadeel. Ja??? Jazeker!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72372264
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Met figuren als Seebert en Pantelic zal Suarez zich denk ik minder (kunnen) profileren. Daar ben ik van overtuigd. En dan bedoel ik het in zijn nadeel. Ja??? Jazeker!

²
Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.
pi_72372292
Net kaarten gehaald voor VVV-uit en Jong AZ-uit. En passe-partout natuurlijk.

Ging weer 100 euro.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 2 september 2009 @ 17:10:21 #227
13462 BansheeBoy
pi_72372388
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Otis. het volgende:

[..]

Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.
Ja, Suarez is nu heel belangrijk, een zgn, kwaliteitspeler, ik ben een groot fan van hem. Alleen ben ik er echt zeker van dat deze nieuwe aanwinsten er voor zorgen dat hij minder belangrijk wordt. Ja, echt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_72372415
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:

Ging weer 100 euro.
Jong AZ??
pi_72372452
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Jong AZ??
AZ - jong Ajax voor de beker
pi_72372469
Oh, ja. Is echt AZ natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72372474
quote:

Ging weer 100 euro.
AZ - Jong Ajax bedoel je?

edit: nvm
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:17:27 #232
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72372604
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8 .
Op het WK78 werden de nummers door Michels op achernaam uitgedeeld, zodat niemand conclusies kon trekken uit een evt. rugnummer dat ze toegewezen kregen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72372658
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Hoe zijn Jol en de staf tot die conslusie gekomen, als ik vragen mag?
pi_72372715
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Shuttle run.
pi_72372737
quote:

Ging weer 100 euro.
Hehe en ik heb AGOVV ook gehaald en AZ niet

Dure geintjes ja.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:22:45 #236
13462 BansheeBoy
pi_72372763
quote:

[..]

Dankzij de zgn. piep-test, ook wel bekend als shuttle run.

²
pi_72372768
quote:

[..]

Fysieke inspanningstest. Hoop dat ze dat meteen in het VU gedaan hebben.
pi_72372802
Denken jullie trouwens dat ik met een gewone club card kans maak op kaarten thuis tegen Timisoara en Anderlecht? Moet wel lukken toch?
pi_72372814
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:35 schreef TheJanitor het volgende:
Ik snap niet hoe Ze Eduardo een speler voor de toekomst kan zijn als hij een jaar blijft? Waarom onderhandelen we uberhaupt met de mafia?
Het schijnt dat de investeerder en Ajax gisteren niet tot een deal konden komen, waarna besloten is om hem te huren. Uiteindelijk schijnt het (vandaag) toch nog te zijn rondgekomen. Ajax zou nu 50% van de transferrechten bezitten, de investeerder 25% en Cruzeiro 25%. Naar verluidt is er een bedrag van rond de 2,5 miljoen gemoeid. De verdediger die gisteren werd aangemeld was een last-minute back-up optie mocht de deal met Ze Eduardo niet rondkomen. Nu dit wel het geval is, is de Kroatische optie afgeschreven en wordt Ze Eduardo de nieuwe CV met het rugnummer 4.

Althans, dat is was ik uit de insider informatie opmaak.
pi_72372851
Komt die Biscan nou nog?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72372875
Zoveel geld voor 50% van de rechten? Zijn ze helemaal besodemieterd
pi_72372943
Wordt erg mooi, Suarez de rommelaar samen met de zeehond. Die gaan andere clubs samen heel wat kaarten bezorgen. Ik weet zeker dat als Kerlon Ajax 1 haalt, dat hij het nieuwe pispaaltje wordt zoals Suarez dat de afgelopen seizoenen bij het overgrote deel van Nederlandse voetbalsupporters was.

Overigens wordt er extreem negatief gesproken op de buitenlandse (Braziliaanse & Italiaanse) fora over Kerlon. Schijnt ooit wat leuks vertoond te hebben (zoals bekend) en is door Raiola bij Inter gestald. Schijnt een te grote eigendunk te hebben en is vaak geblesseerd.

Ik zie het echter wel zitten in deze overeenkomst. Weinig risico's aan deze relatief goedkope deal en ik denk dat Jol wel raad weet met zijn attitude.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef Chadi het volgende:
Schijnt geen last-minute aankoop te zijn; ze zouden al meer dan een maand met hem bezig zijn, we mogen dan ook veronderstellen dat hij door-en-door gescout is. Als Ajax hem voor 500,000 EUR direct van Cruzeiro had kunnen kopen, dan hadden ze dat wel gedaan. Helaas werkt dat zo niet meer. Als Ajax ooit nog in de CL wilt voetballen heeft het kwaliteit nodig, kwaliteit dat beschikbaar komt door zulke zaakwaarnemers. Het is kiezen tussen twee kwaden; spelers van het kaliber Sno en Kennedy boden ook niet bepaald een oplossing.

We mogen in onze handjes wrijven dat Jol zo'n netwerk heeft, anders was dit talent nooit naar Ajax gekomen.
pi_72373052
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Dvm86 het volgende:
Wordt erg mooi, Suarez de rommelaar samen met de zeehond. Die gaan andere clubs samen heel wat kaarten bezorgen. Ik weet zeker dat als Kerlon Ajax 1 haalt, dat hij het nieuwe pispaaltje wordt zoals Suarez dat de afgelopen seizoenen bij het overgrote deel van Nederlandse voetbalsupporters was.

Overigens wordt er extreem negatief gesproken op de buitenlandse (Braziliaanse & Italiaanse) fora over Kerlon. Schijnt ooit wat leuks vertoond te hebben (zoals bekend) en is door Raiola bij Inter gestald. Schijnt een te grote eigendunk te hebben en is vaak geblesseerd.

Ik zie het echter wel zitten in deze overeenkomst. Weinig risico's aan deze relatief goedkope deal en ik denk dat Jol wel raad weet met zijn attitude.
Welke fora dan?
pi_72373201
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Schijnt geen last-minute aankoop te zijn; ze zouden al meer dan een maand met hem bezig zijn, we mogen dan ook veronderstellen dat hij door-en-door gescout is. Als Ajax hem voor 500,000 EUR direct van Cruzeiro had kunnen kopen, dan hadden ze dat wel gedaan. Helaas werkt dat zo niet meer. Als Ajax ooit nog in de CL wilt voetballen heeft het kwaliteit nodig, kwaliteit dat beschikbaar komt door zulke zaakwaarnemers. Het is kiezen tussen twee kwaden; spelers van het kaliber Sno en Kennedy boden ook niet bepaald een oplossing.

We mogen in onze handjes wrijven dat Jol zo'n netwerk heeft, anders was dit talent nooit naar Ajax gekomen.
Mwa ik vind het nou niet geweldig dat Raiola erbij zit, die heeft Ajax toch ook aardig wat geld gekost

Kerlon was inderdaad vaak geblesseerd, maar dat hoeft niet te zeggen dat het nu weer gebeurd. Dat hij een grote eigendunk heeft zal best als de hele wereld zo over hem praat, maar aan hem om te laten zien dat hij het ook met zijn voeten kan
pi_72373245
Kwam op dat forum trouwens dit plaatje tegen:

Edit: ze zijn echt blij daar bij Arsenal met de Verm. Dan te bedenken wat wij er voor terug hebben gekregen
  woensdag 2 september 2009 @ 17:49:11 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72373304
quote:
Hahahaha
quote:
Sorry, Ajax pal.

Kerlon = entertainment for birthday parties.

Kerlon in a Clown (0) / Player (10) Scale

0--Kerlon-------------------------|----------------------------------10
  woensdag 2 september 2009 @ 17:53:30 #248
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72373419
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef Chadi het volgende:
Het schijnt wel een van de beste spelers te zijn in de selectie van Brazilië onder 21. Dus dan kun je die gok wel nemen.
pi_72373565
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hahahaha
[..]

woensdag 2 september 2009 @ 18:01:52 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72373672
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:58 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk ook de enige grappige daar.
Ach, onze competitie is een heel ander niveau en bij Inter wordt ook meer van je verwacht dan bij Ajax tegenwoordig, plus dat Ajax zich geen buil kan vallen aan deze man. Dus lekker boeiend wat ze in Brazilie van hem vinden.

Wel leuke opmerking van iemand over zijn betovergrootmoeder die het beter zou hebben gedaan bij PSV dan Tardelli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')