quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Pfff, deze Arie heeft het alweer gefixt![]()
Zal worden doorgegevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
heb net even snel een stuk van de set uit de PM geluisterd en ik moet zeggen hij mixed lekker door en heeft een goede platenkeus...
maar ligt het aan mij of staat de BPM hoog...:P
Primaquote:@ EM-Dee-EM-Aa -> vind je het goed als ik je eerste keuze gebruik, de kwaliteit van die Ironblood vinyl rip is tamelijk matig
dat nummer met die eindelijke qlimax, lijkt wel alsof hij elke keer opnieuw begintquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Luna & Thilo - Existence (DBSTF remix) dan.
Een van de plaatjes waarmee ik hardstyle ontdekte.![]()
dan moeten wij daar maar ff gaan meetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Silaz het volgende:
Dangerouz minds op de planningg. leuke line-up.
Dat is dus "Headwave"?quote:@ EM-Dee-EM-Aa -> vind je het goed als ik je eerste keuze gebruik, de kwaliteit van die Ironblood vinyl rip is tamelijk matig
voor de bonuspunten: dat moet Bert Visscher zijn geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Dus wordt mijn inzending "Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)" ... schikt het?<-- bonuspunten voor diegene die weet wie dàt zei![]()
![]()
anders "Deepack vs Dj Luna - Kick this Mutha"
hier komt dan nog 1 plaat bijquote:Citizen - Taunus(ford mix)
Pavo & Zany - 99.nine
A-lusion ft Mc Villain - Get smacked (no guitar mix)
Shizzle my dizzle (brennan and heart mix)
A-lusion - Drummer Beat
Pavo & Zany - orgazmo
Phillipe Rochard - The World
Zany - Science & Religion (science mix)
Basebank & Lownoise - The orgasm (hardstyle mix)
Davide Sonar - Techno boheme
The KGB's - Fahrenheit (technoboy mix)
Thilo vs Luna - Existence (D&S remix)
Overload - the Anthem (zatox & vortex mix)
Zany & Beholder - Midnight
Zatox - Tanz elektric (hard mix)
Tatarola - Insane (tatanka mix)
Machinehead - Headwave (zatox mix)
Zanza labs - Control the mind
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
welke mix?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef JortK het volgende:
Ik wil DR - Motherfuck nomineren voor de mix
volgens mij zijn toen de meeste hier in aanraking gekomen met hardstyle, platen uit de periode daarvoor zullen ze dus niet/nauwelijks kennen...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef CrustyClown het volgende:
Toch best grappig dat we uit een periode van 4 jaar 2003-04-05-06, toch voornamelijk platen uit 2005 en 2006 hebben. Alleen mstx heeft een plaatje uit 2003 gekozenViel me gewoon even op, meer niet.
*kuch SOG *kuch
niet die dope remix van Scooter?quote:
Ja n prachtexemplaar haha... Kun je schitterende feestjes mee hebben, en hij krijgt eindelijk wat meer boekingen op zn bordje.. Zij het nog steeds voor n Baco'tje..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
@KoepertEl Bartooww
mooie vent! Kleine wereld hier int noorden
![]()
http://www.discogs.com/artist/DJ+Zany Gewoon zany duschquote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef CrustyClown het volgende:
Aardige jongen toch. Vernieuw je de backstage, verneuken ze het.
En who the fuck is camaco?
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:53 schreef de_huig het volgende:
tvp
en een topkeuze van 16meterde dbstf remix van existence dus...een van mn favorietjes
Daarom zit the world er ook al inquote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aaarrgghhh!!!
Philippe Rochard is soms ook een held:
A.s. zaterdag op tv met zijn laatste show Stoffe jongensquote:
die had ik al voor je apart gezet.. omdat ik wist dat het daarop uit ging draaienquote:Op woensdag 2 september 2009 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En mijn keus is gemaakt!
Unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go!)
Dankjewel! Hopelijk word de Early Mix wat! En dat ik de volgende maar kan maken haha!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef kollie het volgende:
eldani, gefeli met de top 10 notering op lsdblekkere mix.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers die laatste tijd Showtek platen draaid
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers moeten meehelpen dat nieuwe album een beetje hypen weetje
ff beetje offtopic, maar dat filmpje staat nu in de knip op PF..typisch gevalletje van: Anthony!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Dus wordt mijn inzending "Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)" ... schikt het?<-- bonuspunten voor diegene die weet wie dàt zei![]()
![]()
Ik ook, het lijkt wel alsof iedereen te bescheiden is om die te kiezenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef Sc0tTy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er trouwens voor om immeasurably ook in de TR te zetten, iedereen wilt die er volgens mij wel in
Whehe meer het ID dat iemand anders hem wel kiest, maar dat denkt denk ik iedereen. Daarom, moet ie er gewoon inquote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef de_huig het volgende:
Ik ook, het lijkt wel alsof iedereen te bescheiden is om die te kiezen
Ik geloof dat Bartman al beetje bezig was met de mix...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef ElDani het volgende:
Als er nog verzoekjes mogen ingediend:
Dana - Back In Time blijft gruwelijk!
Op Mysteryland ook alquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Showtek
Noisecontrollers die laatste tijd Showtek platen draaid
Was het niet Shocked Phuture?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Tnx ik zal morgen eens proberen, heb nu geen zin meer om dr mee te kloten, teveel tijd aan verneuktquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef ElDani het volgende:
T_Killer: een afspeellijst helpt erg (ik heb voor ieder jaar een eigen lijst met full releases, allen gekocht uiteraard). Je kan ze ook als album liveset intypen en dan heb je ze in een album staan.
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
DJ Syro - no more hardtraxx
Bad elements - Dj revolution (kayem mix)
ik geloof dat het luna op qlimax 2006 was die deze allebei erop gooie
Je kan een afspeellijst maken en daarin kan je submappen aanmaken. Uiteindelijk is het allemaal heel simpel. Je kan ook automatische afspeellijsten maken waarmee je dus een bepaald criteria aangeeft waar een bepaalde file aan moet voldoen. (dus bij een liveset zou je kunnen invullen als album livesets, automatische playlist geef je aan dat daar alles in moet komen te staan wat livesets bevat in je bibliotheek)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef T_Killer het volgende:
whoo, dat was f lekker! Heldenplaat!
PS, ik heb sinds vndaag n iPod, maar vind het ordenen van de muziek vrij lastig, iemand hier ervaringen/tips mee over hoe ik bijv alle livesets in 1 map kan en platen in 1 map enz? Of is dat met iTunes ofzo onmogelijk?
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemenquote:http://img58.yfrog.com/i/9n9.jpg/
i'm going to the studio with @djheadhunterz to prepare Q-base :-P
about 2 hours ago from web
2x. En aan Chick on fire omdat ie die ook draaide toen meteen na die jetpackquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.
voor rond de 65 euro kan je op maat gemaakte -harde- plastieken krijgen bij de hans anders. Ze worden wel als voor prive gebruik bestempeldquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
Overigens een vraag. Ben naar de beter-horen geweest.. Ik zag daar een prijs van 165.95.. (voor otoplastieken)
Ik hoorde ook af en toe iets over een goedkoper huismerk, bij welke winkel was dat??
Ze liggen nu alvast te ketsen zodat ze op Q-Base van elkaar af blijven..quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef LeonH het volgende:
Twitter van Gostosa
[..]
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemen
Ik heb mijn exinores bij Van Boxtel laten opmeten, daar zeiden ze dat ze ook huismerk dopjes hebben die er erg veel op lijken. Heb er verder niet naar gekeken dus je zal zelf even moeten kijken of dat een goed alternatief is.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
Overigens een vraag. Ben naar de beter-horen geweest.. Ik zag daar een prijs van 165.95.. (voor otoplastieken)
Ik hoorde ook af en toe iets over een goedkoper huismerk, bij welke winkel was dat??
dat had ik me dus al afgevraagdquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef 16meter het volgende:
Heb trouwens nieuwe partflock moeten aanmaken, username 'revbass'. Dus voor de fokkers die ik al op pf had en opnieuw toevoeg die zich afvragen welke mafjoekel dat is... deze.
met Tripod Attack op de B-kantquote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef poiuytr het volgende:
Zo ja doe voor mij dan maar Tatanka - Floor Massacre!
ik BEN het vergeten gisterenquote:
bij Beter Horen hebben ze zogenaamde "disco-doppen" voor ¤ 20, die heb ik zelf aangeschaft om te proberen, maar die 'dure' Exinore bevielen toch 100000000000000000x beterquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
heb je er meer dan 1?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* mstx pakt z'n NC t-shirts en steekt ze in de fik
hier moet ik wel QFT bij zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Ik stem voor. Immeasurably is gewoon heilig verklaard. Dit is gewoon de plaat die je moet horen bij heilige missen ipv Ave Maria
wat een teringherrie toen, zo héquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.
Natte Asbak was het volgens mij toen, primaquote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef NLS04 het volgende:
[..]
2x. En aan Chick on fire omdat ie die ook draaide toen meteen na die jetpack![]()
Zwart en oranje.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die oranje had je als 1e ofniet?
Oehquote:
Daar gingen Rip en nog een paar andere fokkerts en ik finaal losoe op tijdens de set van A-Lusion en Scope op Defqon 1quote:
Godsammegloeiende goden wat een verdomde geyle plaat!!!quote:
Whaha 2 weken van te voren al beginnen met de set , zo zie je maar hoe 'goed' ze isquote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef LeonH het volgende:
Twitter van Gostosa
[..]
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemen
Klinkt inderdaad errrrug lekkah, op de brakke boxen van me scherm op me werk, klapt ie toch wel hard heurquote:
Jazeeekrsquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Daar gingen Rip en nog een paar andere fokkerts en ik finaal losoe op tijdens de set van A-Lusion en Scope op Defqon 1.
Driewerf Hulde voor (volgens mij) Tiff Lacey, die deze plaat weer heerlijk ingezongen heeft!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jazeeekrsmaar wat wil je met een plaat die begint met: Rip-per, rip-per, rip rip rip, rip-per
![]()
weet het nog als de dag van gister, Blauw - heet - linksvoor![]()
en juist voor dit soort plaatjes heeft Professor in research Willem Rebergen, Gostosa int leven geroepen
heremetiet wat n plaatjequote:
bedoel je muziekplaatje of afbeeldingplaatje met nakse tetten?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en juist voor dit soort plaatjes heeft Professor in research Willem Rebergen, Gostosa int leven geroepen
wwaaaaatttt een plaatquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar gingen Rip en nog een paar andere fokkerts en ik finaal losoe op tijdens de set van A-Lusion en Scope op Defqon 1.
Geniaalquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
er zijn er nog wat maar deze is zeker de leukste
En dat ben je nog niet gewend?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:00 schreef de_huig het volgende:
mensen hier op de uni kijken raar naar me![]()
Leuke vocals voor een trackquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
niet echt gewend nee..ik ben er dan ook niet zo vaakquote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
En dat ben je nog niet gewend?
....Komt wel...
TBY! Nieuwe track van Stephanie zal dus een Eyes en Ears vocal hebben.quote:The Mystery Land intro of this year and the show Q-dance planned for us is something I won't forget soon. Dancing on a stage to Andre Hazes is not something I do very regularly here in Italy haha. At the moment I don't have time to dance or sing to anything honestly. After three fantastic weeks of holiday, life returned to normal. Fresh minds and over-creative spirits occupy the Saifam Studios again. And the weekends are fully booked with gigs.
Last weekend I played at the Q-dance stage of Mystery Land and I was happy to see people responding very well to my remix of Rock Civilization. It looked like they came to understand the sound. The ones that didn't yet will have to soon anyway. Something big is about to happen...
The visitors of Mystery Land have heard some new tracks but much more is to come. The new Bruno Power and Ivan Carsten tracks are about to be released and also Max Enforcer and Hardstyle Masterz are back on track. The A-side of Rambo is a Pussy is still in progress, there was some delay in this due to the holidays. And together with Stephanie we are working on her new track as well. She has something to say to the partypeople so keep your eyes and ears open.
Back to work now. The UK and Irish visitors can find me at Planetlove this year, although I would recommend that party to the Dutchies as well. The atmosphere was amazing last year. Oh and be sure to come back to my website on Friday for a brand new Top10! Ciao! ~ Cristiano
Onder het motto je zou de eerste niet zijn (en met dank aan de comments)quote:Op donderdag 3 september 2009 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuke vocals voor een track
of miss heeft de track een boodschap aan alle haters.. dan zeg ik nou laat maar komenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
TBY! Nieuwe track van Stephanie zal dus een Eyes en Ears vocal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik zal niet op de feiten vooruit lopen..
de mix vordert gestaag
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Wat een heerlijk plaatje inderdaadquote:
Joo Present.. Vanuit Emmen, met de auto, plek over, rijdt denk ik via Dld grotendeels..quote:
* 16meter gaat naar Q-base.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welke Fokkers gaan naar Q-base?
Lig dubbelquote:
* LtNoX steekt zijn hand op.quote:
quote:
heerlijk, gewoon elke seconde is een herkenning van 'toen'quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Koepert het volgende:
Oooooh... oooh... Wat ik net weer tegenkom...
hij is echt superquote:
i am DV8, i am Zany and I am...... (Jowan) Jowanquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
* ReMcOrE gaat ook naar Q-basequote:
ik zal eens even kijken op Google Maps, ben benieuwdquote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef Koepert het volgende:
(is dat voor jou ook niet makkelijker remco? vanaf Enschede/Hengelo Dld in; dan de 31 afblazen? )
Soooooow! nu ff over m'n installatie thuus gedraait, gvd wat een beest van een plaat !quote:
Niet zo byzonder en ook al is ze geen doorn in het oog begin ik me er een beetje aan te irriteren dat ze haar zo promoten , als 'sexy chick oid'.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jazeeekrsmaar wat wil je met een plaat die begint met: Rip-per, rip-per, rip rip rip, rip-per
![]()
weet het nog als de dag van gister, Blauw - heet - linksvoor![]()
Wheheh, debielenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben ook nog maagd wat dat betreftquote:Op donderdag 3 september 2009 21:24 schreef de_huig het volgende:
huggie b (ik dus) gaat ook naar qbase![]()
![]()
eerste keer
![]()
![]()
quote:01. Low-E vs. Alter Egosz - Vendetta
02. Josh & Wesz - Lipservice Radio
03. Low-E - TBA
04. Low-E vs. Alter Egosz - Flashback
05. Josh & Wesz - Overdrive O
06. Low-E - Ridin' (Dance For A Lifetime)
07. Low-E - Excuse Me
08. D-Block & S-Te-Fan vs. Josh & Wesz - Let It Go
09. Low-E vs. Alter Egosz - TBA
10. Josh & Wesz - Boys Will Be Boys
11. Alphaverb - Got It
12. Low-E vs. Alter Egosz - WTF (Nieuwe Edit)
13. Zatox & Activator - Don't Let It Go (Hipperdiehop intro)
14. Alphaverb & Intractable One - Never Enough
QFT!!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef mstx het volgende:![]()
![]()
Low-E vs Alter Egosz @ 2Dangerous (Fear FM)
![]()
![]()
[..]
nog beetje kwaliteit dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef ElDani het volgende:
Luna @ Mysteryland 2009 gesignaleerd!! (de liveset welteverstaan).
Te vinden op de betere downloadplatforms!
die moet ik maar eens ff gaan downlenen vanmiddagquote:
so vanne!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef mstx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Kwaliteit is prima, stukje zuiverder en beter dan Q-Dance uitzendingen, prima dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog beetje kwaliteit dan?
[..]
die moet ik maar eens ff gaan downlenen vanmiddag
[..]
so vanne!
Shame on you!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kwaliteit is prima, stukje zuiverder en beter dan Q-Dance uitzendingen, prima dus.
Mixkwaliteit is alleen wel echt jammer.. Volgens mij vooral de overgang naar The Fusion Of Sound was ronduit slecht te noemen!
Die promo-verneukende jingles zijn wel ergerlijk trouwens... begrijpelijk, maar ergerlijk..quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef mstx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
scherp!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:58 schreef T_Killer het volgende:
bedoel je muziekplaatje of afbeeldingplaatje met nakse tetten?
Nikoquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
mag ik zeggen .. ja dat mag ik zeggen..
Heb die plaat de hele ochtend al in mn hoofd. Daardoor zijn ook de eerste Q-base kriebels begonnen merk ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Luister nu Low-E vs AE () en het horen van Josh & Wesz - Lipservice Radio (
), brengt me weer even terug naar decibel-main
![]()
Fantastisch om een Mart Smeetsje te doen! Gezien m'n pa en zwager wielren-fanaten zijn, houden m'n zus en ik ze altijd voor de gek met die praatquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
mag ik zeggen dat ik die 2 tracks voor pitcher tracks maar matig vind.. ja dat mag ik zeggen.. (dit was een Mart smeetsje)
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:42 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Heb die plaat de hele ochtend al in mn hoofd.
#3quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
bron top 10 TBY:
01. Technoboy meets Ruffian - The Undersound (Titanic)
02. Tuneboy - Sexbusters (Scope Dj Remix) (Titanic)
03. The Raiders - A Feeling (Tuneboy remix) (Titanic)
04. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - Respect/Rambo Is A Pussy (Titanic)
05. Dj Stephanie - Black High Heels/Underneath (BLQ)
06. Ivan Carsten - Triumph/U Trying To Play Me (BLQ)
07. Zatox - Noisemaker (cd)
08. Gostosa - Sutra (Scantraxx)
09. Showtek - World Is Mine/We Speak Music (DMW)
10. Brennan Heart - Music Bizz (M!D!FY)
ben benieuwd naar 1,2,4,6
Ik hoop het niet.quote:die remix van rock civilization heet ook undersound mix -> meer Lento violento spul ?
er is ook al een channel KGB's lento violento remix dus ik denk dat we op dat front nog maar net begonnen zijnquote:
in de set @ 38:24quote:09. Low-E vs. Alter Egosz - TBA
Ja, in die bagger van Gigi d'Agostino. Daar heeft TBY het vandaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef Da_Ripper het volgende:
'Lento Violento' ... zijn jullie deze term al eerder tegengekomen dan TBY's remix van Rock Civ.?
Gigi heeft bijvoorbeeld van Rage ook zo'n edit gemaakt en zo nog wel een paar denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, gigi kenk wel![]()
... en die wiki had ik ook gelezen. Hier haalde ik al uit dat die Lento violento, net als het fascisme
![]()
, een beweging was met z'n oorsprong in Italië.
Maar omdat de HS & HC zo prominent in de omschrijving staan, vond ik het maar raar aangezien er eigenlijk alleen nog maar de Rock Civ. & dan die Channel KGB's Lento Violento-edits zijn.
niet heel erg denderen vind ik...quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef ElDani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
A-Kant van Strange Love, de nieuwe Superplastik vinyl..
WAT EEN TRACK!!
niiiiiiiiiicequote:
omdat hij de screech van een oude plaat gejat heeft en mensen die plaat vet vonden en vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:45 schreef Beach het volgende:
Bleh waarom is Summer of Hardstyle zo populair?
Op 2 in de fear fm top 40.
En omdat SoH gewoon een lekkere bass heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hij de screech van een oude plaat gejat heeft en mensen die plaat vet vonden en vinden
weer zo'n heerlijke beuker, met van die kicks zoals in W.T.F.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
in de set @ 38:24
gvd, die kicks van de in/outro![]()
![]()
dat ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:54 schreef mstx het volgende:
[..]
En omdat SoH gewoon een lekkere bass heeft.
08 en de laatste 4 vind ik alleen boeiend.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef mstx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dacht dat ik de enige was hierquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
08 en de laatste 4 vind ik alleen boeiend.
Teveel van hetzelfde.
dus heb je van 13.00 tot 17.00 niemand er staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:07 schreef CrustyClown het volgende:
Zoals ik al verwachtte:
abyssjudge hebben nu dus ook afgemeld. Wat een prachtig gat in de TT nu dus
Juist een van de fijnste platen die ooit is gemaakt in de Hardstyle wereld!quote:
Mag ik vragen waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:07 schreef CrustyClown het volgende:
Zoals ik al verwachtte:
abyssjudge hebben nu dus ook afgemeld. Wat een prachtig gat in de TT nu dus
Full House Festivalquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit over gaat?
Hoog in de top 10 van de allleralllerrrrbestequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Juist een van de fijnste platen die ooit is gemaakt in de Hardstyle wereld!![]()
Dit is volgende week al! Lijkt me wel echt een vet feest!quote:Q-BASE 2009 · Programmering en website
Met de aanstaande editie van Q-BASE wordt door Q-dance voor het zesde jaar op rij het festivalseizoen afgesloten. Op 12 september bezoeken duizenden danceliefhebbers vanuit heel Europa de voormalige RAF-basis voor één van de grootste hoogtepunten van het festivalseizoen. Op de verlaten vliegbasis in Weeze (Duitsland) verraden bunkers, loodsen, hangars en landingsbanen het mysterieuze verleden van dit militaire terrein. Eén maal per jaar is deze voormalige legerbasis echter gevuld met harde muziek en lachende en dansende mensen.
Q-BASE is de laatste kans van het jaar om van het festivalgevoel te genieten. Feesten in de buitenlucht, chillen tussen de bomen en zweten in de bunkers. Van ’s middags 17:00 uur tot ’s ochtends 7:00 uur geldt hier dan ook: ‘Fight for your right to party!’.
De volledige programmering, foto's, filmpjes en meer vind je op de Q-BASE line up release.
dan moet ik maar snel kaartje gaan halen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is volgende week al! Lijkt me wel echt een vet feest!
johquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
En de Q-base zenuwtrekjes beginnen langzamerhand ook al te komen. Zin an.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
precies mijn reactie op de post boven mijn q-base postquote:
Wat de neuk,quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef CrustyClown het volgende:
Nou. het FullHouse dreigt hard in het water te vallen.
During the lack of contractual obligations from the organization of FullHouse festival we have to regret to cancel this show. Sorry 4 this!
Aldus Showtek & DutchMaster. Verwacht eerlijk gezegd dat ze Judge & Abyss ook nog wel terugtrekken, aangezien deze ook netjes bij DMW zitten
13:00 - 14:00: Abyss & Judge
14:00 - 15:30: Dutch Master
15:30 - 17:00: Showtek
Ik zeg mooi gat in je TT dan
Nummer 4 is niet boeiend. Heb daar een filmpje van gepost.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
scope dj's remix project is bekend geworden:
Sexbusters (Scope DJ Remix)
zou ie op Qbase te horen zijn?
bron top 10 TBY:
01. Technoboy meets Ruffian - The Undersound (Titanic)
02. Tuneboy - Sexbusters (Scope Dj Remix) (Titanic)
03. The Raiders - A Feeling (Tuneboy remix) (Titanic)
04. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - Respect/Rambo Is A Pussy (Titanic)
05. Dj Stephanie - Black High Heels/Underneath (BLQ)
06. Ivan Carsten - Triumph/U Trying To Play Me (BLQ)
07. Zatox - Noisemaker (cd)
08. Gostosa - Sutra (Scantraxx)
09. Showtek - World Is Mine/We Speak Music (DMW)
10. Brennan Heart - Music Bizz (M!D!FY)
ben benieuwd naar 1,2,4,6
die remix van rock civilization heet ook undersound mix -> meer Lento violento spul ?
komt nog, nooit zo vroeg...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:08 schreef LtNoX het volgende:
Heb trouwens nog nergens een echte timetable kunnen ontdekken, of kijk ik verkeerd?
nu snap ik 'm pasquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
precies mijn reactie op de post boven mijn q-base post
sarcasme
http://djdutchmaster.com/quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat de neuk,ik had wel zin in Dutch master.
weer extra voer voor de bash-woensdagquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://djdutchmaster.com/
De originele dutch master, Henri Snijders, is eruit geflikkerd door showtek. Showtek is sinds een paar maanden bij 2 dutch gekomen en hebben nu hun vriend Olaf naar voren geschoven als de "nieuwe" dutch master met 1 groot lulverhaal over dat henri en olaf samen produceerden. En dat Henri meer geld wilde en daardoor solo wilde. Dit is totaal niet waar, henri kent die olaf niet eens.
Het gaat allemaal weer om geld :S zo zonde, maargoed; boycotten die nieuwe dutch master dus
Dat had ik dus ook gehoord! Pas geleden is dat ook op HT opgevallen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
De originele dutch master, Henri Snijders, is eruit geflikkerd door showtek. Showtek is sinds een paar maanden bij 2 dutch gekomen en hebben nu hun vriend Olaf naar voren geschoven als de "nieuwe" dutch master met 1 groot lulverhaal over dat henri en olaf samen produceerden. En dat Henri meer geld wilde en daardoor solo wilde. Dit is totaal niet waar, henri kent die olaf niet eens.
Het gaat allemaal weer om geld :S zo zonde, maargoed; boycotten die nieuwe dutch master dus
ff lezen maatquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gehoord! Pas geleden is dat ook op HT opgevallen..
Olaf Sneijders, is dat niet die gozer die hardstyleshop.com heeft? Die hebben namelijk ontzettend veel Showtek/DMW materiaal en zover ik weet heette hij ook Olaf..
quote:Nieuwe tracks in de Twisted player!
De player op www.twisted-event.nl is voorzien van een aantal nieuwe tracks!
Zentiments – Twisted Vision ( Original mix )
Wildstylez – Single Sound
Donkey Rollers – Atrocity ( B-Front remix )
Alphaverb & Intractable One - TBA
Psyko Punkz – Overclipping
Ramo ft. MC Flo – Don’t Stop
Ik had de naam uit mijn hoofd gedaan, dus dan is dat misgegaan.. Het gaat me om de Olaf, volgens mij ging hij wel camerawerk doen voor Showtek zei hij op FOS Outland tegen mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
ff lezen maat
Het gaat om Henri Snijders en Olaf Veldkamp.
Veldkamp was de vaste cameraman van showtek oa.
ff voor mijn idee, Henri is de kerel met het petje, die tot nu toe ook als DM draaide op feestjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:41 schreef Sethje het volgende:
Ja dat zou goed kunnen. Maar Henri word wel echt genaaid zo en zijn naam word zomaar door iemand anders ingevuld :S ongelooflijk
Dat ben ik absoluut met jullie eens. Deze gozer bouwt naamsbekendheid op om vervolgens van zijn eigen naam beroofd te worden. Dat getuigt niet echt van een sociaal gebeuren..quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff voor mijn idee, Henri is de kerel met het petje, die tot nu toe ook als DM draaide op feestjes?
die kerel van de CD link bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met jullie eens. Deze gozer bouwt naamsbekendheid op om vervolgens van zijn eigen naam beroofd te worden. Dat getuigt niet echt van een sociaal gebeuren..
Hij had zelfs een mixed CD gemaakt met Henri met pet voorop right?
HIER: http://partyflock.nl/revi(...)DJ_Dutch_Master.html
Lijkt totaal niet op de kerel op de website, die me wel bekend voorkomt als de Olaf die ik ontmoet heb.
quote:A few years ago it started with Henry Snijders and Olaf Veldkamp as an illustrious duo called, “Dutch Masters” with a fabulous first release on the now famous record label, Dutch Master Works. Quickly after their first success the "S" was dropped from the name as they both decided to bring this project as a one man show. Today things are slightly changed, while Henry is looking for a solo career, Olaf is the man that deserves this big break through in the hard dance scene and is running the Dutch Master show entirely on his own.
Met name dat woordje deserves, echt alsof Henri uitgekotst word daarzo! Schandalig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
moet je dit ook lezen, van djdutchmaster.nl:
[..]
Nee hoor, ik doe het ff zonder bron maar het was toch dutch masters - take some? Vet nummer was dat ,doet me denken aan Isaac @ qlimax 2005quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Met name dat woordje deserves, echt alsof Henri uitgekotst word daarzo! Schandalig!
En dat over die s minder klopt volgens mij ook geen zak van. Eerste release was al Dutch Master, zonder s.
http://www.recess.nl/viny(...)dutch-masters/22169/quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Met name dat woordje deserves, echt alsof Henri uitgekotst word daarzo! Schandalig!
En dat over die s minder klopt volgens mij ook geen zak van. Eerste release was al Dutch Master, zonder s.
Dan zat ik mis.. Ik dacht dat de eerste Get Up was, maar daar zat ik dus naast.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.recess.nl/viny(...)dutch-masters/22169/
Dit is echt schandalig..quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Showtekquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef Sethje het volgende:
Dat met die s doet er niet toe. Heel het verhaal wat nu op die site staat is een leugen en dat is echt schandalig
erg tof gedaanquote:
Jamaar je moet respect hebben voor hoe ze het marketingtechnisch doen hoor!quote:
en dat heb ik helaas nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Jamaar je moet respect hebben voor hoe ze het marketingtechnisch doen hoor!
Dan ben jij geen ekte party lover.quote:
Aha, dan zoeken we nog maar even wat anders om me mee te vermaken. Schandalig verhaal over de kwestie Dutch Master trouwens, allemachtig. Daar kom je echt alleen in de muziekwereld mee weg.quote:
Nee, want dan moeten ze weer obbeyen naar anderen, en dat doen die echte rock party loverts niet. Daarom doen ze het gewoon hun way. Ze laten het geen 2e keer voorkomen dat de mensen hun back holdenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef poiuytr het volgende:
Snap niet dat er binnen de scene niks van gezegd word
hoe vaak kun je een Gerard Ekdommetje maken in 1 postquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze weer obbeyen naar anderen, en dat doen die echte rock party loverts niet. Daarom doen ze het gewoon hun way. Ze laten het geen 2e keer voorkomen dat de mensen hun back holden
Ga hem dan ook maar een keer Downloaden/ luisterenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Silaz het volgende:
* Silaz Luistert pas voor de 1e keer Psyko Punkz @ defqon![]()
![]()
Damnn![]()
Wat een genot dit setje zeg niet normaalquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Silaz het volgende:
![]()
Damnn![]()
Respect voor deze strakke releaseplanning... nu nog zien of er geen vertraging bij komt (tja het blijft scantraxxquote:D-Block & S-te-Fan - Music made addictz sampler 1 (EVO006)
Scantraxx Evolutionz:
Vinyl release: 02/10/2009
WEB release: 02/10/2009 +/-
A1. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound of thunder
B1. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let it go
B2. D-Block & S-te-Fan - Supernova
D-Block & S-te-Fan - Music made addictz sampler 2 (EVO007)
Scantraxx Evolutionz:
Vinyl release: 24/10/2009
WEB release: 24/10/2009 +/-
A1. D-Block & S-te-Fan ft. Dj Isaac - Music is why
B1. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreamz
B2. D-Block & S-te-Fan - Teqnology
D-Block & S-te-Fan - Music made addictz sampler 3 (EVO008)
Scantraxx Evolutionz:
Vinyl release: 14/11/2009
WEB release: 14/11/2009 +/-
A1. D-Block & S-te-Fan ft. High voltage - Shiverz
B1. D-Block & S-te-Fan - Let'z dance
B2. D-Block & S-te-Fan - Ultimate high
D-Block & S-te-Fan - Music made addictz sampler 4 (EVO009)
Scantraxx Evolutionz:
Vinyl release: 07/12/2009
WEB release: 07/12/2009 +/-
A1. D-Block & S-te-Fan ft. Wildstylez - the Human soul
B1. D-Block & S-te-Fan - Ride with uz(Max enforcer rmx)
B2. D-Block & S-te-Fan - the Essence of sound
Idd, wat een kutmuziek, voor zover je het "muziek" kunt noemenquote:
Je moet je muil houwe!quote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, wat een kutmuziek, voor zover je het "muziek" kunt noemen
Voebalquote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
Wat een tyfuszooi trouwens, ik wil naar q-Base maar zaterdag speelt me club tegen AZ om 20:45![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
begin toch wel heel benieuwd te worden naar het D&S albumzo aan de tracks die tot nu toe te beluisteren zijn geweest te horen gaat het redelijk gevarieerd worden...
en mijn nieuwsfeiten zijn dan ook de volgende:
[..]
Respect voor deze strakke releaseplanning... nu nog zien of er geen vertraging bij komt (tja het blijft scantraxx)
en om even in dezelfde sfeer te blijven:
DBSTF vs. Deepack - Rock Diz/In Other Wordz (Scantraxx Evolutionz/EVO005)
is uit en ik vind hem wel lekker
De keuze Q-Base / AZ is wel heel makkelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
Wat een tyfuszooi trouwens, ik wil naar q-Base maar zaterdag speelt me club tegen AZ om 20:45![]()
![]()
Die-Hard hoor jongenquote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Q-base of voetbal.. lastige keuze...![]()
http://partyflock.nl/party/152850:Future_Parade_2009.html
gaan er meer mensen afteren met Fusion (maar ook Def Rhymz) komende zondag?
afhankelijk van mijn lichamelijke toestand ben ik aanwezig
herkenbaar.quote:Op zondag 6 september 2009 12:15 schreef nattermann het volgende:
Godver, moet nog kaarten voor XQ bestellen maar mijn bankrekening gunt het me niet
Is dit serieus?quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat daar heel veel van terecht gekomen is, ik heb ook geen mic gezien, maar goed.quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
herkenbaar.
Schoot me net trouwens te binnen dat bij de FoS-Tour in de outland toch een microfoon was opgesteld en dat je daarin een tekst kon inspreken. De winnaar zou dan toch verwerkt worden in een donkey rollers track ofzo? Heeft iemand daar ooit nog wat van gehoord?
ado zien verliezen of het festival van het jaar.quote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef JortK het volgende:
![]()
Je krijgt een dikke zoen op Q-basequote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben iig op Q-base
en om te vieren dat ik daar ben zit er een cadeautje in jullie inbox
quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben iig op Q-base
en om te vieren dat ik daar ben zit er een cadeautje in jullie inbox
wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bentquote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke zoen op Q-base(of toch maar niet......)
Dank u zeer!quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bent
@ LTnox -> done
Ik ben blij met jequote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bent
Haha, weer geweldig filmpje hoorquote:
begin was het niet zo druk, later de dag wel. Drukste stage van het terrein volgens mij. En heb de hele dag uitgehangen bij de Hardstyle, waar anders?quote:Op zondag 6 september 2009 20:01 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, weer geweldig filmpje hoor. Trouwens niet echt druk? Waar heb je trouwens de hele dag uitgehangen? En ik ben wel beetje benieuwd naar de verhaaltjes achter alle DJ's die er niet waren. Wie waren er wel
Van wat ik gehoord heb van Impact Outdoor scheen dat inderdaad niet zo groot te zijn, maar wel heel geslaagd. Ik hoop van harte dat ze het vaker doen, want ik wil toch wel kijken of ik volgend jaar daar heen kan gaan! En Guss Music geeft werkelijk overal vrijkaarten weg, is ook leuk om te zien!quote:Op zondag 6 september 2009 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
begin was het niet zo druk, later de dag wel. Drukste stage van het terrein volgens mij. En heb de hele dag uitgehangen bij de Hardstyle, waar anders?![]()
Er werd niks geroepen door de MC of wat. Of wat de reden mocht zijn. Ook Spana (resident DJ) wist niks. Hij wist alleen dat hij en wat andere in de plaats mochten draaien. Beetje vaag allemaal. Maar zoals ik al zei, de heren hebben heel goed en gevarieerd gedraaid en hebben zeker hun plaatsje verdiend. Als je de nieuwe deepack draait en ook later nog eens kickin' the editz....dan maak je mijn dag helemaal goed
Isaac, wildstylez en Zatox waren er dus wel....
Heeft wel wat hoor, dit soort kleinere feestjes. Impact outdoor wat weer een onderdeel is van dit "verzamelfeest" was ook 1 van de betere outdoor feestjes. Dus kan wel zeggen dat ik me bij deze 2 top heb vermaakt. Misschien wel beter dan die grotere feesten.![]()
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagensquote:Op zondag 6 september 2009 15:34 schreef Koepert het volgende:
Gister ff bij Elementz wezen kijken, gezellig feestje, ging goed hard, maar ja, wel n beetje lame buiten gestaan, E27.50 voor 2 uur (moest werken en de audio is nu klaar) was me wat te gortig..
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oidquote:zondag 6 september 11:30
EMMEN - Zaterdag heeft de politie bij een dancefeest aan de Rietplas dertien mensen aangehouden voor drugsbezit. Eén hiervan, een 27-jarige man uit Emmen had 17 zakjes cocaïne bij zich. De man is aangehouden op verdenking van handel in drugs en is overgebracht naar het bureau en ingesloten. Een 21-jarige man uit Emmen is eveneens aangehouden voor
handelen in harddrugs. Hij is ook overgebracht naar het bureau en ingesloten.
compli B, je mix-skillz worden zichtbaar beterquote:
T was goed blauw idd..quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagens& zelfs met blaffertjes
[..]
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oid![]()
Op Megarave was ook een zeer overdreven politiemacht met veel machtsvertoon aanwezig hoorde ik. Met dank aan de raddraaiertjes in HvH.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagens& zelfs met blaffertjes
[..]
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oid![]()
[..]
Vorig jaar op Q-Base weinig gezien, iedereen komt daar ook op een andere tijdstip binnen moeilijk om de hele dag met honden te staan.quote:Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat soort taferelen op Q-base..
Op de heenweg word je meestal ook al van de weg gehaald.quote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef poiuytr het volgende:
Die fuiken op de terugweg zijn moeten ook geen pretje zijn.
Verder was het een ubervet feestje! Heerlijk vermaakt, goeie sets. Nog even met Zany en Bas van de noisecontrollers gepraat, altijd gezellig! De lokatie was goed, het weer was goed en de sfeer was goedquote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
1 Politiehond was er aanwezigEn ongeveer 8/9 wagens + 2 m.e.
[..]
Nope, hij heeft een half uurtje vastgezeten in een busje.. hij draaide dus een half uur korter.
Het is heel moeilijk om de juiste momenten te pakken. een overzicht shot is leuk, maar als de helft stilstaat is dat niet ideaal om vast te leggen. Je wil dat op het filmpje iedereen losgaat. Als dat niet goed opvalt dan houdt het op.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
compli B, je mix-skillz worden zichtbaar beter![]()
Tip: misschien ook wat DJ's/heel publiek laten zien (die loesoe gaan). Je aftermovies zijn voornamelijk leuk voor de groep met wie je was. Ik kan het opnemen van dansende mensen wel altijd zwaar waarderen .. zie je veels te weinig in andere vid's
Ik vind 'm ook erg aangenaam. Zo te zien hunzelf ookquote:Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku danku allen tot nu toe...
en er is weer een nieuwe Noisecontrollers opgedoken: 6.50 begint ie en ik vind hem wel lekker klinken
Haha, viel mij ook meteen weer op ja.quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
jesus, Davide Sonar - Techno boheme die synths, die hoor je in nrs van nu nog( van hem dan )
dan weet je nu pas wat je al die tijd gemist hebt!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Silaz het volgende:
![]()
Damnn![]()
wat voor kabel moest er onder de auto door dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Koepert het volgende:
Kan t niet laten....
De audio is aangeslotenna veel gekut met n kabel die onder de auto doormoest (geen gat te bekennen voor) dus een pvc-buis tegen steenslag eronder, nu eindelijk de boel voor elkaar.. Alleen de accukabel nog 'vast' aan de accu.. Past niet
quote:Op zondag 6 september 2009 17:24 schreef mstx het volgende:
Yes yes, here we go!
[ afbeelding ]
LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT.
maar het is dan ook een wereldplaatquote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
jesus, Davide Sonar - Techno boheme die synths, die hoor je in nrs van nu nog( van hem dan )
De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.quote:Op maandag 7 september 2009 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor kabel moest er onder de auto door dan?
quote:Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.
niet serieuze reactie:quote:Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.
Dankuquote:Op maandag 7 september 2009 12:09 schreef Sethje het volgende:
leuke mix bart, fijn om die nrs weer eens te horen
En dan ook nog even dit!quote:Q-Dance Radio komt op de zondagavond, naast The Best Of Q-Dance, met een nieuwe radioshow!
Volgende week zondag om 20.00 uur wordt de eerste uitzending van DJ Isaac’s Hardstyle Sessions op Q-dance Radio uitgezonden.
Een uur lang word je getrakteerd op de nieuwste tracks en de hardstyle classic van de maand. Hardstyle Sessions is een maandelijkse show en wordt vanaf oktober elke eerste zondag van de maand om 20.00 uur gepresenteerd door DJ Isaac.
Als de show word opgenomen zal deze uiteraard hier neergezet worden!
Op de nieuwe editie van Rebirth Festival, welke plaats zal gaan vinden op zaterdag 3 april 2010, zal er geopend worden met een "vergeten" nummertjes set.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku![]()
Miss kan je een keer een twisted event organiseren waar deze periode ook voorbij komt
Hee hetzelfde nr dat ik gisteravond al heb gepostquote:
Yeo nu alleen ook met naam erbijquote:Op maandag 7 september 2009 13:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hee hetzelfde nr dat ik gisteravond al heb gepost
@ seth -> dat klinkt goed iig
quote:De limited edition 2 disc DVD registratie van het Defqon.1 Festival van 13 juni jl. is inmiddels klaar. Het is vanaf nu te bestellen bij ticketonline.nl en ligt vanaf 18 september in de winkel. Defqon.1 is het grootste en verreweg het meest populaire outdoor event waar alle hardere stijlen van de dance aan bod komen, de 40.000 tickets waren binnen een uur uitverkocht.
De Defqon.1 Festival 2009 DVD is een uitbundige registratie, waar de liefhebber zijn hart bij kan ophalen. De prachtige beelden, de ultieme sfeerbeleving en de live muziek maken deze DVD tot een herbeleving van de dag. Naast de hoofdregistratie is dit maal meer dan ooit erg veel aandacht gestoken in alle ‘extra’s’, bij elkaar bevat de DVD meer dan 180 minuten aan beeldmateriaal.
Naast de DVD zit in deze beestachtig bekraste verpakking ook nog een exclusieve mix cd van Headhunterz. Deze mix bevat de beste en hardste tracks zoals ‘Recession’, ‘Rock Civilization (Technoboy Remix)’, ‘The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)’ en natuurlijk het officiële anthem, ‘Scrap Attack’. Deze knallende mix is alleen verkrijgbaar in combinatie met de DVD. De beste momenten van de dag samen met die keiharde sound die Defqon.1 Festival zo speciaal maakt, komen zo je huiskamer in geknald. Defqon.1 is ready to attack!
Tracklist bonus cd, mixed and compiled by Headhunterz:
1.Headhunterz – Scrap Attack
2.Pavo – Raven
3.Headhunterz – Megasound
4.The Prophet – Recession
5.Headhunterz - The Muzical Revolution
6.Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
7.Wildstylez – Phantom Beat
8.The R3bels – Keep The Rhythm
9.Builder – Her Voice (Headhunterz Remix)
10.Noisecontrollers – Astral
11.Headhunterz – The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
12.Wildstylez – Single Sound
13.Headhunterz – Rock Civilization (Technoboy Remix)
14.Alpha 2 – Unleashed
15.Headhunterz - The Fear Of darkness
16.Wildstylez – K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
17.R3zonance – Weapon (Zatox And The R3bels Remix)
18.Headhunterz & Wildstylez Mts.Noisecontrollers – Tonight
19.Headhunterz – The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)
20.Headhunterz – Scrap Attack (Endymion Remix)
Jammer dat van qlimax wel op blu-ray uitgebracht wordt en dit dan weer nietquote:Op maandag 7 september 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
http://webshop.ticketonline.nl/Shows/Show.aspx?sh=DVDD
[..]
gelukkig maar, want ik heb geen blu-ray speler (niet los en niet in laptop)quote:Op maandag 7 september 2009 14:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer dat van qlimax wel op blu-ray uitgebracht wordt en dit dan weer niet
iDeal staat er niet bij?quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb wel een CC, maar wil gewoon betalen via ideal, en dat kan opeens niet
en die van jou ookquote:Op maandag 7 september 2009 15:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Seth toch![]()
Zie je PM box trouwens
Vind ik idd ook een tegenvaller. Waarom niet gewoon een DVD only, en een DVD + Bluray maken.quote:Op maandag 7 september 2009 14:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer dat van qlimax wel op blu-ray uitgebracht wordt en dit dan weer niet
Vind er niet veel aan...quote:Op maandag 7 september 2009 13:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
En dan ook nog even dit!
Vanmiddag schijnt een HQ op fusion Youtube te komen
Fijne lijn omhoog. Ik moet er toch een keertje naar toe gaan. Matrixx, dus is misschien maar een uurtje rijden met die nieuwe A73 als die klote tunnel niet dicht is... Hij gaat in ieder geval als optie aangevinkt wordenquote:Op maandag 7 september 2009 17:04 schreef ElDani het volgende:
XXlerator line-up: (03-10-2009)
Devon K.
Donkey Rollers LIVE
Headhunterz
Ran-D
Tatanka
Wildstylez
Hosted by MC Mighty Mike
Free release: Trilok & Chiren - The Return
http://www.hardtraxx.nl/f(...)he-return-t3549.html
Is dat boom boom pow? Zullen ze wel geen toestemming krijgen om 'm officieel uit te brengenquote:The download limit has been reached for this file. Please contact the sender and ask them to resend the file.
The link you have clicked is not available.
Heldhaftig dikke shit!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef CrustyClown het volgende:
Line-up XQ Holland
Noisecontrollers
Donkey Rollers
Alpha² & Ran-D
Wildstylez & Brennan Heart
B-front & Frontliner
Profyler & Max-Enforcer
Pavo
Charly Lownoise
MC DV8 & MC Ruffian
A-Drive
Digital Punk
Dailucia
Alphaverb & AVIO live
Beat Providers
Kold Konexion
Scope Dj
Vervelend man !!
Valt me een beetje tegen eigenlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef CrustyClown het volgende:
Line-up XQ Holland
Noisecontrollers
Donkey Rollers
Alpha² & Ran-D
B-front & Frontliner
Profyler & Max-Enforcer
Pavo
Charly Lownoise
MC DV8 & MC Ruffian
A-Drive
Digital Punk
Dailucia
Alphaverb & AVIO live
Beat Providers
Kold Konexion
Scope Dj
Vervelend man !!
Pff. En daar ga ik naartoe? tsss. suf zeg.. mééeen..quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef CrustyClown het volgende:
Line-up XQ Holland
Noisecontrollers
Donkey Rollers
Alpha² & Ran-D
B-front & Frontliner
Profyler & Max-Enforcer
Pavo
Charly Lownoise
MC DV8 & MC Ruffian
A-Drive
Digital Punk
Dailucia
Alphaverb & AVIO live
Beat Providers
Kold Konexion
Scope Dj
Vervelend man !!
De line-up zoals jij hem gequoted hebt, klopt prima met de site hoorquote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Extra bij de main:
Alpha Twins & Ran-D
B-Front & Frontliner
Verder is Boom Boom Pow opnieuw geupload.
Vind de line-up echt behoorlijk dik!quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef ElDani het volgende:
Hollandse Helden:
Pavo
Max Enforcer & Profyler
Charly Lownoise
Brennan Heart & Wildstylez
A-lusion & Luna
Zany & Donkey Rollers
B-front & Frontliner
Alpha Twins & Ran-D
Noisecontrollers
MC’s: DV8 & Ruffian
Hollandse Nieuwe:
A-Drive
Digital Punk
Dailucia
Alphaverb & AVIO Live
Kold Konexion
Beat Providers
Scope DJ
MC: Jeff
Precies dat.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion
Maar nee kaartje voor XQ gaat het helaas niet worden. Zal raar lopen wil ik daar toch heen gaan
lekker hard en beukend afsluitenquote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoop wel dat Alpha 2 en Ran-D mogen afsluiten
De combo's daarin tegen geven een leuk effect.Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion
Ow en site daarentegen met die foto's van de line up
* ReMcOrE is het met Leon eens...quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef LeonH het volgende:
Ik vraag me het dan werkelijk af hoe het bij jullie dan wel zou moeten... Wie hadden jullie dan verwacht? Denk idd dat het woordje verwend helemaal van pas komt... Sorry dat ik het zo moet zeggen....
Je hebt natuurlijk daar zeker wel een punt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker hard en beukend afsluitenB-Front(liner)
en A-lusion & Luna zijn inderdaad leuke battles...
die trailer was al masterlijk, maar de website is weer een kroonjuweel, niks minder!
vind de line-up zelf erg vet, lekker Nederlands zonder Italiaans gedoe erbij(en geen Showtek, Headhunterz of The Prophet, vergeet dat niet menschen
) dus niks te klagen, hier wil ik wel erg graag heen en dat ga ik denk ik ook wel doen
Nou laat ik voorop stellen dat mijn ideale line up gewoon Italianen moet bevatten (mogelijk nog een Poolquote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef LeonH het volgende:
Ik vraag me het dan werkelijk af hoe het bij jullie dan wel zou moeten... Wie hadden jullie dan verwacht? Denk idd dat het woordje verwend helemaal van pas komt... Sorry dat ik het zo moet zeggen....
Terecht ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Sethje het volgende:
Ik vind de lineup van twisted beter hoor...
en het belangrijkste is: een feestje maak je natuurlijk ook zelf!quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk daar zeker wel een punt.
beetje lastig om x duizend mensen te laten kiezen, dan kom je nooit tot een compromis over de line-up... Pavo & Zany & Dozer; beetje teveel van het goede, zoiets gebeurd toch nooit, hoelang je ook wacht! (want dan zou ik Pavo & Zany & Walt & Jowan & DV8 wel willenquote:
dat ben ik wel met je eens, ik mis de (happy) hardcore in de lijnquote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef mstx het volgende:
Wat is nou een Hollands feest zonder Hollandsche Hardcore?
Ik denk dat Charly af gaat sluiten, en we zien wel wat het word @ X-Qlusive.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoop wel dat Alpha 2 en Ran-D mogen afsluiten
Hey Leon vroeg de ideale line up, niet een realistischequote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en het belangrijkste is: een feestje maak je natuurlijk ook zelf!
[..]
beetje lastig om x duizend mensen te laten kiezen, dan kom je nooit tot een compromis over de line-up... Pavo & Zany & Dozer; beetje teveel van het goede, zoiets gebeurd toch nooit, hoelang je ook wacht! (want dan zou ik Pavo & Zany & Walt & Jowan & DV8 wel willen)
en dat is het misschien nou juist! de, in jullie ogen, ideale line-up is in veel gevallen niet realistisch. dus als een line-up wel realistisch is, is hij "niet goed genoeg"...quote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hey Leon vroeg de ideale line up, niet een realistische
Nee omdat we alle mogelijk realistische line ups (of is het uppenquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is het misschien nou juist! de, in jullie ogen, ideale line-up is in veel gevallen niet realistisch. dus als een line-up wel realistisch is, is hij "niet goed genoeg"...
dus toch verwend...quote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee omdat we alle mogelijk realistische line ups (of is het uppen) wel gezien hebben. Het is ook allemaal de schuld van q-dance. Hun zorgen dat onze verwachtingen zo hoog zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef kollie het volgende:
Vind het juist de beste Q-dance line-up in tijden!! Leuke combi's, eens een keer geen HHZ. A-lusion vs Luna is me de 45 euro wel waardDoe daar de Donkeys bij, A2 en Ran-d, B-front ook heerlijk. Wordt gewoon een moddervet feest
Scope DJ nieuw ??quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Altijd grappig dat de "ideale" line-up vaak puur bestaat uit battles met zo veel mogelijk dj's.
Met al die battles krijg je al snel een hitjes-parade, geef mij maar een goede lange set van een technisch goede dj als Pavo of Isaac.
Wat ik leuk vind aan de line-up van XQ is dat ze naar mijn mening leuke battles hebben opgezet met oude en nieuwe dj's, samen met goede dj's als Pavo en Charly en boven natuurlijk het nieuwe talent.
Over het algemeen bestaat de line-up boven uit "redelijk" nieuwe namen...quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Scope DJ nieuw ??
Maar ik ben er niet zeker van dat tijdens battles de hitjes naar voren komen..... ik denk juist dat tegen elkaar "opboksen" vraagt om juist onverwachtse klappen uit de delen, zoals Luna deed met Free Ur Mind....
Mijn laatste creatie zou wel uitstekend passen bij dit feestjequote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad en vriendin zijn ook helemaal wild van de line-up (en van de website) dus we gaan zo snel mogelijk een toffe outfit bedenken
quote:Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn laatste creatie zou wel uitstekend passen bij dit feestje
[ afbeelding ]
Maar hij gaat bij q-base al aan
idd goed werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |