abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72525035
Hmm line up doet me juist niet zo heel veel . Ben ik nou verwend?

Namen zoals Max Enforcer, Profyler, Brennan Heart en Frontliner doen mij niks.....

Hoop wel dat Alpha 2 en Ran-D mogen afsluiten

De combo's daarin tegen geven een leuk effect. Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion

Luna is in mijn ogen een held. Vanmiddag de set van hem op Mysteryland geluisterd. Ondanks de hoge pitch bij Single sound draait hij wel ff Free Ur Mind op het eind van zijn hardstyle setje Als je zulke tracks nog onder toonbank vandaan haalt, dan scoor je gewoon kudo's bij mij
En A-lusion heeft genoeg lekkere producties en draait anders dan andere.

Maar nee kaartje voor XQ gaat het helaas niet worden. Zal raar lopen wil ik daar toch heen gaan

Ow en site daarentegen met die foto's van de line up

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 07-09-2009 18:13:08 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_72525232
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion

Maar nee kaartje voor XQ gaat het helaas niet worden. Zal raar lopen wil ik daar toch heen gaan
Precies dat.

AVIO live is ook wel lachen, verder vind ik het niet zo spannend die lijn.

Al zal het best een leuk feestje zijn, ik pak voor dat geld liever 2 kleinere feestjes mee.
  maandag 7 september 2009 @ 18:17:01 #278
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72525367
Ik vraag me het dan werkelijk af hoe het bij jullie dan wel zou moeten... Wie hadden jullie dan verwacht? Denk idd dat het woordje verwend helemaal van pas komt... Sorry dat ik het zo moet zeggen....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72525543
quote:

De combo's daarin tegen geven een leuk effect. Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion

Ow en site daarentegen met die foto's van de line up
lekker hard en beukend afsluiten B-Front(liner) en A-lusion & Luna zijn inderdaad leuke battles...

die trailer was al masterlijk, maar de website is weer een kroonjuweel, niks minder!

vind de line-up zelf erg vet, lekker Nederlands zonder Italiaans gedoe erbij (en geen Showtek, Headhunterz of The Prophet, vergeet dat niet menschen ) dus niks te klagen, hier wil ik wel erg graag heen en dat ga ik denk ik ook wel doen
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef LeonH het volgende:
Ik vraag me het dan werkelijk af hoe het bij jullie dan wel zou moeten... Wie hadden jullie dan verwacht? Denk idd dat het woordje verwend helemaal van pas komt... Sorry dat ik het zo moet zeggen....
* ReMcOrE is het met Leon eens...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 18:29:31 #280
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_72525777
Ik vind de lineup van twisted beter hoor...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_72526005
ik kan ook wel betere line-ups bedenken, top of the bill (de allerallerbeste en allerallervetste artiesten) is het niet, maar een feestje gaat het zeker wel worden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72526018
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

lekker hard en beukend afsluiten B-Front(liner) en A-lusion & Luna zijn inderdaad leuke battles...

die trailer was al masterlijk, maar de website is weer een kroonjuweel, niks minder!

vind de line-up zelf erg vet, lekker Nederlands zonder Italiaans gedoe erbij (en geen Showtek, Headhunterz of The Prophet, vergeet dat niet menschen ) dus niks te klagen, hier wil ik wel erg graag heen en dat ga ik denk ik ook wel doen

Je hebt natuurlijk daar zeker wel een punt.
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef LeonH het volgende:
Nou laat ik voorop stellen dat mijn ideale line up gewoon Italianen moet bevatten (mogelijk nog een Pool )
Dus ik wist van te voren dat ik dit 'm niet ging worden. Ben gewoon wat selectiever nu het geldboompje minder hard groeit naar mijn uitgaves...

Maar als ik mocht kiezen...

Beholder en Balistic (Classic Set)
A-lusion & The Pitcher
Josh & Wesz vs 2 Sidez
Dana & Luna
Pavo & Zany & Dozer
Donkeys & Noisecontrollers
Deepack & D-block en S-te-Fan (Wat op Thrilogy gaat gebeuren en dus mij aan het twijfelen maakt )

Natuurlijk is zo'n verkleedpartijtje leuk, maar niet op zo'n grote schaal...Dit zal niet gaan tippen aan de Pavo en Zany's Birthday bashes van 3 en 2 jaar terug
  maandag 7 september 2009 @ 18:37:28 #283
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72526041
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Sethje het volgende:
Ik vind de lineup van twisted beter hoor...
Terecht ook

Maar verder wel met Leon en dus Remco eensch..

Discutabel is of t kaartje n goede prijs heeft, line-up is echter niks mis mee.. Verwend is wel t goede woord.. Natuurlijk zijn er genoeg feestjes met n dergelijke line-up voor zelfde/minder geld.. Maar t is XQ Holland, verwacht je een duf halletje met wat boxjes? Dachtutnie.. Dat word wel een bijzonder feestje, ook al is de line-up dan misschien iets wat je op n ander feest ook aan zou treffen.. Kijk eerst t feest zelf ipv op voorhand, afgaande op de line-up, t al niks te vinden..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_72526124
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk daar zeker wel een punt.
en het belangrijkste is: een feestje maak je natuurlijk ook zelf!
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar als ik mocht kiezen...
beetje lastig om x duizend mensen te laten kiezen, dan kom je nooit tot een compromis over de line-up... Pavo & Zany & Dozer; beetje teveel van het goede, zoiets gebeurd toch nooit, hoelang je ook wacht! (want dan zou ik Pavo & Zany & Walt & Jowan & DV8 wel willen )
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 18:39:59 #285
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72526128
Wat is nou een Hollands feest zonder Hollandsche Hardcore?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72526179
krijg een beetje het idee dat mensen een line-up niks vinden, omdat het 'standaard'-namen zijn... ze willen elke keer wat nieuws, de gekste samenwerkingen en de gekste nieuwe acts. want als je naar zoveel feestjes gaat, dan heb je elke artiest wel een keer gezien! dus op dan duur zal dan elke line-up gaan vervelen, omdat je alles al hebt meegemaakt
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef mstx het volgende:
Wat is nou een Hollands feest zonder Hollandsche Hardcore?
dat ben ik wel met je eens, ik mis de (happy) hardcore in de lijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 18:42:52 #287
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72526207
quote:
Ik denk dat Charly af gaat sluiten, en we zien wel wat het word @ X-Qlusive.

Zelf ben ik erg blij met deze line-up, geen Headhunterz, Prophet of Technoboy maar leuke originele battles.

Noisecontrollers - Afgelopen feestjes vaak gezien, wel vaak leuke setjes
Donkey Rollers - Standaard beuken, heb ze op Decibel gemist maar gaat in de HMH vast goedkomen..
Alpha² & Ran-D - Word gewoon hard beuken
Wildstylez & Brennan Heart - Word hier niet erg warm van...
B-front & Frontliner - Leuke combi, ben benieuwd
Profyler & Max-Enforcer - Nog een leuke combi, gaat volgens mij zeker beuken
Pavo - Held
Charly Lownoise - Leuke afsluiter, altijd erg gezellig
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_72526454
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en het belangrijkste is: een feestje maak je natuurlijk ook zelf!
[..]

beetje lastig om x duizend mensen te laten kiezen, dan kom je nooit tot een compromis over de line-up... Pavo & Zany & Dozer; beetje teveel van het goede, zoiets gebeurd toch nooit, hoelang je ook wacht! (want dan zou ik Pavo & Zany & Walt & Jowan & DV8 wel willen )
Hey Leon vroeg de ideale line up, niet een realistische
pi_72526491
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hey Leon vroeg de ideale line up, niet een realistische
en dat is het misschien nou juist! de, in jullie ogen, ideale line-up is in veel gevallen niet realistisch. dus als een line-up wel realistisch is, is hij "niet goed genoeg"...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72526638
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en dat is het misschien nou juist! de, in jullie ogen, ideale line-up is in veel gevallen niet realistisch. dus als een line-up wel realistisch is, is hij "niet goed genoeg"...
Nee omdat we alle mogelijk realistische line ups (of is het uppen ) wel gezien hebben. Het is ook allemaal de schuld van q-dance. Hun zorgen dat onze verwachtingen zo hoog zijn
pi_72526662
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nee omdat we alle mogelijk realistische line ups (of is het uppen ) wel gezien hebben. Het is ook allemaal de schuld van q-dance. Hun zorgen dat onze verwachtingen zo hoog zijn
dus toch verwend...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72526730
Vind het juist de beste Q-dance line-up in tijden!! Leuke combi's, eens een keer geen HHZ. A-lusion vs Luna is me de 45 euro wel waard Doe daar de Donkeys bij, A2 en Ran-d, B-front ook heerlijk. Wordt gewoon een moddervet feest
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  maandag 7 september 2009 @ 19:02:08 #293
238230 em-dee-em-aa
pi_72526859
Altijd grappig dat de "ideale" line-up vaak puur bestaat uit battles met zo veel mogelijk dj's.
Met al die battles krijg je al snel een hitjes-parade, geef mij maar een goede lange set van een technisch goede dj als Pavo of Isaac.

Wat ik leuk vind aan de line-up van XQ is dat ze naar mijn mening leuke battles hebben opgezet met oude en nieuwe dj's, samen met goede dj's als Pavo en Charly en boven natuurlijk het nieuwe talent.
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef kollie het volgende:
Vind het juist de beste Q-dance line-up in tijden!! Leuke combi's, eens een keer geen HHZ. A-lusion vs Luna is me de 45 euro wel waard Doe daar de Donkeys bij, A2 en Ran-d, B-front ook heerlijk. Wordt gewoon een moddervet feest
pi_72526993
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Altijd grappig dat de "ideale" line-up vaak puur bestaat uit battles met zo veel mogelijk dj's.
Met al die battles krijg je al snel een hitjes-parade, geef mij maar een goede lange set van een technisch goede dj als Pavo of Isaac.

Wat ik leuk vind aan de line-up van XQ is dat ze naar mijn mening leuke battles hebben opgezet met oude en nieuwe dj's, samen met goede dj's als Pavo en Charly en boven natuurlijk het nieuwe talent.
Scope DJ nieuw ??

Maar ik ben er niet zeker van dat tijdens battles de hitjes naar voren komen..... ik denk juist dat tegen elkaar "opboksen" vraagt om juist onverwachtse klappen uit de delen, zoals Luna deed met Free Ur Mind....
pi_72527146
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef kollie het volgende:
A2 en Ran-d, B-front ook heerlijk.
met De Toppers is het altijd feest, gegarandeerd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 19:17:19 #296
238230 em-dee-em-aa
pi_72527488
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Scope DJ nieuw ??

Maar ik ben er niet zeker van dat tijdens battles de hitjes naar voren komen..... ik denk juist dat tegen elkaar "opboksen" vraagt om juist onverwachtse klappen uit de delen, zoals Luna deed met Free Ur Mind....
Over het algemeen bestaat de line-up boven uit "redelijk" nieuwe namen...

Verder hangt het er natuurlijk van de battle zelf af of het een hitjesparade word, lijkt me duidelijk dat een set als Wildstylez & Brennan Heart uit zal draaien op een hitjesparade maar de andere battles kunnen nog wel eens intressant worden

Om even als voorbeeld jouwn ideale line-up aan te halen:
Pavo & Zany & Dozer

Wat is de meerwaarde van Dozer in deze combinatie?
Iedere dj kan er 1 plaatje opleggen om vervolgens de andere aan de beurt te laten, resulteert denk ik al snel in een hitjesparade. Geef mij dan liever Pavo solo
pi_72527555
kameraad en vriendin zijn ook helemaal wild van de line-up (en van de website ) dus we gaan zo snel mogelijk een toffe outfit bedenken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72528249
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad en vriendin zijn ook helemaal wild van de line-up (en van de website ) dus we gaan zo snel mogelijk een toffe outfit bedenken
Mijn laatste creatie zou wel uitstekend passen bij dit feestje

Maar hij gaat bij q-base al aan
pi_72528775
Donkey Rollers intro bij de 2003-2006 mix
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 19:52:52 #300
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72528892