Precies dat.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion
Maar nee kaartje voor XQ gaat het helaas niet worden. Zal raar lopen wil ik daar toch heen gaan
lekker hard en beukend afsluitenquote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoop wel dat Alpha 2 en Ran-D mogen afsluiten
De combo's daarin tegen geven een leuk effect.Enige waar ik dan naar uit zou kijken is Luna & A-lusion
Ow en site daarentegen met die foto's van de line up
* ReMcOrE is het met Leon eens...quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef LeonH het volgende:
Ik vraag me het dan werkelijk af hoe het bij jullie dan wel zou moeten... Wie hadden jullie dan verwacht? Denk idd dat het woordje verwend helemaal van pas komt... Sorry dat ik het zo moet zeggen....
Je hebt natuurlijk daar zeker wel een punt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker hard en beukend afsluitenB-Front(liner)
en A-lusion & Luna zijn inderdaad leuke battles...
die trailer was al masterlijk, maar de website is weer een kroonjuweel, niks minder!
vind de line-up zelf erg vet, lekker Nederlands zonder Italiaans gedoe erbij(en geen Showtek, Headhunterz of The Prophet, vergeet dat niet menschen
) dus niks te klagen, hier wil ik wel erg graag heen en dat ga ik denk ik ook wel doen
Nou laat ik voorop stellen dat mijn ideale line up gewoon Italianen moet bevatten (mogelijk nog een Poolquote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef LeonH het volgende:
Ik vraag me het dan werkelijk af hoe het bij jullie dan wel zou moeten... Wie hadden jullie dan verwacht? Denk idd dat het woordje verwend helemaal van pas komt... Sorry dat ik het zo moet zeggen....
Terecht ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Sethje het volgende:
Ik vind de lineup van twisted beter hoor...
en het belangrijkste is: een feestje maak je natuurlijk ook zelf!quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk daar zeker wel een punt.
beetje lastig om x duizend mensen te laten kiezen, dan kom je nooit tot een compromis over de line-up... Pavo & Zany & Dozer; beetje teveel van het goede, zoiets gebeurd toch nooit, hoelang je ook wacht! (want dan zou ik Pavo & Zany & Walt & Jowan & DV8 wel willenquote:
dat ben ik wel met je eens, ik mis de (happy) hardcore in de lijnquote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef mstx het volgende:
Wat is nou een Hollands feest zonder Hollandsche Hardcore?
Ik denk dat Charly af gaat sluiten, en we zien wel wat het word @ X-Qlusive.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoop wel dat Alpha 2 en Ran-D mogen afsluiten
Hey Leon vroeg de ideale line up, niet een realistischequote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en het belangrijkste is: een feestje maak je natuurlijk ook zelf!
[..]
beetje lastig om x duizend mensen te laten kiezen, dan kom je nooit tot een compromis over de line-up... Pavo & Zany & Dozer; beetje teveel van het goede, zoiets gebeurd toch nooit, hoelang je ook wacht! (want dan zou ik Pavo & Zany & Walt & Jowan & DV8 wel willen)
en dat is het misschien nou juist! de, in jullie ogen, ideale line-up is in veel gevallen niet realistisch. dus als een line-up wel realistisch is, is hij "niet goed genoeg"...quote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hey Leon vroeg de ideale line up, niet een realistische
Nee omdat we alle mogelijk realistische line ups (of is het uppenquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is het misschien nou juist! de, in jullie ogen, ideale line-up is in veel gevallen niet realistisch. dus als een line-up wel realistisch is, is hij "niet goed genoeg"...
dus toch verwend...quote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee omdat we alle mogelijk realistische line ups (of is het uppen) wel gezien hebben. Het is ook allemaal de schuld van q-dance. Hun zorgen dat onze verwachtingen zo hoog zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef kollie het volgende:
Vind het juist de beste Q-dance line-up in tijden!! Leuke combi's, eens een keer geen HHZ. A-lusion vs Luna is me de 45 euro wel waardDoe daar de Donkeys bij, A2 en Ran-d, B-front ook heerlijk. Wordt gewoon een moddervet feest
Scope DJ nieuw ??quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Altijd grappig dat de "ideale" line-up vaak puur bestaat uit battles met zo veel mogelijk dj's.
Met al die battles krijg je al snel een hitjes-parade, geef mij maar een goede lange set van een technisch goede dj als Pavo of Isaac.
Wat ik leuk vind aan de line-up van XQ is dat ze naar mijn mening leuke battles hebben opgezet met oude en nieuwe dj's, samen met goede dj's als Pavo en Charly en boven natuurlijk het nieuwe talent.
Over het algemeen bestaat de line-up boven uit "redelijk" nieuwe namen...quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Scope DJ nieuw ??
Maar ik ben er niet zeker van dat tijdens battles de hitjes naar voren komen..... ik denk juist dat tegen elkaar "opboksen" vraagt om juist onverwachtse klappen uit de delen, zoals Luna deed met Free Ur Mind....
Mijn laatste creatie zou wel uitstekend passen bij dit feestjequote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad en vriendin zijn ook helemaal wild van de line-up (en van de website) dus we gaan zo snel mogelijk een toffe outfit bedenken
quote:Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn laatste creatie zou wel uitstekend passen bij dit feestje
[ afbeelding ]
Maar hij gaat bij q-base al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |