Ik ben blij met jequote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bent
Haha, weer geweldig filmpje hoorquote:
begin was het niet zo druk, later de dag wel. Drukste stage van het terrein volgens mij. En heb de hele dag uitgehangen bij de Hardstyle, waar anders?quote:Op zondag 6 september 2009 20:01 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, weer geweldig filmpje hoor. Trouwens niet echt druk? Waar heb je trouwens de hele dag uitgehangen? En ik ben wel beetje benieuwd naar de verhaaltjes achter alle DJ's die er niet waren. Wie waren er wel
Van wat ik gehoord heb van Impact Outdoor scheen dat inderdaad niet zo groot te zijn, maar wel heel geslaagd. Ik hoop van harte dat ze het vaker doen, want ik wil toch wel kijken of ik volgend jaar daar heen kan gaan! En Guss Music geeft werkelijk overal vrijkaarten weg, is ook leuk om te zien!quote:Op zondag 6 september 2009 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
begin was het niet zo druk, later de dag wel. Drukste stage van het terrein volgens mij. En heb de hele dag uitgehangen bij de Hardstyle, waar anders?![]()
Er werd niks geroepen door de MC of wat. Of wat de reden mocht zijn. Ook Spana (resident DJ) wist niks. Hij wist alleen dat hij en wat andere in de plaats mochten draaien. Beetje vaag allemaal. Maar zoals ik al zei, de heren hebben heel goed en gevarieerd gedraaid en hebben zeker hun plaatsje verdiend. Als je de nieuwe deepack draait en ook later nog eens kickin' the editz....dan maak je mijn dag helemaal goed
Isaac, wildstylez en Zatox waren er dus wel....
Heeft wel wat hoor, dit soort kleinere feestjes. Impact outdoor wat weer een onderdeel is van dit "verzamelfeest" was ook 1 van de betere outdoor feestjes. Dus kan wel zeggen dat ik me bij deze 2 top heb vermaakt. Misschien wel beter dan die grotere feesten.![]()
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagensquote:Op zondag 6 september 2009 15:34 schreef Koepert het volgende:
Gister ff bij Elementz wezen kijken, gezellig feestje, ging goed hard, maar ja, wel n beetje lame buiten gestaan, E27.50 voor 2 uur (moest werken en de audio is nu klaar) was me wat te gortig..
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oidquote:zondag 6 september 11:30
EMMEN - Zaterdag heeft de politie bij een dancefeest aan de Rietplas dertien mensen aangehouden voor drugsbezit. Eén hiervan, een 27-jarige man uit Emmen had 17 zakjes cocaïne bij zich. De man is aangehouden op verdenking van handel in drugs en is overgebracht naar het bureau en ingesloten. Een 21-jarige man uit Emmen is eveneens aangehouden voor
handelen in harddrugs. Hij is ook overgebracht naar het bureau en ingesloten.
compli B, je mix-skillz worden zichtbaar beterquote:
T was goed blauw idd..quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagens& zelfs met blaffertjes
[..]
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oid![]()
Op Megarave was ook een zeer overdreven politiemacht met veel machtsvertoon aanwezig hoorde ik. Met dank aan de raddraaiertjes in HvH.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagens& zelfs met blaffertjes
[..]
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oid![]()
[..]
Vorig jaar op Q-Base weinig gezien, iedereen komt daar ook op een andere tijdstip binnen moeilijk om de hele dag met honden te staan.quote:Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat soort taferelen op Q-base..
Op de heenweg word je meestal ook al van de weg gehaald.quote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef poiuytr het volgende:
Die fuiken op de terugweg zijn moeten ook geen pretje zijn.
Verder was het een ubervet feestje! Heerlijk vermaakt, goeie sets. Nog even met Zany en Bas van de noisecontrollers gepraat, altijd gezellig! De lokatie was goed, het weer was goed en de sfeer was goedquote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
1 Politiehond was er aanwezigEn ongeveer 8/9 wagens + 2 m.e.
[..]
Nope, hij heeft een half uurtje vastgezeten in een busje.. hij draaide dus een half uur korter.
Het is heel moeilijk om de juiste momenten te pakken. een overzicht shot is leuk, maar als de helft stilstaat is dat niet ideaal om vast te leggen. Je wil dat op het filmpje iedereen losgaat. Als dat niet goed opvalt dan houdt het op.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:
compli B, je mix-skillz worden zichtbaar beter![]()
Tip: misschien ook wat DJ's/heel publiek laten zien (die loesoe gaan). Je aftermovies zijn voornamelijk leuk voor de groep met wie je was. Ik kan het opnemen van dansende mensen wel altijd zwaar waarderen .. zie je veels te weinig in andere vid's
Ik vind 'm ook erg aangenaam. Zo te zien hunzelf ookquote:Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku danku allen tot nu toe...
en er is weer een nieuwe Noisecontrollers opgedoken: 6.50 begint ie en ik vind hem wel lekker klinken
Haha, viel mij ook meteen weer op ja.quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
jesus, Davide Sonar - Techno boheme die synths, die hoor je in nrs van nu nog( van hem dan )
dan weet je nu pas wat je al die tijd gemist hebt!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Silaz het volgende:
* Silaz Luistert pas voor de 1e keer Psyko Punkz @ defqon![]()
![]()
Damnn![]()
wat voor kabel moest er onder de auto door dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Koepert het volgende:
Kan t niet laten....
De audio is aangeslotenna veel gekut met n kabel die onder de auto doormoest (geen gat te bekennen voor) dus een pvc-buis tegen steenslag eronder, nu eindelijk de boel voor elkaar.. Alleen de accukabel nog 'vast' aan de accu.. Past niet
quote:Op zondag 6 september 2009 17:24 schreef mstx het volgende:
Yes yes, here we go!
[ afbeelding ]
LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT.
maar het is dan ook een wereldplaatquote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
jesus, Davide Sonar - Techno boheme die synths, die hoor je in nrs van nu nog( van hem dan )
De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.quote:Op maandag 7 september 2009 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor kabel moest er onder de auto door dan?
quote:Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.
niet serieuze reactie:quote:Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |