abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72495561
Ik kon het niet laten

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 6 september 2009 @ 19:50:51 #227
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72495682
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

wacht eerst maar eens af of je na het luisteren nog steeds zo blij met me bent

Ik ben blij met je
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_72496175
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten

Haha, weer geweldig filmpje hoor . Trouwens niet echt druk? Waar heb je trouwens de hele dag uitgehangen? En ik ben wel beetje benieuwd naar de verhaaltjes achter alle DJ's die er niet waren. Wie waren er wel
Partyagenda;
Outdated....
pi_72496589
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:01 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Haha, weer geweldig filmpje hoor . Trouwens niet echt druk? Waar heb je trouwens de hele dag uitgehangen? En ik ben wel beetje benieuwd naar de verhaaltjes achter alle DJ's die er niet waren. Wie waren er wel
begin was het niet zo druk, later de dag wel. Drukste stage van het terrein volgens mij. En heb de hele dag uitgehangen bij de Hardstyle, waar anders?

Er werd niks geroepen door de MC of wat. Of wat de reden mocht zijn. Ook Spana (resident DJ) wist niks. Hij wist alleen dat hij en wat andere in de plaats mochten draaien. Beetje vaag allemaal. Maar zoals ik al zei, de heren hebben heel goed en gevarieerd gedraaid en hebben zeker hun plaatsje verdiend. Als je de nieuwe deepack draait en ook later nog eens kickin' the editz....dan maak je mijn dag helemaal goed

Isaac, wildstylez en Zatox waren er dus wel....

Heeft wel wat hoor, dit soort kleinere feestjes. Impact outdoor wat weer een onderdeel is van dit "verzamelfeest" was ook 1 van de betere outdoor feestjes. Dus kan wel zeggen dat ik me bij deze 2 top heb vermaakt. Misschien wel beter dan die grotere feesten.
pi_72498013
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

begin was het niet zo druk, later de dag wel. Drukste stage van het terrein volgens mij. En heb de hele dag uitgehangen bij de Hardstyle, waar anders?

Er werd niks geroepen door de MC of wat. Of wat de reden mocht zijn. Ook Spana (resident DJ) wist niks. Hij wist alleen dat hij en wat andere in de plaats mochten draaien. Beetje vaag allemaal. Maar zoals ik al zei, de heren hebben heel goed en gevarieerd gedraaid en hebben zeker hun plaatsje verdiend. Als je de nieuwe deepack draait en ook later nog eens kickin' the editz....dan maak je mijn dag helemaal goed

Isaac, wildstylez en Zatox waren er dus wel....

Heeft wel wat hoor, dit soort kleinere feestjes. Impact outdoor wat weer een onderdeel is van dit "verzamelfeest" was ook 1 van de betere outdoor feestjes. Dus kan wel zeggen dat ik me bij deze 2 top heb vermaakt. Misschien wel beter dan die grotere feesten.
Van wat ik gehoord heb van Impact Outdoor scheen dat inderdaad niet zo groot te zijn, maar wel heel geslaagd. Ik hoop van harte dat ze het vaker doen, want ik wil toch wel kijken of ik volgend jaar daar heen kan gaan! En Guss Music geeft werkelijk overal vrijkaarten weg, is ook leuk om te zien!
Mixes onder de naam Khadber
pi_72498398
Bartman mag ik u danken voor de mix, hij zit heerlijk in elkaar
De mixkwaliteiten oordeel ik niet over dat kun de critici hier denk ik beter als mij!
  zondag 6 september 2009 @ 21:08:42 #232
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72499099
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:34 schreef Koepert het volgende:
Gister ff bij Elementz wezen kijken, gezellig feestje, ging goed hard, maar ja, wel n beetje lame buiten gestaan, E27.50 voor 2 uur (moest werken en de audio is nu klaar ) was me wat te gortig..
Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagens & zelfs met blaffertjes
quote:
zondag 6 september 11:30
EMMEN - Zaterdag heeft de politie bij een dancefeest aan de Rietplas dertien mensen aangehouden voor drugsbezit. Eén hiervan, een 27-jarige man uit Emmen had 17 zakjes cocaïne bij zich. De man is aangehouden op verdenking van handel in drugs en is overgebracht naar het bureau en ingesloten. Een 21-jarige man uit Emmen is eveneens aangehouden voor
handelen in harddrugs. Hij is ook overgebracht naar het bureau en ingesloten.
Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oid
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten

compli B, je mix-skillz worden zichtbaar beter
Tip: misschien ook wat DJ's/heel publiek laten zien (die loesoe gaan). Je aftermovies zijn voornamelijk leuk voor de groep met wie je was . Ik kan het opnemen van dansende mensen wel altijd zwaar waarderen .. zie je veels te weinig in andere vid's

Wat je vindt, ...
  zondag 6 september 2009 @ 21:19:22 #233
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72499593
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Had vantevoren al wat berichten ontvangen. Politie schijnt echt met abnormaal veel man aanwezig geweest te zijn, iets van 21 wagens & zelfs met blaffertjes
[..]

Weet niet oft waar is, maar ik hoorde dat 1 van die hondjes bij Marcel van Deepack ging blaffen waardoor hij maar een half uur kon draaien oid

T was goed blauw idd..

En dat bericht had k wel gelezen (Goh met zoveel zakjes cocaine een "vermoeden dat ie dealt" no shit sherlock Maar t verhaal van Marcel is mij niet ter ore gekomen
pi_72499670
quote:
[..]

[..]
Op Megarave was ook een zeer overdreven politiemacht met veel machtsvertoon aanwezig hoorde ik. Met dank aan de raddraaiertjes in HvH.

Hopelijk niet dat soort taferelen op Q-base..
pi_72500024
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:

[..]
Hopelijk niet dat soort taferelen op Q-base..
Vorig jaar op Q-Base weinig gezien, iedereen komt daar ook op een andere tijdstip binnen moeilijk om de hele dag met honden te staan.
Zit nog te twijfelen om wat mee te nemen aangezien ik niet graag vast wil zitten in Duitsland. Die fuiken op de terugweg zijn moeten ook geen pretje zijn.
  zondag 6 september 2009 @ 21:40:20 #236
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72500616
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef poiuytr het volgende:
Die fuiken op de terugweg zijn moeten ook geen pretje zijn.
Op de heenweg word je meestal ook al van de weg gehaald.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72501373
quote:

[..]

[..]
1 Politiehond was er aanwezig En ongeveer 8/9 wagens + 2 m.e.

[..]
Nope, hij heeft een half uurtje vastgezeten in een busje.. hij draaide dus een half uur korter.

Verder was het een ubervet feestje! Heerlijk vermaakt, goeie sets. Nog even met Zany en Bas van de noisecontrollers gepraat, altijd gezellig! De lokatie was goed, het weer was goed en de sfeer was goed Volgend jaar zeker weer!
  zondag 6 september 2009 @ 22:16:05 #238
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72502279
zoo kzet nu net de mix aan komtie niet op lsdb ?

get smacked !! god wat blijft dat toch een heerlijk nr

[ Bericht 18% gewijzigd door Sc0tTy op 06-09-2009 22:25:31 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_72502928
quote:

compli B, je mix-skillz worden zichtbaar beter
Tip: misschien ook wat DJ's/heel publiek laten zien (die loesoe gaan). Je aftermovies zijn voornamelijk leuk voor de groep met wie je was . Ik kan het opnemen van dansende mensen wel altijd zwaar waarderen .. zie je veels te weinig in andere vid's

Het is heel moeilijk om de juiste momenten te pakken. een overzicht shot is leuk, maar als de helft stilstaat is dat niet ideaal om vast te leggen. Je wil dat op het filmpje iedereen losgaat. Als dat niet goed opvalt dan houdt het op.

Natuurlijk zit ik ook niet constant als Stanley met de camera in mijn arm (nou ja, als ik dat doe, dan laat ik 'm per ongeluk aan staan 2:36 min )

Maar Q-base is weer nieuwe kansen nieuwe prijzen

Ik zet ze in een dag in elkaar en moet het altijd doen met beperkt beeldmateriaal .

Maar thnx voor de creditz... Ow en Bartje....toffe mix, maar dat wist je natuurlijk al
  zondag 6 september 2009 @ 23:04:45 #240
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_72504973
jesus, Davide Sonar - Techno boheme die synths, die hoor je in nrs van nu nog ( van hem dan )
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 7 september 2009 @ 00:13:34 #241
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72508303
danku danku allen tot nu toe...

en er is weer een nieuwe Noisecontrollers opgedoken: 6.50 begint ie en ik vind hem wel lekker klinken
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_72510471
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku danku allen tot nu toe...

en er is weer een nieuwe Noisecontrollers opgedoken: 6.50 begint ie en ik vind hem wel lekker klinken
Ik vind 'm ook erg aangenaam. Zo te zien hunzelf ook
pi_72510678
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
jesus, Davide Sonar - Techno boheme die synths, die hoor je in nrs van nu nog ( van hem dan )
Haha, viel mij ook meteen weer op ja.
pi_72511134
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Silaz het volgende:
* Silaz Luistert pas voor de 1e keer Psyko Punkz @ defqon
Damnn
dan weet je nu pas wat je al die tijd gemist hebt!
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Koepert het volgende:
Kan t niet laten....

De audio is aangesloten na veel gekut met n kabel die onder de auto doormoest (geen gat te bekennen voor) dus een pvc-buis tegen steenslag eronder, nu eindelijk de boel voor elkaar.. Alleen de accukabel nog 'vast' aan de accu.. Past niet
wat voor kabel moest er onder de auto door dan?
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:24 schreef mstx het volgende:
Yes yes, here we go!

[ afbeelding ]
LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT.
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
maar het is dan ook een wereldplaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 09:15:21 #245
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72511523
We are the hardstyle lovers, tralalalala, and we will strike agaaaaaaaaain. (hiep hoi!)
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 7 september 2009 @ 10:38:30 #246
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72512902

Toet toet boing boing kotsen en braken
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 7 september 2009 @ 11:09:03 #247
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72513510
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat voor kabel moest er onder de auto door dan?

De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.
  maandag 7 september 2009 @ 11:14:20 #248
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72513638
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef Koepert het volgende:

[..]

De Accukabel.. Stroom vd accu naar de versterker.. Meestal gaat die bij gaspedaal oid naar binnen en dan door de auto naar achter, alleen daar zitten geen gaten bij de peug. Dus n pvc-buis onder de auto vastgezet, daar die kabel doorgetrokken, en via n gat in de kofferbak weer naar binnen.
👾
pi_72513844
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef Koepert het volgende:

[..]

niet serieuze reactie:

serieuze reactie: dat is wel balen bij mijn Swift (1e auto) had ik de stroomkabel door een rubber dop, waar ook de elektronica voor de verwarming ofzo liep, getrokken. nu bij de Polo loopt de draad van de versterker onder de achterbank, langs het zijpaneel, onder de deurrubbers, achter het paneel onder bij het stuur en dan door een rubber afsluiting (gewoon ff gaatje in geprikt (rubber dichtte een gat af, maar is niet standaard in gebruik)) naar de accu
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 september 2009 @ 11:27:50 #250
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72513987
Ach ja, t was of n gat boren in de voetenbak of met afdichtingsrubbers gaan kutten, of n buis vastzetten (ivm steenslag ed) onder de auto.. Nu heb k iig geen risico op roesten/lekken... Hij doet t , maakt mij dan niet uit hoe die kabel loopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')