Dankjewel! Hopelijk word de Early Mix wat! En dat ik de volgende maar kan maken haha!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef kollie het volgende:
eldani, gefeli met de top 10 notering op lsdblekkere mix.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers die laatste tijd Showtek platen draaid
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers moeten meehelpen dat nieuwe album een beetje hypen weetje
ff beetje offtopic, maar dat filmpje staat nu in de knip op PF..typisch gevalletje van: Anthony!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Dus wordt mijn inzending "Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)" ... schikt het?<-- bonuspunten voor diegene die weet wie dàt zei![]()
![]()
Ik ook, het lijkt wel alsof iedereen te bescheiden is om die te kiezenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef Sc0tTy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er trouwens voor om immeasurably ook in de TR te zetten, iedereen wilt die er volgens mij wel in
Whehe meer het ID dat iemand anders hem wel kiest, maar dat denkt denk ik iedereen. Daarom, moet ie er gewoon inquote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef de_huig het volgende:
Ik ook, het lijkt wel alsof iedereen te bescheiden is om die te kiezen
Ik geloof dat Bartman al beetje bezig was met de mix...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef ElDani het volgende:
Als er nog verzoekjes mogen ingediend:
Dana - Back In Time blijft gruwelijk!
Op Mysteryland ook alquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Showtek
Noisecontrollers die laatste tijd Showtek platen draaid
Was het niet Shocked Phuture?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Tnx ik zal morgen eens proberen, heb nu geen zin meer om dr mee te kloten, teveel tijd aan verneuktquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef ElDani het volgende:
T_Killer: een afspeellijst helpt erg (ik heb voor ieder jaar een eigen lijst met full releases, allen gekocht uiteraard). Je kan ze ook als album liveset intypen en dan heb je ze in een album staan.
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
DJ Syro - no more hardtraxx
Bad elements - Dj revolution (kayem mix)
ik geloof dat het luna op qlimax 2006 was die deze allebei erop gooie
Je kan een afspeellijst maken en daarin kan je submappen aanmaken. Uiteindelijk is het allemaal heel simpel. Je kan ook automatische afspeellijsten maken waarmee je dus een bepaald criteria aangeeft waar een bepaalde file aan moet voldoen. (dus bij een liveset zou je kunnen invullen als album livesets, automatische playlist geef je aan dat daar alles in moet komen te staan wat livesets bevat in je bibliotheek)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef T_Killer het volgende:
whoo, dat was f lekker! Heldenplaat!
PS, ik heb sinds vndaag n iPod, maar vind het ordenen van de muziek vrij lastig, iemand hier ervaringen/tips mee over hoe ik bijv alle livesets in 1 map kan en platen in 1 map enz? Of is dat met iTunes ofzo onmogelijk?
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemenquote:http://img58.yfrog.com/i/9n9.jpg/
i'm going to the studio with @djheadhunterz to prepare Q-base :-P
about 2 hours ago from web
2x. En aan Chick on fire omdat ie die ook draaide toen meteen na die jetpackquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.
voor rond de 65 euro kan je op maat gemaakte -harde- plastieken krijgen bij de hans anders. Ze worden wel als voor prive gebruik bestempeldquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
Overigens een vraag. Ben naar de beter-horen geweest.. Ik zag daar een prijs van 165.95.. (voor otoplastieken)
Ik hoorde ook af en toe iets over een goedkoper huismerk, bij welke winkel was dat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |