quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Pfff, deze Arie heeft het alweer gefixt![]()
Zal worden doorgegevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
heb net even snel een stuk van de set uit de PM geluisterd en ik moet zeggen hij mixed lekker door en heeft een goede platenkeus...
maar ligt het aan mij of staat de BPM hoog...:P
Primaquote:@ EM-Dee-EM-Aa -> vind je het goed als ik je eerste keuze gebruik, de kwaliteit van die Ironblood vinyl rip is tamelijk matig
dat nummer met die eindelijke qlimax, lijkt wel alsof hij elke keer opnieuw begintquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Luna & Thilo - Existence (DBSTF remix) dan.
Een van de plaatjes waarmee ik hardstyle ontdekte.![]()
dan moeten wij daar maar ff gaan meetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Silaz het volgende:
Dangerouz minds op de planningg. leuke line-up.
Dat is dus "Headwave"?quote:@ EM-Dee-EM-Aa -> vind je het goed als ik je eerste keuze gebruik, de kwaliteit van die Ironblood vinyl rip is tamelijk matig
voor de bonuspunten: dat moet Bert Visscher zijn geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Dus wordt mijn inzending "Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)" ... schikt het?<-- bonuspunten voor diegene die weet wie dàt zei![]()
![]()
anders "Deepack vs Dj Luna - Kick this Mutha"
hier komt dan nog 1 plaat bijquote:Citizen - Taunus(ford mix)
Pavo & Zany - 99.nine
A-lusion ft Mc Villain - Get smacked (no guitar mix)
Shizzle my dizzle (brennan and heart mix)
A-lusion - Drummer Beat
Pavo & Zany - orgazmo
Phillipe Rochard - The World
Zany - Science & Religion (science mix)
Basebank & Lownoise - The orgasm (hardstyle mix)
Davide Sonar - Techno boheme
The KGB's - Fahrenheit (technoboy mix)
Thilo vs Luna - Existence (D&S remix)
Overload - the Anthem (zatox & vortex mix)
Zany & Beholder - Midnight
Zatox - Tanz elektric (hard mix)
Tatarola - Insane (tatanka mix)
Machinehead - Headwave (zatox mix)
Zanza labs - Control the mind
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
welke mix?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef JortK het volgende:
Ik wil DR - Motherfuck nomineren voor de mix
volgens mij zijn toen de meeste hier in aanraking gekomen met hardstyle, platen uit de periode daarvoor zullen ze dus niet/nauwelijks kennen...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef CrustyClown het volgende:
Toch best grappig dat we uit een periode van 4 jaar 2003-04-05-06, toch voornamelijk platen uit 2005 en 2006 hebben. Alleen mstx heeft een plaatje uit 2003 gekozenViel me gewoon even op, meer niet.
*kuch SOG *kuch
niet die dope remix van Scooter?quote:
Ja n prachtexemplaar haha... Kun je schitterende feestjes mee hebben, en hij krijgt eindelijk wat meer boekingen op zn bordje.. Zij het nog steeds voor n Baco'tje..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
@KoepertEl Bartooww
mooie vent! Kleine wereld hier int noorden
![]()
http://www.discogs.com/artist/DJ+Zany Gewoon zany duschquote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef CrustyClown het volgende:
Aardige jongen toch. Vernieuw je de backstage, verneuken ze het.
En who the fuck is camaco?
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:53 schreef de_huig het volgende:
tvp
en een topkeuze van 16meterde dbstf remix van existence dus...een van mn favorietjes
Daarom zit the world er ook al inquote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aaarrgghhh!!!
Philippe Rochard is soms ook een held:
A.s. zaterdag op tv met zijn laatste show Stoffe jongensquote:
die had ik al voor je apart gezet.. omdat ik wist dat het daarop uit ging draaienquote:Op woensdag 2 september 2009 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En mijn keus is gemaakt!
Unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go!)
Dankjewel! Hopelijk word de Early Mix wat! En dat ik de volgende maar kan maken haha!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef kollie het volgende:
eldani, gefeli met de top 10 notering op lsdblekkere mix.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers die laatste tijd Showtek platen draaid
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers moeten meehelpen dat nieuwe album een beetje hypen weetje
ff beetje offtopic, maar dat filmpje staat nu in de knip op PF..typisch gevalletje van: Anthony!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Dus wordt mijn inzending "Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)" ... schikt het?<-- bonuspunten voor diegene die weet wie dàt zei![]()
![]()
Ik ook, het lijkt wel alsof iedereen te bescheiden is om die te kiezenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef Sc0tTy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er trouwens voor om immeasurably ook in de TR te zetten, iedereen wilt die er volgens mij wel in
Whehe meer het ID dat iemand anders hem wel kiest, maar dat denkt denk ik iedereen. Daarom, moet ie er gewoon inquote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef de_huig het volgende:
Ik ook, het lijkt wel alsof iedereen te bescheiden is om die te kiezen
Ik geloof dat Bartman al beetje bezig was met de mix...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef ElDani het volgende:
Als er nog verzoekjes mogen ingediend:
Dana - Back In Time blijft gruwelijk!
Op Mysteryland ook alquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Showtek
Noisecontrollers die laatste tijd Showtek platen draaid
Was het niet Shocked Phuture?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Tnx ik zal morgen eens proberen, heb nu geen zin meer om dr mee te kloten, teveel tijd aan verneuktquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef ElDani het volgende:
T_Killer: een afspeellijst helpt erg (ik heb voor ieder jaar een eigen lijst met full releases, allen gekocht uiteraard). Je kan ze ook als album liveset intypen en dan heb je ze in een album staan.
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
DJ Syro - no more hardtraxx
Bad elements - Dj revolution (kayem mix)
ik geloof dat het luna op qlimax 2006 was die deze allebei erop gooie
Je kan een afspeellijst maken en daarin kan je submappen aanmaken. Uiteindelijk is het allemaal heel simpel. Je kan ook automatische afspeellijsten maken waarmee je dus een bepaald criteria aangeeft waar een bepaalde file aan moet voldoen. (dus bij een liveset zou je kunnen invullen als album livesets, automatische playlist geef je aan dat daar alles in moet komen te staan wat livesets bevat in je bibliotheek)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef T_Killer het volgende:
whoo, dat was f lekker! Heldenplaat!
PS, ik heb sinds vndaag n iPod, maar vind het ordenen van de muziek vrij lastig, iemand hier ervaringen/tips mee over hoe ik bijv alle livesets in 1 map kan en platen in 1 map enz? Of is dat met iTunes ofzo onmogelijk?
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemenquote:http://img58.yfrog.com/i/9n9.jpg/
i'm going to the studio with @djheadhunterz to prepare Q-base :-P
about 2 hours ago from web
2x. En aan Chick on fire omdat ie die ook draaide toen meteen na die jetpackquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.
voor rond de 65 euro kan je op maat gemaakte -harde- plastieken krijgen bij de hans anders. Ze worden wel als voor prive gebruik bestempeldquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
Overigens een vraag. Ben naar de beter-horen geweest.. Ik zag daar een prijs van 165.95.. (voor otoplastieken)
Ik hoorde ook af en toe iets over een goedkoper huismerk, bij welke winkel was dat??
Ze liggen nu alvast te ketsen zodat ze op Q-Base van elkaar af blijven..quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef LeonH het volgende:
Twitter van Gostosa
[..]
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemen
Ik heb mijn exinores bij Van Boxtel laten opmeten, daar zeiden ze dat ze ook huismerk dopjes hebben die er erg veel op lijken. Heb er verder niet naar gekeken dus je zal zelf even moeten kijken of dat een goed alternatief is.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
Overigens een vraag. Ben naar de beter-horen geweest.. Ik zag daar een prijs van 165.95.. (voor otoplastieken)
Ik hoorde ook af en toe iets over een goedkoper huismerk, bij welke winkel was dat??
dat had ik me dus al afgevraagdquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef 16meter het volgende:
Heb trouwens nieuwe partflock moeten aanmaken, username 'revbass'. Dus voor de fokkers die ik al op pf had en opnieuw toevoeg die zich afvragen welke mafjoekel dat is... deze.
met Tripod Attack op de B-kantquote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef poiuytr het volgende:
Zo ja doe voor mij dan maar Tatanka - Floor Massacre!
ik BEN het vergeten gisterenquote:
bij Beter Horen hebben ze zogenaamde "disco-doppen" voor ¤ 20, die heb ik zelf aangeschaft om te proberen, maar die 'dure' Exinore bevielen toch 100000000000000000x beterquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef ElDani het volgende:
heb je er meer dan 1?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* mstx pakt z'n NC t-shirts en steekt ze in de fik
hier moet ik wel QFT bij zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
Ik stem voor. Immeasurably is gewoon heilig verklaard. Dit is gewoon de plaat die je moet horen bij heilige missen ipv Ave Maria
wat een teringherrie toen, zo héquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep, bij DJ Revolution moet ik altijd meteen aan Luna @ Qlimax denken... met die irritante GoFast jetpack.
Natte Asbak was het volgens mij toen, primaquote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef NLS04 het volgende:
[..]
2x. En aan Chick on fire omdat ie die ook draaide toen meteen na die jetpack![]()
Zwart en oranje.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die oranje had je als 1e ofniet?
Oehquote:
Daar gingen Rip en nog een paar andere fokkerts en ik finaal losoe op tijdens de set van A-Lusion en Scope op Defqon 1quote:
Godsammegloeiende goden wat een verdomde geyle plaat!!!quote:
Whaha 2 weken van te voren al beginnen met de set , zo zie je maar hoe 'goed' ze isquote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef LeonH het volgende:
Twitter van Gostosa
[..]
Zou het dan toch live gemixt gaan worden, of gaan ze nu een premix opnemen
Klinkt inderdaad errrrug lekkah, op de brakke boxen van me scherm op me werk, klapt ie toch wel hard heurquote:
Jazeeekrsquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Daar gingen Rip en nog een paar andere fokkerts en ik finaal losoe op tijdens de set van A-Lusion en Scope op Defqon 1.
Driewerf Hulde voor (volgens mij) Tiff Lacey, die deze plaat weer heerlijk ingezongen heeft!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jazeeekrsmaar wat wil je met een plaat die begint met: Rip-per, rip-per, rip rip rip, rip-per
![]()
weet het nog als de dag van gister, Blauw - heet - linksvoor![]()
en juist voor dit soort plaatjes heeft Professor in research Willem Rebergen, Gostosa int leven geroepen
heremetiet wat n plaatjequote:
bedoel je muziekplaatje of afbeeldingplaatje met nakse tetten?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en juist voor dit soort plaatjes heeft Professor in research Willem Rebergen, Gostosa int leven geroepen
wwaaaaatttt een plaatquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar gingen Rip en nog een paar andere fokkerts en ik finaal losoe op tijdens de set van A-Lusion en Scope op Defqon 1.
Geniaalquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
er zijn er nog wat maar deze is zeker de leukste
En dat ben je nog niet gewend?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:00 schreef de_huig het volgende:
mensen hier op de uni kijken raar naar me![]()
Leuke vocals voor een trackquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
er zijn er nog wat maar deze is zeker de leukste
niet echt gewend nee..ik ben er dan ook niet zo vaakquote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
En dat ben je nog niet gewend?
....Komt wel...
TBY! Nieuwe track van Stephanie zal dus een Eyes en Ears vocal hebben.quote:The Mystery Land intro of this year and the show Q-dance planned for us is something I won't forget soon. Dancing on a stage to Andre Hazes is not something I do very regularly here in Italy haha. At the moment I don't have time to dance or sing to anything honestly. After three fantastic weeks of holiday, life returned to normal. Fresh minds and over-creative spirits occupy the Saifam Studios again. And the weekends are fully booked with gigs.
Last weekend I played at the Q-dance stage of Mystery Land and I was happy to see people responding very well to my remix of Rock Civilization. It looked like they came to understand the sound. The ones that didn't yet will have to soon anyway. Something big is about to happen...
The visitors of Mystery Land have heard some new tracks but much more is to come. The new Bruno Power and Ivan Carsten tracks are about to be released and also Max Enforcer and Hardstyle Masterz are back on track. The A-side of Rambo is a Pussy is still in progress, there was some delay in this due to the holidays. And together with Stephanie we are working on her new track as well. She has something to say to the partypeople so keep your eyes and ears open.
Back to work now. The UK and Irish visitors can find me at Planetlove this year, although I would recommend that party to the Dutchies as well. The atmosphere was amazing last year. Oh and be sure to come back to my website on Friday for a brand new Top10! Ciao! ~ Cristiano
Onder het motto je zou de eerste niet zijn (en met dank aan de comments)quote:Op donderdag 3 september 2009 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuke vocals voor een track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |