Dat is dus "Headwave"?quote:@ EM-Dee-EM-Aa -> vind je het goed als ik je eerste keuze gebruik, de kwaliteit van die Ironblood vinyl rip is tamelijk matig
voor de bonuspunten: dat moet Bert Visscher zijn geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Dus wordt mijn inzending "Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)" ... schikt het?<-- bonuspunten voor diegene die weet wie dàt zei![]()
![]()
anders "Deepack vs Dj Luna - Kick this Mutha"
hier komt dan nog 1 plaat bijquote:Citizen - Taunus(ford mix)
Pavo & Zany - 99.nine
A-lusion ft Mc Villain - Get smacked (no guitar mix)
Shizzle my dizzle (brennan and heart mix)
A-lusion - Drummer Beat
Pavo & Zany - orgazmo
Phillipe Rochard - The World
Zany - Science & Religion (science mix)
Basebank & Lownoise - The orgasm (hardstyle mix)
Davide Sonar - Techno boheme
The KGB's - Fahrenheit (technoboy mix)
Thilo vs Luna - Existence (D&S remix)
Overload - the Anthem (zatox & vortex mix)
Zany & Beholder - Midnight
Zatox - Tanz elektric (hard mix)
Tatarola - Insane (tatanka mix)
Machinehead - Headwave (zatox mix)
Zanza labs - Control the mind
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
welke mix?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef JortK het volgende:
Ik wil DR - Motherfuck nomineren voor de mix
volgens mij zijn toen de meeste hier in aanraking gekomen met hardstyle, platen uit de periode daarvoor zullen ze dus niet/nauwelijks kennen...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef CrustyClown het volgende:
Toch best grappig dat we uit een periode van 4 jaar 2003-04-05-06, toch voornamelijk platen uit 2005 en 2006 hebben. Alleen mstx heeft een plaatje uit 2003 gekozenViel me gewoon even op, meer niet.
*kuch SOG *kuch
niet die dope remix van Scooter?quote:
Ja n prachtexemplaar haha... Kun je schitterende feestjes mee hebben, en hij krijgt eindelijk wat meer boekingen op zn bordje.. Zij het nog steeds voor n Baco'tje..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Da_Ripper het volgende:
@KoepertEl Bartooww
mooie vent! Kleine wereld hier int noorden
![]()
http://www.discogs.com/artist/DJ+Zany Gewoon zany duschquote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef CrustyClown het volgende:
Aardige jongen toch. Vernieuw je de backstage, verneuken ze het.
En who the fuck is camaco?
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:53 schreef de_huig het volgende:
tvp
en een topkeuze van 16meterde dbstf remix van existence dus...een van mn favorietjes
Daarom zit the world er ook al inquote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aaarrgghhh!!!
Philippe Rochard is soms ook een held:
A.s. zaterdag op tv met zijn laatste show Stoffe jongensquote:
die had ik al voor je apart gezet.. omdat ik wist dat het daarop uit ging draaienquote:Op woensdag 2 september 2009 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En mijn keus is gemaakt!
Unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |